Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Jinlun JL150-5 CLASSIC [test]

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    mosfet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    slm arkadaşlar konuyu baştan sona inceledim yazılanları okudum bazıları komik geldi bazıları ilginç özellikle bazı arkadaşlar motorlarını yeni aldıkları için heyecan var ve yorum yapmak istemişler henüz 2000-5000 civarında kmlerde sorun yaşamadıklarını sölüyolar bunlar km bile deil..anlıyorum aynılarını bende hissettim ancak bu motor (jinlun 150)sanıldığı kadar basit deil 2000 km gezmiş ve yorum yapmış arkadaşlara katılmıyorum biraz sabredin.motoru sıfır aldığınızda başınıza heran herşey gelebilir örneğin gaz kolu elinizde kalır fren kitler civataların hepsi kesin gevşer yoldada bırakabilir bunların hepsi montaj hatasından kaynaklanıyor şikayetlerin büyük çoğunluğu 2000 km içinde oluyor hatta motoru alıp hemen satanlar bile var..ii bir servise düzgün bi şekilde baktırdıktan sonra bidaha sorun çıkarmıyor benim gibi motorunuz 31000 km yi devirdikten sonra ilk 5000 kmde yapılan yorumlara sadece gülüyorsunuz ki bitane 70000i bide 100000 i deviren biliyorum şaşırmayın km çoğaldıkça vibrasyon azalıyor yeniyken 90 zor geçiyor ama benimki şuan ısındıktan sonra 130 u görüyor..benim motorumda şimdiye kadar sadece zincir dişli takımı fren balatası ve buji deiştirldi bunların olmasıda gerekiyor zaten.sonuç olarak memnun kalmanız 150 lik motordan ne beklediğinize bağlı düzgün kullanıldığı taktirde sorun çıkarmaz istediğiniz heryere gider


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    mertun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    jinlun 150-5 olanı benim araştırdığım kadarıyla yan kapaklarından dolayı 5 ve 7 olarak adlandırılıor sanarsam 1 beygir kadar yüksek yedi olanı

    cihazdan ne beklediğinizi bilmiyorum ama jinlun 150-5 parasına göre alınabilecek bir motor ama varsa elinizde 500 600 fazla verip keeway de alabilirsiniz albenisinden çok rengi ve parçaları ile biraz daha modlanabilecek bir motor

    jinlun çin motoru evet ama kullanıma bağlı olarak sizi uzun zaman götürür rodajı düzgün yaptıysanız ve forumdaki arkadaşlardan biride demiş mafsal dişlisi falan değişirde karbüratörünüz kaliteli ve yağınız iyi ise bu motor güzel gider ve 110- 120 geçmemesi normal zaten 1.500 e kimse size gidip GSX-r 750 vermez siz 200 le gidin diye zaten istanbul yollarında bırakın 130 ben 30la gitmeye korkuyorm bilmem bilirmisiniz beşiktaş ışıklarda bile koskocaman bir çukur var mondial ZC-150 ile gece karanlıgında arka jantı kaptırıp belediyeye bir ton küfür ettiğim yerdir...

    jinlun su anda fiyatları 850den 1.500 e kadar yolu var 2006 modelleri

    her çinlide olduğu gibi motoru alıp kendiniz...

    her somununu söküp yerine stoplu somun ve kaliteli vida kullanırsanız plastik sonlandırıcı takarsanız yolda bişiler düşürmek zorunda kalmazsınız

    chopper delisiyim diosanızda çok cuzi fiyatlara uzun gidon kablo ve maşa deişimi yapan yerler var ve kesinlikle ayaklıklarınızı değiştirin bence cünkü büyük pad ile kullandığınızda uzun zaman sonra vidalar gevşeyip ayaklıkların tekini yolda kaybetme olasılığını getiriyor ben çözüm olarak custom bi ayaklık buldum fiyatı 40 lira çifti ön ayaklıkta eklerseniz araç güzel bir chopper şekli almaya başlıyor

    çinliye modifiye olmaz diyenleriniz var ama bizim kulübün başkan yardımcısı 3 sene kadar jinlun 150e bindi 2006da sıfır almıstı ve her geziyede o motorla gitti modifiyede ediyodu gayet şık bir cihaz yanlız marauder yazısı tabiki suzukiden arak oldugu için canınızı sıkabilir :D bence benzin tankını şamandırasıyla beraber olmasada başka bir tanka aktarıp yada paranıza kıyıp daha köşeli bir tank yaptırabilirsiniz ben sordum 150 lira diye fiyat aldım tankın önü kare yani hatları keskin havalandırma aralığı bile yapıolar

    motor yağınızı mümkünse çok kaliteli bir yağ ile değiştirin castrolun racing motorlara ürettiği bir yap war model numarasını alınca burda yazarım
    Evil 9 MK Turkey President : Mert Martı No Matter What You Ride!

  3. #63
    mosfet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    arkadaşlar nerdesiniz ya..kimseyi bulamadım jinluncu bi toplanalım ittifak yapalım bilgi paylaşalım falan bi benmi varım burda

  4. #64
    dalyan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2008
    Şehir
    avcılar-ist
    Merak etme yalnız değilsin.

  5. #65
    SezZzaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Jinlun JL250-5
    arkadaşlar motora istanbul trafiğinde 1 saat bindikten sonra (yaklaşık 50-60 km) ışıklarda durduktan sonra mesela motor yawaş yawaş duruyor. azcık gaz werince toparlıyor ama sonra yine stop etmeye çabalıyor =) bunun nedeni ne olabilir? gerçi bu aralar olmuyo bu ama tekrar olursa ve motoru stop ettirdikten sonra çalıştıramazsam kötü olur =) acaba buji fln mı deiştirmeliyim?

  6. #66
    dalyan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2008
    Şehir
    avcılar-ist
    Alıntı SezZzaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motora istanbul trafiğinde 1 saat bindikten sonra (yaklaşık 50-60 km) ışıklarda durduktan sonra mesela motor yawaş yawaş duruyor. azcık gaz werince toparlıyor ama sonra yine stop etmeye çabalıyor =) bunun nedeni ne olabilir? gerçi bu aralar olmuyo bu ama tekrar olursa ve motoru stop ettirdikten sonra çalıştıramazsam kötü olur =) acaba buji fln mı deiştirmeliyim?
    Büyük ihtimal hava filtresinin temizlenmesi gerekir.

  7. #67

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Şehir
    MALTEPE - İSTANBUL
    Motosikleti
    TRANSALP
    Arkadaşlar bu motorların İstanbulda en büyük ustası Acıbademdeki spot motordur.. her türlü problemde oraya götürün motorunuzu.. ben yıllarca jinlun kullandım bu adamlar bu işi biliyor..
    'Solup Gitmektense Yanmak Daha İyidir''
    Kurt COBAIN

  8. #68

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    intruder c800 2007
    ben bu motorun 250 cc olanıyla,250 cc olmasına güvenerek kız arkadaşımla bursa'dan izmir'e gitme hatasında bulundum.gitme hatasında bulundum diyorum çünkü bu motor arkadaşımındı.daha önce şehir içinde birkaçkez kullanmıştım.bu,bursa-izmir-bursa yolculuğumuz süresince şunları gözlemledim:
    1) motorsiklet düz yolda ancak 90 km hıza çıkıyor.o da 4.viteste.5.vitese geçince hız otomatikman 80 km ye düşüyor.
    2) dediğim gibi 250 cc olmasına güvendim ama en ufak rampada malesef 60 km nin üzerine çıkamadım.
    3)maruz kaldığımız yan rüzgarlarda neredeyse motoru durdurup iterek götürecektik çünkü yolda tutmak neredeyse imkansızdı.
    4)330 km lik yolu malesef neredeyse 6-7 saatte tamamlayarak bir rekor kırdık.
    5)durduğumuz yerlerde tekrar çalıştırıken dua ettik çünkü 5-6 marşta ancak çalıştı.
    6)daha önce forumda yazılmış,km saati bence de doğru değerleri göstermiyor.ben de 10 km altını gösterdiği kuşkusuna kapıldım.
    7)vibrasyonu falan hatırlamıyorum çünkü o şartlarda dünyanın en vibrasyonlu makinası olsa da tek istediğimiz sağ salim eve dönebilmekti.

  9. #69
    mosfet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Alıntı hlkbldl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bu motorun 250 cc olanıyla,250 cc olmasına güvenerek kız arkadaşımla bursa'dan izmir'e gitme hatasında bulundum.gitme hatasında bulundum diyorum çünkü bu motor arkadaşımındı.daha önce şehir içinde birkaçkez kullanmıştım.bu,bursa-izmir-bursa yolculuğumuz süresince şunları gözlemledim:
    1) motorsiklet düz yolda ancak 90 km hıza çıkıyor.o da 4.viteste.5.vitese geçince hız otomatikman 80 km ye düşüyor.
    2) dediğim gibi 250 cc olmasına güvendim ama en ufak rampada malesef 60 km nin üzerine çıkamadım.
    3)maruz kaldığımız yan rüzgarlarda neredeyse motoru durdurup iterek götürecektik çünkü yolda tutmak neredeyse imkansızdı.
    4)330 km lik yolu malesef neredeyse 6-7 saatte tamamlayarak bir rekor kırdık.
    5)durduğumuz yerlerde tekrar çalıştırıken dua ettik çünkü 5-6 marşta ancak çalıştı.
    6)daha önce forumda yazılmış,km saati bence de doğru değerleri göstermiyor.ben de 10 km altını gösterdiği kuşkusuna kapıldım.
    7)vibrasyonu falan hatırlamıyorum çünkü o şartlarda dünyanın en vibrasyonlu makinası olsa da tek istediğimiz sağ salim eve dönebilmekti.
    senin motorda problem vardır benimki 150 cc olmasına rağmen 100-110 km hız ortalamasıyla gidebiliyorum uzun yola, ana yolda 4. vitesten aşağıya düşmedim hiç.zaten alışık olmadığın huyunu suyunu bilmediğin emanet motorla o yola gitmende yanlış zaten..

  10. #70

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    intruder c800 2007
    haklı olabilirsin hız konusunda.sahibi de bana daha yüksek hızlarda gittiğini söyledi.ama burda tuhaf olan şey zaten forumda da tartışıldığı üzere bu çin malı motorların sanırım bir standardı yok.150 km gördüğünü söyleyen de var benim gibi 90 km üzerine çıkamayan da.

  11. #71

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    arkadaslar problem yok o motorda
    80-90 anca gıdıyor
    110 la gıtmek hem vıbrasyon acısından hemde motorun cıkardıgı sesler acısından hıcte mantıklı deıl
    yavas bı motor ama problemsız bence

  12. #72
    mosfet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Alıntı hlkbldl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haklı olabilirsin hız konusunda.sahibi de bana daha yüksek hızlarda gittiğini söyledi.ama burda tuhaf olan şey zaten forumda da tartışıldığı üzere bu çin malı motorların sanırım bir standardı yok.150 km gördüğünü söyleyen de var benim gibi 90 km üzerine çıkamayan da.
    eğer motorda modifiye yoksa 150 km ile gittiğini söliyen yalan sölüyodur nekadar açık olursa olsun motor 120 yi geçmez 120 ye çıkmakta akıllıca deil zaten 90-100 km hızla uzun yolda dahi problem çıkarmaz..motorların hepsinin performansı aynı ama km ibresinde bi standart yok çoğunlukla doğru göstermiyorlar..buarada motorların montajı ve kalite kontrolü çok kötü yapıldığından ilk alanlar baya sıkıntı yaşamışlar benim gibi sonradan toplattırılıp komple elden geçirilirse rahat edilir

  13. #73

    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    01 Yamaha Virago XV535
    Bende motoru yeni aldıım 20000'de 3000 km daha üstüne yol yaptım. Daha önce mondialim vardı. Dikkatimi çekenler 80 100 arası güvenli bir şekilde düz yolda gidilebiliyor. Yan rüzgarlar dan biraz fazla etkileniyor. Yakışı şehir içi (ben çok devirli kullanmıyorum.) 3lt civarı. Şuan distirübtörlüğünü zonguldaklı bir firma yapıyor. Yakın bir zamanda internet sitesi de yeniden hizmete sunulacakmış. Birçok yetkili serviste parçaları var. Kalite olarak mondialden daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim. Yeni modelleride seneye getireceklerini söylediler. Vites topukla yükseltiliyor o pek hoşuma gitmedi. Özellikle boşa atması biraz zor. sesi ve görüntüsü çok güzel (zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama...) Trafikte dar yerlerden zor geçiliyor. arka amartisörü biraz sert çukurlarda çok sarsıyor. bunların haricinde 23000de bir motor için hala diri ve hiçbir sorunu yok. Diğer çinliler gibi değil ama japondan inip buna binicek biri tabi ki biraz rahatsız olacaktır. 60000'i görmeden satmayı düşünmediğim bir motor.
    Bu arada 7sinde ayvalığa gidicem 400 km 400 de geliş 800 km yol yapıcam sağ salim dönebilirsem yine burda deneyimlerimi paylaşırım.

  14. #74

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Paylaşım için saol…

  15. #75

    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Motosikleti
    jinlun 150
    2007 yılından beridir jinlunuma biniyorum 2 defa istanbul - izmir yaptım. allaha şükür dip gazı kesmeden gittim geldim. şu an 12.000 km de. arka dişlim devamlı gevşiyor ve devamlı yalpalama yapıyor, zincirimde hep ayar çekmeme rağmen gevşiyor. anlaşılacağı üzere değiştirmenin zamanı geldi bunları yapmışken baskı balatayı da değiştireyim diyorum... ayrıca arka dişliyi de değiştirmişken hem hızımın artması ve vibrasyonu önlemek için arka dişliyi biraz ufaltıyım diyorum ne dersiniz.
    motoru kadıköy Hasanpaşa da bulunan motosikletcim die bi yerden aldıydım. yukarıda bahsettiğim parçalar için fiyat aldım. baskı balata 25 arka dişli 30 zincir 35 dedi. (işçilik hariç adamlar servis işini bırakmışlar)
    jinlunun siteside kapanmış yetkili servisleri göremiyorum. sizden istediğim
    1) arka dişliyi ufaltmama ne dersiniz,
    2) dediğim parçalar ile ilgili aldığım fiyatı nasıl buldunuz, daha uygun bildiğiniz bir parçacı veya servis varmı. (ist avrupa anadolu farketmez) yada motoru yaptırabileceğim sizin gittiğiniz yer varsa söylerseniz ii olur. teşekkürler

  16. #76

    Üyelik
    24 Eylül 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Trafik Hayattır.....
    Alıntı gecehorozu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 yılından beridir jinlunuma biniyorum 2 defa istanbul - izmir yaptım. allaha şükür dip gazı kesmeden gittim geldim. şu an 12.000 km de. arka dişlim devamlı gevşiyor ve devamlı yalpalama yapıyor, zincirimde hep ayar çekmeme rağmen gevşiyor. anlaşılacağı üzere değiştirmenin zamanı geldi bunları yapmışken baskı balatayı da değiştireyim diyorum... ayrıca arka dişliyi de değiştirmişken hem hızımın artması ve vibrasyonu önlemek için arka dişliyi biraz ufaltıyım diyorum ne dersiniz.
    motoru kadıköy Hasanpaşa da bulunan motosikletcim die bi yerden aldıydım. yukarıda bahsettiğim parçalar için fiyat aldım. baskı balata 25 arka dişli 30 zincir 35 dedi. (işçilik hariç adamlar servis işini bırakmışlar)
    jinlunun siteside kapanmış yetkili servisleri göremiyorum. sizden istediğim
    1) arka dişliyi ufaltmama ne dersiniz,
    2) dediğim parçalar ile ilgili aldığım fiyatı nasıl buldunuz, daha uygun bildiğiniz bir parçacı veya servis varmı. (ist avrupa anadolu farketmez) yada motoru yaptırabileceğim sizin gittiğiniz yer varsa söylerseniz ii olur. teşekkürler

    Dün bir tane motor buldum jinlun 150-5 cc gayet temiz bakılmış ilk sahibinden 9000 km de bu hafta sonu görmeye gideceği fiyatıda 1750 tl Arkadaş sıkılmış satıyor bir probleminden bahsetti, geçen sene 3. vites dişlisi sıyırmış yaptırmış ve 1 sene boyunca 1000 km yapmış bir sıkıntı yok diyor birde durduğu yerde yan yatımış koruma demiri yamulmuş onun dışında aşırı hız yapmamış şehir içi kullanmış birde karbiratör ayarı yapılacakmış pazarlıkla uygun bişeyler olur... ne dersiniz



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

    Our Group company, China Kingring Group Corporation, is a nationwide first-class enterprise integrating industry, trade, finance, R&D, information and service. One of the leading large companies in China, the group is comprised of over 40 subsidiaries, now employs 12,000 personnel, and holds total assets worth in excess of USD360,000,000.

    Wholly
    invested in by the Kingring Group, we specialize in the research, development and manufacturing of motorcycles. Boasting advanced technology, equipment and management standards, we are carrying out all operations in line with ISO9001 stipulations, fully adhering to the principle of "Progress through excellent products".

    With 4stroke engines having passed strict evaluation conducted by relevant national agencies, these products have been commended as "First Rate Products". Furthermore, in 2002, all of our motorcycles and engines passed testing for Chinese "CCC" quality safety standard and EURO III & EPA&DOT quality standard, so it could sell to the European Union,South American & North America and Africa countries and Asian countries, Etc. ¡¯JinLun¡¯ brand motorcycles have gained universal praise and favor among customers for excellent quality, powerful engines, elegant designs and perfect service. If your company is involved in the importing or distribution of similar products, please contact us for business cooperation.

    We look forward to hearing from interested enterprises around the world in the near future by Email. Thanks in advance.

    http://www.kingringmotor.com/en/about.asp

  17. #77

    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Motosikleti
    jinlun 150
    Alıntı erhdec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün bir tane motor buldum jinlun 150-5 cc gayet temiz bakılmış ilk sahibinden 9000 km de bu hafta sonu görmeye gideceği fiyatıda 1750 tl Arkadaş sıkılmış satıyor bir probleminden bahsetti, geçen sene 3. vites dişlisi sıyırmış yaptırmış ve 1 sene boyunca 1000 km yapmış bir sıkıntı yok diyor birde durduğu yerde yan yatımış koruma demiri yamulmuş onun dışında aşırı hız yapmamış şehir içi kullanmış birde karbiratör ayarı yapılacakmış pazarlıkla uygun bişeyler olur... ne dersiniz



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

    Our Group company, China Kingring Group Corporation, is a nationwide first-class enterprise integrating industry, trade, finance, R&D, information and service. One of the leading large companies in China, the group is comprised of over 40 subsidiaries, now employs 12,000 personnel, and holds total assets worth in excess of USD360,000,000.

    Wholly
    invested in by the Kingring Group, we specialize in the research, development and manufacturing of motorcycles. Boasting advanced technology, equipment and management standards, we are carrying out all operations in line with ISO9001 stipulations, fully adhering to the principle of "Progress through excellent products".

    With 4stroke engines having passed strict evaluation conducted by relevant national agencies, these products have been commended as "First Rate Products". Furthermore, in 2002, all of our motorcycles and engines passed testing for Chinese "CCC" quality safety standard and EURO III & EPA&DOT quality standard, so it could sell to the European Union,South American & North America and Africa countries and Asian countries, Etc. ¡¯JinLun¡¯ brand motorcycles have gained universal praise and favor among customers for excellent quality, powerful engines, elegant designs and perfect service. If your company is involved in the importing or distribution of similar products, please contact us for business cooperation.

    We look forward to hearing from interested enterprises around the world in the near future by Email. Thanks in advance.

    http://www.kingringmotor.com/en/about.asp
    eğer boyun benim gibi 1.90 cm değil ise sana tavsiyem regal raptor alman. geçenyerde sahibinden com da bir ilanda bayan bir şahıs 1.900 e 250 cc su soğutmalı satıyordu. aradım konuştum şu an yazlıkta olduğunu söylemişti. jinlun 150 cc olmasından dolayı bir müddet sonra bana yetmemeye başladı regal raptol alayım diyorum ama onlarda yere çok yakın olduğundan bacaklarım motorun üstündeyken emanet gibi duruyor. dediğim gibi 250 cc motorsiklet al bu arada http://www.motosikletcim.com/motosiklet.htm bu adrese bak. WUXI ROYAL 250KDV + ÖTV DAHİL 3.200 TL diyor eğer bütcen varsa çok güzel bir motora benziyor

  18. #78
    mosfet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Alıntı gecehorozu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 yılından beridir jinlunuma biniyorum 2 defa istanbul - izmir yaptım. allaha şükür dip gazı kesmeden gittim geldim. şu an 12.000 km de. arka dişlim devamlı gevşiyor ve devamlı yalpalama yapıyor, zincirimde hep ayar çekmeme rağmen gevşiyor. anlaşılacağı üzere değiştirmenin zamanı geldi bunları yapmışken baskı balatayı da değiştireyim diyorum... ayrıca arka dişliyi de değiştirmişken hem hızımın artması ve vibrasyonu önlemek için arka dişliyi biraz ufaltıyım diyorum ne dersiniz.
    motoru kadıköy Hasanpaşa da bulunan motosikletcim die bi yerden aldıydım. yukarıda bahsettiğim parçalar için fiyat aldım. baskı balata 25 arka dişli 30 zincir 35 dedi. (işçilik hariç adamlar servis işini bırakmışlar)
    jinlunun siteside kapanmış yetkili servisleri göremiyorum. sizden istediğim
    1) arka dişliyi ufaltmama ne dersiniz,
    2) dediğim parçalar ile ilgili aldığım fiyatı nasıl buldunuz, daha uygun bildiğiniz bir parçacı veya servis varmı. (ist avrupa anadolu farketmez) yada motoru yaptırabileceğim sizin gittiğiniz yer varsa söylerseniz ii olur. teşekkürler
    dişlilerle oynama bence hız zannettiğin kdar artmaz en fazla 5 km oynar ve motor ağırlaşır rampada daha çabuk boğulur ama kanuni caracalın 200 cc lık piston gömlek ve krank kolunu taktırırsan dediğini yapabilirsin

  19. #79

    Üyelik
    29 Ekim 2007
    2007'nin başından beri 150'lik Jinlun kullanıyorum. Aldığımdan beri yaz kış hemen her gün üzerindeyim. Şu anda 42000 km'yi geçti. Abartılacak kadar bir sıkıntısı olmadı. Elbette ki Harley performansı bekleyemezsiniz ama parasına göre 4 x 4 lük motor bence. Piyasa rakamlarını görüyorum. Valla ne yalan söyleyeyim o paralara motorumu vermem. Bana sorarsanız temizini ve balansörlüsünü bulursanız alın derim.

  20. #80

    Üyelik
    10 Şubat 2009
    Şehir
    İstanbul
    Bu paraya sınıfında tektir. 2 yıldır kullanıyorum tık demedi.
    Hız yok, ağlatmak yok...
    Cehenneme gitmeyeceğinden emin olanlar hız yapabilir
    http://motorsiklet-tutkusu.blogspot.com/


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler