Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hasekide yatmakta olan bir yakınımız için b grubu rh negatif kana ihtiyaç vardır hayır duası almak ve duyarlılığını göstermek isteyen arkadaşlarımızdan ricam...
İrtibat tel : Adem 0535 974 88 65.
arkadaşlar 250 cc lik bir çinliye binmekteyim.sabahları vurdurarak çalıştırmak zorunda kalıyorum . marş basınca tık şeklinde değilde uzun bir vııınnn yapıyor ,
yani kaçırıyor . bu sorunu kömürleri değiştirmek suretiyle çözebilirmiyiz ve tahminen kaça mal olur ?:wiinkk:
elimde kullanmakta olduğum Sony VAIO PCG-20 marka 2002model laptop ve ayrıca hp marka renkli printer (yeni) ve hp marka 1200 dplik scanner birde Karel marka ms 48 model telefon santrali mevcut(konsül dahil) tüm bunların karşılığında takas edebileceğim bir motor aramaktayım..PM den mesajlarınız...
arkadaşlar elimde 2006 model bakımlı ve aksesuarlı yukı marka bir cruıser var ve
sıvı soğutmalı veya yüksek cc li bir cruıserle takas etmek istiyorum model önemli değil yeterki değsin.:)
farkı için yazşalım lütfen..fazlada fark olmasın .:)
elimde 2006 model yukı 250 cc var , yerine 1998 ile 2002 arası bir cruıser düşünüyorum.
gözüme suzukının maurader modeli çarptı.
ama hakkında teknik olarak hiç bir şey bilmiyorum.
sizce nasıl ? önümüzdeki sezon bana baş ağrıtmadan yol yaptırırmı
nedersiniz.:silent:
6.sayfa
İşte Sabah Gazetesi'nin ilk sayfadaki haberi.....
Motosikletliler trafikte neler çekiyor diye soranı varmı bilmiyorum. Basında yanımızda olduğunu söyleyenler var kimileri yanımızda olmuştur belki... Ama bu başlık halka motosikleti basının ne şekilde tanıtmaya çalıştığını açıklayamaz...
arkadaşlar 250 cclik 2 silindirli motor sahibiyim
bıgün servise uğrayacam ve bu kez kaliteli yağlardan almak istiyorum ama
nekadar almam gerek 1 litre yetermi bir yardımcı olsanız ?
arkadaşlar motorumun lastik dişleri fazlasıyla iyi olmasına rağmen malesef yolda çok kayıyyor (nede olsa çinli) duro diye bir marka var oda taıwan ama
nedersiniz değişen bişrşey olmazmı acaba boşa masrafmı olur?:silent:
işin kötüsü iyisindende bu ara uzağım
CBR125r
Sevgili dostlar size bireşy sormak istiyorum.
CBR125r grenajları hakkında fiyat öğrenmem lazım..
bir çok firmaya fax çektiysemde bir cevap vermediler internette de çok dolandım ama aradığımı bulamadım. fiyat öğrenebilceğim bi site falan bilen varsa yada grenajların fiyatlarını bilen...