Naber arkadaşlar,umarım iyisinizdir.. ben de cok iyiyim Allah'ima binlerce kez şükür.
arkadaşlar açık konuşmak gerekirse supersport bir model alacak değilim, maksat forumdaki/dışarıdaki çok bilmişlerin aslında o kadar da
bilmediklerini göstermek ve yıllardır süregelen, Honda diğer rakiplerine...