Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Turbo Dizel motosiklet...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    maşallah motor taş gibi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    lodos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2006
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    sattım...
    kışın amma duman atar bu ha...
    Bu vatan, çocuklarımız ve torunlarımız için cennet yapılmaya layıktır.
    Bu memleket tarihte [B]Türk[/B]'tü, bugün de [B]Türk[/B]'tür ve ebediyen [B]Türk [/B]olarak yaşayacaktır.[B]M.K.ATATÜRK[/B]

  3. #23
    tintinopsella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2005
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    BMW F650GS DAKAR ve xt125r
    200 nm tork almak amacı ile dizel yapılmış anladığım kadarıyla ekonomi için değil...malum 200nm her ay mecburi bir takım lastik demek...güç yetmez bunu kullanmaya..bu arada bi de kompresyonu olmadığından (malum td) ve ağır olduğundan her ay birer takım da fren balatası....
    zor valla
    Those who would sacrifice essential liberties for a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
    Ben Franklin

  4. #24
    ChAgLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    görüntü de güzel motoru da güzel 115 hp iyimiş..
    [I]Hiçbirşey imkansız değildir...[/I]

  5. #25
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    bu motorun (yukarıdaki animasyondan yola çıkarak) iki zamanlı olması ihtimali olabilir. Yarın araştıracağım. eski iş makinelerinde devir yapabilmesi ve küçük hacimden güç alınabilmesi için tercih edilmiş, ancak yüksek yakıt tüketim değerleri nedeniyle vazgeçilmişti. İki pistonun da neden aynı hareketi yaptığını anlayamadım. Eğer 4 zamanlı ise bunun bir anlamı yok. ama iki zamanlı ise belki. (kaynak: M.E.B. Orta dereceli End. Tek. Öğr. O. Diesel motorlar Temel ders kitabı Yazan: Hüseyin Bilginperk)

  6. #26
    serçedando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    izmir

    sıze katılmak ıstıyorum

    motor ıstıyorum bana yardımcı olurmusunuz
    Çokluğun ahenginde;Birlik... Varlığın içinde; Yokluk... Yokluğun rahminde; Varlık...

  7. #27
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı serçedando adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor ıstıyorum bana yardımcı olurmusunuz
    Elimden geleni yaparım arkadaşım özelden bana ulaşabilirsin...

  8. #28

    Üyelik
    08 Nisan 2006
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ramzey qm 200 gy
    Dizel her zaman benzinliye göre daha güçlü olur denemeklazım

  9. #29

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Öncelikle 200 Nm tork vermesinin dizel olmasıyla bir ilgisi yok. Motor turbo olduğu için bu kadar yüksek bir tork veriyor. Aynı hacimdeki turbosuz bir dizel motor benzinli motordan daha fazla tork veremez.

    Motor iki zamanlı değil, dört zamanlı. Bunu sadece tahminen söylüyorum çünkü uygulamada 2 zamanlı dizel yapanı hiç duymadım. Piston kollarının iki adet olması alt kısımdaki dşilileri kullanarak dizellerdeki yüksek titreşimi en aza indirmek için yapılmış.

  10. #30
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    Alıntı SaLToN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakında tüplüsüde çıkar walla Bağajda piknik tüp taşırız
    Bizim bi tanıdığın babası piknik tüplü scooter kullanırdı taa zamanında yamaha servisi kemerde

  11. #31
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    ykıt sarfiyatında dizeller çok cimriymiş?.....

  12. #32

    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    200 nm torklu bi alet insanın zapetmesi çok zor olur 245 nm torklu araba altımdan kaçacak gibi oluyor bu siz tahmin edin ufak bi not ww toureg de bunun 2 katı tork var araç 3000 kg ve 0-100 ü 5 sn siz geri kalanını düşünün.

    önemli not bu bahsettiklerimin hepsi dizel araçlar

  13. #33
    headhunter251 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    FZ6 Fazer
    icat iyi güzel de kışın sabahları çalıştırmak istenildiği zaman zorluk çektirebilir.Alcak adam varsa söyleyim ether leri hazırlasın şimdiden
    paylaşım için teşekkürler arkadaşım

  14. #34

    Üyelik
    13 Nisan 2007
    LPG li olanıda varmı yakında su ile çalısanıda cıkar

  15. #35
    abal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ASYA 150T 19A
    güzel makina olmuşş...........
    KIRMIZI BOĞA..

  16. #36
    SeRHaTeKiNci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kymco (Satılık)
    Süpermiş........................
    Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
    Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..

  17. #37

    Üyelik
    09 Nisan 2007
    dun aksam kendi kendime dusunuyordum, acaba dizel motorlu motosiklet var mi diye? bu konuda hicbir fikrim yok

    sirf merakimdan soruyorum, seri uretim dizel motosiklet var mi? yoksa sadece buradaki gibi ozel imalat veya prototip olarak mi mevcut?

  18. #38
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Sevgili arkadaşlar,
    Motorun Piston dizaynı gerçekten ilginç ve açıklama isteyen bir tip.

    Dizel Motorlarda yüksek sıkıştırma basıncı istendiğinden Strok oldukça uzundur. Bu yüzden Connecting Rod dediğimiz Biyel kolu da uzun tutulmak zortundadır. Buna bir de Piston üzerine genleşme strokunda binene yanal itme kuvveti eklendiğinde (Thrust) pistonunda uzun etekli yapılması gerekir. Aksi taktirde piston-segman aşınması çok fazla olacaktır. Hem piston etekleri uzun, hem de biyel kolu uzun olduğunda denkleme bazı parametrelerde eklenir: biyelin silindir alt kenarlarına sürtmemesi için uygun uzunlukta ve silindirin uygun genişlikte olması gibi. Ayrıca bu krank çapı/biyel kolu uzunluğu oranı arttıkça vibrasyon ve gövdeye binen yüklerde artacaktır. Bunların tamamı dizaynı sorunlu hale getirir. (ağırlık, boyut, vibrasyon vs...)
    Özetlersek, Animasyona dikkat ettiğimizde, piston kafası çok kısadır. 2 biyel ile bunu sağlamışlardır. 2 biyelin karşılıklı oluşturacağı pistonu yana itme gücü birbirini sıfırlayacaktır. Normalde 2 krankşaft dizaynı istenmeyen bir şeydir. Ancak burada motor boyutlarına inanılmaz katkısı olduğundan tercih edilmiştir.

    Dizel Makineler, yapısı gereği akranları benzinlilerden çok daha fazla tork uygularlar zaten. Bu motoru sürmenin inanılmaz bir keyfi olacağından şüphem yok Aşırı Beslemeli bir makina olduğundan verimi yüksek, motor boyutu nispeten küçülmüş olacaktır (Ve daha hafif).

    Bir tane de ben alabilsem de uzmanlık alanıma giren bir makine ile uğraşsam yaavv
    Poturdak

  19. #39
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    bence gidişi çok iyidir o makinanın süper olmuş valla ama ses nasıl olur bilmem

  20. #40

    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    bu manyak bişe ya ben de almayı düşünüyorum benim motor 1000 cc lik çok yakıodu benim için ii oldu eniştem komyoncuydu onla kapışırım artık


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)