Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF 500 Ayrıntılı Testi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    eyy cıbıfff peşyüzzz....gün gelecek penim olacaksınnn ülennn....


    yada comet 650...


    sonrası z 750...

    sonrası Helikopter alacağım...

    zevkler renkler tartışılmaz...

    sonrası artık ben diyim aırbus siz deyin boeınng...


    sonrada uzaya çıkacağım...Uzaya çıkan ilk Türk olacağım...


    sonra uyanacağım...


    bir dahakine...üstümü örteceğim ...
    ilkadam bunu beğendi.
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    egzos seside güzel aletin
    http://www.youtube.com/watch?v=mlR-MwgM6aM&NR=1
    Buda nasıl ivmelendiğini gösteren bir video
    http://www.youtube.com/watch?v=QnjgZ...elated&search=
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  3. #43
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    video'daki performansi asagi yukari:
    0-100 >>> 6 saniye
    0-180 >>> 26 saniye

    180 zaten son sürati sayilir. baya iyi yani.



    (yerdeki yag benden degil!)

  4. #44
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Predator[23rd] adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    (yerdeki yag benden degil!)
    egsozda yamuk gibi..................

    jantları siyaha boyamayı düşündünmü...nasıl olurdu acaba....
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #45
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Alıntı Predator[23rd] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    180 zaten son sürati sayilir. baya iyi yani.
    nasıl yani...bassan gitmezmi diyosun daha...ER5 için bile bastığın zaman 200 görüyo diyolar...tamam naked için 180 bile fazla ama beygir gücü olarak 7 hp fazla olmasına rağmen ondan daha güçsüz olamaz dimi...yoksa yanılıyomuyum...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  6. #46
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    Alıntı Syriana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl yani...bassan gitmezmi diyosun daha...ER5 için bile bastığın zaman 200 görüyo diyolar...tamam naked için 180 bile fazla ama beygir gücü olarak 7 hp fazla olmasına rağmen ondan daha güçsüz olamaz dimi...yoksa yanılıyomuyum...
    valla benim gördügüm en yüksek sürat 190km/h. bunu da ancak önden rüzgar almadiginda görebiliyor. 200km/h kesinlikle gitmez diyorum. bunu da ben buradaki otobanlarda göremiyorsam türkiye'deki kimse bana ER5 ile otobanda 200 gördüm demesin lütfen.

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egsozda yamuk gibi..................

    jantları siyaha boyamayı düşündünmü...nasıl olurdu acaba....
    hehehehe
    egsozda yamukluk yok.

    jantlari da boyamayi hic düsünmedim. birinin gecenlerde postaladigi resimde gördüm ve pek begenmedim. bence gri metalik gayet iyi duruyor ...


    bu arada yukaridaki resim gecen sene cekilmisti. "FZ6 vs. CBF500" basligindaki resimler ile karsilastirdim ve bence CBF500'e iyicene alismis olmaliyim ki yana daha fazla yatiriyorum. arka lastigin kenarlarindaki izleri karsilastirsaniza bi ...


  7. #47
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    güzel duruyor makina...hayret plakayı kapamamışın...napak senin plakayı dimi...kapatan flu yapanlar var ya forum ortamında...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #48
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    valla, trafikte giderken gördügü bütün motorlarin plakalarini aklindaki 3-4 plaka ile karsilastiracak biri varsa buyursun yapsin. önündeki arabaya patladiginda ne yapmak istedigini anlamis olurum zaten...


    ama benim göstermek istedigim iki resimdeki arka lastiklerdeki farklar. fark etmissinizdir, arka lastigin kenarinda gri bir "bant" var. gecen yil o bant daha hala profil kenarinin bir parmak kadar "üzerindeydi". simdi ise profil kenarina kadar indirmisim. yani motosikleti gecen seneye göre cok daha fazla yatiriyorum...

  9. #49
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    baba anlamam ben ya...baktım ama göremedim işin aslı...yani bilen anlar...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #50

    Üyelik
    20 Şubat 2006
    mete abi jantları siyaha boyayınca kötü oluyor.benimde düşündüğüm siyah cbf500'e siyah jantlardı ama forumda bi fotoda görmüştüm kötü olmuş doğrusu beğenmedim..
    dylanda siyahtı ve mağazanın önüne sabah yıka koy akşama bembeyaz al durumu olduğu için pek hoşlanmamaya başlamıştım artık siyah renkten..
    gümüş toz göstermiyor ve motor bi karış toz içinde dahi olsa silmeden yola devam edebiliyorsun..daha az siliyorsun yani daha az çiziliyor

    motorun son süratini hiç denemedim..ya yol denk gelmedi yada kız arkadaşım müsade etmedi
    en fazla 500 lükle çıktığım değer şimdilik 165 km gibi bişey..2 kişiydik ve arkadan işittiğim azarla tam yatıp hızlanmaya heveslenmiştim ki gazı kestim
    ben daha denemedim ama 180km yi filan çok rahat yapacağı belli..220'den fazla ibre var üstünde..bence 200km/h biraz zorlayarak yapar bu motor

    bu arada hafta sonu cbf1000 bendeydi..hani şu hondanın 2 numaralı petrol yeşili motoru
    çok şahane bi motor gerçekten,fazla benzin yakması ve sessiz eksozları haricinde bi kusuru yokve karar verdimki motorda abs şart!!!!keşke tr ye ithal edilen cbf500 lerde de abs standart olsaydı

  11. #51
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    muratcan inanki maksimum kaç yaptığını soracaktım...birde gri biraz zayıf bir imaj veriyor...belkide heryerde gri gördüğümdenmi acaba...arabadada griyi beğenmem...varsa yoksa siyah...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  12. #52

    Üyelik
    20 Şubat 2006
    bizim patronun arabasıda siyah meteabi..inan siyah araç kolay kolay bi daha almam..neden dersen çok zor bakımı ve inanki sildikçe heryer çiziliyo..tamam çok asil görünüyo ama tövbe bi daha

    ne zaman özel bi şöferle,özel bi yıkama yağlamacı bulurum o zaman alırım siyahı

    bu arada cbf500'e ön cam şart arkadaşlar..cbf1000'e binip sonra benim motora binince bu fikir hücrelerime daha iyi işledi:D

  13. #53
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    muratcan birde şu varki...eğer rüzgarı yiyeceksen sürüşten keyif alamayacaksan neden nakedin olur değilmi...sana kafa siperliği taktırmanı öneririm...belki bir nebze işe yarar....
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #54
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    yaa arkadaşlar cbf 500 kullanıcıları @Predator, @muratd veya başka kullanan varsa bir sorum olucak birinci vites kaç km hıza çıkıyor bu herkül 80 varmı ???
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  15. #55
    uguratac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Şehir
    İST / BAHCELİEVLER
    Motosikleti
    HONDA CBF 600S ABS
    Alıntı bathu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaa arkadaşlar cbf 500 kullanıcıları @Predator, @muratd veya başka kullanan varsa bir sorum olucak birinci vites kaç km hıza çıkıyor bu herkül 80 varmı ???
    90-100 görür kanımca ama 1. viteste zorlamamak lazım o kadar

  16. #56
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    aleti kirmaya niyetin varsa 90-100 arasi birsey görebilirsin. ama 10bin-11bin arasi kalacaksan 80-85km/h felan gidiyor.

    0-100km/h'ü HONDA'nin verilerine göre 5.7 saniyede yapiyor ki bu cok gercekci. dün postlanan video linkinde de görülüyordu zaten. cikmak istedigin devre göre bunu ya ikinci vitesde görebilirsin ya da biraz daha nazik davranarak ücüncü vitese atar atmaz oradasin ...

  17. #57

    Üyelik
    20 Şubat 2006
    cbf500 1. viteste kaçı görüyor bilmiyorum hiç dikkat etmedim ama 80 85km yapması lazım hatırladığım kadarıyla...

    fakat cbf1000 1. viteste debriyajı bıraktığınız gibi görüyo 100km yi ''denenmiştir''

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muratcan birde şu varki...eğer rüzgarı yiyeceksen sürüşten keyif alamayacaksan neden nakedin olur değilmi...sana kafa siperliği taktırmanı öneririm...belki bir nebze işe yarar....
    mete abi dediğin doğru ama işte cbf600 da naked cbf1000 de naked fakat rüzgar yemiyorsunuz işte
    ama 500 biraz daha klasik..açıkçası motorun üstüne zevk almak için biniyorum..ben motoru aldıktan 1 hafta sonra çanta taktım arkaya..topcase..
    babam dahil çoğu kişinin pek hoşuna gitmedi..yani motorun görüntüsünü bozdu dediler..aslında haklılarda fakat o çanta benim çok işime yarıyor..kaskımı koyuyorum,dizlikler kitap defter ıvır zıvır bir sürü şey koyuyorum içine..

    şimdide motoruma rahat binebilmem için cama ihtiyacım olduğunu hissettim...çok rüzgar yiyorum 100km nin üstüne çıkınca ve bu cam motor sürüşünü daha zevkli hale getirecek..ama görüntüyü yine bozacak o da ayrı mevzu tabii

    yani özetlemek gerekirse: ''ben'' motora zevk için biniyorum çoğunlukla..görüntü çokta önemli değil benim için...cbf500 öyle çokta şık görünen bir motor değil bu bariz açık bişey zaten ama işte gücü olsun,asfaltı tutuşu olsun,sağlamlığı olsun,kolay bakımı olsun fena değil..bizim maddi imkanlarımız buna yettiği için seçimimiz bu oldu..değilse bi cbf1000,st1300,goldwing dururken cbf500 alınmazdı ama işte dediğim gibi imkan meselesi

  18. #58
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    Alıntı muratd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf500 1. viteste kaçı görüyor bilmiyorum hiç dikkat etmedim ama 80 85km yapması lazım hatırladığım kadarıyla...
    simdi bir arkadasimdan geliyorum ve ilk üc vitesi 10bin devre kadar cevirerek hangi hizlara ciktigina dikkat ettim.

    1. vites, 10bin rpm -> 60km/h
    2. vites, 10bin rpm -> 100km/h
    3. vites, 10bin rpm -> 120km/h

    diger dediklerimi istemeden feci sallamisim. sorry.

  19. #59
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı muratd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf500 1. viteste kaçı görüyor bilmiyorum hiç dikkat etmedim ama 80 85km yapması lazım hatırladığım kadarıyla...

    fakat cbf1000 1. viteste debriyajı bıraktığınız gibi görüyo 100km yi ''denenmiştir''



    mete abi dediğin doğru ama işte cbf600 da naked cbf1000 de naked fakat rüzgar yemiyorsunuz işte
    ama 500 biraz daha klasik..açıkçası motorun üstüne zevk almak için biniyorum..ben motoru aldıktan 1 hafta sonra çanta taktım arkaya..topcase..
    babam dahil çoğu kişinin pek hoşuna gitmedi..yani motorun görüntüsünü bozdu dediler..aslında haklılarda fakat o çanta benim çok işime yarıyor..kaskımı koyuyorum,dizlikler kitap defter ıvır zıvır bir sürü şey koyuyorum içine..

    şimdide motoruma rahat binebilmem için cama ihtiyacım olduğunu hissettim...çok rüzgar yiyorum 100km nin üstüne çıkınca ve bu cam motor sürüşünü daha zevkli hale getirecek..ama görüntüyü yine bozacak o da ayrı mevzu tabii

    yani özetlemek gerekirse: ''ben'' motora zevk için biniyorum çoğunlukla..görüntü çokta önemli değil benim için...cbf500 öyle çokta şık görünen bir motor değil bu bariz açık bişey zaten ama işte gücü olsun,asfaltı tutuşu olsun,sağlamlığı olsun,kolay bakımı olsun fena değil..bizim maddi imkanlarımız buna yettiği için seçimimiz bu oldu..değilse bi cbf1000,st1300,goldwing dururken cbf500 alınmazdı ama işte dediğim gibi imkan meselesi


    evet cbf 500 cülerin ortak sorunu bu...birincisi...küçükten büyüğe geçmişse olası benzin sarfiyatı normalin üstünde olunca o rüzgardan tad alayım bi açılayım gezilerini yapamamak...göz benzin ışığında kafa kaç km yaptımda oluyor...sonucta aldığın para belli...depoyu doldurqabilme limitin ve ne kadar gezebilceğin ortada...ya maaşı benzine bağlıycan gezcen ama aç...yada motoru satcan...ben inanıyırumki dylnı çok arıyorsun değilmi...o özgürlüğü bu yaşatmıyor...murat kardeş önemli olan bu işte...büyük makina eğer ciddi paralar kazanan bir kişi değilseniz heyecanı burnundan geliyor...şimdi birileri bana cbr 600 rr verse sence ne yaparım...


    sevinmem lazım dimi...bide satmama koşuluyla bana hediye etse...hayır sevinmem üzülürüm...çünkü binemeyeceğimi rahat rahat gezemeyeceğimi biliyorum...büyük makina almak mesele değil...doğru bütçeyle almak önemli olan...inşallah bişey olmazda canavara...üstesinden gelemeyeceğin faturalarla karşılaşmazsın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #60

    Üyelik
    20 Şubat 2006
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet cbf 500 cülerin ortak sorunu bu...birincisi...küçükten büyüğe geçmişse olası benzin sarfiyatı normalin üstünde olunca o rüzgardan tad alayım bi açılayım gezilerini yapamamak...göz benzin ışığında kafa kaç km yaptımda oluyor...sonucta aldığın para belli...depoyu doldurqabilme limitin ve ne kadar gezebilceğin ortada...ya maaşı benzine bağlıycan gezcen ama aç...yada motoru satcan...ben inanıyırumki dylnı çok arıyorsun değilmi...o özgürlüğü bu yaşatmıyor...murat kardeş önemli olan bu işte...büyük makina eğer ciddi paralar kazanan bir kişi değilseniz heyecanı burnundan geliyor...şimdi birileri bana cbr 600 rr verse sence ne yaparım...


    sevinmem lazım dimi...bide satmama koşuluyla bana hediye etse...hayır sevinmem üzülürüm...çünkü binemeyeceğimi rahat rahat gezemeyeceğimi biliyorum...büyük makina almak mesele değil...doğru bütçeyle almak önemli olan...inşallah bişey olmazda canavara...üstesinden gelemeyeceğin faturalarla karşılaşmazsın...

    aslında metehan abi benzin yönünden bi sıkıntım yok çok fazla..
    dylan 100'km de 3,4lt yakıyordu cbf500 de 4,5-5lt yakıyor..
    yani tam 100 km gideceksinki eski motoruna göre cebinden 3 yada 4ytl fazla çıkacak..yani şimdilik 500 lüğü idare edebilirim..ama 1000lik için aynı şeyi söyleyemem:D
    özgürce gezebilmekten bahsetmişsin mete abi ama zamanım olmadığı için gezemiyorum..para olmadığı için değil..para çokta yok herkes kadar fakat zaman daha önemli bence..
    ne goldwing sahipleri var 3 senelik motorları daha 3000km olmamış
    benim aldığım motorda böyle işte 6 ayda 900km yapmıştı ben 20günde 1000km yaptım..
    herzaman motor üstünde gezi yapamazsınız çevre koşulları bu kadar esnek değil en azından benim çevrem..güzel bi ezi en fazla 400km süesün benim motor 5lt yakıyo 100km de yani 5*3ytl 15ytl 100km masrafı 400kmde 60 ytl yaksın motor..dylanda yakıyodu 400 kmde 41ytl..e 20ytl benim özgürlüğümü değil kimsenin özgürlüğünü kısatlayamaz (bu laf motorcular içindi)
    motora binen adamın cebinde benzin parası olur arkadaş ben onu bunu bilmem


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler