Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Kanuni Enduro 200 [Test]

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    11 Aralık 2009
    Şehir
    ıst
    Motosikleti
    jawa 650 style. caracal 200 birde çin cayna scoote
    motorun bakımlarını dugun bırsekılde perıyodık olarak yaparsan bıde duzgun zorlamadan kullanırsan bu ısın cını koresı yok.ben 60000 de mondıal mt gordum hala gıdıyor sen honda yamaha ıle bu yolu zor yaparsın cogu zaman tabıkı fark war aralarında ama fıyat farkınıda goz onunde bulundurmak lazım saygılar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    ozanzumrut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150

    kanuni enduro

    daha önce yukarıda hiç bir fikri olmadan yazı yazmak için çabalayan arkadaşlar kanuni enduro 200 motorsikletim 3 yılı sapasağlam ve hiç arıza yapmadan tamamladı beni yaz kış hiç yolda bırakmadı ne sel şeklinde yağmurda nede soğukta ve sıcakta kendini fazlasıyla kanıtladı.boş sözlerle motoru karalayan arkadaşlar şimdi nerdesiniz.kanuni stratejisini değiştirdi artık müşterilerine en iyisini uygun fiyatla satıyor.
    biIkent bunu beğendi.

  3. #103

    Üyelik
    28 Ocak 2009
    test yazısı çok başarılı ellerine sağlık...
    bir sorum olucak boy sorunu ile ilgili ; 187 lik ve 87 kiloluk biri sizce üzerinde sırıtır mı?

  4. #104
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Biraz geç kalmış olabilirim ama sanmam üzerinde 1.87m ve 87kg birinin sırıtacağını.
    1.83m-1.85m ve 75-80kg civarıyım sanırım orada görülen fotoğraflarda da. Sürerken görmemiş olsam da kendimi en azından konforsuz hissetmemiştim.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  5. #105
    ozanzumrut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    186 cm 90 kg biri olarak bazen 3 kişi ile 3.4 km lik dik yokukları hiç zorlanmadan çıkan acayip torklu bir makine 270 kg lık yükle bile acayip dengeli bir enduro artıları çok tavsiye ederim 4yıllık faal kullacıcı olarak motorun uzunluğu 212cm öyle ufak cılız bir alet değil.

  6. #106
    eroldayı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2006
    Şehir
    Turgutlu/Ama Malatyalı
    Motosikleti
    Yoktur
    10bin km kullandım çanakkale şehitlik amasra simav kömür limanı vs vs gezdim hiç bir şikayetim olmadı 650lik e geçiş yaptığım için saattım keşke satmasaydım dediğim bir motosiklet
    SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH

  7. #107
    gökrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Sym gts250
    hocam şimdi ben bu motoru kısmet olursa eylül ayı içinde almayı planlıyorum kafama takılan soru şu üretimi durduğu için yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım ?

  8. #108
    ozanzumrut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı gökrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam şimdi ben bu motoru kısmet olursa eylül ayı içinde almayı planlıyorum kafama takılan soru şu üretimi durduğu için yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım ?
    arkasındaki firma kuralkan 1991 model mz parçaları bile var zaten kuralkan sitesinde tüm parçaları mevcut .

  9. #109

    Üyelik
    01 Kasım 2013
    Aradan bir hayli zaman geçmiş. Ben de geçtiğimiz yaz (2013 MAYIS) Enduro 200 aldım. Cbf 150 sahibi ve 2007 den beri kullanıcısıyım.Sanıyorum konuya ilişkin yorumlarım çok faydalı olacak.
    1- Hangisi keyifli derseniz : Şüphesiz Enduro 200
    AMA
    - Jantlar tel olduğundan şambiyelli lastik kullanıyorsunuz. Oysa Cbf de lastikler dubleks.
    - Gösterge panelleri asla mukayese edilemez. Enduro da benzin göstergesi yok (2008 model),sürekli 'acaba benzin ne kadar kaldı' kaygısı var.
    - Commuter sınıfı motorlar arasında Cbf de avantaj olan arka amortisör vb şeyler Enduro da zaten var ve hatta kat kat iyi.
    - Egzoz'un şekli Cbf e nazaran debriajla ilgili ayarlarda sıkıntı yaratıyor.
    - Kısa mesafede Enduro Cbf i rahatlıkla alt eder ama uzun yolda (bilmiyom lastikten mi) 100 km hızı aşamıyorum.Oysa Cbf 120 rahat yapıyo.
    - Çekiş gücü inanılmaz, Cbf biraz çocuk gibi kalıyo yanında. Arazide bakmaya cesaret edemediğim yerlere-rampalara deli cesaretiyle daldım ve çıktığını görünce psikolojimin commuterlere göre nasılda şekillenmiş olduğunu farkettim. Artık motorcu arkadaşlarıma "şurayı çıkarım" diye iddia ediyorum ve nedense hep "he çıkarsın" gibi ti ye alındığımı görüyorum.Sonra da çıkıyorum "ağızları açık kalıyo" :D
    - Cbf kuryeler tarafından yaygın kullanımından dolayı yedek parça vs kolay bulunuyor. Ama Kanuni parçalarını sadece Kuralkan'ın web sitesinden sipariş ediyorum. Yeri geliyo 5 tl lik bir parça için 7 TL kargo ödüyorum (Ankaradaym, İstanbul dan geliyo).Ama herkes gibi cbf kullanmaktansa Enduro kullanıp farklı olmak iyi hissettiriyor.
    Şimdi iki motor arasında kaldım, birini satacağım:
    Ya alıştığım ve nerdeyse birçok arızasını kendim onarabileceğim, çok ağır arıza ve ihtimaller dışında yolda kalmayacağım bir Cbf mi,
    Yoksa kurye psikolojisinden sıyrılıp motoru sadece ulaşım değil aynı zamanda bir zevk-keyif aracı olarak kullandığım,zaman zaman oyuncak gibi araziye sokup eğlendiğim, gücü ve heybetiyle Enduro200 mü?
    Bilemedim. Gönlüm Enduro200 diyo

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

    Bir şey daha diyeyim:
    İlk aldığım zamanlar eşşek gibi araziye sokup anasını belliyordum,günde 40 kere düşüyordum.Sonra aynalardan birinin yuvasını yediğini farkettim düş-kalkla. Arkadaşım bu ayna yuvası için sol kütüğü değiştirdi AMA ÇİN MALI bişey takmış. Motoru aldım bi küçük rampaya daldım ve ayna göğsüme çarpınca bu takılan çin malı kütük boğazdan kırıldı (debriajı tutan kısım). Neyseki bantlayarak eve zor gittim.
    Bu sefer orjinal kütük sipariş ettim Kuralkan'dan. Gelen kütük ,arkadaşın sonradan taktığı debriaj levyesiyle uyumsuz olunca Ankara Yıba dan levye aradım uyduracak.Bi levye buldum aşağı yukarı tam oluyo. Taktık ve tekrar araziye çıktım; birkaç atlama zıplama sonra o çin malı Levye kırıldı. Aklım mantığım tıkandı: kütük orjinal,levye çin malı, kütüğü kıramayınca levye kendi kırılmış. O gün yemin ettim; bir daha bu motorda sadece orjinal kullanacam. Yaw arkadaş, Allah bu dandik ürün yapanın da, bile bile satanın da Müstehakını versin. Satmayın kardeşim, adam gibi olanı yapın-satın biz 3 kuruş fazla verelim, bu ne rezalet paramıza yazık,milli servet yaw.
    Kanuni Kuralkan , helal olsun gururlandım parça kalitesiyle ama bu ülkenin Başkentinde yaşamama rağmen parçaları istanbul dan kargoyla sipariş ediyorum, bu da Kuralkan ın ayıbıdır. Madem bayi veriyosun,bayi sipariş etsin kardeşim,ben niye kargo ödüyorum


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)