Arama sonuçlarınız

  1. S

    Duydum ve buradayım

    Merhaba Şile Enduro yarışlarında böyle bir siteden bahsettiler.Ben de geldim. İki yıl Kawasaki EN 500 kullandıktan sonra anladım ki benim tarzım bu değil. Geçtiğimiz Kasımda BMW F650 alıp huzura kavuştum. Hoş Geldin diyecek misiniz?
Üst