Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Kanuni Tiger 250 [Test]

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    29 Ağustos 2007
    merhaba arkadaşlar.siteye yeni üye oldum.olcan arkadaşın yapmış oldugu tanıtım gerçekten güzel.bende tiger almayı düşünüyordum ama bi kaç araştırmadan sonra regal raptor , Hyosung markalarına takıldım.sizce 250 cc de ne almalıyım.herkese teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    tigerın görünümüne aldanma derim. çevremde bi kaç kullanıcı var onların yorumları olumlu değil. hyosung gv ya da regal raptor çok daha iyi seçim olur. regal su soğutmalı artısı bu ama hyosung da daha kaliteli bi üretim.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  3. #23

    Üyelik
    12 Ocak 2007
    Şehir
    Sinop merkez
    Motosikleti
    şimdi yok
    bende tiger 250 kullanıcısıyım motorum daha 2000 km de ve sorunsuz daha dişliyi değiştirmediğim halde 140 ibre yapıyor bide dişliyi büyüttüğüm zaman bakıcam bana da çok tavsıye ettiler tıgeri ve büyüklerimin sözünü dinlemekle çok doğru yapmışım evet vibrasyon var yok değil ama dişli değişince bu sorunda ortadan kalkacak. ve üzerınde suzukı motoru olduğunu bende duydum bence tek kelıme ıle süper. kesınlıkle tavsıye ederım
    ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEDİ MOTORUMU SATTIM :salut::queen::flower::sunny:::unsure::::whip::::146::

  4. #24

    Üyelik
    29 Ağustos 2007

    Bu Canavari Bilmeden Kotulemeyin

    slm arkadaslar kanuni tiger hakkında burada cok yanlıs ve bu motorun haketmedıgı yorumlar goruyorum ben bu motoru 1 yıldır kullanıyorum tek bı sefer ıstop edıpte benı yolda bırakmadı sadece bujiyi degıstırdım bıde performans dıslısı taktım o dıslıyı takarsanız vıbrasyonun ortadan kalkıcanı goruceksınız bı kere motor cok guclu ve cok serı jınlun ramzey mondıal keaway turu motorlar bu motora hıkaye tek sılındır olması buyuk bır avantaj cıf sılındır 2 ayrı motor demek bunu unutmayın ama tıger tek 250cc tıgerın motoru suzuki gn 250 motorudur hıc burda tigerın motor kısmı hakkında kotu bır yorum okudunuzmu bınmeden bılmeden yorum yapmayın arkadaslar ben cok memnunum bı kere parca servıs sorunu hıc yok ınternettekı katalogdan formu doldurun ıstedınzı parca evınıze gelsın

  5. #25

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    kawasaki en 500
    kartepeli arkadaşımın dediği gibi denemeyen bilmeyen yorum yapmasın ne olur.ha elbetteki viragolar en500 ler gibi değil ama bu paraya bu fazla bile.saygılar.buarada 15lik dişli ile 160 gördüm duyurulur.iyigeceler...ama titrmekten bitarafımda uyuştu buarada.

  6. #26

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    kawasaki en 500
    arkadaşlar zincirden gelen hoşur hoşur sesi kesmenin yolunu bilen biri varsa
    lütfen nası yapacağımı veya yaptıracağımı açıklayabilirmi,yardım edenin 40yıl duacısı olurum ...

  7. #27

    Üyelik
    04 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    valla 2 yıldır sorunsuz kullanıyorum.ilk motorumdu.ve sürüş tekniğime çok şey kattığını söyleyebilirim.elektronik arızalardan başka hiçbir problemle karşılaşmadım.sürekli redline da(12*1000) gitmeme rağmen motor performansı ve çekişi müthiş.motor kullanmaya başlayacaklara önerim kesinlikle kanuni tiger 250.herkeze saygılar....

  8. #28

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Herhalde kimse Tiger in yada Kanuninin her modelinin %100 yerli olduğunu iddia etmeyecektir.O küçümsediğiniz Çin yapımı acaba (aslında eminim)içinde kaç parçanın üretimini yapmaktadır?
    Bu modelde boya ve elektrik sorunu var.Ayrıca çok yakıyor.
    MCT 250 nadir bulunan 2 slindirlerden biri çelik motoruda tavsiye ederim.

  9. #29
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    Benim boyum 1.78,kilom 100 civarı (göbek değil hepsi yalnız).Bu makinayı kullanabilir miyim?

  10. #30

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    34/06/26
    Motosikleti
    var ama ER-5 alası var..
    en yakın arkadaşımda var tiger,ondan duydugum kadarıyla km/s biraz fazla gösteriyor..yanyana geldiğimizde yaklaşık bi 10km/s farkediyo..ama güzel motor,güzel sıçrıyo..biraz beni hırpala duygusunu uyandırıyo üzerindekine
    [B][CENTER]BorN 2 Ride WiLd[/CENTER][/B]

  11. #31

    Üyelik
    29 Ağustos 2007
    bakıyorum tıgerı mondıal mtc ıle kıyaslayanlarda var yok artık bu motor bu kadar dusmedı dusmezde sıze tavsıyem cıf sılındırlı motorları tercıh etmeyın mantıklı olun tamam 500 cc olurda cıf sılındır olur 250cc lık cıf sılındır motorun tek sılındır olana gore bakımı ıkı kat daha zordur dusunun bı bı bujı alcaksınız 2 tane bırden almak zorundasınız bı rektefe yaptırmak ıcap edıcek 2 pıston 2 sılındır yuvası vs yarın oburgun bı sorun cıkacak motorlardan bırıne az bırıne cok elektırık gelecek motorun calısma duzenı bozulacak tıgerde boya sorunu var kabul edıyorum solma oluyo zamanla ama suda var tıgerın tasarımına bıraz dıkkatlı bakın 2 camurluk degıstırdınızmı motor neredeyse sıfır baska teferuat yok uzerınde mondıal mtc ıle
    saglam bı cukurdan gecın cantlardan 4 tane tellın kırık oldunu goruceksınız mtc cıf sılındır olmasına ragmen toplam sılındır hacmı 233cc dır buraya dıkkat cekmek ıstıyorum tıger tek sılındır 249cc lık bı sılındır hacmı var mondıalle tıgerı duz yolda kapıstırın ne rampada ne duz yolda bu motor tıgere rakıp olamaz cbf 250 lıler cok az bı farkla gecıyor benı oda tıgerın bıraz agar olmasından kaynaklanıyor sanırım tıger 180 kılo cıvarında ben bugun 250cc lık bı motor alcak olsam gene tıger alırdım 2cı el cunku 2cı ellerı cok uygun fıyata yarı yarıya fıyat farkı var ..

    zıncırden ses gelıyo dıyen arkadasım zıncırı sok bı legene benzının ıcıne koy guzel bı yıka benzınle o bukulen yerlerı ıyıce acılsın bıde oyle dene...

  12. #32

    Üyelik
    29 Ağustos 2007
    slm arkadaslar burda konu olan kanunı tıgere bazı haketmedıgı elestırıler goruyorum yok alınmaz gıbısınden ben bu motoru tam 2 yldır kullandım ve hala kullanıyorum bı kere gezmesıne doyum olmayan bı motor sankı bı arap tayına bınmıs gıbı oluyorum ustunde cok rahat ve eger dıslıyı 15 lık dıslı ıle degıstırırsenız vıbrasyon ortadan kalkacaktır ben tıgerle benı yolda bırakmıcagından emın olarak yuzlerce km yol yaptım ve umduum gıbı bı kez ıstop edıpten benı yolda bırakmadı aldıgımdan berı bı dıslı degıstım bıde buji hel motorun performansına kımse dıl uzatmasın once uzerıne bının bu nası gıdıyo boyle dıye bı saskına donun ondan sonra yorum yapın burda adam bu motorla mondıal ramzey hatta o cok met edlılen regal lı tanımam ben ne duzde ne bayırda regal zazetn altımda kayboldu bunun durusu yeter ayrıca bı arkadasımın dedıgı gıbı motoru suzukı gn 250 ye kasasıda bww r 1200 dur turkıye sartlarında alına bılecek en ıyı en performanslı motorlardan bırı parca sorunu hıc yok bı kere ınternet adresındekı katalogu doldurun ıstedınız parca evınıze gelsın ve ucuz tabı ben yenı bı bınıcı olsam su olumsuz sozlere ınanacamda ama kullandıgım bıldıgım motora boyle elestırıler gorunce sasırıyorum o elestırenlerde tıgerın ustune bı bınse bıraz yol gıtse onlar bıle tıger alır ...

  13. #33

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Kartepeli Arkadaş güzel ve haklı bir yorum yapmış.Ben mondial-ramzey ve diğer çin malı motorları yakın arkadaşlarımda görüyorum.ben 16 yıllık motosikletçiyim.Eğer 1-2 sene binip başka modele geçeceksen çin malı al .yok uzun süre kullanıcam diyorsan ve yedek parça sorunum olmasın diyorsan kanuni al.

  14. #34
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    17 Şubat 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KV 250 AGUİLİA
    Alıntı HULK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    11 bin KM devirdiğim Tiger 250 motorumdan hiç şikayetim yok, daha "tık" bile demedi... Her türlü yolda ve ortamda kullandım, artçılı ve yüklü dünya yere gittim... 50 YTL depo fulleniyor ve 550 km yol yapıyorum. Performans dişlisi taktığım için vibrasyon konusu çoktan bitti. Aynı gösteriş ve güçte aynı paraya sıfır alınacak başka marka ve model varsa hiç durmam alırım. Ama kendi sınıfında en iyi motor... Sevgiler...
    Valla ben bu adama güvenirim! Sadece yakıt hesabında kafalar karışabilir ama HULK öyle diyorsa öyledir. Çünkü motosiklette farklı sürüş karakterleri ile 100 kilometrede 3 litrelere varan farklı yakıt tüketimlerine ulaşmak mümkündür..

    kartepeli demiş ki;
    motoru suzukı gn 250 ye kasasıda bww r 1200 dur
    Önce alıntıyı biraz yontalım; Kanuni Tiger'in motoru suzuki gn 250 ve kasası da bmw r 1200 dür gibi bir görüş atılmış ortaya... Bu görüşün ne kadarı, yani yüzde hesabı ile kaçı doğrudur acaba? Bence biraz da bu husus tartışılmalıdır bu başlık içinde!
    ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!

  15. #35
    HULK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    Şehir
    Antalya - Konyaaltı
    Motosikleti
    Tiger 250 Kanuni
    Kanuni Tiger 250 modelinde kullanılan motorun Suzuki Intruder GN 250 ile aynı olduğunu iddia eden arkadaşlar için oturup araştırdım... Elde ettiğim sonuçları da sizlere kıyaslamanız için resimlerle sunuyorum... Buyurun bakın... Bir yanda TGR250...



    Diğer yanda GN 250....

    Hayat hoştur, gerisi boştur
    Al motorunu her yerde koştur

  16. #36

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    tıger kulanıcsı arkadşlara bi sorum var ve hemen söyli bilmediğim için soruyorum motorun performansının çok ii olduğunu sölemiş siniz muhakak doğrudur ama bu makinanın virajlara giriş nası yol tutuşu yani airodinamik konusunda nasıl bir makina bide ben kanuni 150 seyhan kulandım motor çok fazla çamur atıodu yani yağmurlu havada kulanma mümkündeğil ama küçük bi su birikintsinde bile bacakarım sırıl sklam oluyordu bu motorda da varmı aynı sorunlar
    [B]ölümden korkanlar asla gerçekten özgür olamazlar[/B]

  17. #37
    HULK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    Şehir
    Antalya - Konyaaltı
    Motosikleti
    Tiger 250 Kanuni
    Yol tutuşu gayet güzel, örnek olarak 2 defa virajlarda pedleri yere sürtecek kadar yattım, çok keyifliydi... Şile otobanında gezenler bilir, Nevzat Demir BJK tesislerinden Ümraniye ayrımı sola ve sağa çok güzel kavisli 2 virajlıdır. Arabayla 80'le girdiğim bu virajlara TGR 250 ile 110 km çok rahat girip çıktım. Önümün ve arkamın boş olmasından dolayı böyle bir deneme yaptım. Doğru olmadığını biliyorum. Sadece motosikletimi ilk aldığım zamanlardaydı, test amaçlı yapılmış bir hareket... Tavsiye etmiyorum... Ayrıca çamurlukların geniş ve kapalı olması sürücüyü yoldaki su ve benzeri sıçramalardan fazlasıyla koruyor. Sevgiler...
    Hayat hoştur, gerisi boştur
    Al motorunu her yerde koştur

  18. #38
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı serdar23_Bilgem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir yazı olmuş olcan138. Katılamadığım tek nokta Düz yolda Tiger alışılmışın dışında bir hıza çıktığınızı hissettirmeden ve çok da uğraşmadan 140-150 km/h gibi hızlara ulaşıyor. cümlen oldu. Belki kullandığın Tiger'de dişli değişimi olmuştur.

    Kanuni Tiger güzel motosiklet.Parası olanlar için bildik markalar (Honda-BMV) tavsiye edilir. Kanuni varken kimse Çinli almaya heveslenmemeli kanaatimce.
    Yalnız tigerlerin kadranı kesinlikle yanlış. Ya benim motorun kadran yanlış ya da tigerin. 140-150 km/h hızlara o beygirle ve o kiloyla ulaşması düz yolda imkansız. İmkanınız olursa diğer motorlarla deneyin derim. Bazı çin mallarında km hatası var. Km fazla gösteriyor ve yakıtı da az yakıyormuş gibi görünüyor.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  19. #39
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    ARkadaşım nasıl o hızlara ulaşamaz?Dişli değişiminden sonra ulaşabilir.Haa redline a girer girmez ona bişey demiyorum.Cbr125 140 yapıyo da 250 cc lik makina niye 120 filan yapamasın

  20. #40
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı Ulgio adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARkadaşım nasıl o hızlara ulaşamaz?Dişli değişiminden sonra ulaşabilir.Haa redline a girer girmez ona bişey demiyorum.Cbr125 140 yapıyo da 250 cc lik makina niye 120 filan yapamasın
    CBR125 her ne kadar değil dense de racing bir motordur. Sınıfında devirli bir motordur. Grenaj ve airodinamik yapısı buna elverişlidir. CC ile kıyaslanmaz. Ayrıca test motoru dişli değişimiyle bu hızları yapıyor mu? Tek diyeceğim benim motorun çok rahat geçebileceği tigeri. O zaman benim motor 160-170 yapıyor
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler