Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Super Soca Elektrikli Motosiklet Türkiye'ye Geliyor - 200 km Menzile Sahip

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
     
    200 km bedava gidecek 15 Mart’ta Türkiye’de 11 bin 500 TL’ye 200 kilometre menzile sahip Super Soca isimli yüzde 100 elektrikli motosikletler satışa sunulacak. Motosikletin bataryaları evde 6 saatte şarj edilebiliyor. HER yıl büyük merakla beklenen ‘Motorbike İstanbul’ fuarı bu yıl 22-25 Şubat tarihleri arasında Yeşilköy’deki İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenleniyor.



    200 km bedava gidecek

    15 Mart’ta Türkiye’de 11 bin 500 TL’ye 200 kilometre menzile sahip Super Soca isimli yüzde 100 elektrikli motosikletler satışa sunulacak. Motosikletin bataryaları evde 6 saatte şarj edilebiliyor.



    HER yıl büyük merakla beklenen ‘Motorbike İstanbul’ fuarı bu yıl 22-25 Şubat tarihleri arasında Yeşilköy’deki İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenleniyor. Kuralkan Motorlu Araçlar bu yıl fuara yeni elektrikli motosiklet markası Super Soco ile katılıyor. Yeni nesil lityum iyon pillerden oluşan çift batarya ile 200 kilometreye, tek batarya ile de 100 kilometreye kadar yol yapabilen Super Soco motosikletler fuarda TS ve TC olmak üzere 2 modeli ile yer alacak. TS ve TC modelleri 17 inçlik arka tekeri içine entegre edilmiş elektrik motoru ve yüksek teknolojili bataryalar ile 2400 W güç üretiyor.
    Elektrikli motosikletler 15 Mart’tan itibaren Türkiye’de satışa sunulacak. TS’in fiyatı 11 bin 400 TL, TC’nin fiyatı ise 12 bin 900 TL olacak.



    B SINIFI EHLİYET

    Kuralkan Holding Satış ve Pazarlama Müdürü Ekrem Ata, elektrikli motosikletlerin başta İstanbul olmak üzere yoğun trafiğin yaşandığı büyük kentlerde çevreci ve ekonomik özellikleriyle ideal bir ulaşım aracı olacağına dikkat çekerek “Biz elektrikli motosikletleri pazara sunarak geleceğe yatırım yapıyoruz. Günde 50-60 km. yol yapanlar için her açıdan uygun olan Super Soco motosikletlerimizin bakım maliyetleri de neredeyse sıfıra yakın. İleri teknoloji ile üretilen bu motosikletler otomobil ehliyeti ile de kullanılabilecek. Bunu da bir avantaj olarak görüyoruz” dedi.



    TRAFİK İÇİN ÇÖZÜM

    Ata, hızla yükseliş trendi gösteren Türkiye motosiklet pazarına diğer modellerin yanında elektrikli Super Soco ile de yeni bir soluk getireceklerini de sözlerine ekleyerek “Super Soco’yu internet üzerinden satışın yanında, ilk etapta 20 teslimat noktasında da satışa sunacağız. Trafiğin yoğun olduğu iller ve yazlık bölgelerden satın alma talebinin daha yoğun olacağını öngörüyoruz. İlk yıl için 750-1000 adet aralığında bir satış hedefimiz bulunuyor. Batarya dahil tüm parçaları 2 yıl garanti kapsamında olan Super Soco modellerinin hedef kitlesi, hız konusunda iddiası olmayan, keyifli ve kısa mesafeli gezileri tercih edenler ve trafik sorununa çözüm arayanlar olacak” şeklinde konuştu.



    6 SAATTE ŞARJ

    Elektrikli motosikletin bataryası istenildiği takdirde yerinden çıkarılıp ev veya işyerlerinde 6 saatte şarj edilebiliyor. Süper Soco’daki BMS Akıllı Pil Yönetimi Sistemi ile yüksek performans ve enerji tasarrufu sağlanırken pil bilgileri de anlık olarak takip de edilebiliyor. Şık tasarımının yanında güvenlikten de taviz vermeyen Süper Soco güvenli ve verimli bir fren imkanı sağlıyor. LED farlar, gece ve gündüz kolaylıkla görünüm sağlıyor. Arka stop lambası 270 derece görüş açısına sahip. Sarmal LED Lamba gece Sürüşlerini daha güvenli hale getiriyor. Foto iletken teknolojisi kullanılan LED farlar enerji tüketimini de minimuma indiriyor.

    Hürriyet..







    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Bunlara MTV geliyor heralde. Trafik sigortasını da zorunlu yaparlarsa bir anlamı kalmaz.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    O fiyata pillerin Lityum olması mümkün değil. O da performansın zamanla düşmesi, bir süre sonra akü bittiğinde pil değiştirme masrafının motosiklet fiyatı civarı olması demek. Elektrikli skuter pişmanlıktır durumu.

  4. #4
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Uzak olsun kuralkan, benden uzaaaak...

  5. #5
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Şimdi nasıl bedava anlamadım. 2400 W lık aküler 6 saatlik şarjda ne kadar elektrik tüketir? Bu bir.
    İkincisi ise bu pillerin ömrü nedir,(200 km menzilin 100-120 ye düşmesi),ömrü bitince kaça yenilenebilir?
    MotorKafa bunu beğendi.

  6. #6
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    http://supersoco.co.uk/




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

    Yukarıdaki tekn. özelliklere göre, 240 Watt ile 7-8 saatte 1560 Watt lık bir bataryayı şarj edeceksiniz.
    Elektrik birim fiyatı; 0.45TL KW. gibi.
    240W. X 8 Saat = 1920 Watt elektrik harcaması 1.92 KW. yapar.
    1.92X0.45=86 krş ile 40 mil.>64,3 km. vaat ediyor.
    Maks. 45 km/saat hız ile.
    Thracian bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi nasıl bedava anlamadım. 2400 W lık aküler 6 saatlik şarjda ne kadar elektrik tüketir? Bu bir.
    İkincisi ise bu pillerin ömrü nedir,(200 km menzilin 100-120 ye düşmesi),ömrü bitince kaça yenilenebilir?
    Yanlış, W dediğin şey aküde değil.
    W motorun çektiği güç miktarı veya ona benzer bişiy.

    Örnek 1000 W motor var diyelim bunada bağlı bi akü var. Akü 5 saatte doluyosa eğer ve motor bu şarjı 1 saatte bitiriyorsa eğer, akü saatte 200 W harcıyodur dolarken.
    Elektrik alanında bi iş yapmıyorum yani konuya çok hakim değilim yanlışım varsa düzeltin.

  8. #8
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış, W dediğin şey aküde değil.
    W motorun çektiği güç miktarı veya ona benzer bişiy.

    Örnek 1000 W motor var diyelim bunada bağlı bi akü var. Akü 5 saatte doluyosa eğer ve motor bu şarjı 1 saatte bitiriyorsa eğer, akü saatte 200 W harcıyodur dolarken.
    Elektrik alanında bi iş yapmıyorum yani konuya çok hakim değilim yanlışım varsa düzeltin.
    W=Watt güç birimidir. Aküde de, motorda da kullanılır.

  9. #9

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    W=Watt güç birimidir. Aküde de, motorda da kullanılır.
    Ama arkadaşın dediği gibi olsaydı saatte 2400 çekseydi akü, bu hesaba göre motorda tam güçte 6 saat çalışması lazımdı demi?

  10. #10

    Üyelik
    16 Kasım 2017

  11. #11
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    @thedarkfire, Üstat bir şeyleri karıştırmışın. Anlamadım ne dediğini.

  12. #12

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstat bir şeyleri karıştırmışın. Anlamadım ne dediğini.
    Yani anlatmak istediğim, yukarıdaki arkadaş demişki, saatte 2400 çekiyor demiş.
    Ben de diyorumki eğer akü dolarken saatte 2400 çekseydi motorda 2400 olduğuna göre akü 6 saatlik dolumda 6 * 2400 den 14400 eder. Bu kadar gücü depolayınca 6 saat tam güçte kullanım sağlaması lazım değil mi? Yani yorumu yapan arkadaşa akünün saatlik 2400 W çekmediğini anlatmaya çalıştım.

  13. #13
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Bildiğin piskilet bu Koyarım 15 litre benzin, 200km sallana sallana giderim

  14. #14
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış, W dediğin şey aküde değil.
    W motorun çektiği güç miktarı veya ona benzer bişiy.

    Örnek 1000 W motor var diyelim bunada bağlı bi akü var. Akü 5 saatte doluyosa eğer ve motor bu şarjı 1 saatte bitiriyorsa eğer, akü saatte 200 W harcıyodur dolarken.
    Elektrik alanında bi iş yapmıyorum yani konuya çok hakim değilim yanlışım varsa düzeltin.

    Ben hesabını yapamam, o teknik bilgi yok. Benim elektrik bilgisi, motosiklete ekstra lamba tesisatı koyacak kadar. Kısacası şu, bataryanın kapasitesi arttıkça, şarj için çektiği elektrik o denli artmıyor mu? O'nu sormak istiyorum. emremm in hesapladığı kadar ucuza dolması da pek makul gelmedi bana.

  15. #15
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani anlatmak istediğim, yukarıdaki arkadaş demişki, saatte 2400 çekiyor demiş.
    Ben de diyorumki eğer akü dolarken saatte 2400 çekseydi motorda 2400 olduğuna göre akü 6 saatlik dolumda 6 * 2400 den 14400 eder. Bu kadar gücü depolayınca 6 saat tam güçte kullanım sağlaması lazım değil mi? Yani yorumu yapan arkadaşa akünün saatlik 2400 W çekmediğini anlatmaya çalıştım.
    Akü bir saatte şebekeden 240 Watt tüketiyor. 7-8 saatte şarj oluyor. Tam dolduğu zaman toplam 1920Watt şebekeden tüketiyor. Yani 1.92KW.

  16. #16

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hesabını yapamam, o teknik bilgi yok. Benim elektrik bilgisi, motosiklete ekstra lamba tesisatı koyacak kadar. Kısacası şu, bataryanın kapasitesi arttıkça, şarj için çektiği elektrik o denli artmıyor mu? O'nu sormak istiyorum. emremm in hesapladığı kadar ucuza dolması da pek makul gelmedi bana.
    Arkadaşın anlattığı doğru.
    Bildiğim kadarıyla Watt volt ile amperin çarpımının sonucu.
    Yani örneğin akü 60 volt 20 amper ise 60*20 den 1200 eder. Yani akü 1200 Watt ile tamamen doluyor.
    6 saatte doluyorsa 1200/6 dan saatte 200 Watt çeker akü şarj olurken.

    Aküde Watt olmaz demişim, oluyormuş yanlış biliyormuşum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü bir saatte şebekeden 240 Watt tüketiyor. 7-8 saatte şarj oluyor. Tam dolduğu zaman toplam 1920Watt şebekeden tüketiyor. Yani 1.92KW.
    Aynen o şekilde anlatmaya çalıştım hatta bu yorumun yukarısını okuyun o şekilde anlatmaya çalıştım.

  17. #17
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    "Akü bir saatte şebekeden 240 Watt tüketiyor." derken yanlış anlaşılmasın, şarj cihazı buna izin veriyordur.

    Eğer daha hızlı şarj yapılabilse güç daha da yükselir.

  18. #18

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Akü bir saatte şebekeden 240 Watt tüketiyor." derken yanlış anlaşılmasın, şarj cihazı buna izin veriyordur.

    Eğer daha hızlı şarj yapılabilse güç daha da yükselir.
    Evet ama toplam tükettiği değer değişmez.
    Toplamı 1000 ise 5 saatte dolarsa saatte 200 çeker ama başka bi şarj cihazıyla 4 saatte dolarsa saatte 250 çeker.

  19. #19
    Siyahi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Tenere 660
    TS'nin fiyatı İngiltere'de £2,349. Oda ₺12,4687 yapıyor. Türkiye'de satışı ₺11.400
    Fiyat avantajlı gözüküyor.

  20. #20
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hesabını yapamam, o teknik bilgi yok. Benim elektrik bilgisi, motosiklete ekstra lamba tesisatı koyacak kadar. Kısacası şu, bataryanın kapasitesi arttıkça, şarj için çektiği elektrik o denli artmıyor mu? O'nu sormak istiyorum. emremm in hesapladığı kadar ucuza dolması da pek makul gelmedi bana.
    Üstat, hesap ortada yaklaşık iki kW ile akü tamamen doluyor. Hatta gece şarj et daha ucuza gelir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ama toplam tükettiği değer değişmez.
    Toplamı 1000 ise 5 saatte dolarsa saatte 200 çeker ama başka bi şarj cihazıyla 4 saatte dolarsa saatte 250 çeker.
    Doğrusun.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)