Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Ducati 1098

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer

    1098 aslında bizi ilk 64. kez kapılarını açacak olan Milan Motosiklet Fuarında karşılayacaktı ama Ducati CEO su Federico Minoli aracın detaylarını Desmoblog 'ta daha erken tanıttı.

    İlk fotolar çıktığında, teknik veriler açıklanmadan gördüğümüz ilk şey Ducati 'nin geleneğini yansıtan başarılı İtalyan tasarımı, aerodinamik hatları ve efsanevi Ducati güç ünitesiydi.

    Aracın üretilmesinde ki her evrede performans ilk hedef olarak belirlenmiş, her sistem, her detay ve her bileşen performansı en yüksek noktada tutmayı başarmak için hazırlanmış.

    İnanılmaz tasarım ile birleşen 160 bg güçlük motoru aracı dünyanın en güçlü çift silindirli motoruna ve spor modeller içerisinde sağlanan en yüksek tork-ağırlık oranına sahip kılmış.

    1098 tarihte ki en hafif, güçlü frene sahip ve atik Ducati 'lerden biri. İlk defa Ducati MotoGP ve Dünya Superbike teknolojisi bir sokak motoru için bir araya gelmiş ve bu sonucu çıkarmış.

    Karakteristik özelliklerini pistlerden, oturuş pozisyonunu pilotlardan aldı!

    Yüksek kuyruk, ikiz koltuk altı susturucular, komplike arka ve ön aracın aerodinamik yapısına ve hırçın kişiliğine oldukça katkıda bulunuyor. Yeni Testastretta Evoluzione motor tüm performansını sunmak için kontağı açmanızı bekliyor.

    1098 modeli gerek Ducati gerekse üretime geçen spor modeller için pek çok ilke sahip. Mükemmel performans sunan Brembo Monobloc fren sistemi, standart olarak sunulan Ducati Data Analyzer (DDA) veri toplama sistemi, ağırlıktan kazandıran tek kollu salıncaklı şase yapısı gibi pek çok ilk MotoGP teknolojisinin yollara taşınmasında etkili olmuş.

    1098 bir yarış motosikletinin ruhunu taşıyor, oturma pozisyonu sürücüyle makineyi tek parça yapıyor, tüm hisleri uyandırabilecek güzellikte ki kükreme sesi koltuğun altında yerleşik ikiz egzozdan çıkıyor. 1098 modelinin yanısıra performansı daha da isteyenler için üretilmiş 1098 S modeli daha gelişmiş süspansiyonları ve ağırlık düşürücü ekipmanları ile ön plana çıkıyor. Ducati Superbike modelleri İtalya 'da ki Borgo Panigale fabrikasında dizayn ediliyor ve üretiliyor. Ducati için yarışmak ve kazanmak vazgeçilmez bir hazdır, tasarımcısından mühendisine herkes bunu yaşam biçimi olarak kabul etmiştir. Ducati tasarımında, geliştirilmesinde ve üretiminde motosikletler düşünülen tek unsurdur ve tek motivasyonlarıdır.

    Ducati son 16 Dünya Şampiyonasının 12 'sini kazanmış ve 1990 yılından bu yana 14 kere markalar tropisinde zirveye ulaşmıştır.

    Tamamen Yeni Testastretta Evoluzione motor

    Testastretta Evoluzione L-Twin motor üretimi ve geliştirmesinde Ducati 'nin geldiği en iyi noktalardan biri. Ducati son 16 Dünya Şampiyonasının 12 'sini kazanmış ve 1990 yılından bu yana 14 kere markalar tropisinde zirveye ulaşmıştır, bunun sonucu olarak çift silindir teknolojisinde oldukça ileri bir noktaya gelen firma dünyanın en güçlü çift silindirli motorunu üretmede bu kariyerinden oldukça faydalandı. Yeni silindir ve silkindir kapak tasarımlarına sahip bu motor yeni jenerasyon Ducati Superbike modelleri için tasarlandı.

    Evoluzione motorun silindir kafalarına uygulanan magnezyum kapak, parça azaltma gibi işlemler motorun 3 kg daha hafiflemesini sağlayarak motoru gelmiş geçmiş üretilen en hafif Ducati Superbike motoru yaparken %30 oranında arttırılan hava akışı rekor sahibi motorun 5bg güçlenmesine sebebiyet verdi.

    1098 'in yağ soğutma sisteminde kullanılan radyatör başta olmak üzere pek çok sistemin yenilenmesi aracı daha hafifletmiş. Aracın sahip olduğu yeni egzoz sistemi simetrik 2-1-2 şeklinde dizayn edilmiş.

    Şase
    1098 şase ve süspansiyonu en iyi performansı sunmak üzere tasarlandı, bunu yapmak içinde aracın ağırlığı düşürülürken yeni Testastretta Evoluzione motorun gücünü yola en iyi şekilde yansıtmak adına araç güçlendirildi. Ducati Corse ile birlikte üretilen Trellis kafes yapısı %14 oranında sağlamlık sağlarken, toplam ağırlıktan 1.5 kg kazanç vermiş. Brembo Monobloc kaliper yarış teknolojisine sahip ilk üretim motoru olan 1098 oldukça tatmin edici bir frenaj sunuyor. Desmosedici stili dijital gösterge paneli Ducati’nin MotoGP GP7 projesindne alınmış. Ducati Data Analyzer (DDA) sistemi, PC yazılımı, USB data alma kartı ile beraber sunulan araç sürücüsüne aracın performansını görme ve analiz etme imkanı veriyor.

    Ducati Kuzey Amerika 1098 Superbike için $14,995, 1098 S için $19,995 ve limitli sayıda üretilen 1098 S Tricolore için $24,995 tavsiye edilen anahtar teslim fiyatlarını açıkladı. Kanada 'da bu fiyatlar standart model için $19,995, 1098 S için $24,995 ve Tricolore için $29,995 şeklinde.







    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    görünüş itibariyle yakıcı ama teknik özellikleri nedir acaba

  3. #3
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Güzel motor . Teknik özellikleri de fena değildir sanırım . Ducati sonuçta

    Herhalde Türkiyeye gelince sahibi olmanız için bir bmw 3.20 parasını gözden çıkarmanız gerekecek
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  4. #4
    trenox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2005
    Şehir
    burkinefoso
    Motosikleti
    var işte...
    muhteşem bişeye benziyo yaaa. teknik özellik felan hikaye ducati işte yeter
    Sözkonusu vatan ise gerisi teferruattır.

  5. #5
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    bence bu ducati çok kötü bir firma, artistiz italyaniz japonlarla ayni kalite(belki daha düşük kalite) ve teknik olarak daha az gelişmiş motorlari 2 katı fiyata satıyoruz mantigindalar.

    son motogp yarişinda double yapmalari belki ilerde bişeyler çıkar bunlardan dememe sebebiyet verdi ama ben ne kadar tarz şekil şemal olsa da italyan motosikletlerine karşiyim. 1 liralik mala 2 lira istedikleri sürece.

  6. #6
    N_O_S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Gruop ETİLER
    kafa hoşuma gitmedi ama güzel motor
    YAŞAM HIZ! HAYAT HIZ! ÖLÜM HIZ!
    HONDA FAN ..!

  7. #7
    repsolcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Çengelköy
    çok tehlikeli makine

  8. #8
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    şekil itibari ile güzel.ama herşeyden önemlisi fiyatı ve performansı.kafa biraz daha şekil olsa daha ilgi çekici olabilirdi !!!!

  9. #9

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    Süper makine ama gözleri çok kısılmış, ne o öyle çinli gibi farlar?
    Şaka bi yana arka jantlar, ön fren diski, egsoz, yan aynalar şahane ötesi olmuş, beni al beni al diye bağırıyor çocuk.
    Paylaşım için teşekkürler.
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  10. #10
    denden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Motosikleti
    Piaggio x9 Evo 250
    ilk defa ducati nin racing motorunun dizaynını begeniyorum

    cok modern harika bir tasarım. sade ve keskin

  11. #11
    çiyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    japon motorlarından şaşmam servis,yedek parça v.s. tuzluya gelir bana,şekil şemal bazen herşey değil...
    çiyan:bounce:

  12. #12
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    necdet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İST.MECİDİYEKÖY/VE ÖĞÜMCE
    Motosikleti
    honda cbr1100xx süperblackbird
    http://blog.ducati.com/post/90/la-nu...98-godetevela#
    bu motorla ilgili birde buraya bakın

  13. #13
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Bir Ducati de benden.

    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  14. #14
    blueman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    DL 650 V-STROM
    Abi çok Avrupalı nedense ama 998 ve 999 un sıradışılığına göre daha farklı ve güzel. Belliki buram buram kalite kokuyor ve Türkiyede istnbul harici ducati servis problemi

  15. #15

    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Şehir
    Italy - ponte dei sospiri
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R
    fuarda olmak isterdim yahu.. saygı duydum..

  16. #16
    apriliarsv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati 748
    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bu ducati çok kötü bir firma, artistiz italyaniz japonlarla ayni kalite(belki daha düşük kalite) ve teknik olarak daha az gelişmiş motorlari 2 katı fiyata satıyoruz mantigindalar.

    son motogp yarişinda double yapmalari belki ilerde bişeyler çıkar bunlardan dememe sebebiyet verdi ama ben ne kadar tarz şekil şemal olsa da italyan motosikletlerine karşiyim. 1 liralik mala 2 lira istedikleri sürece.
    komik bi mesaj olmuş bence bi ducatiyi incele , ondan sonra yorum yapman daha doğru olur


    1098 e gelince 160 bg 170 kg
    en fazla torka sahip 1000 likler içinde
    son sürat 300 civarı
    bence müthiş olmuş kendi motoruma tek tercih edebileceğim motor

  17. #17
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    güzel olmuş
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  18. #18

    Üyelik
    05 Kasım 2006
    harika gözüküyor çok guzel
    [url=http://www.menacam.com/index.php/topic,26626.0.html][img]http://img48.imageshack.us/img48/4623/gspt4.png[/img][/url]

  19. #19
    denden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Motosikleti
    Piaggio x9 Evo 250
    valla racing sevmiyorum ama bu motora bayildim. 170 kg, benim scooterdan hafif.

  20. #20

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    çok harika görünüyor bu motorun görünümü güzel ama motoru ve teknik özellikleri nelerdir


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler