MOBESE kameraları iki trafik kazasını görüntüledi

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Paylaşım için teşekkürler,

İlk kazada insanlar nasılda toplanıyorlar hemen, karıncalar gibi. Topu topu 3-5 kişi yardım edecek kadına diğerleri tamamen ne olmuş diye bakmak için koşturuyorlar herhalde.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
paylaşım için sağol erol abi


[MEDIA]mms://haberav.mynet.com/hv/mobesebatman65.wmv[/MEDIA]
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
1. kazada yaya fena yaralandı sanırım. Ancak millet olarak garip bir huyumuz var, oraya arı kovanı gibi üşüşen insanların neredeyse tamamı yardım etmek için falan değil meraktan toplanıyorlar. Hadi ilk 3-5 kişi yardıma koştu, gerisi ne yapacak orada, adamı havasızlıktan öldürecekler :)
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
ekmek çıktı gibi bi olay olmus :) kalabalığı gören koşmuş gitmiş :)
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
suç kimde ben tam çözemedim yayada mı motosikletlide mi:silent: ama milletin bi anda olay yerine üşüşmesi trajı komik bi olay :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
kadının yolun ortasında ne işi var? Araçlardan çok, insanlar motosikletlileri dikkate almıyor!!!
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
140
Çok ilginç yaa sanki fake gibi ama üzücü bir olay büyük geçmiş olsun vatandaşımıza :pale::rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yalnız bişey dikkatimi çekti.motorsiklet sürücüsü kendisi yaralanmasına rağmen yinede kalkıp kadına bişey oldu mu acaba diyerek yanına gidiyor.bütün halk kadına odaklanmış.istese bence ordan kaçabilirdide.hatta motorsikletini kaldırma gibi bir girişimde bile bulunmadı.araba(4 teker) sürücüleride tam tersi vurup kaçıyorlar.bunun gibi birçok şeye rağmen trafik magandası-serseri yine biz oluyoruz.bu nasıl bir mantıktır :( sürücüyede kadına allah şifa versin:rendeer:
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
yalnız bişey dikkatimi çekti.motorsiklet sürücüsü kendisi yaralanmasına rağmen yinede kalkıp kadına bişey oldu mu acaba diyerek yanına gidiyor.bütün halk kadına odaklanmış.istese bence ordan kaçabilirdide.hatta motorsikletini kaldırma gibi bir girişimde bile bulunmadı.araba(4 teker) sürücüleride tam tersi vurup kaçıyorlar.bunun gibi birçok şeye rağmen trafik magandası-serseri yine biz oluyoruz.bu nasıl bir mantıktır :( sürücüyede kadına allah şifa versin:rendeer:


sonuna kadar katılıyorum...:cat:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
Ne Meraklı İnsanlarımız Var :S Birini Gasp Yapsalar Yardımına Kimse Koşmaz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sanki oyuncak dağıtımı yapılıyor.... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst