Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Altın Elbiseli Adam 6: Honda VTR 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Honda VTR 250 sürdük. Filme çektik:


    http://altinelbiseliadam.blogspot.co...a-vtr-250.html


    Slmlr,
    Brkn


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    elinize sağlık yine çok güzel bi test ve kayıt olmuş.
    bu arada testlerinizde, son sürat, 0-100 ivemelenme, reel gerçekleşen tüketim verisi gibi donelere yer verme şansınız var mı ?
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  3. #3

    Üyelik
    12 Temmuz 2006
    Şehir
    Bosphorus
    Motosikleti
    YBR istiyor..
    iş yerinde olduğum için şu anda izleyemiyorum ama muhakkak çok güzel bir iş çıkartmıştır altın elbiseli adam

  4. #4

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    emeğinize sağlık güzel olmuş

  5. #5
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Carl Gustav paylaşım için tşk. Güzel bir test olmuş fakat bana göre ufak bir hata var daha dogrusu eksiklik.vtr 250'ye rakip olarak sadece ninja 250 r modelini gösteriyorsunuz ama gösterdiniz model ss tarzında bir model. Bunuda geçtim hyosung yeni adıyla st kanuni 250 cometler v2 motora sahip ve 29 hp güç üretiyor fakat siz bu modeli rakip olarak görmüyorsunuz...

  6. #6
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Carl Gustav paylaşım için tşk. Güzel bir test olmuş fakat bana göre ufak bir hata var daha dogrusu eksiklik.vtr 250'ye rakip olarak sadece ninja 250 r modelini gösteriyorsunuz ama gösterdiniz model ss tarzında bir model.
    Kawasaki Ninja 250 ilk çıktığında tasarımcısıyla İspanya'da görüşmüştüm.

    Bir gün boyunca sürdüm.

    Her karenajlı motor süper spor mudur?

    R1200GS ne kadar arazi motoruysa Ninja 250 de o kadar Süper Spordur.

    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunuda geçtim hyosung yeni adıyla st kanuni 250 cometler v2 motora sahip ve 29 hp güç üretiyor fakat siz bu modeli rakip olarak görmüyorsunuz...
    Açıkcası o rakamların-sayıların-istatistiklerin uçuştuğu testler benim hiç hoşuma gitmiyor.

    Sanırım siz de Comet 250 sahibi olduğunuz için kendi motorunuzu saymamış olmama tepkiniz var.

    Olabilir, belki de Hyosung 250 hepsinden daha kuvvetlidir (o kadar kuvveti durduracak fren ve yolda tutacak amortisör var mı ayrı bir tartışma konusudur).

    Fakat dikkat ederseniz sadece fiyat ve hedef kitle olarak direk rekabet eden Japon'ları saydım.

    Eğer bütün 250'likleri aynı kefeye koyacak olursak dünya motor çıkar.

    Not: 2 sene önce GT 650 sürmeye kalktım, sürüş izlenimlerimizi dergiye yazamadık, motoru iade ettik. Malzeme kalitesi berbat, yol tutuş 0 (yazıyla "sıfır"), frenler adına tertibat var ancak frenin fonksiyonu (aracı yavaşlatmak ve durdurmak) namına hiç bir şey yoktu. Ben şimdi ne diyeyim ki? Üzerine 6. sınıf plastikler, güneşte solan boya, kalitesi Şirinevler-Bağcılar hattı misali minibüsleri hatırlatan stop lambaları da eklenince yazacak bir şey bulamadık. Yazsam dergiyi mahkemeye verirlerdi. Dergi benim değildi.

    Şimdi Altın Elbiseli Adam benim. Serbestim. Buluşalım.

    Sizin Comet'i sürelim çekelim bir de röportaj ekleyelim.

    Slmlr,
    Brkn

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Vergiler çok can sıkıcı, gerisi çok iyi.

  8. #8
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Carl Gustav
    Soruyorum simdi size...
    Eger plastik kalitesiz olsa idi...
    Eger malzeme cok enayi olsa idi...
    Ve eger fren tertibati igrenc olsa idi gercekdende...
    Avrupada,amerikada.ve asyada satisdan onceki testleri nasil gecerdi?(yol testleri diyoruz biz Turkiyede buna(hatta t plaka takariz o araclara))naasil satarlardi bu kitalarda?
    Cevaplarmisiniz lutfen.
    berbat fren varsa nasil satis onayi alacak amerikadan ve avrupadan?
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  9. #9
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    mozillada acılmıyo video :(
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  10. #10
    starblazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yoktur
    Bu arada hazır yeri gelmişken , Hazır Barkın bey de ordayken. Ben 2 Teker dergisine ne oldu diye sorsam ayıp olur mu ?
    Alıp duruyorduk, (zaten destek olsun diye hemen hepsini alıyorum) , fena dergi de degildi ama yok oldu.

  11. #11
    Silverwing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Barkın bey'in Hyo konusunda dediklerine katılıyorum. Bana göre ise Hyo Çin' den iyi. Japon ve İtalyan'ın ise yanına bile yaklaşamaz. Avrupa ve Amerika'da Çin malı motorda satılıyor. Bu onlarında iyi olduğu anlamına gelmez.

  12. #12
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    fiyatı biraz pahalı (vergiler yüzünden) ama çok iddalı bir motor..Bu arada röportajdaki ses tonununz ve samimiyetiniz gerçekten çok iyi..Kaliteli bir test olmuş..
    saygılar..
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  13. #13
    strangerRTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2008
    videoyu göremiyorum ???

  14. #14
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Carl Gustav adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki Ninja 250 ilk çıktığında tasarımcısıyla İspanya'da görüşmüştüm.

    Bir gün boyunca sürdüm.

    Her karenajlı motor süper spor mudur?

    R1200GS ne kadar arazi motoruysa Ninja 250 de o kadar Süper Spordur.



    Açıkcası o rakamların-sayıların-istatistiklerin uçuştuğu testler benim hiç hoşuma gitmiyor.

    Sanırım siz de Comet 250 sahibi olduğunuz için kendi motorunuzu saymamış olmama tepkiniz var.

    Olabilir, belki de Hyosung 250 hepsinden daha kuvvetlidir (o kadar kuvveti durduracak fren ve yolda tutacak amortisör var mı ayrı bir tartışma konusudur).

    Fakat dikkat ederseniz sadece fiyat ve hedef kitle olarak direk rekabet eden Japon'ları saydım.

    Eğer bütün 250'likleri aynı kefeye koyacak olursak dünya motor çıkar.

    Not: 2 sene önce GT 650 sürmeye kalktım, sürüş izlenimlerimizi dergiye yazamadık, motoru iade ettik. Malzeme kalitesi berbat, yol tutuş 0 (yazıyla "sıfır"), frenler adına tertibat var ancak frenin fonksiyonu (aracı yavaşlatmak ve durdurmak) namına hiç bir şey yoktu. Ben şimdi ne diyeyim ki? Üzerine 6. sınıf plastikler, güneşte solan boya, kalitesi Şirinevler-Bağcılar hattı misali minibüsleri hatırlatan stop lambaları da eklenince yazacak bir şey bulamadık. Yazsam dergiyi mahkemeye verirlerdi. Dergi benim değildi.

    Şimdi Altın Elbiseli Adam benim. Serbestim. Buluşalım.

    Sizin Comet'i sürelim çekelim bir de röportaj ekleyelim.

    Slmlr,
    Brkn
    Öncelikle emeğinize sağlık. Fakat kusura bakmayın ama ben de bu noktada Elint'in eleştirisine katılacağım.

    Ne münasebet, illa sahibi olduğumuz bir motosikletin ismi anılmadığı için mi olmalı tepkimiz? Ancak bu taraflı bakış açısıyla baktığınız için böyle talihsiz bir yorumda bulunmuşsunuz bence.
    Neden mi böyle düşünüyorum, işte sebebi :

    Türki'yede yaşıyoruz, siz deTürkiye şartlarında bir test videosu hazırlayıp bir modeli tanıtıyor ve aynı sınıftaki rakiplerinden de örnek vermeye değiniyorsunuz.

    Peki, karenajlı olmasına rağmen supersport değil de naked sınıfına soktuğunuz Ninja 250 örneğini vermenize istinaden, sadece motor hacminden yola çıkarak bir sınıflandırma yaptığınızı anlıyorum.

    Ancak yine Türkiye şartlarında 250cc sınıfında 5 senedir yollarda ve birçok kullanıcısı olan, bu sınıfta bir motosiklet almak niyetindeki kullanıcı kitlesine alternatif olabilecek, hemen hemen aynı performans değerlerindeki, üstelik de naked olan bir diğer model olan S&T GT250'yi sunmuyorsunuz.

    Sadece aynı motosikletin 650cc'lik modeli hakkındaki kişisel eleştiri ve fikirleriniz nedeniyle izleyiciye piyasadaki alternatif rakipleri tanıtmamak, yanlış ya da en azından eksik bilgi vermek anlamında bana etik gelmiyor açıkcası.

    Bence bu tip yorumları yapıp sonrasında "Gelin sizin Comet'i sürelim, çekelim." demeniz, önyargılı ve tarafsızlıktan uzak bir yaklaşıma sahip olduğunuz izlenimini uyandırıyor.

    Umarım eleştirilerim yapıcı olur.
    Çalışmalarınızın devamını ve keyifli sürüşler dilerim.

  15. #15
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Ben Barkin'in nerede oturdugunu bulurum.
    Tum Hyosung kullanicilari birlesin.
    Bir tenhada kistirip dövelim sunu.
    Bak bi daha yapiyormu?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  16. #16
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    spor motosikletlerde (cruiser, scooter vs. için bir şey söyleyemem) en verimli testleri yarışçıların yapacagı kanaatindeyim.
    valentino rossi gibi adamlar olmasaydı (geri bildirimler olmasaydı) araçlar bu kadar gelişemezdi diye düşünüyorum.
    yanlışım varsa düzeltin lütfen.

  17. #17
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Vtr 250 güzel ama hakkatten fiyatı yüksek. 8 bin gibi bir rakam olsa hemen alırım. Ona gücümüz yetmediği için Hyosung r250 c. tercih ediyoruz ne yapalım.

  18. #18
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece aynı motosikletin 650cc'lik modeli hakkındaki kişisel eleştiri ve fikirleriniz nedeniyle izleyiciye piyasadaki alternatif rakipleri tanıtmamak, yanlış ya da en azından eksik bilgi vermek anlamında bana etik gelmiyor açıkcası.
    Buralarda polemik bitmez.

    Ne isterseniz yazın.

    Hyosung'un dandik ve Japonlar'la aynı sınıfa girebilecek bir motosikleti henüz üretmediği gerçeği değişmez. Bu Ay kadar bariz, Güneş kadar parlak bir gerçektir.

    Bu sebeple bence VTR 250 ve Ninja 250'ye alternatif değildir.

    Hatta aynı sebeple YAMAHA YBR 250'i de saymadım (Brezilya mıydı neydi üretim?)

    Hah şimdi YBR 250 severler de kazan kaldırır. Tam olur.

    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bu tip yorumları yapıp sonrasında "Gelin sizin Comet'i sürelim, çekelim." demeniz, önyargılı ve tarafsızlıktan uzak bir yaklaşıma sahip olduğunuz izlenimini uyandırıyor.
    Hocam, benim tarafsız olduğumu kim söyledi?

    Elbette tarafım.

    Kaliteli motosiklet tarafındayım.

    BANA GÖRE güzel motosiklet tarafındayım.

    Yalan yok spor motosikletlere hastayım.

    Fakat siz bu kadar hassas izleyici/okuyucu olunca, yıllardır omurgalı (yanlışa yanlış, kötüye kötü diyebilen) gazetecilikten, Oto/moto haberciliğinden mahrum kaldık.

    Üzerine bir de "reklam alamayız güzel yazın ulan" diyen patron baskısı geldi.

    Gazeteciler "AMMAN HALK TEPKİ GÖSTERİR, REKLAM KAÇAR, PATRON İŞTEN ATAR" korkusuyla hiç eleştiri yazmaz/yazamaz oldu.

    Test dediğimiz şey, birtakım anlamsız rakamlardan ibaret hale geldi.

    Ben böyle düşünüyorum.

    Fikirlerimi beğenmiyorsanız saygım var.

    Ancak aynı saygıyı karşımdakinden bekliyorum.

    Çektiğimiz videoları veya fikirlerimi beğenmiyor olabilirsiniz.

    Fakat bence böyle.

    Başımda patronum veya siteye reklam aldığım bir marka yok.

    Hiç bir yerden çıkarım yok. Videoların masrafalrını cepten karşılıyorum.

    Ağzıma geleni, o motorla ilgili her düşündüğümü söylüyorum.

    Beğenmediğim motosikletleri kuşlar kadar özgür eleştiriyorum ve eleştireceğim.

    Ya da adını dahi telaffuz etmiyorum.

    Bu kısıtsız anlayışımdan rahatsız olanlar oldu/olacak da.

    Ne yapayım?

    Madem adı geçsin istiyorsunuz, bir daha ki teste buyrun motorunuz çekelim, üç-beş üzerine konuşalım diyorum yine tepki geliyor.

    Eh ne diyeyim artık?

    Gazetelerdeki 0 eleştiri, yağlı-ballı incelemelere mi dönelim?

    Hah bir de şu var: benim motosikletim dandikse ben de dandik miyim demek?

    Evet bir sürü dandik motorum oldu/var (50cc, 125cc Kastino, vs).

    Niye herşeyi kişisel algılayalım?

    Slmlr,
    Brkn
    krd, GaCCaLL ve cesur509 bunu beğendiler.

  19. #19
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    hyosung gv 250 32000 km. gidecek daha çook yolum var, japon muş yıllardır kendilerini tekrarlayan motorlar üretiyorlar,neden avrupada ducati ve triumph bukadar tutuluyor, neden vtr monster 600 e bukadar benziyor

  20. #20
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    öpmşüm japonu senelerdir yamaha kullandımda ne oldu madalyamı verdiler An iyisi çin malı ham ucuz em gösterişli


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler