Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Honda CGL 125 test.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Honda CGL 125 teknik özellkleri
    Motor 4-zamanlı, Hava soğutmalı, OHV tek silindir
    Silindir Çapı x Strok 56,5 x49,5
    Motor Hacmi 124,1 cc
    Sıkıştırma Oranı 9:1
    Yakıt Sistemi 20mm piston sübap tipi karbüratör
    Max. Güç 9,8BG @ 8.500d/d
    Max. Tork 8,8Nm @ 7.500d/d
    Ateşleme CDI Elektronik
    Çalıştırma Elektrik marşlı ve marş pedalı ile
    Şanzıman 5 vites
    Aktarım Zincir
    Boyutlar (UxGxY) 2.011 x 793 x 1.053mm
    Tekerlekler Arasi Mesafe 1,280mm
    Sele Yüksekliği 770mm
    Yerden Açıklık 120mm
    Yakıt Kapasitesi 10,5lt (2,1lt yedek)
    Tekerlekler 5 kollu alüminyum alaşım jant
    Ön Lastikler 2.75 - 18 42 P
    Arka Lastikler 90/90 - 18 51S
    Ön Frenler Tambur Fren
    Arka Frenler Tambur Fren
    Ağırlık 108kg
    Renk Seçenekleri Kırmızı





    İlk bakış: Görüntüsü klasik, o yüzden çoğu kimsenin hoşuna giden ve eskimeyen bir tasarımı var. Göze hoş gelmeyen nokta yok.

    Oturma pozisyonu: İster dik ister öne yatarak çok rahat bir kullanımı var, sele oldukça aşağıda rahatlıkla 165cm boyunda biri ayağını sağlam bir şekilde yere basabilir. Kumanda elemanları klasik Honda kalitesinde ve kulanımı sorunsuz .

    Vites kutusu: Vites levyesi ön ve arka basmalı olarak tasarlanmış, bu sayede vites değiştrirken ayağımızın burnuyla sürekli büyüyek Boş-1-2-3-4-5-Boş-1-2-3-4-5...şeklinde,düşürürken de ayağın topuk kısmıyla geriye doğru vitesler küçülüyor 5-4-3-2-1-Boş-5-4-3-2-1... şeklinde, vitesler çok basit, yanlız 5. vitesle giderken yanlışlıkla vites büyütmemek gerekiyor hata 2 kere basıp yüksek hızda 5. vitesten 1. vitese geçmek arka tekerin kilitlenmesine neden olur. Neyse ki yeterince büyük ışıklı bir dijital vites göstergesi var.

    Motor: İlk çalıştırmada jiglenin 2 konumu bulunuyor ve yeri kabüratörün yanı ve ulaşımı çok zor, motorun üzerinde iken alışmadan yerini bulmak imkansız. Motor sesi relantide ve dururken boşta gazlamalarda, yanlızca egsoz sesi ve bujiden gelen çıtırtılardan ibaret,yani oldukça sessiz. Ancak yolda yüksek devirleri 8-10.000 d/dakikaları çevirirken motorda titreşim var , rahatsız ediliriliği tartışılır, ama motoru zorlamamak için vites büyütmeyi ve gereksiz devir çevirmeyi de önlemiş oluyor. Düz yolda rahatlıkla 100 km/h hıza çıkabiliyor. Uygun yolda 120-130km/h arası hızları da görmek mümkün ancak ön kısım hafif olduğu için güvenli değil.
    Artçı ile hız ve çekişte fazla bir değişim olmuyor. 80km/h yerine 70km/h'le gidiliyor. Bayır çıkarken 80km/h yerine yine 65-70km/h arası bir süratle çıkılabiliyor.

    Yakıt tüketimi şehir içinde 2,5lt, performanslı kullanımda 3, şehir dışı 70-80km/h hızlarda 2lt.

    Yol tutuş ve süspansiyon: Oldukça salınımlı,yüksek stroklu ve sessiz bir süspansiyonu var, ağır çukur geçişlerini bile telore edebiliyor,konforlu diyebiliriz.
    Virajlarda bu yüzden biraz daha çaba isteyen süspansiyon strokunu da yenip viraj yatışını ayarlamak gerekiyor. Alıştıktan sonra sportif sürüş mümkün.

    Frenler: 2003 modele kadar önler kampana fren ama herhangi bir sorun yok, çabuk kilitlenmeye meğilli bir kampana değil, frenleme dozajları iyi ayarlanmış ve yapabileceği hıza göre de frenleri başarılı.
    2003 modellerde farlar eski tip ampul far, halojene çevrilebilir, aydınlatması vasat.

    Bu da 2. elden yeni aldığım 2003 modeli ,henüz 13.000km'de.Trafik görmemiş ehliyesiz kullanılmış ilçe motoru.Fiyatı 1200Tl+100Tl muayene gecikme zamı.




    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    çok Fazla Ribrasyon Var...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  3. #3
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    ya sağlamlığına sözüm yok ta artık geçti yani
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  4. #4

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şu ara parası olmayıp da motor almak isteyen arkadaşlara sanırım faydalı olur, böyle bir kaynak yoktu ,kendi motorum diye değil

  5. #5
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya sağlamlığına sözüm yok ta artık geçti yani
    bu tip commutterlar artıkfıss yani,commuter alacaksan 2 zamanlı al rahatına bak bunlarla uğraşılmaz

    hele birde uagmı ciyakmı diye bi motor var bu tip motorları bitirdi
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  6. #6

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ybr
    Alıntı barrokas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tip commutterlar artıkfıss yani,commuter alacaksan 2 zamanlı al rahatına bak bunlarla uğraşılmaz

    hele birde uagmı ciyakmı diye bi motor var bu tip motorları bitirdi
    İki zamanlısı piyasada kalmadı diye düşünüyorum (yamaha rx'serisi tarih oldu) yani sıfırı yok...

  7. #7
    blt_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Motosikleti
    motorsuz :(
    2005 te bu motordan çok aradım,bulduklarıma içim ısınmadı temizlerine gücüm yetmedi ama hoş makina keyifli bi sürüşü var vede honda kardeşim daha ne olsunn...

  8. #8
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Alıntı barrokas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tip commutterlar artıkfıss yani,commuter alacaksan 2 zamanlı al rahatına bak bunlarla uğraşılmaz

    hele birde uagmı ciyakmı diye bi motor var bu tip motorları bitirdi
    katılıyorum

    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu ara parası olmayıp da motor almak isteyen arkadaşlara sanırım faydalı olur, böyle bir kaynak yoktu ,kendi motorum diye değil
    sanada katılıyorumm
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  9. #9

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    IsταηвuL Αv©ıLaя
    Motosikleti
    2007 Honda CBF 150
    bu topice en kısa sürede cgl 125 ile olan tek teker resimlerini ekleyecegim..
    [B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    Küçükyalı
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650
    iyi güzel motor

  11. #11
    schizoprenic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2009
    Motosikleti
    hyosung GT 250 naked
    hocam verdiğin bilgiler için saol bende yeni motor kullanıcısıyım ve cgl ile başladım motorumu alalı 3 gün oluyo şimdilik sarsıntı dışında problem yok daha acemiyiz
    yapcak bişey yok sistem böyle

  12. #12
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    bende emmioğlu olan cg 125 titan es aldım elime geçtiği yarın 1 hafta olacak şimdilik hoşuma gitmeyen bişeysi yok.

  13. #13
    schizoprenic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2009
    Motosikleti
    hyosung GT 250 naked
    hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.
    yapcak bişey yok sistem böyle

  14. #14

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Bu motorla 80.000 km yol yaptım.130 kmyi gördüm desem yalan olmazİkitelli gişelerden maslaga kadar 12.000 devir ibre var...12500 devir civarlarını gördüm.Neden kaldırdilar piyasadan anlamadım.Biraz daha kalite katılıp uzun zaman piyasada kalabilirdi bence.

  15. #15

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı piranha4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorla 80.000 km yol yaptım.130 kmyi gördüm desem yalan olmazİkitelli gişelerden maslaga kadar 12.000 devir ibre var...12500 devir civarlarını gördüm.Neden kaldırdilar piyasadan anlamadım.Biraz daha kalite katılıp uzun zaman piyasada kalabilirdi bence.
    Ybr karşısında dayanamadı bence, fiyatları çok yakındı, ondan Tr. satışı durduruldu. Bir kurye arkadaş silindir kapağı açmadan 350.000km devirmiş diye duydum. Bence ters bir nokta yok motorda, titreşimi normal. Hala da üretiliyor uzakdoğuda.

  16. #16

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    ben sevdim kardeşim iki kişi 120 120 gittik boru değil yani
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  17. #17
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Abi biraz geç kaldın sanki test için, üretimi bitmedi mi bu motorun

  18. #18

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi biraz geç kaldın sanki test için, üretimi bitmedi mi bu motorun
    Motorumuz yeni kardeş, ehliyet bile almadım daha

    Daha önce motosikletimiz oldu da test mi yapmadık

  19. #19
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    komple silindir kaç para bunun acaba.

  20. #20

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı kartalizma07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    komple silindir kaç para bunun acaba.
    Komple silindir dediğin motor bloğu ve içindekiler ise çok para onun yerine plakasız yepyeni bişey var onu verelim

    http://www.sahibinden.com/6_000_kmde...XQQdisplayitem


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler