Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Honda'nın Yeni Modelleri EICMA'da Görücüye Çıktı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olay motosiklet getirmekle kalmıyor ama. Honda olarak getirdiği ürüne en az on sene yedek parça sağlamak zorunda. Duruma göre teknik servise eğitim vermek zorunda. Yani Honda standartlarını her ürününe uygulamak durumunda.

    Öyle olunca 8-10 tane motosikleti Honda olsanız siz de getirmezsiniz. Mantıksız çünkü.


    Ewet haklısınız , X-ADV peynir ekmek gibi satıyor,aylarca sıra bekleniyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    x-adv de şöyle bir şey olmuş olabilir bazen markalar bazı modellere çok umut bağlıyorlar. kesin bu model çok satar diyorlar ama umdukları gibi olmuyor mesela kawasakininde zamanında getirttiği şahane bir scooter modeli vardı çok ümitliydiler ama istenilen satışı yapamadı...

    bunu anlaman için şöyle diyim sahibindene gir kawa,yamaha,suzuki,honda modellerini sadece sırala..orda çok kel alaka tek tük satışda olan, adını sanını bile duymadığın modeller görüceksin işte onlar bir ümitle tutar diye düşünülüp getirilmiş ama tutmamış modeller..

  3. #63
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Şöyle bir şey olmalı, İşletmelerde pazarlama ve satış birimleri vardır.Ne satılır ne satılmaz, ileride neler satılır v.s. pazar araştırması yaparlar. Honda Türkiye şartlarında çok talep alacak 500cc enduro yu anlaşılmaz bir şekilde getirmeyip , saçma sapan modelleri getirmesi, pazar araştırması yapmadığının işaretidir. Bir zamanlarda VTR250 diye bir motor getirmişlerdi, 250cc motosikleti o zamanki 500cc motosikletler fiyatına satmaya kalkışmışlardı. Kawasaki sorunu yetkili firma Z moto dan kaynaklanıyor. ilgi alaka "0" fiyatlar astronomik. Modeller çok iyi.

  4. #64

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Benim iki tip görüşüm var bu konuda ya büyük dünya devleri türkiyedeki yerli firmalarla anlaşmış olabilirler yani bir arkadaş demişdi güzel bir kelime centilmenlik anlaşması yapmış olabilirler.. Siz düşük hacim getirin 250cc ye kadar bizde yüksek hacim getirelim diye..

    yada firmaların türkiyedeki vergilendirmelerden haberi yok ama bu şık imkansız..

    Türkiyede asgari ücret belli , gelir düzeyi belli her geçen gün düşen alım gücü belli yakıtın fiyatı belli , yağın balatanın bakımın fiyatı belli..

    şunları analiz eden bir firma yetkilisi olsam tamam yüksek hacimde getirtirim ama ekmeğin para kapısının yani musluğun esas paranın geliceğin yerin düşük hacim olduğunuda aşikar görürüm..

    japondada ben düşük hacimde ss leri saymassak inazuma 250f ve mt25 dışında alınıcak bir motor göremiyorum fiyat performans açısından..

  5. #65

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Hepsi güzel be ama bize bunlar 40 binden aşağı şeyetsen gelmez

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle bir şey olmalı, İşletmelerde pazarlama ve satış birimleri vardır.Ne satılır ne satılmaz, ileride neler satılır v.s. pazar araştırması yaparlar. Honda Türkiye şartlarında çok talep alacak 500cc enduro yu anlaşılmaz bir şekilde getirmeyip , saçma sapan modelleri getirmesi, pazar araştırması yapmadığının işaretidir. Bir zamanlarda VTR250 diye bir motor getirmişlerdi, 250cc motosikleti o zamanki 500cc motosikletler fiyatına satmaya kalkışmışlardı. Kawasaki sorunu yetkili firma Z moto dan kaynaklanıyor. ilgi alaka "0" fiyatlar astronomik. Modeller çok iyi.
    Veya koskoca Honda tabii ki böyle bir araştırmayı yapmıştır. Fakat onların elindeki veri sizin elinizde olmadığı için, olsa bile o veriyi her yönüyle (değişik ülke pazarlarının kısa ve uzun vadedeki ön görüsü) işleyebilecek profesyonel yetkinlik ve kaynaktan mahrum olduğunuz için farklı sonuçlara ulaşıyorsunuz.

    Mesela belki de 500cc enduro'ya başka ülkelerde çok daha fazla talep olacak, arz sıkıntısı çekilecek, ve o yüzden bu modelin Türkiye pazarına geç girmesine karar verilmiştir?

    Anlamadığım olay, tek bir şahıs olarak, dünyanın en başarılı motosiklet üreticisine çok rahat kafa tutabiliyorsunuz Onlar işi bilmiyor, siz biliyorsunuz. Hayret doğrusu.
    computeus bunu beğendi.

  7. #67

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Ben japonların o kadar detaylı türkiye raporları hazırlamadıklarını düşünmüyorum yeni değil.... yıllardır belki 20 yıldır bu fikrim sabit..

    Yurtdışı sitelerine bakıyorsunuz almanyası,avusturalyası,brezilyası, amerikası envare çeşit model envare çeşit motor hacminde ürettikleri ürünler var .. iş türkiye'ye geldimi 2 modele kanalize olurlar genelde bu hep böyledir...

    Ama şuda var bu 2 model olaylarıda duvara çarpmak üzere .. Türkiye piyasasında artık eskiden olduğu gibi yalnız değiller bir sürü çinlisi, hintlisi ,korelisi, taiwanlısı markalar girdi bir çok eski markalar yeniden canlandı italyanda falan benelli gibi .. Pek çok ufak hacimde işi olmıyan markalarda artık ufak hacime girdi ktm gibi bmw gibi...

    piyasada artık yalnız değiller eğer bu kafayla giderlerse kendi piyasalarını alternatif markalara kaptırıcaklar eriyip gidicekler.. ya doğru düzgün artık bodozlama giricekler yada böyle gidip eriticekler piyasalarını..

    Dediğimin doğruluk payı nerde şurda bugün hala japonların hepsini katarım 2015,2016 model 2017 model sıfır motorları bayilerde galerilerde hatta kendi resmi satış sitelerinde bile sıfır fiyat olarak satışda varsa kusura bakmada o zaman senin satış pazarlamanda bir hatan bir yanlışın var derim ben..

    sen dünya devi bir firmasın pazarlamanı doğru yapsan o malların elinde stoklarında kalmaması lazım demek ki bir yerde yanlış analiz yanlış hacim yanlış motor tipi getirtiyorsun..

  8. #68

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Bana kalırsa diğer firmaların umurunda bile değildir türkiye.

  9. #69

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Türkiyede çok büyük bir motor hacmi var ama neresinden bakdığına bağlı .. Çok büyük bir pazar ve ekmek var dediğim gibi neresinden bakdığına bağlı..

    Misalen diyorum bu orantılar tamamen örnekleme amaçlı sallamasyon .. Sen ben 600 lük 800 lük getiricem diye inat edersen o hacimden ancak %3- %5 bir ekmek yersin dersen 300-500c.c arası getiricem %10-%20 yersin .. Dersen 50-250c.c arası getirticem o zaman %70-%80 yersin..

    rakamlarla örnek vermek gerekirse

    2017 de honda 4800 adet motor satmış , küba 2100 , mondial 2500 adet satmış
    2018 yılında honda 5148 adet satmış , küba 5765 adet satmış, mondial 3900 adet satmış..

    Yamaha bile 2017 de 3135 tane satmış 2018 de 1307 adet satmış yuki nin bile satış sıralamasında altına düşmüş..

    bu manzarada 2019 ve 2020 yi tahmin etmek hiç zor olmaz herhalde..

    Veriler için kaynak
    https://otoajanda.com/marka-marka-mo...rek-rakamlari/

  10. #70
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Dunyayi Turkiye'den ibaret goruyoruz.

    Senelerdir dunyanin en basarili motosiklet firmasi Honda.

    Eger Turkiye'yi cok iplemedikleri gibi bir izlenim olusuyorsa, Turkiye pazari cok da iplenecek bir pazar olmadigi icindir muhtemelen.

    Bir ornek: Honda 2003 yilinda Avrupa ve Amerika pazarina sundugu Accord modelini tamamen ayristirdi. Bambaska arabalar. Iki model de iki pazarda cok daha basarili oldu. Dunyanin en buyuk otomotiv grubu VW seneler sonra bunun farkina vardi, ve o da Passat'i ayristirdi, 2011'de, yarim yamalak... Amerika Passat hala basarili olabilmis degil. Honda, sirket olarak, nerede, ne zaman, ne yapacagini gayet iyi biliyor. Uygulamalari sahsi isteklerimizle ortusmeyebilir. Ancak global dusunup, akillica kararlar verdikleri su goturmez.

  11. #71

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Dünyada Amerikadan ibaret değil..

    Amerikada amerikalının alma eğilimi ile türkiyedeki isnanın alma eğilimi aynı değil..

    orda accord,maxima ,hyundai sonata , toyota camry yıllardır satışda amerikada rekorlar kırıyor neden çok müthiş olduklarından mı halukulade bir sürüş keyfi hazzı verdiklerinden mi tabiki hayır sizdeki satış taksitlendirme leasing sistemleri ve en önemlisi garanti başka bir şey değil sağlam dayanıklı araçlar o kadar.. alınma nedenleri belli..

    işte onun türkiyede bir karşılığı yok.. her pazarın iç dinamikleri farklıdır.. zorla bir amerikan zihniyetini türkiye mantığıyla örtüştüremessiniz..
    örtüştüremediğiniz yerdede o zaman türkiye pazarı iplenmiycek bir pazar deyip geçiştiremessiniz.. Türkiye gayet güzel iplenicek dev bir pazar..

  12. #72
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Farkında olmadan milliyetçilik damarını depreştirdim yine...

    Amacım Honda'nın öngörülü ve isabetli kararlar alabildiğine bir örnekti sadece, Türkiye-Amerika karşılaştırması değil. Pazar yarıştırmıyoruz sonuçta. Sonuçlar belli zaten. Dev bir pazar demekle dev bir pazar olunmuyor. Alım gücümüz ne kadarsa o kadar alıyoruz. O ölçüde de kale alınıyoruz.

    Bu arada araba konusundaki yorumunuz acaip isabetsiz olmuş. Leasing'in veya aracı nasıl finanse ettiğinizin, aracın markasıyla çok bir alakası yok. Garanti olayına gelince, Honda ve Toyota, Amerika piyasasındaki en kısa garantiyi veren markalar (3 yıl, 36 bin mil.) Bahsettiğiniz araçların çoğu çok iyi araçlar. Accord veya Maxima'nın son modellerinden birini denemiş olsaydınız hiç böyle atıp tutmazdınız emin olun.

  13. #73

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farkında olmadan milliyetçilik damarını depreştirdim yine...

    Amacım Honda'nın öngörülü ve isabetli kararlar alabildiğine bir örnekti sadece, Türkiye-Amerika karşılaştırması değil. Pazar yarıştırmıyoruz sonuçta. Sonuçlar belli zaten. Dev bir pazar demekle dev bir pazar olunmuyor. Alım gücümüz ne kadarsa o kadar alıyoruz. O ölçüde de kale alınıyoruz.

    Bu arada araba konusundaki yorumunuz acaip isabetsiz olmuş. Leasing'in veya aracı nasıl finanse ettiğinizin, aracın markasıyla çok bir alakası yok. Garanti olayına gelince, Honda ve Toyota, Amerika piyasasındaki en kısa garantiyi veren markalar (3 yıl, 36 bin mil.) Bahsettiğiniz araçların çoğu çok iyi araçlar. Accord veya Maxima'nın son modellerinden birini denemiş olsaydınız hiç böyle atıp tutmazdınız emin olun.
    Aynen alım gücümüz ne kadarsa o kadar alıyoruz.. Ama almak istediğimizi alıyoruz bize zorla dikte edilip dayatılanı değil o yüzden dünyanın dev markalarının hala 2015 - 2016 model sıfır markaları galerilerde bayilerde satışda.. bu o halkın alamaması değil ihtiyaçlarına cevap vermediği için almaya tenezzül etmemesinden ötürü o modeller 2-3 senedir satılıkda duruyor.. burda halk mı suçlu insanların ihtiyaçlarına karşılık vermeyen bakın veremeyen demiyorum isteseler kralını verirler vermeyen markalar mı sorumlu..

    iş başka pazarlara geldimi brezilyası,avusturalyası,hindistanı,çin hatta almanyası bir sürü çeşitte hacimde motorlar üretiyorlar iş bize geldimi sanırsın ülkede benzin 1 tl sanırsın herkes 3-4 bin dolar maaş alıyor o tipde modeller yolluyorlar.. bu yeni bir şeyde değil eskiden beri böyle.. 90 lılarda gene çok daha iyiydi her tür ara hacimleri bile yollarlardılar çok kupon olan zzr250 yi bile yollamışlardı.. 2000 lilerden sonra tuhaf bir şeyler oldu ..

    ikinci şu araba örneğine gelince onu sembolize örnek olarak verdim teferuatı hiç bilmem sadece türkiyedeki sistemle sizin ordaki sistemin ve içeriğinin halkın beklenti ve içeriğinin farklılığını anlatmak için yazdım.. yani o gözle buraya bakmayın demeye çalışdım.. yoksa leasing miş taksitmiş beni ilgilendirmiyor zira orda yaşayan sizsiniz.. ben sadece size buranın bakış açısını burdaki ahmetin mehmetin olaya nasıl bakdığını iç dinamiklerimizi anlatmaya çalışdım..

  14. #74
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Avusturalya, Hindistan, Çin ve Almanya pazarı ile Türkiye'yi bir tutamazsınız ki. Türkiye'den kat kat büyük pazarlar her biri. Eğer tercihte bulunmak zorunda kalırsa, o ülkelerin ihtiyaçlarına daha iyi cevap vermek için Türkiye pazarını çok rahat feda edebilir firmalar.
    oialdemir bunu beğendi.

  15. #75
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Efendim, Canım Türkiye’mde piyasanın %90 civarı 250cc ve altı modellerden oluşuyor(atmasyon , tahmini) geri kalan büyük hacim. Honda Türkiye 250cc ve altına odaklanmış, piyasanın ağası olmuş, üst segmentte prestij amaçlı büyük hacim motorlar getiriyor genelde. 500cc 2 model olan 500R ve 500F tam fiyasko, MT serisi bu modelleri silip süpürdü. 500F fiyatına , MT7 var.Piyasada iş yapacak 500X muadili, sadece benekli 502 var, Benelli mi Honda mı dersen tercih malum. Honda’nın zihniyeti, 250cc altı malı götüreyim, üst segment reklam olsun zihniyeti. Satmasam bile sağda solda bir iki tane görünsün, fuarlarda milleti heyecanlandıralım, namımız yürüsün hesabı. Piyasa araştırmasıymış, Transalp getirme NC serisi getir. 500X getirme 500F 500R getir. Tenere dururken niye NC alınsın? MT ler dururken niye 500 lükler alınsın. Honda Türkiye’nin Pazarlama departmanlarını tebrik ediyorum. Brezilya Honda’nın ellerinden öpüyorum.

  16. #76

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tenere dururken niye NC alınsın?
    En önemlisi işe gidip gelmek için çok uygun olduğundan. Bir nedeni var ki, NC'ler kendi sınıfında satış rekortmeni. Yolda 1 Tenere görüyorsam, 15-20 NC görüyorum.
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT ler dururken niye 500 lükler alınsın.
    MT07 ile kıyaslıyorsak; vergi, kullanım kolaylığı ve A2 ehliyet ile kullanılabilmesi.
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda Türkiye’nin Pazarlama departmanlarını tebrik ediyorum.
    Ben de tebrik ediyorum. Araştırmalarını iyi yapıp, çok satacak modelleri getirip, fiyatı Amerika'dan Avrupa'dan düşük tutabiliyorlar.
    oialdemir bunu beğendi.

  17. #77

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En önemlisi işe gidip gelmek için çok uygun olduğundan. Bir nedeni var ki, NC'ler kendi sınıfında satış rekortmeni. Yolda 1 Tenere görüyorsam, 15-20 NC görüyorum.
    yanlış anlamada 5 tane nc bana göre 1 tenere edemez.. NC dünya genelinde peynir ekmek gibi sattı sadece türkiye değil.. Dünyada deli gibi sattı.. avrupada bayan sürücülerin çok talep ettiği bir motor .. Nc rahat basit pratik kullanışlı konvansiyonel güzel bir motor..
    Tenere ise zor motordur tecrübe ister ve sürücülük ister deneyim ister.. Tenereye herkes bulaşmaz harbi endurocu bulaşır..

    şu forumda bile anlayabilirsiniz yeni gelicek tenere world raid konusu açıldı toplasan 3 sayfa toplamda 10 kişi yazdı yazmadı ama yazanlara bak yada motorlarına bak 10 tanesinden 8 tanesi ya xt sahibi ya transalp sahibi endurocu adamlar ya eski sağlam endurocular.. aynısını nc için olsaydı yeni Nc geliyor diye konu açılsaydı en az 200-300 sayfa sohbet uzar giderdi..Çünkü Nc yi süren kesimin çoğunluğunun enduro falan işi yok dct şanzımandan ötürü ya ilk motora başlamış, yada 150-250 likden nc ye geçmiş insanlar çoğunluğu.. scooter niyetine rahat kullanımlı manuel sürüyorlar.. zaten motor kendi gidiyor kendi kendine vites atıyor kendini sürüyor... yaptığın bir şey yok üstüne oturmakdan başka..

    o yüzden tenere ile nc bana göre mukayese kabul etmez.. bu benim fikrim en azından.
    pea bunu beğendi.

  18. #78
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En önemlisi işe gidip gelmek için çok uygun olduğundan. Bir nedeni var ki, NC'ler kendi sınıfında satış rekortmeni. Yolda 1 Tenere görüyorsam, 15-20 NC görüyorum.

    MT07 ile kıyaslıyorsak; vergi, kullanım kolaylığı ve A2 ehliyet ile kullanılabilmesi.

    Ben de tebrik ediyorum. Araştırmalarını iyi yapıp, çok satacak modelleri getirip, fiyatı Amerika'dan Avrupa'dan düşük tutabiliyorlar.
    Evet NC ile ancak işe gidip gelinir. Enduro olarak zayıf.(Eski endurocu olarak söylüyorum) MT7 yerine CB500F almak sizin tercihiniz, satışa çıkarırsanız tekrar konuşalım. Honda'nın kalitesi tartışılmaz, sorun Türkiye ye getirmediği modeller. Naçizane profilime bakarsanız, İnazuma hariç hepsi Honda. Lakin 250cc ile 1000cc arası alınık modelleri piyasaya pek uymuyor, rakipleri fiyat/performans olarak önde.NC satış rekoru kırdıysa polis motosikletlerini çıkmak gerek,İşbilen Endurocu NC750X e pek yanaşmaz.

  19. #79
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Benim gördüğüm sizin zevkiniz çoğunluğun tercihleri ile uyumlu değil. Bunun için Honda'yi tercih ettiğiniz modelleri getirmediği için eleştiriyorsunuz.

    Benzeri durum Amerika için de geçerli. Mesela Yamaha, MT10'un SP modelini getirmiyor Amerika'ya. Superduke, Tuono, 1200S ve S1000R'a rakip olabilecek tek Japon. Honda daha düne kadar en büyük naked'ını (2017 CB1000R) ABS'siz olarak satmaya devam etti. Halbuki ABS'li modeli senelerdir Avrupa'da satıyordu. Getirmediler...

    Bu demek değil ki bu büyük firmalar araştırmıyor, bilmiyor, yanlış yapıyor. Bir aracı bir piyasaya sürme gibi kritik bir kararı rastgele almaları mümkün değil. Elimizde hiç bir somut (yerel ve global) veri ve pazar analizi yokken, böyle bir iddiada bulunmak makul değil bence.
    pea bunu beğendi.

  20. #80

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ben hep teknik verili resmi sayılarla rakamlarla konuşurum hiç bir zaman egolarımı kişisel fikirlerimi işin içine katmam.. dersenki bu kişisel duygusal görüşün fikrin onun bile öyle olmadığını sayısal verisel rakamlarla kanıtlarım..

    yukarda hondanın satış rakamlarını verdim türkiyede ki resmi rakamlar.. 2017 ve 2018 .. 2017 de 4800 adet satmış en yakın akranları 2100 ve 2500 adet satmış.. yani arada iki misli nerdeyse fark atmış honda.. 2018 de 5148 adet satmış rakibi olan küba 5765 tane satmış diğer akranıda 3900 adet satmış .. yani satışda gerilemiş ve satışda bir akranı geçmiş diğeri nerdeyse yetişmiş.

    şu satış rakamlarına ve türkiye manzarasına bakıp gelir gider vergi bakım yedekparça ötv yakıt fiyatı bunlara bakıp üstelik yüksek faiz oranlarından ötürü bu saatten sonra bankalardan artık kredi çekilemiyceğinide öngörüp yani bu saatten sonra motor alıcak adam gider ancak peşin parayla alır insanlardada sıcak para yok olanda saklıyor ne olur ne olmaz diye....

    2019 da özellikle yeni gelen modellerede bakıp.. mondial zontez benelli çok sağlam modellerle geliyor... 2019 da hondanın satışlarda dahada geriliyceğini görmek analiz etmek zor bir şey değil..

    türkiyenin 2019 da genel dünya ekonomileri ile beraber dahada dar boğaza giriceği söyleniyor.. Böyle bir ekonomi içinde dünyanın en pahalı nerdeyse vergisi ile dünyanın en pahalı yakıtı ile hala türkiye ye 600 lük 800 lük 1000 lik motorlar getirtip hala ellerinde kalan 2015-2016-2017 den kalma sıfır bayilerde galerilerde sandıkda bekleyen motorlar olduğunu düşünürsek pazar araştırması yaptırıyordur demek bana komik geliyor..

    şöyle diyim onu sayısal satışda geçen küba nın 250cc üstü bir motoru bile yok ona rağmen geçmiş birde adamlar 250c.c üstü motorlar getirtseler demek artık düşünemiyorum gerisini..

    Honda küçük hacime inmiyor en azından türkiyede ama akranları yüksek hacimlere çıkmaya başladı.. küba zaten benelli ile yüksek hacimde güzel satış rakamları yakaladı onun devamıde gelicekdir , mondial rx3 serisinin 380cc lik rx3s modelini getirtiyor 2019 da mondial zaten cfmoto,zontesi de getirtiyor .. bajaj 400 lükleri getirtti bakalım yeni rs600 ve naked versiyonunu getirticekmi..

    Benim yukarda yazdığım her şey verili ve realitelere dayalı.. dersenki vergi çok düşük benzinde 1 tl yalan söylüyorsun kredi faiz oranları falanda sıfıra yakın hiç yalan söyleme o satış rakamlarıda kandırmaca oyun tamam pardon der susarım


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)