Akvaryumla takas cbf 150 aranıyor

Katılım
15 May 2009
Mesajlar
38
Akvaryumla takas CBR 125 aranıyor

fotoğraf: http://img269.imageshack.us/my.php?image=73828058.jpg
http://img269.imageshack.us/my.php?image=ee003.jpg
http://img269.imageshack.us/my.php?image=ee004.jpg
http://img269.imageshack.us/my.php?image=ee006.jpg
Diğer Ek Bilgiler: 160*70*70 ölçülerinde 10 mm camdan rodajlı kayıtlı kuşaklı mobilyalı ışık sistemli Eheim 2217 dış filtresi ile komple satılıktır.Akvaryumun altında camlı dolabı vardır istenirse akvaryum konulur ben öyle kullanıyorum.İçindeki damızlık yunuslar frontosa ve yaprak çikletler hediye verilecektir.Farkı verilerek motor tutkunları arasına katılmayı düşünüyorum.

[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Akvaryum gerçekten güzel arkdaşım..
Meraklılarındanım bende..
İnşallah çıkar birisi..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
hayırlı müşteriler
fotoğraf eklerken "Forum" yazan yerdeki linki eklersen fotoları mesaja ekleyebilirsin












 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
38
Teşekkürler arkadaşlar umarım bende yakın zamanda motor alarak sizlerin arasına katılırım.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
benim anlamadığım , bu akvaryumlar neden bu kadar pahalı... küçüğünden büyüğüne kadar hepsinin fiyatı çok yüksek
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
38
Camı işçiliği bi o kadarda mobilyası hayli para tutuyor.Ayrıca sadece filtresi 300 -350 tl civarı.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
37
Balık bir hastalık fakat motor da bir hastalık..

Motorunu balık'a değişecek biri çıkar mı?
Bence zor.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buradaki insanlar sanıyorum ancak bir başka motosiklet için motosikletinden vazgeçebilir
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Akvaryumun fiyatı ne onu bi öğrensek....
Kıyas yapmak daha kolay olur...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
HAdi iyi müşteriler çoıkar umarım karşına da umdupunu bulursun arkadaşım :)..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst