ALINIK 250cc TEMİZ Cruiser (Japon veya Hyosung)
-
Saygıdeğer motosiklet.net üyeleri;
Başlıkta da belirttiğim üzere Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda veya Hyosung markalarının 250cc hacimli cruiser başlangıç motorlarından almak istiyorum.
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ...
Temel kıstasları şöyle özetlemek isterim:
Model: Japonlar için 2004 veya üstü, Hyosung için 2008 veya üstü modeller...
Motor: 250cc ve V motor...
KM: Maksimum 20000 km... (Çok bakımlı bir motor ise KM için esneklik payı olabilir)
Aksesuar: Varsa güzel olur; yoksa şart değil...
Temizlik: Kazasız, belasız, değişeni olmayan (egzoz, korna vs. dahil), zerrece boya değmemiş, düşme veya yatma kaynaklı çiziği olmayan... Özetle çok ama çok temiz...
Fiyat: Maksimum 6500 TL'ye kadar
Yukarıdaki kıstaslara sahip olup, motorunu satmak isteyen var ise ister özelden, isterse de genelden iletişime geçerlerse memnun olurum.
Açık açık belirteyim, acemiyim ve motor tecrübem=0... Bununla birlikte ne mezarcılık yapacak kadar aciz, ne de kendime kazık atılmasını sindirecek kadar ahmak birisiyim. Tek istediğim adil, hakkaniyetli ve her iki tarafında mutlu olacağı bir alışveriş yapmak. Sağlıcakla...
Liberté, Égalité, Fraternité...
Reklamlar
-
ayni ozelliklerde bir motorda ben ariyorum hacim, aksesuar ozellikle koruma demiri ve cami olursa tam bana gore.. max butcem 6500 ama ne kadar alti olursa o kadar iyi. hyosunglara sempatim var
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
Arkadaşlar selam,
Bütçeyi biraz zorlarım derseniz motorumu satıyorum... bi bakın bakalım. Birde merak ettikleriniz olursada elimden geldiği kadar cevaplarım. Almışsınız almamışsınız mesele değil, muhabbet olsun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0624934/detay/
Teker böle patlatılır
https://www.youtube.com/watch?v=M5E9ByVKYzg
-
maşallah motosikletiniz çok güzel ama benden o paranın çıkması pek mümkün değil
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
İlk olarak motosiklet ogrenmek icin cruiser nispeten daha zordur bunu belirteyim. Cruiser motorlarin viraj kabiliyeti dusuk altlari alcaktir trafikte aralara girmesi zordur, gidon daha agirdir u donusu 90 derece donusleri daha cok antreman ister. Avantajlari ise istatistiklere gore cruiser kullanicilari daha az kaza yapmaktadir. Belirttiginiz motorlar arasinda yok ama kymco venox 250 bana sorarsaniz hyosung dan cok cok cok daha şık ve cok cok olmasa da daha iyi. Cin mali regal raptir vb motorlardan uzak durun. Ama cok dusuk butceye de aldiginiz japon un da sorun cikaracagini unutmayin. Simdiden kolayliklar.
-
izmirian adlı üyeden alıntı
İlk olarak motosiklet ogrenmek icin cruiser nispeten daha zordur bunu belirteyim. Cruiser motorlarin viraj kabiliyeti dusuk altlari alcaktir trafikte aralara girmesi zordur, gidon daha agirdir u donusu 90 derece donusleri daha cok antreman ister. Avantajlari ise istatistiklere gore cruiser kullanicilari daha az kaza yapmaktadir. Belirttiginiz motorlar arasinda yok ama kymco venox 250 bana sorarsaniz hyosung dan cok cok cok daha şık ve cok cok olmasa da daha iyi. Cin mali regal raptir vb motorlardan uzak durun. Ama cok dusuk butceye de aldiginiz japon un da sorun cikaracagini unutmayin. Simdiden kolayliklar.
tavsiyeleriniz çok doğru. ben önce 125 cc ile başladım artık yeteri kadar tecrübe ettiğimi düşünüyorum. umarım uygun-temiz bir cruiser bulurum yüksek ccye geçmek için. gv250 olmazsa er5 de dşünyorum
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)