Hero Motor, Yeni Euro-5 Serisini Türkiye’de İlk Kez Tanıttı
-
23 Haziran 2022, 14:53
#1
Dünyanın en büyük motosiklet ve scooter üreticisi Hero MotoCorp, dünya çapında büyük beğeni toplayan üç ürününün Euro-5 uyumlu yeni modellerini Türkiye’de pazara sundu. Şirket böylece Türkiye’deki faaliyetlerini ve konumunu güçlendirme vaadini yerine getirmiş oldu.
Hero MotoCorp Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Dr. Pawan Munjal, Türkiye stratejisini paylaşmak üzere yerel şirket ortakları ile bir araya geldiği etkinlikte Hero MotoCorp’un üç yeni ürününü tanıttı: Xpulse 200 4V motosiklet, Dash 110 ve Dash 125 scooter’ları.
Türkiye’de hali hazırda beğeniyle kullanılan Xpulse 200 motosikletinin yanı sıra, Hero Motocorp scooter’ları, beş yıllık garanti süresi ile müşterilerine kalite ve güvence sunuyor. Euro-5 ürün yelpazesi, şirketin modern tasarım, en yeni teknoloji ve farklı özellikler sunma konusundaki kararlılığını ortaya koyuyor.
“Hareketliliğin Geleceği Ol” mottosu ile Hero MotoCorp, dünya genelinde 40’tan fazla ülkede müşterilerine geleceğe hazır ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyor. Soysal Group, 2014 yılından bu yana Hero Motocorp’un Türkiye distribütörlüğünü yürütüyor.
Etkinlik sırasında konuşan Hero Motocorp Küresel İş Dünyası Başkanı Sanjay Bhan, şunları söyledi: “Küresel bir kişisel mobilite lideri olan Hero MotoCorp, müşterilerine erişilebilir mobilite çözümleri sunmaya kendini adamıştır. Bu üç popüler ürünü Türkiye’de piyasaya sunmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Müşterilerimizin, Hero MotoCorp ürünlerinin kalite ve en son teknolojik yeniliklerini takdir edeceklerinden eminiz. Türkiye, bizim için kilit bir pazardır ve bu pazardaki konumumuzu güçlendirmek adına dünya çapında büyük beğeni kazanan en yeni ürün yelpazemizi buradaki müşterilerimize sunmaya devam edeceğiz.”
Türkiye’deki Hero MotoCorp ürün yelpazesinde popüler Pulse 200 4V motosiklet ve Dash 110 ile Dash 125 scooter’ları yer alıyor. 2014 yılından bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren Hero MotoCorp, satış, servis ve yedek parça sağlayan 100’ün üzerinde temas noktası ağı ile müşterilerine hizmet veriyor. Ürünlerin tasarım ve geliştirme süreçleri, Hindistan ve Almanya’daki Ar-Ge tesislerinde yürütülüyor.
Alıcı müesseseler için tercih edilen bir ortak olan Hero MotoCorp, aynı zamanda önde gelen teslimat sağlayıcılarının özel tedarikçisi ve Dash 110 favori seçimdir.
Hero Xpulse 200 4V
Motor Performansı: Motosiklet, 8500 dev/dak'da maksimum 18,4 BHP güç ve 6500 dev/dak'da 17,35 Nm'lik bir tepe torku üreten 200cc Euro 5, 4 supaplı yağ soğutmalı bir motorla güçlendirilmiştir. Motor 5 vitesli bir şanzımanla eşleştirilir. Yoğun trafikte daha iyi ısı yönetimi için, soğutma sisteminde 7 kanatlı bir yağ soğutucusu yer alıyor. Yağ soğutmalı motor sadece orta ve üst düzey devir aralığında üstün güç sağlamakla kalmıyor aynı zamanda rahat seyir için yüksek hızlarda bile stressiz motor performansı sunuyor.
Yüksek Teknolojili Macera: Son teknolojiyle donatılmış XPulse 200 4V, daha uzun mesafe için konforlu bir sürüş garanti ediyor. Gelişmiş LED farlar, geceleri daha iyi görüş sağlıyor ve yolu homojen bir şekilde aydınlatıyor. Akıllı telefon bağlantısı ve çağrı uyarıları ile tam dijital LCD gösterge paneline sahip model, gidilen yeri kişiye adım adım yönlendirmelerle gösteren navigasyon sistemi, vites göstergesi, eco modu, iki adet kilometre sayacı ve standart tek kanallı ABS gibi özelliklere sahiptir.
Macera Ayarlı: Tüm arazileri fethetme ruhuna sahip motosiklet, 21 inç ön ve 18 inç arka kollu tekerleklerin yanı sıra 190 mm ön ve 170 mm arka uzun süspansiyon hareketine sahiptir. Kayalık ve zorlu arazilerde sorunsuz bir sürüş sağlamak için motosiklet, motoru koruyan alüminyum kızak plakası, maksimum kavrama ve kontrol için yeni dişli fren pedalı ve derin su geçişini sağlayan yukarıya kıvrık bir egzoz ile donatılmıştır.
On/Off-Road Hazırlık: Çift amaçlı lastikler, 10 kademeli ayarlanabilir tek amortisörlü süspansiyon, 825 mm'lik erişilebilir koltuk yüksekliği ve 220 mm'lik yerden yükseklik, macera severler için çok yönlü bir paket sunuyor. İyi tasarlanmış şasi kurulumu sayesinde, XPulse 200 4V, ister günlük kullanımda ister arazi sürüşlerinde üstün bir deneyim sunuyor.
Heyecan Verici Renk Seçenekleri: Macera ve arazi ruhundan ilham alan yeni XPulse 200 EU-V 4V, yolda tüm dikkatleri üzerine çekmek için üç yeni heyecan verici renk seçeneğine sahip: Yarış Mavisi, Yıldırım Mavisi ve Baskın Kırmızı.
Dash 125
Bağlantı: Dash 125 ile sürücü, araç ve bağlantı işlevlerine hızlı ve rahat bir şekilde erişebiliyor. Bluetooth bağlantılı yeni dijital hız göstergesi, gelen ve cevapsız arama uyarılarını, yeni mesaj uyarılarını ve düşük yakıt göstergesini görüntülüyor. Ayrıca ön kısımda USB şarj bağlantı noktası bulunuyor.
Motor: Dash 125, yüksek performanslı bir sürüş için 9 BHP @ 7000 RPM olağanüstü bir motor gücü ve talep üzerine 10.4 NM @ 5500 tork üreten 125cc Euro 5 uyumlu bir motorla üretilmiştir.
Tasarım: Yeni Dash 125, tamamen yeni keskin şerit deseni ve daha keskin ön tasarım dahil olmak üzere bir dizi yeni tasarım öğesiyle donatılmıştır. Dash 125te ayrıca bir projector LED far mevcut.
Yeni Renk Teması: Mat Siyah ve İnci Solmaz Beyaz olmak üzere iki heyecan verici renk ile daha da gelişmiş ayrıcalık sağlıyor.
Dash 110
Motor: Dash 110, yüksek performanslı bir sürüş için 7250 RPM'de 8 BHP'lik olağanüstü bir motor gücü ve talep üzerine 8.7 NM @ 5750'lik tork üreten 110cc Euro 5 uyumlu bir motorla üretilmiştir
Yeni Renk Teması: İnci Gümüş Beyazı ve Şeker Kırmızısı olmak üzere iki heyecan verici renk ile daha da gelişmiş ayrıcalık sağlıyor.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Reklamlar
-
23 Haziran 2022, 16:24
#2
7250 RPM'de 8 BHP'lik olağanüstü bir motor gücü.
Anlıyorum hocam.
-
23 Haziran 2022, 17:01
#3
hero türkiyede ölmüştür bitmiştir.son çırpınışlarını euro5 ile vericekler.tamm bir hindistan motor tipi var tasarım değişmedikten sonra işleri imkansıza yakın
-
23 Haziran 2022, 17:07
#4
Cross / enduro'da bu cc'lerde fazla bir rakipleri olmadığını düşünürsek kolay kolay bitmez bence. En azından hava soğutmalı olanlar.
Yeni versiyonlarının fiyatı biraz fazla. Kaldı ki lansman fiyatı bu.
Bu fiyata, ben olsam almam. İkinci el alınabilir.
-
23 Haziran 2022, 17:27
#5
Hero ya hiç bir şey olmaz sadece modelleri yanlış getirdi bence Burda da Türkiye hero bir seçenek seçti xpulse serisi mi xtreme serisi mi şansını xpulse dan kullandı ben olsam kesinlikle xtreme serisinden yana kullanırdım ..
-
23 Haziran 2022, 17:32
#6
logaritma adlı üyeden alıntı
Hero ya hiç bir şey olmaz sadece modelleri yanlış getirdi bence Burda da Türkiye hero bir seçenek seçti xpulse serisi mi xtreme serisi mi şansını xpulse dan kullandı ben olsam kesinlikle xtreme serisinden yana kullanırdım ..
Türkiye'ye gelmeyen Xtreme 200S aslında tam senin aradığın motor. Hem karenajlı, hem dik oturuşlu yavru bir sport touring hem de az yakan, çok dayanan cinsten.
-
23 Haziran 2022, 18:44
#7
degerk adlı üyeden alıntı
7250 RPM'de 8 BHP'lik olağanüstü bir motor gücü.
Anlıyorum hocam.
Hindistan icin uretilmis bir motosikleti Turkiye'de satarken distributorlerin yaptirdigi 1-1 ceviriye mi takildiniz? Hindistan ortamlarinda 8 HP cok gelebilir bir cok insan icin, Turkiye'de belli bir kesim icin ayni olmayacaktir.
-
23 Haziran 2022, 19:58
#8
tommygun adlı üyeden alıntı
Valla bir haber aldım beklemedeyim bir kardeşimin yurtdışı işi var olursa işi onun cb500f alıcam bildiğim tertemiz motor km si çok düşük resmî servis bakımlı
-
23 Haziran 2022, 20:00
#9
logaritma adlı üyeden alıntı
Valla bir haber aldım beklemedeyim bir kardeşimin yurtdışı işi var olursa işi onun cb500f alıcam bildiğim tertemiz motor km si çok düşük resmî servis bakımlı
Hadi hayırlısı
-
24 Haziran 2022, 01:06
#10
tommygun adlı üyeden alıntı
Hadi hayırlısı
Sağol bakalım kesinleşsin
-
24 Haziran 2022, 08:33
#11
logaritma adlı üyeden alıntı
Valla bir haber aldım beklemedeyim bir kardeşimin yurtdışı işi var olursa işi onun cb500f alıcam bildiğim tertemiz motor km si çok düşük resmî servis bakımlı
İşte budur "hakkını verecek" birine gider
-
24 Haziran 2022, 13:45
#12
Mevcut modellerin Euro5'e geçmesi konuşulacak konu değildir. Geçersin gider, müşterinin haberi bile olmaz.
-
24 Haziran 2022, 14:16
#13
Seko adlı üyeden alıntı
Mevcut modellerin Euro5'e geçmesi konuşulacak konu değildir. Geçersin gider, müşterinin haberi bile olmaz.
Euro 5 pek çok firmanın başının belası öyle düşündüğün kadar basit bir şey değil bu yüzden honda Yamaha Suzuki kawasaki Euro zone kapsamında olan ki buna bizde dahiliz ülkelere artık pek çok modellerini yollamıyor …
Amerika Japon Çin Rus hint Asya Güney Amerika pazarında satılan motorsikletlerin çoğu hatta nerdeyse hiç biri bizim pazarlara giremiyor bu euro mevzusu yüzünden .. Benim gördüğüm şu ki firmalar da artık Avrupa pazarını belli o pazarda çok satan oturmuş kemiklekmiş modeller dışında başka model göndermek için uğraşmıyor..
Cbr250rr çift silindir , 4 silindir 250cc kawasaki modeli daha bir sürü modeller var yüksek hacim düşük hacim hiç farketmez yollanmıyor euro emisyon standartlarını karşılamadığı için..
-
Sayın admin bu konuya geçen hafta bu motor hakkında çok uzun düşünce ve tecrübelerimi yazmıştım.
Yayımlanmadığını görüyorum sebebini öğrenebilirmiyim.
-
Şuan kampanyada fiyatı sizce alınır mı?
-
-
Hero dash 125i modeli güzelmiş Bluetooth vs
-
Ah bir de x pulse lastikleri tubeless olsaydı tadından yenmezdi. Ama hintli amcalar tubetype'dan yana kullandılar şanslarını
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)