Selamlar,
Adım Özgür. 35 yaşımdayım. Temmuz ayında bir an da motosiklet kullanma hevesi doğdu içime. Nerden nasıl esti halen anlamış değilim. Lisede biraz kullanmışlığım vardı. Hemen ehliyet kursuna yazıldım ve bir başlangıç motoru aldım, RKS Titanic 150cc. GIS akademide hakimiyet eğitimi...