Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Hintli 150 likleri kısaca test ettim. (Bajaj Pulsar NS150 vs Hero Tsports 150)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Altar50500 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Hero T-Sports var bu dediklerinin hiç biri bende yok hatta titreşim yok gibi bir şey ve vitesler tamir tamir geçiyir bajaj 150 ns'in tekneleri cg tekeri gibi incecik T-Sports tekeri kalın ve ön fren basınca ses gelmiyor bende sanırım motoru test ede ede mundar etmişler ben menunum hızlanması çok güzel hiç titreşim alamadım henüz bakalım ileri de ne olacak 120 Km deyim henüz dün Hayabusa ve T-Sports 2 motor çıktık Kapadokya turu yapmaya yaklaşık hiç durmadan 40 kilometre üzeri yol yaptık hiç titreşim ve rahatsızlık hissetmedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

    http://i.hizliresim.com/9orEJ9.jpgìhttp://i.hizliresim.com/21o5Mv.jpghttp://i.hizliresim.com/0npLP9.jpghttp://i.hizliresim.com/ljNrzJ.jpg
    150NS ile ön tekerleriniz aynı sadece sizin arka teker 110 Pulsar'ın 100.
    Bu arada sizin motorunuzda benim söylediklerimin hiç biri yoksa harika, ama bu durumda da aynı iki motorun arasında bunca fark olması ilginç gelir bana.
    Yine de dediğim gibi benim bindiğim motor daha yeni plakası takılmış belki de doğru düzgün ayarı yapılmamış olabilir. yani mundar edilmiş bi test motoru değildi bindiğim Kaldı ki yazı da da belirttim titreşime rağmen motorun sürüşü gidişi kötü değil, hatta zevkli bile denebilir. Ama benim aradığım motor bu değil ben sürüşümden bunu çıkarttım. Şüphesiz 5 yıl garanti v.s. bunlar çok iyi şeyler ama hani bir arkadaş konu açmış ya, hep başkalarının aklıyla mı vazgeçeceğiz alacağımız motordan diye, bu motosiklet işi biraz öyle bir şey galiba. Yani amacınıza ve zevkinize göre neyi beğeniyorsanız onu almalısınız ki sonra içinizde kalmasın. Haa ama birileri bir model hakkında ısrarla bazı sorunlardan bahsederken de gidip onu almak biraz macera aramak gibi bir durum. Risk almak da güzel ama pahalıya patlayabilen bir şey zaman zaman.
    O yüzden ben de yazımın sonunda siz benim yazdıklarıma da bakmayın gidin kendiniz deneyin, yakından görün dedim.
    Benim Pulsar'dan sonra Tsports'u yakından görüşüm hayal kırıklığıydı mesela, düşündüğüm gibi bir motorla karşılaşmadım, ama Pulsar en azından görüntü olarak düşündüğümden de iyi geldi gözüme. Yoksa hangisi ne kadar kalitelidir, sonrasında hangisi daha sağlam çıkar ve üzmez bunları bilemem zamanla anlaşılacaktır.

    Size hayırlı olsun, keyifle sürmeniz dileğimle. Havalar düzeliyor keyfini çıkarın, zevkle binin.

    Küçük cc'lerde motor aksamında ciddi kronik sorunlar yoksa hemen her model alınıp binilebilir bana göre, burada iş fiyat performans ve ne aradığınıza ne amaçla kullanacağınıza kalıyor biraz da tabii bir de size en çok hitap eden modele. yoksa atla deve değil hiç biri hepsi alınabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    ortalaması 5 liralık motorları test etmişin hiçbirinde enjeksiyon bile yok. ben olsam test etmezdim

  3. #23
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hondabeat > cbf150 > twsapache > cbf150 > NC700 >
    keşke test etmeyeydin gözüm bozuldu yazı okumaktan

  4. #24

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ortalaması 5 liralık motorları test etmişin hiçbirinde enjeksiyon bile yok. ben olsam test etmezdim
    Ne yaparsınız bizim bütçemiz de bunlara el veriyor, kendim için test ettim, merak edenlere de paylaştım. Birileri de bunları deneyip yazacak ki insanlar merak gidersin, kaldı ki satış ortalamasına vurursanız bu 5 liralık motorlar 25 liralıklardan daha çok satıyor memlekette mirim, henüz ekonomik olarak herkesin 25 - 30 liralıkları merak ettiği ve aldığı bir durumda değiliz maalesef. ;) Onları yazan çok daha profi abiler var zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keşke test etmeyeydin gözüm bozuldu yazı okumaktan
    Tercih sizin, göz sizindi dostum. Edemeden duramadım işte ne bileyim sizin gözleri bozacağımı

  5. #25
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    dostum yanlış anlama ama sen anlaşılan Pulsar 150 nin dizaynını çok beğenmişsin kafanda o motoru belirlemişsin Altın elbiseli adam daha önce Pulsar 200 ns test etti ve Pulsarın işçiliği kullanılan malzemelerin iyi olmadığı söylemişti ayrıca Pulsarın Titreşim konusunda da iyi olmadığını söylemişti şimdi biz sanamı inanacağız yoksa Altın elbiseli adamamı?bu arada sen Hero T sportmu test ettin yoksa markanın Thrıller modelinimi onu anlayamadım?zira test yazında bir yerde Thriller bir yerde T sport demişsin senin test ettiğin model hangisi? ben Heronun hem T sport modeline hemde Thrıller modeline bindim iki modelde de söz ettiğin Titreşimler hiç yoktu çok rahattı senin test ettiğin motosikletler seninde dediğin gibi tarz olarak farklı birisi super moto tarzı diğeri Commuter tarzı bir motor tabiki selesine oturunca aynı hissiyatı vermez oturuş pozisyonu farklı ikisininde şaseler farklı

  6. #26

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum yanlış anlama ama sen anlaşılan Pulsar 150 nin dizaynını çok beğenmişsin kafanda o motoru belirlemişsin Altın elbiseli adam daha önce Pulsar 200 ns test etti ve Pulsarın işçiliği kullanılan malzemelerin iyi olmadığı söylemişti ayrıca Pulsarın Titreşim konusunda da iyi olmadığını söylemişti şimdi biz sanamı inanacağız yoksa Altın elbiseli adamamı?bu arada sen Hero T sportmu test ettin yoksa markanın Thrıller modelinimi onu anlayamadım?zira test yazında bir yerde Thriller bir yerde T sport demişsin senin test ettiğin model hangisi? ben Heronun hem T sport modeline hemde Thrıller modeline bindim iki modelde de söz ettiğin Titreşimler hiç yoktu çok rahattı senin test ettiğin motosikletler seninde dediğin gibi tarz olarak farklı birisi super moto tarzı diğeri Commuter tarzı bir motor tabiki selesine oturunca aynı hissiyatı vermez oturuş pozisyonu farklı ikisininde şaseler farklı
    Yok yanlış anlamam, aman siz de yanlış anlamayın yalnız okuduklarınızı.
    Tsports'un açılımı Thriller Sports güzel kardeşim.
    Ayrıca ben Pulsar'da titreşim hiç yok mu yazmışım sence yazıda. titreşimin hiç olmadığı motor yok ki, çok az olanı olur tek silindirde, cbf gibi v.s.
    Bu arada ben ne yazmışım yazıda bunlar benim izlenimlerim kısaca görebildiklerim nevinden şeyler yazmışım di mi?
    Yoksa Pulsar'a da aşık olmuş değilim bakınıyoruz, belki de gidip yeniden kızsam da sevmesem de cbf150 alırım.
    Ben kendi izlenimimi yazıyorum, birilerine faydası olursa diye, yoksa tsports'da kötüdür almayın mı dedim, benim düşündüğüm gibi değilmiş yazdım."Benim için" liste dışıdır yazdım.
    Zaten ikisini birbiriyle kıyaslamıyorum ki, o gün ikisini de test ettiğim için böyle bir başlık attım. Bana göre bu, ben böyle hissettim diye yazdım.
    Ayrıca Altın elbiseli adamın test ettiği 200'lük olanda daha fazla titreşim olduğunu da parantez içi belirtmeye çalıştım.

    Ve ne dedim herkes gitsin kendi denesin dedim yazı sonunda.

    Bazen gerçekten şu internet ortamında yazılanlar ya uzun diye okunmuyor ya da okunan anlaşılmıyor.
    Altın elbiseli adam zaman zaman "Biz beğendik tavsiye ediyoruz" diyor bindiği motorlara, o zaman o motor şahane motor olmuyor ki, adam kendi fikrini belirtiyor.
    Ben işçiliği beğendim ama tsports'unkini de beğenmedim demedim ki, diğeri daha iyi göründü bana dedim.

    Lütfen rica edecem daha dikkatli okamadan acele yorum yazmayın, o zaman yazdıklarınızla yazının okunmadığı ya da yanlış anlaşıldığı çıkıyor ortaya.

    Dilediğiniz motora binin arkadaşlar, sağlıkla keyifle, gidin kendiniz inceleyin, yapabilirseniz test edin. Ben kimseye bunu al, bunu alma demedim ki, kendi fikirlerimi belirttim yazıda.

    Selam ve sevgilerimle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

    NOT: Başlıkta iki modelin arasını VS koymuştum, Lütfen siz onu VE olarak düşünün, versus olarak değil, başlığı düzeltemediğim için bunu açıklama gereği gördüm.

    Ve meraklısına tekrar hatırlatayım yazının son ve güncel hali bloğumdadır:
    http://mymotorcycleexperience.blogsp...ettim-pek.html

    Buradan bir süre mesajlara cevap yazamayabilirim, şimdilik hoşçakalın.

  7. #27

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum yanlış anlama ama sen anlaşılan Pulsar 150 nin dizaynını çok beğenmişsin kafanda o motoru belirlemişsin Altın elbiseli adam daha önce Pulsar 200 ns test etti ve Pulsarın işçiliği kullanılan malzemelerin iyi olmadığı söylemişti ayrıca Pulsarın Titreşim konusunda da iyi olmadığını söylemişti şimdi biz sanamı inanacağız yoksa Altın elbiseli adamamı?bu arada sen Hero T sportmu test ettin yoksa markanın Thrıller modelinimi onu anlayamadım?zira test yazında bir yerde Thriller bir yerde T sport demişsin senin test ettiğin model hangisi? ben Heronun hem T sport modeline hemde Thrıller modeline bindim iki modelde de söz ettiğin Titreşimler hiç yoktu çok rahattı senin test ettiğin motosikletler seninde dediğin gibi tarz olarak farklı birisi super moto tarzı diğeri Commuter tarzı bir motor tabiki selesine oturunca aynı hissiyatı vermez oturuş pozisyonu farklı ikisininde şaseler farklı
    AEA bugüne dek tanınmış marka olmayan hangi motora işçiliği iyi demiş acaba ? Söyledikleri onu bağlar, o beğenmemiş ben beğenebilirim. O Kawasaki Ninja 250SL 'yi de beğenmişti ben asla almam. Bana göre Pulsar ile bunlar arasında işçilik farkı yok. Burada tabi ki Cloud arkadaşımızın söylediğine inanacağız çünkü AEA, marka olmayan motorları bilmez. Ona göre hepsi kötüdür. Fuarda Hero için yaptığı övmelerin de gerçek fikirleri olduğunu düşünmüyorum, reklam için yaptı. Yalnız burada motorlar kötü demek istemiyorum ama benim bildiğim AEA bu motorları o kadar övmez. Titreşim konusuna gelirsem ilk çıktığında denediğim Thriller'ın tek sorunu vardı o da titreşimi. Bunlarda titreşim yok diyebilmek için öncesinde CG motor falan kullanıyor olmak gerekir. Yeni gelen modelleri denemedim, en kısa zamanda deneyeceğim ama neyle karşılaşacağımı az çok biliyorum. Diğer yandan Thriller'ın gidişi de çok iyiydi.

  8. #28
    nuwanda324 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj PULSAR 200 RS
    Boxer 150 değil mi? Onu niye test etmiyorsunuz? Ehehe. Test etmeyin zaten bunların dengi değil. Sınıfta kalır.

  9. #29
    Egee22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul/Küçükçekmece Edirne/Enez
    Motosikleti
    Mondial 100 MG Prince
    Bu inceleme çoğu yeni motor alacaklara yardımcı olacaktır,bu motorlar cbf ve ybr nin ekmeğini yer belki honda ve yamahada akıllanır

  10. #30
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    eski ve sıkı bir cbf150 ciden harika tespitler...eline ayağına sağlık dostum...halen aynı tv kanalındamısın...

  11. #31

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski ve sıkı bir cbf150 ciden harika tespitler...eline ayağına sağlık dostum...halen aynı tv kanalındamısın...
    Sağ ol Metehanım, evet halen aynı yerdeyim.
    Selamlar.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)