MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Reflektörlü Motorcu Yeleği
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları
2. sayfa BirinciBirinci 12

Mondial 125 Kt Test

  1. #21
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    Reklamlar  
    Kaskcim.com - Dünya Markası Kasklar
    Kuba Motor

    Alıntı yakuza42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tşkler paylaşım için. güzel bilgiler yardımcı olur alacak arkadaşlara..her zaman
    Kanuni Seyhan 150 Bunlardan daha iyi demi arkadaşım sanki onda bir kalite kokusu var gibi
    yani 125 Kt alacağıma 150 Seyhan tercih ederim ben
    tabi tercih meseleside mondial 2200 ytl,kanuni 2600 ytl bence mondial ile kanuni arasında 400 ytl lik fark yok.mondial Türkiyede servis ve yedek parça temini olarak kanuni den yüzlerce kat daha iyi.


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #22
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    honda cgl 125 honda cbr125r
    Alıntı xufuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru 125cc den 150cc ye çevirmişsiniz galiba bunu nasıl yaptınız biraz açıklaya bilirsseniz kaça mal oldu hangi marka motor parçalarını kullandınız hangi parçalar değişti piston,Krank,Krank kolu ,Silindir Bunlar motorun fiyatını bulur bence işçilik yeni bir 150cc alsak daha mantıklı değilmi?

    arkadaşım burda herşey var

    http://www.motosiklet.net/forum/tekn...ik-yapt-k.html
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  3. #23
    xufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Paylaşım için sağol bir anda parlak bir fikir gibi gelmişti 150cc ye çevirmek ama istanbulda bunu yapıcak uğraşıcak usta tanımıyorum adamlar daha sibop ayarını tutturamıyor bişeyi yapıyo bişeyi bozuyo böyle karışık bir işi yaptırtamam sanırım kendi elimden gelse ide süper olurdu sadece yağ değişimi buji değişimi akü bakımı elimden geliyo.....

  4. #24
    xufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    125 KT nin Dayanıklılığı Hakkında. Bide Kaç Litre Motor yağı koymalıyız ?
    Yorum yapabilecek Arkadaşlar varmı ?
    Ben 1,050 litre veya 1,100 litre koyuyorum (Bir litre Elli gram veya Bir Litre Yüz gram) Şu kullanım kılavuzu kafamı karıştırdı yoksa 1 litre yeter diye düşünürdüm ama maxsimum kapasite 1,4 litre diyor buda 1 litreden fazla olması gerektiği fikrini uyandırıyor kullanma kılavuzunda..15/40 Castrol Power1

  5. #25
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Deauville
    Alıntı xufuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 KT nin Dayanıklılığı Hakkında. Bide Kaç Litre Motor yağı koymalıyız ?
    Yorum yapabilecek Arkadaşlar varmı ?
    Ben 1,050 litre veya 1,100 litre koyuyorum (Bir litre Elli gram veya Bir Litre Yüz gram) Şu kullanım kılavuzu kafamı karıştırdı yoksa 1 litre yeter diye düşünürdüm ama maxsimum kapasite 1,4 litre diyor buda 1 litreden fazla olması gerektiği fikrini uyandırıyor kullanma kılavuzunda..15/40 Castrol Power1

    Yağ filtresini değiştirirsen 1400 değişmezsen 1100
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  6. #26
    xufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ filtresini değiştirirsen 1400 değişmezsen 1100
    Teşekkürler bu benim Aklıma gelmemişti Kullanım kılavuzunda maxsimum 1,4 yazıyodu dışarı boşaldıktan sonra 1,6 diye başka bir ibare vardı demek yağ fillitresi değiştikten sonra demek istemiş 1,6 bunu anladım..

    125 kt nin yağ filitresi motorun yanında bir vida var onu açıyorum süzgeç gibi bir şey var onu üfliyorum siliyorum sonra yerine takıyorum bunu çıkarınca motor daha fazla yağ çıkartıyor galiba bir yerlerden yoksa öyle arabalardaki gibi bir filitre değil söktüğünde içinde bir miktar yağ saklasın Hani Terzilerin eskiden parmağına iğne batmasın diye işaret parmağına taktıkları Yüzük gibi bişey.....Yağ kontrol Çubuğunun üstündede 1.Oil Diye yazıyor o Pilastik Yağ çubuğu Bu konu bayağı kafamı karıştırıyor o yüzden..

  7. #27
    regresyon59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Citroen Zx 1.8 16 V
    Alıntı xufuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni bir durumdaha silindir üst kapak contası çok çabuk yağ sızdırmaya başlıyor pek sorun yaratmıyor ama titiz kullanıcılar için bir uyarı
    Evet dediğin gibi. Mondial 125 kt lerde conta problemi var. Piyasada contasından yağ kaçırmayan 125 kt çok az desem yeridir. Sanırım fabrikasyon hatası.
    Motor yorulmaz !!!! Sadece üstündeki insanlar yorulur

  8. #28
    xufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Sağa sola sinyaller içerden kırılmaya başladı titreşimden sanırım bide kalitesiz parçadan dolayı Honda CG nin sinyallerini düşünüyorum uyarmı bilmiyorum Ampülü tutan vidalar plastik yerinden kırılıyor ve ampül sağa sola sallanıyor...




    Arkadaşlar 125 Kt 'em de kullandığım buji bu ama bazı servisler NGK nın bir başka modeli olan DR8EA veriyor İki bujide gözle gözükür fark yok sadece çok dikkatli incelendiğinde DPR8EA 9 biraz daha uzun ucu.....

    Arkadaşlar KT nin kullanım kılavuzunda 0.6-0.7mm buji öneriyor yukardaki buji DPR8EA 9 nın özelliği 0.9mm miş bende yeni öğrendim sanırım uygun buji DR8EA dır....





    İki bujinin farkı uzatılmış izalotör ve 0.9mm uzun tırnak yani yanma odasına biraz daha yakın oluyo yani benim kullanıpta sorun yaşamadığım DPR8EA 9 dur. ama doğru olan DR8EA dır... iki bujide kullanıla bilir

  9. #29
    xufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Arkadaşlar bu geçtimiz cumartesi kaza yaptım ve omuzum yerinden çıktı sol montum dizliğim kaskım çok iyi olmasına rağmen arabanın teki geldi arkadan...Sanırım koruma demirime veya omuzuma bindirdi kendimi yerde buldumm koruma demirini fazla büyük olması motoru koruyo ama sizi teyet geçmek isteyen olursa kötü oluyoo....



    Benim motorun resmi.. :-)


    buda omuzumun durumu kıyafetlerim fuldu bir kaç çürük çarık dışında başka zarar yok

  10. #30
    xufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Arkadaşlar motorumu satıyorum herşeyiyle ilgileneler için linki aşda...
    http://www.sahibinden.com/motor_pant...XQQdisplayitem

  11. #31
    digi_boy26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    geçmiş olsun ufuk. motorun güzelmiş. bu kazadan sonra yaptırdıgın hali mi?
    Bu Eskişehir'de haala tekerleğimin basmadığı yerler var
    Demir at, avrat, silah !!!

  12. #32
    xufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Kocaman Koruma demiri yüzünden Motorda tek çizik bile yok resmen havada gitti sadece koruma demirinin yanı sürtünmeden ezik bide koruma demirinde biraz yamulma var olan omuzuma oldu resmi çektikten ertesi günü kaza yaptım..

  13. #33
    Delta_jemoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2009
    Şehir
    Uşak
    Motosikleti
    MONDİAL 125 KT
    Merhaba

    Kendi bilgilerime dayanarak aldığım 125 kt den çok memnunum. Motora biraz 15 yıllık motor tutkumu Harley Davidsondan esinlenip kendi çapımda motorumu kişileştirdim uşakta motorum tekdir özeldir kim görse cembabanın motor derler.

    Test sounçları başlığı altında tüm yorumları okudum güzel bir paylaşım olmuş fikir ve öneriler de mantıklı. Benden sadece eleştiri şu yönde;

    Motorumu ilk aldığımda yıkadım yağladım cilaladım bakım yaptım en çok zarar gören kısım depo , Boyası çok hassas onun için cilasıs kullanmaya başlamayın.
    Birde kendi deneyimlerime dayanarak ilk bakım yaptığımda motora lastik kalitesini anlamak için test yaptım, Lastik kalitelimi değilmi anlamak için yapmanız gereken arab sabunu ile tertemiz yıkamak durulamak ve kurutmak, sonuç olarak lastik pırıl pırl ve parlıyorsa lastik iyidir ve iyi yolda tutar ve aynı zamanda kavuçuk oaranı çok demektir. Ama testim sonucunda %30 bir canlılık vardı lastiklerde yani lastiklerin kavuçuk oranı düşük arkadaşların söylediği gibide motor ıslak zeminde tabiri cayizse göt atıyor. Söyliyeceklerim bu kadar almak isteyen alsın derim , şu sebebden dolayı yine alınır motora aksesuar olarak yapmak istedikleriniz hayalinizle sınırlı ne isterseniz yapabiliyorsunuz beni etkileyen yönü ise bu aslında. Ben harbi Harley Davidson hastasıyım kanıma işledi bu marka istanbulda H.O.G dan - Bir çok dostlarım var her hafta görüşürüz. Fakat emekliliğime bıraktım bu tutkumu emekli oldummuydu hemen bir Harley Davidson Ultra Classic Electra Glide alıcam 2 adet bir eşime birde kendime türkiyeyi fet ettikden sonra dünyayı gezicem o derece iliklerime işlemiş bir efsane markadır benim için. Aslında harley davidsonunda hastası olmamızın sebebi yapıcağınız herşey aksesuar ve motor güçlendirmesi hayalinizle sınırlı ne isterseniz yapabiliyor olmanız güzel. Örnek Sposster modelinde binlerce farklı tarzda aksesuarda motor var. Ben diyorum ki yaşasın motor tutkusu , KASKSIZ ASLA MOTORA BİNMEYİN VE UNUTMAYIN BEL KEMERSİZ MOTOR KULLANILMAZ HADİ MOTOR KIYAFETİ ALMADINIZ DİYELİM AMA BEL KEMERİNİ MUHAKKAT ALINIZ. BÖBREKLER BOŞLUKTA OLDUĞUNDAN İLK ZARAR GÖREN ORGANIMIZ, TABİ BİZİM HABERİMİZ BİLE OLMUYOR. YOLUNUZ VE FARINIZ AÇIK OLSUN.

  14. #34
    aktör56 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2009
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    125 kt gerisi hikaye
    125 kt gerisi hikaye ;)

  15. #35
    nigdeli48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2007
    Şehir
    mugla
    Motosikleti
    su anda yok
    titresimde motor kullanmak isteyenler varsa alsin.
    masaj salonuna gitmeye gerek yok mondial 125 kt masaj yapiyor insana yeterince.
    Rüyaları gercekleştirmenin en iyi yolu UYANMAKTIR

  16. #36

    Üyelik
    28 Nisan 2010

    soru

    Slm mondial 125 kt kullanıcıları..mondial 125 kt almak istiyorum.. Bu motoru daha önce kullananlardan yardım istiyorum..sizce nasıl bi motor? Uzun yol yapmak için değil..günlük ihtiyaçlarımı karşılasın yeter.. Ancak yine de kaliteliş olması önemli yardımlarınız içi n şimdiden teşekkürler..

  17. #37
    erkan32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    Mondial 125 KT
    Merhaba 125 kt kullanıcıları. 2008 model 13000 km de yim motorumda. En cok yasadıgım sıkıntı devir saati ve km saatindeydi. Ne yaptıysam ibrelerdeki titremeyi kesemdim garati dahilinde değişti en fazla 1 ay dayandı yeni göstergeler. şehir içi oldukca konforlu uzak mesafelere seyehat için biraz yorucu titreşimden dolayı. Motora cok güzel modfiye yapılıyor. Depoya bakmanız gerekiyor. Ben uzun yol yaptıgım için 8000k xenon far taktım, ayrıca 2 tane sis farı var. ıspartadan alanyaya sorunsuz gttim geldim 2 günde yaklasık 600 kmyol yaptım yolda hicbir sorunla karsılasmadım. Motorda km artıkca baklacak yerleri de artıyor. Arka disliden ses geliyordu. Janttki lastik takozları degistrttim yerine teflon takoz taktırdım.birz olsun titreme gecti. Lastik takozlar torku tam vermiyor tekerlege. Lastiklerim aldıgımdan beri daha hiç patlamadı masallah 2 yıl oldu motorumu alalı. Tek sorunum göstergelerde. Bunun çözümü için her yolu dendim. Olmadı :( fikirleriniz varsa buyrun anlatın arkadaslar. Km saati 80 i gecince gösterge cubugu yerinde durmuyor devir saati 6 yı gecınce cubuk yerinde durmuyor asagı yukarı oynayıp duruyor

  18. #38

    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    cbr 125 bekleniyor...
    ben 3 yıldır 125 kt kullanıyorum motorum 2005 model ve şuan 55000 km de.mondialin ürettiği en iyi motor bence.motoru çok sağlam ufak tefek masrafları çıkıyo tabi mesela karbüratörboğazı plastik olursa çatlıyor zamnla ben iki defa plastik taktırdım en sonnda demirini buldum şu an sorun yok.bir defa subap ayarı yaptırdım 15000 km önceydi galiba şuan herhangi bi sorun yok.egzozlarını değiştirdim oda biraz küflenmişti biraz titizimdir 2005 model motorumda 1 gram küf yok nikelaj kısmları gayet dayanıklı.aldığımdan beri motorumn kaç km hız yaptığını çözemedim çünkü 80-90 dan sonra ibre kafayı sıyırıyo:.sinyal gurubu çok dayanıksız yanndan geçerken sürtünsen kırılıyoama ben joponla yapıştırıyorum oluyo:D.alacak olanlara tavsiye ediyorum parasına göre en harika motor.ha ben çin malı binmem diyen ukelalar da oluyo tabi e kardeşim paramız varda biz mi harley binmiyoruz.motorumu çok seviyorum yakıtıda iiyi ama benzin pahalı 80 yakıyodur herhalde ama kesin bildiğim bir şey var yedekle tam 70 km gidiyor şaşmaz eğer motoru kurcalatmadıysanız kuruşu kuruşuna 125 ktler aynı yakıyor.50000 km yol yaptım bir kere lastiği patlamaz mı bi motorun maşallah hiç patlamıyor.okudum birkaç arkadaşımn yazısını gerçektende arka lastik yağmurlu havalarda yağ gibi kayıyo imkansız sadece arka frenle duramazsınız.ön lastik arkaya nazaran daha kaliteli bence. iç lastik var ön tekerlekte ama arkada yok.3 yıllık deneyimlerimle 125 kt bu arkadaşlar 100 km den sonra yormaya başlıyor.uzun yol gideceksen eğer motoru ver arkadaşına sen arkaya bin 70-80 le rahat rahat git.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:12 ----------

    kardeşim göstergelere bi çözüm bulamazsın motor çok titiriyo çünkü üretüm hatasımıdır artık bilemm.bende 3 yıldır çözemedim artık uğraşmıyorum.ama devir saatim iyi çalışıyor benm 5. viteste devir 5 ise 60 la gidiyorsun devir 8 ise 90 la gidiyorsun bunu denedim kesin doğru ama devir saatimde 9 a gelince sallanmay başlıyo 125 kt ile düz yolda 115 i geçtim diyen yalan söyler arabayla denedim en iyi zamnnda rüzgar yokken 115 yaptı motorum yeter dahane olsun

  19. #39
    rally_driver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2010
    Şehir
    Sinanoba / İstanbul
    15 gün önce Z.burnundaki Kenan Ustadan 125 KT'sini satın aldım. 15 gündür üzerindeyim. Ufak tefek şikayetlerim var onları da ustanın yanına gidince sanırım çözeceğim. Bazıları ;
    1- Sol botumun üzerinde yağ damlamaları var
    2- Arka tekerlekteki dişli sallanıyor ve vidaları titreşimden gevşiyor
    3- Siboplardan küçük vuruntular duyuyorum. Ayar lazım.

    Motor aldığımda 17.000 km. de idi şu an 18.500 oldu.

    Genel olarak memnunum. Bu benim ilk motosikletim olmasına rağmen beni hiç üzmedi. Başlangıç için inanılmaz keyifli bir motor olduğunu söyleyebilirim. Islak zeminlerde arka tekerleğin kayması konusu benimde başıma geldi ama yüksek süratlerde olmadığım için ufak kaymaları toparlayabildim.

    Tek sıkıntım rampalara 5. vitesle ve 120 ile dahi girmiş olsam yaklaşık 200 m. sonra motor bayılıyor ve 4 e atıyorum. Şayet rampa uzunsa bazen 4 ten 3 e atıyorum . Bu da beni sıkıntıya sokuyor açıkçası ...

    Sonuç olarak başlangıç için ideal ancak ilerleyen zamanlarda size yetmeyecek bi motor bu ...

    Herkese selamlar

  20. #40
    baris09k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Motosikleti
    Kymco Süper 9
    Ben 2006 yılında sıfır satın aldım mondial 125kt 2011 yılına kadar kullandım sonra yurtdışına gittim biradere bıraktım motoru o kullanıyor halen.Mondial' in en dayanıklı motoru diyebilirim çok memnunum.Hatta türkiyeye tekrar geldigimde yine sınır birtane alıcam bayiden.Sıfır motoru almanın tadı çok başka kızlığını sen bozuyorsun sesi çok süper herşeyi yepyeni düşün fabrikadan çıkıyor sen biniyorsun o zevk anlatılmaz yaşanır.
    Reklamlar  

2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)