Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Honda CGL 125 test.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Grayline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bahçelievler
    motorhocası
    Ben vites meselesini tam anlamadım.
    Şimdi Topuğumuzla vitesi büyültüyoruz.Orasını güzel düşünmüzler.Hızlandık ve 5. vitese attık.Ondan sonra tekrar yanlışlıkla Topuğumuzla arkaya basarsak 1. vitese mi geçiyor?
    Yarın Olmayacak Gibi Kullanırsan Yarın Olmaz...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    haklısın. bir onceki gonderdigin resimde park ampulu sanki civalı ampulun başıymış gibi gorunuyordu. oradan yanıldım.

  3. #43

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı Grayline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorhocası
    Ben vites meselesini tam anlamadım.
    Şimdi Topuğumuzla vitesi büyültüyoruz.Orasını güzel düşünmüzler.Hızlandık ve 5. vitese attık.Ondan sonra tekrar yanlışlıkla Topuğumuzla arkaya basarsak 1. vitese mi geçiyor?
    Vites kutusu: Vites levyesi ön ve arka basmalı olarak tasarlanmış, bu sayede vites değiştrirken ayağımızın burnuyla sürekli büyüyek Boş-1-2-3-4-5-Boş-1-2-3-4-5...şeklinde,düşürürken de ayağın topuk kısmıyla geriye doğru vitesler küçülüyor 5-4-3-2-1-Boş-5-4-3-2-1... şeklinde, vitesler çok basit, yanlız 5. vitesle giderken yanlışlıkla vites büyütmemek gerekiyor hata 2 kere basıp yüksek hızda 5. vitesten 1. vitese geçmek arka tekerin kilitlenmesine neden olur. Neyse ki yeterince büyük ışıklı bir dijital vites göstergesi var.

  4. #44
    Grayline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bahçelievler
    Allah korusun 5. viteste hızlı bi şekilde giderken 4 de zannedip 5 atmaya kalkarsan teker kitlenmesi çok tehlikeli durum.
    Sen Hiç Karşılaştın mı böyle bi durumla?
    Yarın Olmayacak Gibi Kullanırsan Yarın Olmaz...

  5. #45

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorhocası, arka maşa alüminyum mu çelik mi acaba? resimlerde alüminyum profilmiş gibi duruyor.

    bu cgl in jantları çok hoşuma gidiyor. aslında uyacagını bilsem titanlara yaptıkları gibi bir cift alıp benim ybr'nin 3 kollu jantlarıyla değiştirmeyi düşünürdüm. ama şimdi fren kaliperidir arka dişlisidir falan zor iş. bu arada jantın fiyatı için verdigin sitelere bakarken gozume carptı da, sanırım cgl in tek göze çirkin gelen kısmı gosterge tablosu. kilometre saati ve devir saatlerinin şekilleri cami penceresi resmen
    Arka amortisörler bunlar ben de tam söyleyemeyeceğim alimünyum mu çelik mi




    Alıntı Grayline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah korusun 5. viteste hızlı bi şekilde giderken 4 de zannedip 5 atmaya kalkarsan teker kitlenmesi çok tehlikeli durum.
    Sen Hiç Karşılaştın mı böyle bi durumla?
    İlk bindiğimde atmıştım 5'den 1'e hız 80km/h , arka teker kilitledi durdum Şimdi alıştım 5'den 1 yukarı atıyorum boş vites bişey yapmıyor.

  6. #46

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    5 den sonra boş geliyo (N) boştan sonra 1

  7. #47

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Sürüşte dikkat edilecek hususları eklemek isterim,

    Yeni çıkanlar düz desenliye göre daha geniş 2,75-18 lastikler uyum sağlamıyor.Tekerde 50-70 km/h hızlarda zıplama oluyor.( 2 lastik değişti ) Değiştirirken eski tip lastiklerden bulmaya çalışın.

    Çamurluğu bir üst yerine koysanız da aralık çok az kalıyor. Çamurlu yola sürerseniz teker dönmüyecek duruma geliyor.

    Egsozun üstüne yanlışlıkla artçı ayağı basabiliyor,temizlemek ölüm, bozuk parayla fazla çizmeden çıkıyor.

    Motor yağını tam sentetik 10-40 koyun 20-40 Actevo vs. yağ karankı bozabiliyor.

  8. #48

    Üyelik
    05 Temmuz 2010
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki VL250 İntruder
    s.a Arkadaşlar yakın bi zamanda bende bi cgl alıp aranıza katılcağım inş. Alıcağım motoru buldum. 2003 model 1700km (orjinal Km) sadece 2003-2005 arası köy içinde bakaldan yazlığa misali kullanılmış. Sahibi vefağat edince 2005 ten buya yazlıkiçinde öylece beklemiş beni Motor sanki fabrikadan yeni çıkmış gibi çilçil. Şimdi Motor hocası arkadaşım haftaya bu motoru çalıştırıp 70-80km yol yapıp eve getireceğim. Ama dediğimgibimotor 5 seneden bu yana yatmakta Burdan giderken nasılbi hazırlık yapmalıyım.oraya gidince ne yapılmalı bana bu konuda yardımcı olururmuzunuz?

  9. #49

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    A.s. motor 5 senedir yatmış ve 80 km getireceksin yağını mümkünse değiştir, eksikse kesinlikle tamamlayın!!!!!!!!!!!

  10. #50

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    CG ile CGL arasındaki fark nedir?

    bir kactane özelleştirilmiş cgl ile cgl ekledim








  11. #51

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alttaki resmi tanıyamadım ama diğerleri Cb 125
    Cgl 125 bir önceki nesil Cg 125'in devamı olarak üretilmiştir.
    2004 model son Cg 125 den önce bir de geçiş modeli Titan es vardır,diye biliyorum.

  12. #52

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    usttekının cg olduguna emınım
    kontrol ettım bır altındakı cb
    onun altındakını bende bılmıyorum

    cb'de benzıyor
    bu hallerı yakısmıs

    cıtkırıldım gorunmesıne ragmen cigeri saglam bır motor
    gecenlerde tecrube ettım.gercekten guzel motor
    ufak tefek degısıklıklerde yakısıyor




    cb'midir?

  13. #53

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şimdi alıcı gözüyle tekrar baktım resimlere
    Üstteki Cb 125,alttaki bir önceki kasa Cg 125 eminim.
    En alttaki eski bir ingiliz motoru galiba.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:55 ----------

    Son gönderdiğin şaheser de şasi-motor Cb 125


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler