Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

LS2 Garda, Shogun, Combat Mono Hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    katip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Hava katıyor katmasına da, ben de dediğin gibi gece problemli olur diye siyah vizörlü kask istemedim hiç.. Çift vizörlü olsun gerektiğinde basarım düğmesine indiririm diyordum fakat çift vizörlü kasklar genelde çeneden açılır modellerdi. Hem kapalı hem de çift vizörlü olanlar Nolan N84, bir de yeni piyasaya çıkan bu LS2 ler ile GDR nin bir modeli. Başka görmedim hiç. Nolan N84 çok pahalı beni aşıyor açıkçası, üstelik güneş vizörü ana vizörün dışında. Çok garip geldi bana içerde olmaması.
    Motorları maviliklere süreceğiz.

    Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Valla ne yalan söyleyeyim süper bir kask siyah vizörün otomatik indir kaldırıda çok güzel önce ehliyete yazılıcam ehliyeti alıcam sonra karar veririm şimdi düşünüyorum sadece ehliyeti alıp mı babamdan motor istesem yoksa ekipmanlarıda toplayıp mı istesem?

    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler arkadaşlar. G.BEREKET, sorunun cevabını katip vermiş. Kaskın içinde, dışardan bir düğme ile inip kalkan güneş vizörü var. Aşağıya o düğmenin de resmini koydum. Bunun yanında Feyizoğlu bu Cuma, kask için siyah cam da getirmiş. Bu kaska gümüş cam çok yakışırdı aslında ama yokmuş malesef. Bu arada renkli cam önermiyorum. Şekil olarak güzel dursa da hem güneş vizörünü amaçsız bırakır hem de gece sorun olabilir..

    Güneş vizörünü indirip kaldırmaya yarayan düğme aşağıdaki gibi:



    Arkadaki havalandırma kanalları:



    İlgin için teşekkürler sizden son bir şey daha istesem.

    Kaskın beyaz vizörü kapalı ve içeridende siyah vizörü kapalı iken(yani faal durumdayken) önden bir fotoğrafını paylaşabilirmisiniz?

  3. #23
    katip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Alıntı G.BEREKET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ne yalan söyleyeyim süper bir kask siyah vizörün otomatik indir kaldırıda çok güzel önce ehliyete yazılıcam ehliyeti alıcam sonra karar veririm şimdi düşünüyorum sadece ehliyeti alıp mı babamdan motor istesem yoksa ekipmanlarıda toplayıp mı istesem?
    Bence ekipmanları da topladıktan sonra iste. Ekipmanları görürse senin deli gibi değil fakat bilinçli bir şekilde motosiklet kullanacağını anlar diye düşünüyorum...

    Alıntı G.BEREKET adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    İlgin için teşekkürler sizden son bir şey daha istesem.

    Kaskın beyaz vizörü kapalı ve içeridende siyah vizörü kapalı iken(yani faal durumdayken) önden bir fotoğrafını paylaşabilirmisiniz?
    Şu an çekmem mümkün değil fakat fırsat bulursam evde çeker koyarım buraya yine.
    Motorları maviliklere süreceğiz.

    Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.

  4. #24
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı katip adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ketchup, resimler için teşekkür ederim. Gri/beyaz tonlarda olduğu için bu kaskı da çok düşündüm. Böylece yazın güneşi kısmen uzak tutar da kafam pişmez diyordum fakat benim motora da mat siyah gider diye monoyu aldım.

    Bu arada bir yıldır Cox Jet kullanan birisi olarak, açık kaskların rahatlığına alışmış olduğumu da itiraf etmem gerek Özellikle yazın ve uzun olmayan mesafelerde Cox'u kullanmaya devam ederim diye düşünüyorum. Onu da seviyorum ben
    Senin motora da o kask giderdi zaten katip. Ben de Cox Trip kullanıyodum. Mat siyah Trip modelini o dönem kullandığım cruiser için almıştım ama çene açılma çıkıntıları yüksek hızda feci ses yapıyodu. Bu arada feci kavurucu güneşlere maruz kalmasına rağmen mat siyah kask benim kafamı pek pişirmemişti. Hatta pişmakten korumuştu. Eminim o konuda sıkıntı yaşamazsın.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  5. #25
    -HK- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    -
    bende targa modelini kullanıyorum siyah vizörle birlikte, geceleri çok değil ama yinede bi miktar sıkıntı yapıyor...
    yinede şu anda biraz pişmanlık yaşamadım desem yalan olur, bu model yoktu sanırım ben alırken, yada gözden kaçmış 2 vizörlü olması gerçekten avantaj

  6. #26

    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YBR125_09
    tam araştırırken sizin yazınızla karşılaştım.benmde ls2 cartoon model kaskım var ve dün yere düştü yan vidalarının oldugu yerden sol taraftan kırıldı foto eklicem ama pek kaliteli degil.size sorum bu yan kapak vidalarından nerden bulabilecegim?


    En İyi Motorcu Hala Yaşayandır...

  7. #27
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    feyizoglunda var yedek parca olarak yan kapak vidalar. 12 tl olması gerekı
    p.tesi sipariş ver salı sende olur kargo

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45152
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  8. #28

    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YBR125_09
    inanırmısın hocam baktım görmedim...teşekkür ederim
    En İyi Motorcu Hala Yaşayandır...

  9. #29
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    rica ederim
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  10. #30

    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YBR125_09
    son bi soru bunlarda sag sol fark etmez dimi?

    tamm hocam kapaklar diyor zaten.
    En İyi Motorcu Hala Yaşayandır...

  11. #31
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    bunlar çift olarak satılıyor zaten. yani 2 adet gelıyor. gene tel açığp teyit et sen
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  12. #32

    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YBR125_09


    En İyi Motorcu Hala Yaşayandır...

  13. #33
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Peki bu kaskın boyutları ne kadar? LS2 Cartoon modelinin dış boyutları çok büyüktü, bu modelde de aynı mı boyutlar?

  14. #34
    katip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki bu kaskın boyutları ne kadar? LS2 Cartoon modelinin dış boyutları çok büyüktü, bu modelde de aynı mı boyutlar?
    Cartoon modelini görmüştüm fakat yanyana getirmeden kıyaslamam olanaklı değil. Bu benim ilk kapalı kaskım. O nedenle karşılaştırmak için elimde bir ölçüt yok...
    Motorları maviliklere süreceğiz.

    Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.

  15. #35
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    bence harika bir topic olmuş. diğer kaskları kullanıp da onlarla kıyaslama yapınca da insanın aklındaki sorular silinip gidiyor.
    tek sorun şu ki, ben coc trip kullanıyordum ve xs beden kullanıyordum. zaten xs ilk denediğim kask çok sıkmış şakaklarım zonlamıştı 10 sn sonra, sonra 2. aynı beden kask ı takınca daha rahattı ve şimdi o kadar bol ki...

    adanada LS2 modellerini denediğimde ise M bedenin uyduğunu gördüm.

    LS2 kaskla beraber 250tl ye bulduğum AGV DEVİL kask (M) ile kıyaslama yapınca da iç konfor konusunda biraz yetersiz kaldığını ( çünkü cox o kadar güzek sarıyor ki, mesela elmacık kemiklerini sarıyor. LS de bu konuda yetersizlik gördüm )

    sonuç:
    LS2 de elmacık kemiği koruması olmadığı ve iç konforu hoşuma gitmediği için vazgeçtim.
    AGV DEVİl modelinde güneş vizörü olmadığı için vazgeçtim ( gözlük kullanıyorum )
    COX TRİP çeneden açılırda ise aşırı buğulanma ve geçenlerde bir başlıkta olduğu gibi kenarlarda çatlama olduğu ve vizörün çok aşağıya çok fazla inmasi burnumu çizdiğinden ama özellikle çatlama yaptığı için artık düşünmüyorum.

    aklımdaki tek model şu anda shark evulotion ( 540 tl ) çeneden açılır ve vizörlü. ancak denemediğim için almaya cesaretim yok. yakınlarda bir yerde olsa denesem de alsam.

    şu da var ki, cox kaskla iki ciddi kaza yaptım ve ikisinde de gayet başarılıydı. eğer zorda kalırsam yine cox alırım sanıyorum.

    istanbul feyizoğluna ya da büyük mağazalara ulaşmak şansı olan arkadaşlar, gerçekten de deneyerek alma şansına sahip olduğunuz için mutlu olmalısınız...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  16. #36

    Üyelik
    28 Ocak 2009
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 SL
    [QUOTE=ketchup;1539150]Bugün aldığım bu kaskı test etmek için en ideal zamanın gece yarısı olduğunu düşündüm. Kaskın ucuz fiyatı (225 tl) nedeniyle hep şüpheyle yaklaşıyordum ve hiçbiryerde kaskla ilgili yorum bulamadım. Genelde feyizoglu.com'da ürünlerle ilgili yorum olur fakat bu ürün için yorum yoktu. Ben de gözümü karartıp kaskı aldım ve benden sonra alacaklar için aşağıdaki yorumu yazdım. Bu yorum feyizoglu.com'dan alıntıdır (oraya da ben yazdım heheh) Buyrun:

    Saat gece 2:30. Ben kaskın testinden yeni geldim. Bugün hava soğuk denebilecek serinlikte. Bu kasktan açıkçası çok büyük bir beklentim yoktu. Şekline tav olup, ucuz yollu bir kask olarak görmüştüm. Beni çok şaşırttı. Ayrodinamiği Nolan'ın pahalı serilerini hiç aratmıyor. Az önce TEM'de 215km/s hıza çıktım. Spoilerı olmamasına rağmen en ufak bir sallama, sarsıntı vb olumsuzluk yaşatmadı bana. Kaskın üzerine dokunursanız hava oyukları ve arka tarafında spoiler benzeri çıkıntıyı görebilirsiniz. Çok işe yarıyor. Ayrodinamiğine kesinlikle beş üzerinden beş yıldız veriyorum.

    Hava geçirgenliğine gelelim.. Kaskla Feyizoğlu'ndan eve giderken 80km/s hıza çıktığımda üst hava girişlerinden kafamın tepesine hava vurmaya başladı. "Eyvah" dedim. "Bu hızda bu kadar hava giriyorsa, 180'i geçtiğimde saç köklerim bile donar.." Ama hiç de öyle olmadı. Üst hava girişlerinden aldığı hava hep sabit. 80'le giderken ne kadar hava alıyorsa 200'le giderken de aynı miktarda hava alıyor. Çenedeki hava girişi de oldukça başarılı ve buğulanmayı önlüyor. Ayrıca çene altındaki perdesi, boyundan girecek havayı çok iyi engelliyor. Tepedeki girişleri tamamen kapatmanın da bir ayarı olsa tadından yenmeyecekmiş. Sadece çenedeki giriş açılıp kapanabiliyor. Bu nedenle rüzgar ve soğuktan korumaya dört yıldız diyelim.

    Kaskın bence en can alıcı kısmı dışardan açılabilen güneş vizörü. Uzun süre Cox Trip kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki bu güneş vizörlerini açıp kapamak genelde eziyettir. Bu kaskta inanılmaz kolay. Kask dışındaki bir düğme yardımıyla çok kolay bir hareketle vizörü indirip kaldırabiliyorsunuz. Çok da şekilli duruyor ;) Bu detay, burun plastiği ile birleşince oldukça güzel görünüyor. Desen olarak da pek çok pahalı markanın yeni nesil desenlerini aratmıyor. Yakından, fotoğraflarında olduğundan çok daha güzel. Görüntüsüne de beş üzerinden dört veririm.

    Ses yalıtımına gelelim.. Kask dışardan gelen sesi çok başarılı engelliyor. Çene altındaki rüzgar koruma perdesinin de katkısıyla, kaskı taktığınızda dünyadan soyutlanıyorsunuz. 140-150km/s hıza kadar ses yalıtımı milyarlık modelleri aratmıyor. Ancak hızınız yükseldikçe üst hava girişleri kendine has bir düdük sesi çıkartmaya başlıyor. 200 ve üzeri hızlarda motorun sesini duyamaz hale geliyorsunuz (bu neredeyse tüm kasklarda böyledir) sadece üst girişlerin verdiği ses duyuluyor. Çok rahatsız edici değil ama daha iyi olabilirdi. Ses seviyesi olarak Shoei XR1000'den biraz daha gürültülü ama arada çok fark yok. Ses konusunda da üçbuçuktan dört yıldız veririm.

    Rahatlık konusuna gelelim. Kask kafaya epey zor giriyor. Kaskta beden seçerken kafanıza zor girişine aldanmayın. Gerçekten zor giriyor fakat girdikten sonra çok rahat. İç malzemesi oldukça kaliteli. Ama kaskı kafanıza takıp çıkarmak (bir de maske, balaklava vs varsa) oldukça zor. Bu nedenle rahatlığına beş üzerinden üç yıldız.

    Tabi tüm bunların yanında beni en çok etkileyen (ve bu uzun incelemeyi yazdıran) özelliği fiyatı oldu. Bu fiyata aldığım için beklentim düşüktü ama kaskın performansına hayran kaldım. Yanında çıkan anahtarlık, stickerlar falan da güzel ayrıntılar. LS2 sonunda Cartoon dışında model getirmeye başladı ve üst segmentte bile fiyatları çok uygun. Dilerim hep böyle giderler. Fiyat/Performans oranı konusunda beş üzerinden altı yıldız veriyorum =)

    Tüm bunları göz önüne alarak kaska beş üzerinden dört puan veriyorum arkadaşlar. Kaska bin lira ayırdıysanız önerebileceğim 3-4 farklı marka-model var fakat 300 liraya kadar bir para ayırdıysanız mutlaka bu modeli öneririm size. Biraz uzun yazdım kusura bakmayın =) Herkese kazasız sürüşler dilerim.

    QUOTE]

    aynı kaskı bende 1,5 ay önce aldım, sen artılarını yazmışsın bende bana göre eksilerini yazayım (bu arada kullanacağım ilk kaskım) bana göre içeri çok ses alıyor 50 km hızda bile içeri rüzgar sesi alıyor, soğuk havada aşırı buğu yapıyor önünü göremiyorsun alt havalandırmayı açsanda pek faydası olmuyor, seninde dediğin gibi takıp çıkarırken çok zorlanıyorsun yüzünü tahriş ediyor, çeneden kaskı bağladığımız kilit pek güvenli durmuyor, çabuk açılacak gibi ve ipi çok uzun olduğundan yüksek hızda sallanıp kaska çarpıyor ve ses yapıyor. dediğim gibi bu ilk kaskın olduğu için diğer kasklarda belki böyledir ama bunlar beni rahatsız etti.

  17. #37
    katip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence harika bir topic olmuş. diğer kaskları kullanıp da onlarla kıyaslama yapınca da insanın aklındaki sorular silinip gidiyor.
    tek sorun şu ki, ben coc trip kullanıyordum ve xs beden kullanıyordum. zaten xs ilk denediğim kask çok sıkmış şakaklarım zonlamıştı 10 sn sonra, sonra 2. aynı beden kask ı takınca daha rahattı ve şimdi o kadar bol ki...

    adanada LS2 modellerini denediğimde ise M bedenin uyduğunu gördüm.

    LS2 kaskla beraber 250tl ye bulduğum AGV DEVİL kask (M) ile kıyaslama yapınca da iç konfor konusunda biraz yetersiz kaldığını ( çünkü cox o kadar güzek sarıyor ki, mesela elmacık kemiklerini sarıyor. LS de bu konuda yetersizlik gördüm )

    sonuç:
    LS2 de elmacık kemiği koruması olmadığı ve iç konforu hoşuma gitmediği için vazgeçtim.
    AGV DEVİl modelinde güneş vizörü olmadığı için vazgeçtim ( gözlük kullanıyorum )
    COX TRİP çeneden açılırda ise aşırı buğulanma ve geçenlerde bir başlıkta olduğu gibi kenarlarda çatlama olduğu ve vizörün çok aşağıya çok fazla inmasi burnumu çizdiğinden ama özellikle çatlama yaptığı için artık düşünmüyorum.

    aklımdaki tek model şu anda shark evulotion ( 540 tl ) çeneden açılır ve vizörlü. ancak denemediğim için almaya cesaretim yok. yakınlarda bir yerde olsa denesem de alsam.

    şu da var ki, cox kaskla iki ciddi kaza yaptım ve ikisinde de gayet başarılıydı. eğer zorda kalırsam yine cox alırım sanıyorum.

    istanbul feyizoğluna ya da büyük mağazalara ulaşmak şansı olan arkadaşlar, gerçekten de deneyerek alma şansına sahip olduğunuz için mutlu olmalısınız...
    Topic'i beğenmiş olmana sevindim. Teşekkür ederim. Diğer topic'ler de çok güzel olabilir eğer herkes görüş, deneyim ve düşüncelerini üşenmeden yazarak, ayrıntılarıyla paylaşsa... Oysa çoğu üyenin yazdığı mesajların yüzlercesi maalesef salt "hayırlı olsun" ve "geçmiş olsun" lardan ibaret kalıyor...

    Haklısın. Ben İstanbul'a çok uzağım ve İstanbul'da yaşıyor olsaydım sanırım internetten motosiklet aksesuarı hiç almazdım. Birebir görüp koklamak varken

    Aynı Cox kaskla iki ciddi kaza yapmış olman, kılavuzdaki yönergeye aykırı hareket etmiş olduğunu gösterir aslına bakarsan. Normalde kasklar tek darbeliktir. Ciddi bir kazada seni kurtarırsa ne âlâ... Fakat sözkonusu darbenin ardından kaskı değiştirmek gerekiyor. LS2 ya da Cox ya da bir başkası farketmez... Kılavuzda "one-time impact" tabiri vardı bunu özetleyen -yanlış hatırlamıyorsam.

    Ben çeneden açılır hiç düşünmüyorum açıkçası... Bir kapalı/full-face bir de açık/jet kaskım oldu şimdi... Açık kaska güneş gözlüğü rahatlıkla takılıyor zaten. Kısa yolculuklarda ve çok sıcaklarda onu takarken, soğuklarda ve uzun yolculuklarda kapalı kaskımı takıyorum. İkisinin de yeri ayrı. Her binişimden sonra bir güzel temizleyip kılıfına koyuyorum.

    Motosiklet aksesuarları olmasaydı bu tutku daha zayıf kalabilirdi...

    Şimdi bisiklet merakım hortladı. Ne de olsa tüm ikitekerler kardeştir Hem biraz da fiziken zorlayalım kendimizi, spor olsun değil mi?
    Motorları maviliklere süreceğiz.

    Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.

  18. #38
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Sanıyorum günümüzde Kasklar Hakkında cok arkadaşın okuması gereken başlıklar bunlar...

    Okuyun Öğrenin
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  19. #39
    choconut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    ls2'nin hem 100tllik hemde 225tllik modelini kullanıyorum..ikisinide ilk gelen partilerden aldım diyebilirm..gerçektende çok memnunum..ikiside fiyatlarının çok üstünde kalite ve kullanışlılığa sahip kasklar..
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..

  20. #40

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Ls2 yakında başlangıç kask fiyatını 50 Tl yaparsa şaşmayacağım.
    Şu tasarıma bakar mısınız.

    http://www.motorturkiye.com/iresim.php?hid=14272&sec=1


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler