Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

ybr 250 test (alacaklara kişilere duyurulur)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Edremitli.Yalnız arkadaşın dediği gibi durduğu yerde uzun çalıştırma.Hava soğutmalı makinalarda soğutma için haraket halinde olması lazım.Aman diyeyim
    sağol abi aklımda bulunsun, yapıyordum , artık yapmam

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 PM ----------

    Alıntı vfr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun sonu zaten 130 dur. açılış devresinde basmamanı öneririm.

    7500 devirde maxsimum güç üretir bu motor. yani 21 hp motor bundan sonraki devirlerinde iş yapmaz.
    motorum şu an 1250km de arada bir devir yaptırıyorum, ama çok uzun süreli devirli kullanmıyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    İleryen Km lerdeki izlenimlerini bekliyoruz....
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  3. #23
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Km de 10 kuruş yakması çok değilmi ya benim makine 500 cc km de 12 kuruş yakıyor enteresan geldi bana senin makine karbüratörlümü ?
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG

  4. #24
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Benım motordan az yakıyo

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    Alıntı TOP SPEED adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Km de 10 kuruş yakması çok değilmi ya benim makine 500 cc km de 12 kuruş yakıyor enteresan geldi bana senin makine karbüratörlümü ?
    hayır enjeksiyonlu ben motorumun yakıtından memnunum bundanda az yakmasını istemem 500cc bir motorun kmde 12kuruş yalması çok ilginç motorun hakkını veremiyormusun yoksa bas gaza bakalım devir yaptır motoruna onun yakıtı kmde 25kuruşa çıkar

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    evet arkadaşlar motorum 2700km oldu, bundan sonraki izlenimlerimi size anlatmak istedim, ilerleyen kilometrelerde yakıtı biraz daha düştü, ve en son maximum hızı düz yolda ve tek kişi 145km/ saat, bu hızda sürücüsünü hiç yormuyor, titreşim ve vibrasyon sıfır, yalnız dediğim gibi bu motora ön cam şart arı sinek v.b haşareler ok gibi gelip vuruyor, ben hemen taktırdım, hiç sorun çıkartmayacak dört dörtlük bir motor, bakımlarını iyi yapın yağını geçirtmeyin yıllar boyu kullanırsınız. Gerçekten çocuğunuza miras bırakacağınız bir motor, hondanın yeni çıkan vtr 250 motorundan az yakacağı belli, ve aradaki 3000tl farkta verilecek bir rakam değil, herkeze tavsiye ederim.

  7. #27

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    edremitli10
    ;aradaki fark olayına girme yav honda fanatikleri kuduracak.Teknolaji olarak aynı seviyeye geldiginde fiyat olarak söyleyecek söz bulamayacaklar.Hatta diyeceklerki şimdi bu çift silindirli aradaki fark az bileYamaha dört büyüklerin içinde en cep dostu makine(futbol fanatizmi gibi oldu:dört büyükler)Hani yokmu 12 bin ytl bayılabilen honda fanatigi göremiyoruuuummmmmm.....

  8. #28
    Di Daktır46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Şehir
    tekerimin bastığı her yer..
    Motosikleti
    er6n
    yamaha işi biliyor honda gibi moloz motor çıkarmıyorki....adamlar yapmış..yakıt testlerini ve artılarını eskilerini sana göre bekliyoruz dostum...
    er6 demek hayat demek!..

  9. #29
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    ybr 250 çok güzel bir motor....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys

  11. #31
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı edremitli10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açamadım
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açamadım
    burdan bak
    http://www.youtube.com/watch?v=1Nmhb8ISybo

  13. #33
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    yakıt konusunda tereddütlüyüm ... 100 km de 3.3 lt gibi bir tüketimi olması gibi bir sonuç çıkar , rodajdaki bir makina için hayal bir tüketim

    en yakın rakibi ve ybr250 nin dizayn babası olan cbf250 bir depo ile 400-450 km ( devirli kullanım ve bakımlı olması durumunda ) menzil yapıyor , enjeksiyon faktörü tüketimde toplam depoda %15 - 20 gibi bir oranı ( en iyimser ihtimalle ) düşürüyor olsa bile ... bu test sonucunda ybr250 cbf250 den %50 daha uzun menzil yapıyor oluyor ki ????? pek mantıklı değil

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    Alıntı ufuktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıt konusunda tereddütlüyüm ... 100 km de 3.3 lt gibi bir tüketimi olması gibi bir sonuç çıkar , rodajdaki bir makina için hayal bir tüketim

    en yakın rakibi ve ybr250 nin dizayn babası olan cbf250 bir depo ile 400-450 km ( devirli kullanım ve bakımlı olması durumunda ) menzil yapıyor , enjeksiyon faktörü tüketimde toplam depoda %15 - 20 gibi bir oranı ( en iyimser ihtimalle ) düşürüyor olsa bile ... bu test sonucunda ybr250 cbf250 den %50 daha uzun menzil yapıyor oluyor ki ????? pek mantıklı değil
    benim makina rodajdan çıkalı çok oldu, şu anda 7800km'de 100/120km arası sabit kullandığında 550km yol yapıyor, 120/140 ve daha fazlası sürekli bu hızda uzun yolda kullandığında 510km civarı yolgidiyor, deposu 19lt ama kesilene kadar gitmedim her depoyu full yaptığımda 17 litreye doluyor yolda kalmiyim diye erken alıyorum benzini, yani 2lt daha depoda benzin oluyor, 2lt benzinde 50km civarı götürse son hız gittiğinde 550 götürür diye düşünüyorum

  15. #35
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    Alıntı edremitli10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar, bir hafta önce aldığım motorumu test ettim, yakıt konusunda çok cimri olan motoruma, bayiden çıkar çıkmaz 95 oktan kurşunsuz benzinle fulledim, tam 60tl ye doldu, tabi ülkemizde akaryakıt fiyatları hergün değiştiği için bugün alsaydım 58tl ye dolacaktı, ve ilk aldığım gün size gezi bölümünde belirttiğim gibi uzun bir yola çıktım, yaklaşım 200km yol yaptım, ve bugüne kadar motorumun deposu yeni bitti sinyali vermeye başladı, ve tam 590- 600km yol yaptı, yani km de 100 kuruş yakıyor, 250cc lik bir motora göre yakıtı bana göre çok iyi geldi, tabi motorum henüz yeni olduğu için rodajını tamamlamaya çalışıyorum, kitabında 5000 deviri geçmeyeceksin diye yazmışlar ama, ben arada bir 7000 devire kadar çıktım, motor hiç zorlanmadan 7500 devirde rahat 130 yapıyor, tabi motor açıldıktan sonra maximum 9000 devire çıkardığımda 150 yapar diye düşünüyorum motorun kullanımı çok rahat uzun yolda sürücüsünü yormuyor, yalnız alacaklara duyurulur, bu motorda ön cam şart rüzgar adamı fena tokatlıyor virajlara çok iyi cevap veren makine limitlere yatabiliyor



    bunları ben yazdım o zaman



    rodajda 590-600 km yapan makina şimdi 550 km yapıyorsa teknik bir sıkıntı var demektir neyse Allah kaza bela vermesin ( 250cc lerin çoğunun tüketimi aynı durumda ) bu bir artı değil yani

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    Alıntı ufuktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunları ben yazdım o zaman



    rodajda 590-600 km yapan makina şimdi 550 km yapıyorsa teknik bir sıkıntı var demektir neyse Allah kaza bela vermesin ( 250cc lerin çoğunun tüketimi aynı durumda ) bu bir artı değil yani
    rodajdan önce ilk zamanlar öyleydi gerçekten, ilk zamanlar rodajdan önce 4000 devirin üzerine çıkmıyordum onun için amin allah kimseye kaza bela vermesin

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Skoda Fabia Elegance ; CBF150
    Alıntı edremitli10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar motorum 2700km oldu, bundan sonraki izlenimlerimi size anlatmak istedim, ilerleyen kilometrelerde yakıtı biraz daha düştü, ve en son maximum hızı düz yolda ve tek kişi 145km/ saat, bu hızda sürücüsünü hiç yormuyor, titreşim ve vibrasyon sıfır, yalnız dediğim gibi bu motora ön cam şart arı sinek v.b haşareler ok gibi gelip vuruyor, ben hemen taktırdım, hiç sorun çıkartmayacak dört dörtlük bir motor, bakımlarını iyi yapın yağını geçirtmeyin yıllar boyu kullanırsınız. Gerçekten çocuğunuza miras bırakacağınız bir motor, hondanın yeni çıkan vtr 250 motorundan az yakacağı belli, ve aradaki 3000tl farkta verilecek bir rakam değil, herkeze tavsiye ederim.
    Hocam kıyasladığın ve 3.000 TL fark var dediğin Hondanın VTR'si 30 beygir ve çift silindir V-Twin motordur.Ayrıca vtr seninki gibi hava soğutmalı değil su soğutmalı olup kapışmaya kalktığında sana bol bol toz yutturur.VTR de enjeksiyonlu olduğundan yakıt tüketimi açısından çok az bir farka karşılık çok daha fazla performans üretecektir.Bu v-twin 250'liklerin (Hyodan bahsediyorum) 170'leri gördüğünü biliyoruz.Bence vtr ile lıyaslamaya kalkma bile.Naked motorlar benim tarzım değil.Enduro daha çok hoşuma gittiğinden ben şimdilik cbf150 ile takılıyorum ancak eğer naked almak istesem ybr 250 fiyatına gider iki tane cbf250 alırım.Birini yedek parça yapar 20 sene binerim.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    Alıntı Lifeisgood adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam kıyasladığın ve 3.000 TL fark var dediğin Hondanın VTR'si 30 beygir ve çift silindir V-Twin motordur.Ayrıca vtr seninki gibi hava soğutmalı değil su soğutmalı olup kapışmaya kalktığında sana bol bol toz yutturur.VTR de enjeksiyonlu olduğundan yakıt tüketimi açısından çok az bir farka karşılık çok daha fazla performans üretecektir.Bu v-twin 250'liklerin (Hyodan bahsediyorum) 170'leri gördüğünü biliyoruz.Bence vtr ile lıyaslamaya kalkma bile.Naked motorlar benim tarzım değil.Enduro daha çok hoşuma gittiğinden ben şimdilik cbf150 ile takılıyorum ancak eğer naked almak istesem ybr 250 fiyatına gider iki tane cbf250 alırım.Birini yedek parça yapar 20 sene binerim.
    vtr yi anlatmışsın biliyoruz, benim motordan fazla artıları var, ben sadece aradaki rakam fazla demek istedim, hyosoung a gelice 170 çıktığını biliyoruz ama servistende çıkmadığını biliyrouz krank kırıyor ve hyo ile son hız gittiğinde grenajları zırıl zırıl ötüyor, ve motoru ısındığında vitesleri zor geçiyor, arkadaşımda var kullandım benim motordan hızlı fakat üzerindeki sürücüsünü de yoruyor, ybr 250 nin fiyatına gelince herkez farklı düşünür alan alır, alamayan almaz

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Skoda Fabia Elegance ; CBF150
    Alıntı edremitli10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vtr yi anlatmışsın biliyoruz, benim motordan fazla artıları var, ben sadece aradaki rakam fazla demek istedim, hyosoung a gelice 170 çıktığını biliyoruz ama servistende çıkmadığını biliyrouz krank kırıyor ve hyo ile son hız gittiğinde grenajları zırıl zırıl ötüyor, ve motoru ısındığında vitesleri zor geçiyor, arkadaşımda var kullandım benim motordan hızlı fakat üzerindeki sürücüsünü de yoruyor, ybr 250 nin fiyatına gelince herkez farklı düşünür alan alır, alamayan almaz
    Hyo servisten çıkmayan motor ya.İşte bu vtr de onun servise uğramayan versiyonu.Hyo gibi krank kıracak değil heralde.Zaten bu 250 likler konusunda hondanın da yamahanın da politikaları hiç iyi değil.Sözde 250 cc'ye kadar ötv düşük olduğundan bunların daha ucuz olması lazım ancak vtr 250'nin fiyatı nerdeyse 600 cc'lere yaklaşıyo.

    Bu arada ybr250 konusunda benim merak ettiğim bir konu titreşim konusu.Malum cbf250'ler biraz titreşimli ve hafiften rahatsız ediyo.Aynı titreşim sorunu ybr250'lerde de varmı?

  20. #40

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Benim Piaggio X9 um 180kuruş yakıyor :(((
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler