Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Sport Touring Motosiklet için lastik seçimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    Bike dergisi Haziran 2008 sayısından alıntıdır.

    Test Yeri: Bruntingthorpe pisti
    Test Motoru:
    Triumph Sprint ST

    Lastikler:

    Continental Contiroad Attack
    Ağırlık ön/arka: 4,75kg/6,70kg
    Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 48,5C/76,8C
    En iyi tur zamanı:1,16:03 (8.)
    Ortalama Fiyatı (İngiltere): 180 Pound
    Genel Değerlendirme: 3 Yıldız


    Maxxis Supermaxx M6029
    Ağırlık ön/arka: 5 kg/6,75kg
    Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 49C/74C
    En iyi tur zamanı:1,15:57 (7.)
    Ortalama Fiyatı (İngiltere): 130 Pound
    Genel Değerlendirme: 4 Yıldız


    Avon Storm ST
    Ağırlık ön/arka: 4,25kg/6,75kg
    Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 46C/75C
    En iyi tur zamanı:1,15:42 (5. ortak)
    Ortalama Fiyatı (İngiltere): 180 Pound
    Genel Değerlendirme: 4 Yıldız


    Bridgestone BT-021
    Ağırlık ön/arka: 4,50kg/6,75kg
    Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 47C/71C
    En iyi tur zamanı:1,15:42 (5. ortak)
    Ortalama Fiyatı (İngiltere): 170 Pound
    Genel Değerlendirme: 4 Yıldız


    Michelin Pilot Road 2CT
    Ağırlık ön/arka: 4,60kg/6,50kg
    Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 40C/68C
    En iyi tur zamanı:1,14:79 (4.)
    Ortalama Fiyatı (İngiltere): 190 Pound
    Genel Değerlendirme: 4 Yıldız


    Metzeler Roadtec Z6
    Ağırlık ön/arka: 4,75kg/6,50kg
    Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 40C/75C
    En iyi tur zamanı:1,14:01 (3.)
    Ortalama Fiyatı (İngiltere): 190 Pound
    Genel Değerlendirme: 4 Yıldız


    Pirelli Diablo Strada
    Ağırlık ön/arka: 4,25kg/6,85kg
    Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 40C/68C
    En iyi tur zamanı:1,13:53 (2.)
    Ortalama Fiyatı (İngiltere): 180 Pound
    Genel Değerlendirme: 5 Yıldız


    Dunlop Roadsmart 3TC
    Ağırlık ön/arka: 4,50kg/7 kg
    Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 48C/74C
    En iyi tur zamanı:1,13:45 (1.)
    Ortalama Fiyatı (İngiltere): 180 Pound
    Genel Değerlendirme: 5 Yıldız

    Test sonucunda Dunlop ve Pirelli eşit derecede birinci seçiliyor. Dunlop daha yeni teknolojiye sahip ve lastik 2 farklı bileşenden oluşuyor. Pirelli ise tek bileşenden oluşuyor ancak piyasaya çıktığı 2005 yılından itibaren kalitesini ispatlamış bir lastik.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    hmm...pirelli ve dunlop pek şaşmadım aslında... bilgiler için saol...

  3. #3
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Paylaşım için sağol. Bende bu tarz bir test okumuştum. Araç vfr idi. Metzeler i tavsiye ediyorlardı. Motordan motora farklılık gösteriyor heralde (?)

  4. #4
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Tur zamanlarını neye göre nasıl ölçmüşler onu pek anlayamadım
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  5. #5
    headquarters - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbulll Avcılar
    Motosikleti
    ...................
    Alıntı efendy_iso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tur zamanlarını neye göre nasıl ölçmüşler onu pek anlayamadım
    Ya iso adamlar atıyorum senin 600rr a sırasıyla takıp lastikler herbiri için turluyorlar,ama yarışlarda bile pro pilotların bile bi turu bi turunu tutmuyor..

    Biraz reklam kokuyor bu testler insanların refesans alıcakları dergiler..
    hadi sıcaklıklar falan neyse ama tur işi sakat derim ben otomobil lastikleri içinde bu yöntem kullanılıyor..
    Hasan..

  6. #6
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Aynen bende onu düşündüm,1. turda 1.20 ile dönen pilot 2. turda 1.21 ile dönebilir ,bunda gaz geçişleri viraja giriç açısı etkendir,ısınma ,ağırlık filan tamamda bu süre işi yaşş
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  7. #7

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    bütün lastikler aynı motor ve aynı sürücü tarafından test ediliyor. Pilot her lastik için ayrıca yorumda yapıyor ama ben onları çevirmek ile uğraşamadım :( Yani tek kriter tur zamanları değil. Farklı dergilerin, farklı sonuçlara ulaştıkları hepimizin bildiği bir konu zaten.

  8. #8

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    birde 1 tur atıp bırakmıyor diye biliyorum ben, artık 5 tur attıysa en iyi derecesi alınıyor, diye biliyorum...
    bende dunlop var sportmax hiç memnun değilim ne yapcaz
    her gaz da arka taraf bir oyana bir buyana saçına güller takayım modunda gidiyor...

  9. #9

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    ER6iNbay, Dunlop Roadsmart 3TC ile değiştireceksin

  10. #10

    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/Ümraniye/Çekmeköy
    Motosikleti
    HondaVFR800(Dad),HD NightRod(Dad)Yeni,HondaCBR125
    Tur zamanları normal virajlı pistlerde değil. Uçak pisti tarzı düm düz pistlerde yapılıyor...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler