2 farklı türde 4 motosiklet. CRF ve KLX'i trafikte ne kadar verimli kullanabilirim?
İşe gidip gelinir mi? 15-20 kmlik yolu güzel teperler mi?
Teşekkürler
medyumketo
2 farklı türde 4 motosiklet. CRF ve KLX'i trafikte ne kadar verimli kullanabilirim?
İşe gidip gelinir mi? 15-20 kmlik yolu güzel teperler mi?
Teşekkürler
medyumketo
Suzuki GW250
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Crf.
Kedi gibi motor trafikte kullanımı çok rahattır.
Ama başlangıç motoru olabilirmi bilmem.
Rc250 nin diğerlerine oranla bayağı bir artıları var.Ama nette araştırdığımda sele konforunun iyi olmağı hakkında yorumlarla karşılaştım.Birde titreşim olduğunu söyleyenlerde var
ağır mağır en iyisi inazuma
abs, kaliteli lastik, kaydırmalı debriyaj gibi ekstra güvenlik sağlayabilecek artıları rc 250 nin r25 e göre gerisini bilmiyorum
Ben başlarken çinliyle başladım tavsiye ederim
arkadaş ne çekti bu inazuma ağırlığından. sanki sırtınızda taşıyorsunuz motoru. ben çantamı bağlayınca motorum inazumadan ağır oluyor.
arkadaşlar ben acemiliği atmak için pulsar 200ns düşünüyorum nasıl uygun olmazmı?
Duke'den yanayım. Çok pratik,çok hafif hissettiren,Gücüde gayet yerli yerinde bir motosiklet.
Başlangıç için öneririm.Lastikleri değişmesi kaydıyla orjinal lastikleri güvensiz
eyvallah duke pulsar dan iyi , iyi de hani düşeriz kalkarız fiyat olarak da uygun parça olarak da o açıdan düşünüyorum. inazuma çok ağırmış bunlara göre.
başlangıç için ideal olan naked motorlardır. racing motor kullanımı gerçekten zor. scooter ile başlayın dicem ama pek yanaşılmıyor. dolayısı ile suzuki inazuma alın. hem dengeli bir motor hemde konforlu yuksek gidon ve rahat oturuş şekli ile sizi motosiklete bağlar. ama racing ile başlarsanız yorgunluk hissi sizi vazgeçirebilir. suzuki inazuma her yaşta kullanılacak bir motor severek biniyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)