Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Yeni Derbi GPR 125 4T 4V

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan

    Birçok Dünya ülkesinde olduğu gibi Türkiyedede hatrısayılır bir müdavim kitlesine sahip olan GPR 2009 yılı için yenilendi...İtalyan üretici Derbi üretimi GPR modelinin teknik verileri şekillendi...Motosiklette yapılan en büyük yenilik 2 zamanlı motorun yerini yeni 4 zamanlı motora bırakmış olması ; tek silindir 125 cc 4 zamanlı 4 V. Euro 3 egzoz normlarını karşılayan Ø30 karbratör beslemeli bir motor öngörülmüş.Sıvı soğutmalı motorda mekanik yağ pompası Multi-plate kavrama elektrik ateşleme arkada Monoshock süspansiyonlar önde 300 arkada 218 mm disk frenler tercih edilmiş...6 vitesli motosiklet 120 kg ağırlığa sahip...Motosiklette döküm aliminyum şasi LCD dijital göstergeler önlerde halojen farlar arkada led tipi stoplar kullanılmış...2 zamanlı motorlarıyla motor hacmi baz alındığında fırtına gibi esen Derbi 125 Racing yıllardır süregelen 2 zamanlı motor geleneğinin yerini alan 4 zamanlı motorlarıyla ; firmanın lansman tabiriyle 15 aktüel beygir gücüyle ve oldukça modernlize edilmiş aksam ve dış görünümüyle bakalım neler yapabilecek kendi adıma çok merak ediyorum...
















    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    çok güzel ama hp'biraz daha güçlü olabilirdi
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  3. #3
    345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    MUĞLA/Milas
    Motosikleti
    cbr 600f,hyosung gt250r
    15 hp ile iş yapmaz diye düşünüyorum.Bu tür küçük hacimli ss motosikletlerde en az 29-30 hp olması gerekir(benim düşüncem tabiki).Ama fiyat uygun olursa yzf r125 e sıkı bir rakip olur...

  4. #4
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    2 zamanlılar iice ölmeye başladı..
    GKN MOTORS

  5. #5
    koromako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6-F
    4T 250 cc yapsalarmış keşke. 125 cc zayıf kalır
    Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın

  6. #6
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    nerede o eski 2 zamanlilar..

    duzgun bi fiyatla girerse cbri yer bitirir ama yzf gibi bi fiyatla girerse yilda ayda bir goruruz..
    bunlar geldikce yeni kasa(ki 2 sene oldu cikali) cbr in gelme ihtimali artiyor yanniz..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  7. #7
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Dizayn'i gayet basarili ama soylenen gibi beygir gucu cok daha iyi olabilirmis.
    First Day Of My Life

  8. #8
    cagatay_hepsen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    ist.çapa
    Motosikleti
    hyosung 250 comet'di gitti yamaha x-max 250 geldi
    cc çok düşük 2 zamanlıda 125cc tatmin ediciydi ama 4zamanlı bir motor ve bu beygirle iş yapmaz.
    ATATÜRK diyorki "Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

  9. #9
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Bence gayet iyi olmuş, eskisinden daha agresif bir görüntüsü var...

  10. #10
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Eski GPR 125 Racing modelini deneme sürüşü yapmak için kullanmıştım...Aslında motor hacmi baz alındığında oldukça canlı bir motosiklettei 2 zamanlı ve 23 hp....Yeni model bencede 2 zamanlı bırakılmalı yada motor hacmi arttırılmalıydı...



  11. #11
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Bu gelismelerden sonra Honda da onumuzdeki senelerde 125 klasmaninda cbri yenileyecektir diye dusunuyorum.
    Hos daha 2007 kasasi bile gelmedi...
    Praetorianin da dedigi gibi... Bu is fiyata bakar
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  12. #12
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    bence 125cc 4 zamanlından mantılık lı çıkarılacak güç rell 15 hp ise çok iyi ama kimse 2 zamanlı performası beklemesin cbr125 i hiç söylemiyorum :D nal toplar bunun arkasından her bakımdan ama tek konunda kaybede servis yedek parça :(
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  13. #13

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    bence gusel olmus 4 zamanlıya gecmelerı ama 125 cc 250 cc ler pıyasada oldukca tutulması oldukca guc dıye dusunuyorum...250cc 4 zamanlı bır motor derbi icin cok daha ıyı olabılırdı...motorun tasarımına gelınce oldukca vahsı ve koselı bır motor benım hosuma gıdıyor...
    [COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]

  14. #14
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Fiyatı fahiş olmazsa ki sanmıyorum 4t racing pazarında büyük paya sahip olabilir

  15. #15

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    Arkadaşım 125 cc 4 zamanlı bir motordan bahsediorsunuz?

    klasında hangi motosiklet 20 beygir?

    Araştırarak lütfen yorum atın.

    Bu motor 4 zamanlı içn 15 beygir gayet iyi.2 zamanlı deil bunuda unutmayın
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  16. #16
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Güzel olmuş tipi ancak buda 10 - 11 bın ytl den satılır..YZF R125 gıbı arada sırada goruruzç.. Bence hıc uygun fıyat beklemeyelım..
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  17. #17
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Derbi İspanya malı değilmi İtalya yazılmıs ama :S

  18. #18
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    İspanyol markası ama sahibi piaggio yani italyan firmaya bağlı, eski gpr ları incelerseniz çoğu parça italyan ve aprilia...zaten eski gpr'ın birebir aynısı gilera sc 125 diye satılıyordu...
    http://www.motorcycle-wallpaper.co.u...800x600&full=0
    İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar

  19. #19
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Derbi İspanya malı değilmi İtalya yazılmıs ama :S
    Bende İspanyol diye biliyorm ama
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  20. #20
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende İspanyol diye biliyorm ama


    Derbi 1922 yılında Simeon Rabasa Singla tarafından İspanyada kurulmuş...2001 temmuz ayındada İtalyan Piaggio gruba devredilmiş...Motosikletlerde kullanılan ekipmanların ve motor aksamının tamamı İtalyan.Model gelişiminden tutun dizaynına kadar her şey İtalyan Piaggio grup tarafından organize ediliyor.Global etkileşim ve pazarlamanın en üst düzeyde olduğu Dünyamızda safkan üreticiler artık büyük ve güçlü gruplar sayesinde ayakta kalabiliyorlar...


    http://www.derbi.com/int/index.php?o...=26&Itemid=145


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)