Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2007 model 600RR geliyor...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @gokhan52
    ya sankı kae,wasakı zxr-6 yada zxr-636 nın cınmalı koryası gıbı duruyo 2004 model kawasakı ıle har seyı aynı sadece farları bıraz ovale yakın ama test etmeden motoruna bıse dıyemem
    Arkadaşım yanlış fotoya bakıyorsun herhalde, alet bu !!! Ne ZX-6R ile ne de ZX-636R ile alakası var. Hele Çin kopyası diyorken iki marka arasındaki kalite farkını bir incele derim

    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    Nacizane fikrimi paylaşmak isterim yanlışım varsa düzeltilmesini ve aksi bir durum varsa bilgilendirilmeyi isterim nitekim amaç zaten bilgi ve birikimlerimizi paylaşmak değilmi....

    2007 600rr ın hafifliği üzerinde fazlaca duruldu ve hep avantaj olarak bahsediliyor. Ama unutmamak gerekirki bu tip motorlarda hafiflik herzaman avantaj değildir. Kısa mesafede hızlanma açısından HP farkına rağmen hafifliği sayesinde kendisinden yüksek HP li motorlara karşılık kilosuyla avantaj sağlayabilir elbette ancak hafiflik herzaman avantajmıdır????

    Birkere kontrolü herzamankinden daha zor olacaktır hafif bir race motorla çok kısa zamanda süratlenebileceğiniz şekilde gaza yüklendiğinizde tank slapping ( çırpma ) olayı meydana gelir özellikle viraj çıkışlarında daha sık rastlanır bunun önlemi olarak gidona monte edilen hidrolik amortisör yada honda teknolojisinde kullanılan elektronik sistemle kontrol önlemi var ancak yinede race kazalarında belli bir yüzdenin sahibidir bu çırpma olayı....

    benim bu görüşümde göz önünde bulundurulması gereken şey şu..
    elbette honda bu sistemi defalarca test etmiştir ve yeterli derecede verim aldıktan sonra kullanmıştır ancak daha güçlü fakat daha hafif bir 600rr ın kontrolü ne olursa olsun daha kolay olmayacaktır anlatmak istediğim bu motorun üzerine binemeyecek herkes iş gittikçe profesyonelliğe kayıyor bence Honda pistteki canavarların caddeye uyarlanmış halini sunuyor sanki

    2007 600rr kötü demiyorum bunu söylemek bukadar kolay değil zaten ancak bu kg olayını fazla avantaj olarak görmüyorum 600 cc yeni nesil tüm motorlar son derece hafif ve biz bu sene izmirde fazlasıyla üzüldük 600 rr ve yamaha R6 vakalarını çok duyduk gördük şahit olduk bunun yenilerini duymak benim korkum eğitimin ve tecrübenin önemi bir kez daha ortaya çıkacak herkse kazasız sürüşler...

  3. #43
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ilnapoli

    Arkadaşım nerelerdeydin sen yaa? Hyosung Körfez Pisti testinden sonra pek gözükmedin ortalarda. Herkes en önemli şeyin güç olduğunu sanıyor. Ama kontrol edemediğin güç hiçbir işe yaramaz. Özellikle HESD sayesinde motora çok daha kolay hakim olunabilecek. Sadece HESD için bile alınır bu motor. Markaların birbirlerinden esinlenmesi de normal bence. G-Strider arkadaşımızın da belirttiğine göre kim kimden esinlenmiş o belli olmaz. Tüm modeller zaman içerisinde birbirine benzer, arabalarda da bu böyle olmuştur hep.
    yazın işler çok yoğundu başımı kaldıramadım açıkçası ama okul açıldıktan sonra daha rahat olacğım, umarım daha fazla görüşebiliriz.. Unutmadım ama, buralardayım yine (eskisi kadar sık olmasa da..).

    EgeKnn, ağırlık olayı senin de bahsettiğin gibi çok da önemli değil aslında. Ama -sözüm meclisten dışarı- "işi" bilmeyen arkadaşlar yeni bir motosiklet piyasaya çıkınca, özellikle de supersport bir modelse konuyu hemen performans, hızlanma ve en hızlı kim olayına döndürüp o bundan daha güçlü daha hızlı noktasına getiriyorlar. İş o noktaya gelince de en hızlı motosikletin hangisi olduğunu güç değil ağırlığı da hesaba katarak düşünmek gerektiğini belirtmek istemiştim. Gücün tek başına bir performans kriteri olmadığı ve olamayacağı ibi ağırlık da tek başına bişey ifade etmez. Ama aklından sadece 0-100 km/s hızlanması geçen birisi için ağırlık ve güç en büyük etkiyi yapan değişkenler oluveriyor bir anda...

  4. #44
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    bir kez daha inceledim de 2006 R6 dan çok 2006 R1'e benziyor demek daha doğru olur gibime geldi.

    ayrıca, şahsen motosikletin tüm özellikleriyle bir bütün olarak değerlendirilmesi gerektiği ve şunun hp'si yüksek, bunun torku az, bu daha hafif olaylarına girmemek gerekir diye düşünüyorum. kısacası, "eheheh, yine R6'dan düşük hp'li. yine olmamış, yapamamış honda" muhabbetlerinden önce bunları düşünmek gerekir. kendi adıma körfez pistinde izlediğin yarışlarda 2006 R6'ların nerelerde olduğunu gördüm en azından.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  5. #45
    Mad Bike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Wildstar 1600
    ben hiç beğenmedim bu yeni 600rr ı...honda baya radikal değişiklikler yapmış bakalım nekadar başarılı olucak...bu arada yeni gsx-r 1000 bomba gibi olmuş bence acayip sükse yapıcak
    MOTOR GÜÇLÜ ADAM İŞİDİR

  6. #46
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @EgeKnn
    2007 600rr ın hafifliği üzerinde fazlaca duruldu ve hep avantaj olarak bahsediliyor. Ama unutmamak gerekirki bu tip motorlarda hafiflik herzaman avantaj değildir. Kısa mesafede hızlanma açısından HP farkına rağmen hafifliği sayesinde kendisinden yüksek HP li motorlara karşılık kilosuyla avantaj sağlayabilir elbette ancak hafiflik herzaman avantajmıdır????
    Amaç yarışmak ise hafiflik her zaman avantajdır. MotoGP motorları 140kg ve 260hp+ olduğuna ve kontrol edilebildiklerine göre 155kg 600RR da kolayca kontrol edilebilir. Şimdi MotoGP'de yarışanlar profesyonel diyen olacaktır. Eh ben de her zaman bu tip motorların deneyimli kişiler tarafından sürülmesi gerektiğini söylemişimdir hep. Deneyim olduktan sonra hafiflik her zaman avantajdır.

    MotorcycleUSA.com dan 2007 model 600RR hakkında ilk izlenimler

    Birkaç da foto koyayım bari







    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  7. #47
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    güzel makine ... bende deneyim gerektireceğini herkesin binemeyeceğini söyledim zaten

  8. #48
    CaBRioLeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    yamahanın çizgilerini taşıyan bir tasarımı var... ilginç geldi
    O KASKI Hemen Kafana Geçir.......

  9. #49
    N_O_S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Gruop ETİLER
    honda gerçek bu işi biliyo
    YAŞAM HIZ! HAYAT HIZ! ÖLÜM HIZ!
    HONDA FAN ..!

  10. #50
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    http://www.gizmag.com/go/6153/gallery/

    Bu sayfada baya guzel resimler mevcut
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  11. #51
    OTOBAN FARESİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000 RR
    ist de hava alanı kavşa gında kaza geçirdim motorumu çok düşük fiyata sattm ama o tutku ben de gitmez yenisini ist dönüş te alcam ama honda 1 numara çok güzeller

  12. #52
    on7_kral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    İST-Avrupa Yakası
    Alıntı OTOBAN FARESİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ist de hava alanı kavşa gında kaza geçirdim

    Geçmiş olsun arkadaşımıza

    Honda dan waz geçme bence

    Honda bu senede bomba gibi geliyor
    [B][U]motosiklet.net@hotmail.com[/U] [/B] (İsteyenler Ekleyebilir) :cat:

  13. #53
    cbr_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC 700 S Honda CBR 250R Honda Beat 2004
    süper r6 ile bir alakası yok

  14. #54
    muratrepsol1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2006
    Şehir
    paris
    Motosikleti
    honda cbr 1000 repsol design
    evet honda CBR ler diger lerine gore daha agresif bir gorunusleri var.
    benden de ufak bir tuyoo var yeni CBR1000RR 2007 model replika modeli ni HRC usleniyor ve renkleri mavi beyaz ve kirmizi jantlari ise sari olacakmis ama simdilik cok gizli imis ama benden kacmaz neyse simdilik benim repsol un uzerine motor tanimiyom
    [COLOR="Blue"][FONT="Comic Sans MS"]:) [/FONT][/COLOR] [email]mikailoguzhan@msn.com[/email] (dileyen ekleye bilir)

  15. #55
    Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    KTM RC 390
    çok fena olmuş yaaa akıllara zarar
    0 Rh +

  16. #56
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @muratrepsol1000
    benim repsol un uzerine motor tanimiyom
    Murat arkadaşım, ben Repsol modelini çok seviyordum hatta hala da çok severim. Böyle güzel rengi olan başka bir motor bilmiyorum. Ama 2006 modelinde birçok değişiklik olacak diye Repsol almadım. Performans olayına girersen 2006 model çok daha üstün

    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  17. #57
    ars287duff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R6 & 2006
    ewet güzel motor hatta bazı konularda saglamlık ve pistteki performans olarak honda iyi. zaten honda yamaha tartışması bana çok anlamsız geliyor.
    ben şuan için 2006 R6, eski 600rr binicisi olarak yeni 600rr ın tasarımı çogu özellik olarak 2006 r6 tasarımından esinlenmiş bunu belirmek gerekir.
    bu da şu demek deyil yamaha daha iyi honda kötü.
    güzellik görecelidir. bana göre r6 205 600rr dan daha yakışıklı ve sportif. yeni kasa ile rr kendini r6 yaklaştırmış diye düşünüyorum.
    [URL="http://media.yamaha-motor-europe.com/swf/2006_YZF_R6_vr01.swf"][COLOR="Red"][FONT="Palatino Linotype"][CENTER][B][SIZE="2"]<<<<<<<<<< 2006 YZF-R6 >>>>>>>>>>[/SIZE][/B][/CENTER][/FONT][/URL][/COLOR]

  18. #58
    muammerakbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Bu Hilyle çok Daha Albenisi Olmuş.lakin Honda Racinglerin Arasinda En Kötü Görünnen Makina.yine De Yamaha R6 Tutmaz Bu Makina.

  19. #59
    tororosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    drz 400
    honda deli makine bilen bilir cığeri sağlamdır hayırlı olsun gelsinde ikinci ellerin fıyatları bırazdaha düşerde alırız makınayı hee .
    arkadaş paylaşımve bılgıler için sağol

    Dicek Lafyok Görüntüde Hele Bi Gelsinde Perfomansa Bakmak Gerek Arkadaşlar ,motor Kadin Gibidir Görünüşe Aldanmamak Lazim Diyorum,
    Hondaciyiz Ama Gelmesini Beklemek Gerek

  20. #60
    fireblade_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2006
    hala ''o bu beygir, bu beygir'' şeklindeki çocukça karşılaştırmalardan kurtulamadık anlaşılan.. motorları hala elma armut gibi bilgisiz karşılaştırdığımız kesin. birşeyi bilmemekten daha kötü olan, yarım bilmektir bence..
    [COLOR="Red"]The Power of Dreams[/COLOR]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler