Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

(2WD) Çift tekerlekten çekişli Yamaha R1

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    bunun ne önemi olacağını anlamış değilim .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    lüzümsuz bir yenilik. hem ekstra maliyet getirecektir hemde aracın kalkış dışında hiçbir işine yaramayacaktır. böyle bir sistemi uygunabilir bulsa şaftlı motor uzmanı bmw çoktan uygulardı.

  3. #23
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    peki tekere nasıl kalkar bu motor
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  4. #24
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    tekerde km'lerde gidildiği gibi stopie yapılarakta gidilebilir artık
    Drift Religion

  5. #25
    BiLaL_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul K.Çekmece
    Motosikleti
    SuperKing 110-2 [ cup ] Çan Çin Çon =)
    Hem Avantajı Cıkar Hem DezAvantajı Bunun sonu Geliceqi kesindir böle sekilde .. Ben belki cok sey anlamadım ama biraz acaip qeldi bana xD
    Drumist... Gerisini Sen Anla.. --İSTANBUL / KücükÇekmece ! SuperKıng 110-2 Cup 06 [ 34 EJ 0734 ] [ EDİRNE UzunKöPRü ] Lüü x) bilal___@windowslive.com

  6. #26
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Hem hızlanma, hem frenleme açısından avatajlı olacağını düşünüyorum.
    Ancak dünyada ilk kez denenen bir sistem geliştirilmesi için zamana ihtiyaç var.
    Avantajları ve dezavantajlarını kıyaslama için bence çok erken.
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  7. #27
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı fireblade1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani 2 çekişli 2 kat daha fazla güç demek mi?yoksa var olan gücü 2 tekere mi bölüyo??
    2 tekere bölüyor.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  8. #28

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    teknoloji bu alışmak zor olacak
    işe yaramasa yapılmazdı. nice mühendis kafa yormuştur bu işe

  9. #29
    tugsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Harley-Davidson
    Güzelmiş. Cross motorlarda daha kullanışlı olur gibime geliyor :D
    www.tugsah.com

  10. #30
    bygrm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    tamamda biz arka tekere gerek olduğunda kompresöre bindiriyoruz ve ister istemez kilitlenmeler yaşanıyor böyle bir kompresyonda ön tekerinkilitlenmesi bana hiç mantklı gelmiyor...yada zemini ıslak bir yolda çekiş olan ön teker patinaja düştüğünde kolay toplanırmı arka teker gibi?...(HAYIR) ben ön tekerden çekiş sistemini mantıklı bulmuyorum zaten güç verilmeye başladığında motorun ağırlık merkezi arkaya kayıyor.ön tekerdeki gücün aşaırı fark yaratacığını düşünmüyorum fakat yanılıyorda olabilirim. Ama benim düşüncem günümüz yollarında hiç mantıklı değil.
    Hyosung GT250R
    Drift religion

  11. #31

    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Resmen tehlikeye davetiye..

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Mart 2005

    helal olsun sana

    r1 i tasarlıyanlar bunu nasıl dusunememiş..
    Alıntı umut2738 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    virajda ve kalkışta avantaj sağlayacağı görüşünde değilim
    çünki kalkışta ön tekerlerdeki ağırlık en az seviyeye iniyor dolayısıyla sürtünme dolayısıla çekiş olarak kayda değer bir özellik olmayacak
    4x4 arabaların yokuş yukarı öntekere pati çektirmesi gibi
    bir diğer dezavantajda sürtünme
    bu şekilde öntekere taşınan güç aktarma sırasında kayba uğrayacaktır
    ama cross motorlarda işe yaraya bilir ama sadece crosslarda

  13. #33
    Dogin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Heyecan aramış

  14. #34

    Üyelik
    10 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Fındıkzade Bosna-Hersek/Sarajevo
    Motosikleti
    Keeway landcruiser 250/Arctic cat prowler 650
    Alıntı bygrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamda biz arka tekere gerek olduğunda kompresöre bindiriyoruz ve ister istemez kilitlenmeler yaşanıyor böyle bir kompresyonda ön tekerinkilitlenmesi bana hiç mantklı gelmiyor...yada zemini ıslak bir yolda çekiş olan ön teker patinaja düştüğünde kolay toplanırmı arka teker gibi?...(HAYIR) ben ön tekerden çekiş sistemini mantıklı bulmuyorum zaten güç verilmeye başladığında motorun ağırlık merkezi arkaya kayıyor.ön tekerdeki gücün aşaırı fark yaratacığını düşünmüyorum fakat yanılıyorda olabilirim. Ama benim düşüncem günümüz yollarında hiç mantıklı değil.
    evet bunu bende düşündüm özellikle virajlarda arkadan tahrikli bir motorla gazı fazla açtığında seni uyarıyor hemen kendine geliyosun ama aynı uyarıyı ön tekerin yapma durumu olmaz asfaltta biraz ısınırsın sürtünmeyle... ama bunun içinde güçdağılımını otomatik ayarlıyan bi sistem muhakkak geliştiriceklerdir yani bazı spor arabalardaki gibi ister manuel olarak aktarıyorsun ister otomatik.. sanırım böyle bir çözüm olur güvenli sürüş için ozaman belki önüne geçilir patinajın tabi böyle bi durumda teker yapmak ta asr li bi arabayla patinaj çekmek kadar zor olucak ss çi üstatlar adınıza şimdiden üzüldüm tabi bu sadece bi tahmin bakalım zaman neyi göstericek.

  15. #35
    106GT! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    16 Fireblade SP Repsol...
    Desenize artık hiç kimse lastik yakamıyacak...

  16. #36
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Çok ilginç yorumlar yapılmış
    Artık burn-out yapamayacağız....
    Kompresyon yapamaz,ön teker kilitlenir vs vs...
    Bu ürünü icad eden ve geliştiren hatta test edenler her hangi bir sıkıntı ve tehlike rapor etmemişler. Tam aksine fonksiyonel ve güvenli olduğu ifade edilmekte.
    Yüksek hızla viraja girildiğinde önden çekişin kesinlikle faydası olacağına inanıyorum....bence gelecekte güzel icat ve eklentiler olacak motosikletlerde bu güzel bir oluşum insan sağlığı bakımından
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  17. #37
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı ufuk-*- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki sonuçta neye yarıyor çift çeker motosiklet?
    virajlarda desem zaten dönme işi başlı başına bir sorun ön tekerlek için bir de üstüne fazladan iş vermiş oluyor gibi geldi nedenseçok meşgul olacak bundan sonra ön tekerlekler çooookk.
    başka bir şey düşünüp onu desem ona yetecek sürüş deneyimim yok...

    komple teorim;
    (bence lastik firmalarının icadı olup,ön tekerleklerin daha kolay aşınmasını sağlayarak satış hacmini genişletmek üzerine kurulu bir cinlik projesi bu)
    bence onu pirelli angel lastik üreticisi yapıyor. üst melek deseni aşındıkça alttaki şeytan deseni ortaya çıkıyormuş. çok performans ile daha net çizgileri ortaya çıkıyormuş.
    çok kullan çok öde, az kullan DOT geçsin
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler