2010 Harley-Davidson XR1200
-
*1200cc Evolution ® V-downdraft yakıt enjeksiyon, hassas Twin motoru silindir kafaları ve büyük kapasiteli , yağ soğutmalı
*Fırçalı, düz çekim, çift kaşkol ile yüksek performanslı egzoz
*Alüminyum arka maşa
* Showa ® arka şok emiciler ve Showa ® 43mm ters ön çatal
*Çift ön disk frenler
*Yüksek performanslı Dunlop ® ® Qualifier radyal lastikler
*Geniş, alçak gidon
*Büyük kompakt takometre , dijital hız göstergesi , gidon üzerinde ortalanmış
*Siyah döküm alüminyum jantlar
*5-ileri şanzıman
*Opsiyonel Harley-Davidson ® Akıllı Güvenlik Sistemi
ABD Fiyatı : 10.799 $
1200 cc
Soğutma : Hava soğutmalı
Sıkıştırma Oranı : 10.0:1
Vites : 5 ileri
Ön Çatal 43 mm
Uzunluğu : 2169,16 mm
Genel Genişlik : 927,10 mm
Genel Boy : 1145,54 mm
Yerden Yükseklik : 147,32 mm
Çatal açısı 27,8 °
Dingil mesafesi : 1518,92 mm
Lastikler , Dunlop ® Harley Davidson Serisi
Ön - D209 120/70ZR18 M / C
Arka - D209 180/55ZR17 M / C
Yakıt Kapasitesi : 13,25 Lt
Renk Seçenekleri
• Canlı Siyah
• Parlak Gümüş
• Turuncu
Alıntı : Motocamia
Reklamlar
-
abd'de 16 milyar burada en aşağı 50 olur :(:(:(
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
ben beyenmedim çok tipsis
-
klasir tarzın modern yorumu ,oldum olası yuvarlak farlı klasik çizgiler taşıyan naked motosikletleri sevmişimdir.yani honda hornetin,suzuki banditin v.s. eski yuvarlak farlı modellierini,şimdiki kuyruğu kesik modellerine değişmem.tabi bu benim şahsi fikrim.
-
Bir süredir kendime bir 883 bakındığımdan , ara sıra efsane motora uğruyorum. ve Bu akşam , efsane motorda bu modeli yakından görüp , inceleme fırsatım oldu. renkler ve zevkler tartışılmaz ama Harley davidson firmasına yakıştıramadığım ve bana acemi bir tasarımcı tarafından tasarlanmış, aceleye getirilmiş uyduruk bir model gibi geldi.
Selesi çok garip duruyor.egzostlarda night road yan sanayii taklidi gibi. sele yüksekliği alışılagelmiş harleylerden fazla.uzun boylu kullanıcılar için yapılmış olmalı diyeceğim ancak bu durumda arkaya oturtacağınız ardçının çocuk veya cüce değilse ,iki büklüm oturması gerekiyor. ardçı ayaklığı ile egzost birbirine çok yakın. egzosta ayakkabısı dokunmadan ardçı ile yol yapılması zor bir ihtimal. benzin filitresi olarak gördüğüm ( olmayabilirde, fazla bakmadım ) filitre çok açıkta. kullanıcı binerken inerken dokunursa kırılır gibi duruyor.sinyaller ve jantlar çok basit .crusier bir motor ancak ayaklıklar çok fazla geride ve race gibi bir oturma tarzı var.bu durum da rahat bir kullanım olabilirmi ? kullanıcısına sormak lazım.
Kısacacı bu model , Harley gibi bir Harley olmamış.Harley denilince akla gelen herşey ile oynanmış , ucuza getirilmek için muadil yan sanayii parça kullanılmış gibi bir his uyandırıyor. ama İllaki bu modelin beğeneni olacaktır , satın alıp kullacaklarda çıkacaktır. ancak ben almam.
-
eskı harley tadı yok mu banamı oyle geldı
MOTOR bence bır hastalıktır.
-
cruiser-commuter karışımı, sade ve şık olmuş
-
Deli Çerkes adlı üyeden alıntı
Bir süredir kendime bir 883 bakındığımdan , ara sıra efsane motora uğruyorum. ve Bu akşam , efsane motorda bu modeli yakından görüp , inceleme fırsatım oldu. renkler ve zevkler tartışılmaz ama Harley davidson firmasına yakıştıramadığım ve bana acemi bir tasarımcı tarafından tasarlanmış, aceleye getirilmiş uyduruk bir model gibi geldi.
Selesi çok garip duruyor.egzostlarda night road yan sanayii taklidi gibi. sele yüksekliği alışılagelmiş harleylerden fazla.uzun boylu kullanıcılar için yapılmış olmalı diyeceğim ancak bu durumda arkaya oturtacağınız ardçının çocuk veya cüce değilse ,iki büklüm oturması gerekiyor. ardçı ayaklığı ile egzost birbirine çok yakın. egzosta ayakkabısı dokunmadan ardçı ile yol yapılması zor bir ihtimal. benzin filitresi olarak gördüğüm ( olmayabilirde, fazla bakmadım ) filitre çok açıkta. kullanıcı binerken inerken dokunursa kırılır gibi duruyor.sinyaller ve jantlar çok basit .crusier bir motor ancak ayaklıklar çok fazla geride ve race gibi bir oturma tarzı var.bu durum da rahat bir kullanım olabilirmi ? kullanıcısına sormak lazım.
Kısacacı bu model , Harley gibi bir Harley olmamış.Harley denilince akla gelen herşey ile oynanmış , ucuza getirilmek için muadil yan sanayii parça kullanılmış gibi bir his uyandırıyor. ama İllaki bu modelin beğeneni olacaktır , satın alıp kullacaklarda çıkacaktır. ancak ben almam.
Hocam super analiz etmissin aynen katiliyorum
-
Forumda xr kullanıcısı var mı?Yıllarca 883 kullandım,yetmemeye başladığı dönem 1200'e çevirdim.içimdeki apaçiyi tutamadığımdan olsa gerek pandemi öncesi motorumu satıp naked arayışına girdim.hiç hesapta yokken xr aldım,Başlarda çirkin ördeknyavrusu gibi görünüyordu,okuduğum negatif yorumların etkisi olabilir.Sonradan düşüncelerim değişti.hiç bu kadar performanslı olacağını tahmin etmiyordum.Sporster ailesindeki titreşimden eser yok.tekere geliyor.biraz daha hafif olsaydı çok daha keyifli olabilirdi.Karbüratörlü motora göre benzin istasyonuna daha az uğruyorum.Frenler ve amortisör tatminkar.Sürücü ve motorun ağırlığından olsa gerek ani frenlemede amortisörler yetersiz kalabiliyor.kartuşlar değişirse problem ortadan kalkar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler