Test surusunu nerede yapabilecegiz ?
Test surusunu nerede yapabilecegiz ?
Yahu şu motoru kullanmamış insanların, kulaktan dolma bilgilerle bu markayı eleştirip, sürekli "Japondan şaşmayacaksın" klişesini dillendirmesine anlam veremiyorum.
Suzuki altyapısıyla, Kawasaki Mühendisleri tarafından geliştirilen ve daha sınırlı alım gücüne sahip kullanıcıları hedef kitlesi seçen bir motosiklet firmasından bahsediyoruz. Herkes Japon ister tabiki ama herkesin gücü yetmez. Daha düşük maliyetle, aynı segmentlerde, Japon'a en yakın kaliteyi sunmaya çalışmak da ayrı bir pazar payıdır.
Ben de Japon motoru kullanıyorum; evet arada kalite farkı var ama fiyat farkı da var haliyle. Sonuç olarak Hyo, verdiğiniz paranın hakkını sonuna kadar hakeden bir motordur. Yine düşük maliyetli ve fiyat-performans ekseninde düşünerek bir motor alacak olsam, gider Hyo alırım.
ooooooooooo dedim öyle kaldım bi önceki motorum gv250 di. madem japondan şaşmayacaksın diyor herkez bende koreden şaşmayın diyorum hyo on numara kaliteli bi motordur.
Now the world is gone. Im just one.
Tek eksikliği torkunu yüksek devirde vermesi, bunun dışında jantlar çok hoş, motor çok hoş..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
az tipsiz sanki. gv650 daha güzeld bence.
Gv 650 gibi sport cruiser ruhunu yansıtmıyor. Daha çok 40 yaş ve üzerine hitap ediyor gibi
Bence bu kasa çok güzel olmuş. Tarzım olmamasına rağmen beğendim.
Fakat satın alan kişiler üzerinde 678,2 cc motor olacağı 1200cc motorlarla aynı vergiyi ödemek zorunda kalacak. (2010 için 405 TL)
Bu sebeple distribitör firma Türkiye'ye getirmeyebilir.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
klasik kasa motosikletlerde ayak pegi yapmayı ne zaman öğrenecekler bilmiyorum.
Ben en çok göstergeler halen dijitalmi onu merak ediyorum.Sanki depo üzerinde analog bir ayrıntı mevcut...Motosiklet ABD piyasasına 7299 $ etiketle sunuluyor...
http://www.hyosungmotorsusa.com/new_...=ST7&year=2010
Kullanmadığımızı nerden biliyonuz.CBF150 var diye bişeyden anlamıyoz mu sanıyonuz?Biz cc küçültenlerdeniz.GT250r 30 beygir motoruyla 150 km hızları devirebilir.Ön arka disk fren çoğu 250'lik caponda olmayan özelliklerdendir.Cüssesi ile 600 cc'leri aratmaz.Yol tutuşu mükemmel frenlemesi çok iyidir.Titreşim neredeyse sıfırdır ve konforu mükemmeldir.Tipi o kadar güzeldir ki sokak aralarında gezerken çocuklar durup kawasaki mi bu abi diye sorarlar.Yakıt tüketimi ise 3.5-4 litre civarıdır.
Yukarıda gördüğünüz gibi ben bu motoru gayet yakından tanıyorum fakat nasıl oluyo da bu kadar mükemmel bir motosiklet piyasada tutunamıyo.Onu da söylüyeyim.Çünkü motoru sakat da ondan.Kasa ii ama motor haşat.Bunu da sağır sultan bile duydu da ondan piyasada tutunamayan bir motor.Suzuki altyapısı , kawasaki mühendisliği falan hikaye.Eğer ki bu motor sorunsuz bişey olsaydı şimdi bütün gençlerin ve motora yeni başlayanların altında hyo olurdu.
kim demiş piyasada tutunamıyo diye??? motora ilk başlayanlar yada race motora geçmek isteyenlerin neredeyse hepsi hyoyu tercih ediyor. nedenini ilk paragrafta yazmışsın güzelce.sorun 2006 modellerden sonra yok,ben duymadım görmedim,basarsan motoru yorarsan arıza vermesi olağan zaten. kimse seni aşağılamıyo cbf 150 kullanıcısısın diye. o kadar negatif konuşuyosun ki hyosung hakkında bunu hazmedemeyerk cwp veriyor hyo kullanıcıları. böyle eleştiri yapacaksan cewaplarını da görmemen mümkün değil. piyasada tutunan en iyi 250cclik motosiklet budur kardeşim. bunu sahibinden'e girerek görebilirsin,çoğuda motoru büyültmek istediği için satıyor geçiş motoru olarak kullandıkları için. uzun lafın kısası şu; sevmiyorsan almazsın,yorum yapmazsın olur biter..
Hayır olmazdı.Bu servisle olmazdı.Bugün hyoların peynir ekmek gibi satılmamasının tek nedeni arkasında kanuni gibi bir firmanın durmasıdır. İnsanlar alacakları motosikletin gelecegine güvenle bakmak istiyor. Kanuni devreye girmeden önce yani global motor döneminde hyosung gerçekten ciddi satış rakamlarına ulaşmıştı fakat kanuni gelince satış rakamları aynı hızda düşmeye başladı.
Evet bazı gt250r modellerinin motorunda sorun olmuştu ama 3-5 sorunlu motor yüzünden komple firmayı harcamak dogru olmaz. 650cc modellerinde ise motor bölümüyle ilgili sorun yaşayanı duymadım.Kaldıki çok uzun km yapmalarına ragmen sorun yaşanmadı.
250cc grubunda ise gv250'de de motor bölümüyle ilgili sorun yaşayanı duymadım 40.000-50.000 km de gv250'ler saat gibi çalışıyor uzun kilometrelercede çalışacak gibi. 250 comet ise; ben buraya 2006'dan beri üyeyim sadece bir 250 Comet'te sorun yaşayanı gördüm.oda 2006 model bir comet'ti.İstanbul'dan İzmir'e giden bir arkadaşımızdı. Sanırım dönüşte sorun yaşamıştı.250R'da ise;yukarda da dedigim gibi 3-5 modelin sorunlu oldugunu gördük evet ama bunun yanı sıra uzun km'ler gidenide gördük.O sorunlu 3-5 250r'den dolayı tüm modellerin aynı oldugunu söylemek bana göre hyosung'a yapılan en büyük haksızlıktır.
Bir arkadaşımız cbf 250 ile baya sorun yaşamıştı.Onda da sorun motor bölümüyle ilgiliydi. Kendisi motosikletten nefret etmişti.CBF 250 almaya çalışan arkadaşları caydırmak için elinden geleni yapıyordu ben yandım siz yanmayın diyorduBir başka olay ise bazı cbf 150'lerin 30.000 kmden sonra yağ eksiltmesi.
http://www.motosiklet.net/forum/1633408-post8299.html
Şimdi bunlardan yola çıkarak Honda'nın saglam motor üretemeyen vasat bir firma oldugunu söyleyebilirmiyiz?
3-5 sorunlu modelden dolayı firmayı harcamak dogru degil.Kaldıki bu sorunlu Hyosung'ların birçogu 2006-2007 yıllarına ait.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)