Aslinda hakkinda baya konustuk ama bizim konustugumuz zamanlar henuz ortada yoktu.
Bu kadar buyuk motor hacmini VFR olarak lanse etmeleri, Turkiye'de ki motosiklet kullanicilarinin ilgisini dogal olarak çekmeyecek.
Genel egilim, ben bu motoru ne yapacagim ki?
seklinde olacak.
Ama motosiklet kültürüne sahip ulkelerde çok satacak bir motor olacak.
Bizim ulkemizde motosiklet sporu yapîlmaz ama, motosikletten sportif bir beklenti vardir.
Bunu zaten bir çozebilsem, memleketi de çozecem.
Simdi ben eminim ki çogu kullanici Hayabusa veya ZZR modellerine rakip bir makina beklemektedir.
Honda niçin onlarin alaninda buyuk hacimli bir sport turing yapmiyor sorusu Turk kullanicisinin zihnini kurcalar.
Durum boyle olunca da bu VFR canim memleketimde güme gider, baska birsey olmaz.
Belki birkaç tane satacaktir ama o kadar.
Bizim turingçi tayfa BMW'ye biner.
BMW bayilerinde ikram edilen ilaçli gazoz'un etkisi uzun yillar geçmediginden, VFR falan gozleri gormez.
Durum buyken Honda'nin Turkiye'ye bu makinayi getirmesi bile enteresan geliyor bana.
Bak tum avrupada satilan CB1000 Turkiye'de yok.
Halbuki geçen yilin en çok satilan motosikletlerinden biri.
Bizim Turk motorcu tayfasinin motordan haberi bile yok.
Resmini koysam, Hornet diye benimle iddiaya girerler.
Memleket boyle ben napayim.