Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200 NS Test ( CBR250 karşılaştırmalı)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    çok güzel bir paylaşım olmuş. güzel bir eşleştirme olmuş.

    13.000 tl lik motorla bile kıyaslanabiliyorsa bu en büyük artısı bence
    rebel_punto, Safahat ve fearlesboyy bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    D e m i r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    MERSİN
    cbr 250 ile titreşimi aynımı ?

    satın alma aşamasındayım. arada ciddi bir fiyat farkı var. İkinci elde cbr kadar gider mi acaba

  3. #43
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı kamsea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok teknolojik motor yapmışlar 3 buji filan "arkadaş sen önce titreşim sorununu çöz de 2 buji eksik kalsın" demezler mi adama !
    Bu fiyata bunu buldun da titreşimsizini istiyon... demezler mi adama !

    Kranka biraz daha büyük balansör koyup performanstan kaybederek titreşimi engellemeyi elbet biliyorlardır.
    Adem Balkan ve piyanist_irf bunu beğendiler.
    #sürenadam

  4. #44
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı D e m i r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 250 ile titreşimi aynımı ?

    satın alma aşamasındayım. arada ciddi bir fiyat farkı var. İkinci elde cbr kadar gider mi acaba
    ikinci elde hondanın tek rakipi daha popi bir honda olabilir sadece. dolayısıyla cbr kadar gibi birşey beklememek lazım
    Heil Spellcheck

  5. #45
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    http://www.motosiklet.net/forum/sati...270-km-de.html

    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikinci elde hondanın tek rakipi daha popi bir honda olabilir sadece. dolayısıyla cbr kadar gibi birşey beklememek lazım
    Geçen sene cbr yi satarken tam 1,5 ay ilanda kaldı. En sonunda araba ihtiyacından dolayı gıcır gıcır cbr mi 8250 ye sattım. Kısmet meselesi. Daha önceki honda titanımı bir arkadaş ve ybr mi komşumuz elimden zorla aldı Aklımda satmak bile yoktu. Jawa ve pejom ilk pazara çıkarmamda satıldı. Türkiyenin en çok satış yapan markası mondial de satışta bakalım o ne zaman satılacak
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  6. #46
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    2015 te inşaallah gelecek olan
    bajaj discover 100 ön inceleme 1 litreyle 91-100 km
    bol fotolu


    http://www.motosiklet.net/forum/test...ml#post3352088

  7. #47

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul-Ortaköy & Yalova
    Motosikleti
    Hedef : Bajaj Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar öyle ahım şahım bi titreşim yok. Herkes başka yorumlar yapıyo ben test sürüşü yaptım kısa sürede olsa motordaki titreşim rahatsız edici değil kesinlikle hatta kullanımı okadar zevkliki aklına bile gelmiyo. ayrıca hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Güle güle binmen dileğiyle doğru bir seçim yapmışşın..
    rebel_punto bunu beğendi.

  8. #48
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Arkadaşlar rodaj nedeni ile yakıt ölçümü çok sağlıklı bilgi vermez ama ben yinede paylaşayım:

    Yakıt göstergesi son dişe düşüğü anda trip metreyi sıfırlayıp tekrar tek dişe düşene kadar yol alınarak ölçüm yapılmıştır.

    4 lt ile 140 km gitti yani 100 km de 2,85 lt ( tek kişi 120 km si 5 bin devri geçmeden ş.dışı - 20 km ş.içi )

    1.8 lt ile 50 km, 100 km de 3,6 lt ( iki kişi 30 km ş.dışı - 20 km ş.içi yine 5bin devri geçmeden)

    Şehir içinden kastım 2. Vites 20-25 km/h arası. Malum ilçe küçük, yollar berbat, hız kesiciler arabanın altını sürterek geçmenize sebebiyet verecek kadar yüksek.

    Bu gün koltuğu söküp döşemeciye gideceğim. Resimleri atarım. Koltuğun sertliği ve aynaların yetersizliği harici bir olumsuzluk göremedim. Onlarda zaten halledilebilecek konular. Yetkililerden şikayetleri dikkate alan abilerimiz oluyor. Koltuk ve ayna konusunu dile getirirlerse sonra gelecek partiler için faydalı olacağı kanatindeyim.
    Adem Balkan bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  9. #49
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    molipot kaplama kac km sonra tamamen eriyor acaba

    bugün motorla sehir disi yaptım
    ortalama 60 ile giderken ondeki kamyondan 1 adet balkon demiri 10-15 metre ileride onume düştü
    aha gittik moduna girdim frenledim bir baktım demir yolun kenarına savruldu
    1 adet de çinko benzeri nesne de ayni şekilde düşmüştü

    piskin piskin durdular ilerde demiri arıyorlar

    Kamyonlardan uzak durun
    motosiklet tehlike hacı
    yol kamerasinin önemi birkez daha ortaya çıktı

  10. #50

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    molipot kaplama kac km sonra tamamen eriyor acaba

    bugün motorla sehir disi yaptım
    ortalama 60 ile giderken ondeki kamyondan 1 adet balkon demiri 10-15 metre ileride onume düştü
    aha gittik moduna girdim frenledim bir baktım demir yolun kenarına savruldu
    1 adet de çinko benzeri nesne de ayni şekilde düşmüştü

    piskin piskin durdular ilerde demiri arıyorlar

    Kamyonlardan uzak durun
    motosiklet tehlike hacı
    yol kamerasinin önemi birkez daha ortaya çıktı
    Değerli EKONOMİ; molipot kaplamanın 5.000-10.000 km arasında tamamen yok olacağı bilgisi tarafımıza verilmişti. Saygılarımla...
    Adem Balkan bunu beğendi.

  11. #51
    6uven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul-Adapazarı Ucgeni
    Motosikleti
    CBF 150 ( BY 1623 )
    Bu arada 2.el bajaj almak isteyenlere sahibinden.com da 2 tane gördüm plaka masrafından kurtulmak isteyenler için iyi bir fırsat

  12. #52
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Selam arkadaşlar.

    Cuma günü Drift i yeni sahibine kavuşturmak üzere Urfa merkeze doğru yola çıktık. Ama ne Drift ne de Pulsar birbirinden ayrıldıkları için bana pas vermiyorlar.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]




    Bu arada arkadaşlar döşemeciden pulsarın selesini aldım. Daha önce Cbr250 nin selesini %100 deri kaplatmıştım. Yazın terletme yaptığı için bu sefer ustamızında tavsiyesi ile suni deri kaplama yaptırdık.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    Orijinal hali ile selenin ne kadar ince olduğuna bir bakın.

    [IMG][/IMG]


    Cbr den bir tık daha sert olduğunu düşündüğüm ve cbr ye yarım santimlik sünger çektirdiğim için Pulsar a 1cm sünger çektirmeyi uygun buldum. Ve sonuç:

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    Sonuç olarak eskisine göre oldukça yumuşak rahat ve konforlu bir sele. Titreşim sıfıra indi diyebilirim.

    Sayın Ekrem Abi. Şu kardeşinize kulak verin. Sele olarak imkan varsa yumuşak sele ile gelmesi sizin ve kullanıcı için büyük bir artı olacak. Sonuçta 30 tl bir maliyeti var. Ki bu fabrikasyonda daha da azalır.

    Sırada aynalar ve elcik rüzgar koruma var. Takip etmeye devam edin
    okan218, Adem Balkan ve tazy21 bunu beğendiler.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  13. #53
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Ekonomi arkadaşımın Airhawk projesi ile (havalı koltuk) seyahat boyun yastığı ile yaptım konforlu oldu demesi ve BİM de 3 tl ye portatif havalı yastığı görmemle birlikte aklımda şimşekler çaktı. Hemen aldım ve 2 tl lik motosiklet lastikli filesi ile birleştirdim.

    [IMG][/IMG]

    Öncelikle koltuğu söktüm ve alttan kancaları ile sabitledim.

    [IMG][/IMG]

    Koltuğa cuk oturdu. İyice sıkıştığından dolayı gram oynama yapmıyor. Havasını en az seviyede şişirmeniz tavsiyem.
    Özellikle uzun yolda çok iyi olacağı kanaatindeyim. Zaten araya 1cm lik sünger koyarak deri çektirdiğimi söylemiştim ve titreşim 0 a yakın olmuştu. Havalı koltukla konfuruda on numara oldu.

    Bu da bonus olsun:

    [IMG][/IMG]
    hamzarat, centil40 ve papazkemal bunu beğendiler.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  14. #54
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı rebel_punto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekonomi arkadaşımın Airhawk projesi ile (havalı koltuk) seyahat boyun yastığı ile yaptım konforlu oldu demesi ve BİM de 3 tl ye portatif havalı yastığı görmemle birlikte aklımda şimşekler çaktı. Hemen aldım ve 2 tl lik motosiklet lastikli filesi ile birleştirdim.

    http://<a href="http://hizliresim.co...ra.jpg</a></a>

    Öncelikle koltuğu söktüm ve alttan kancaları ile sabitledim.

    http://<a href="http://hizliresim.co...Jb.jpg</a></a>

    Koltuğa cuk oturdu. İyice sıkıştığından dolayı gram oynama yapmıyor. Havasını en az seviyede şişirmeniz tavsiyem.
    Özellikle uzun yolda çok iyi olacağı kanaatindeyim. Zaten araya 1cm lik sünger koyarak deri çektirdiğimi söylemiştim ve titreşim 0 a yakın olmuştu. Havalı koltukla konfuruda on numara oldu.

    Bu da bonus olsun:

    http://<a href="http://hizliresim.co...Z7.jpg</a></a>

    aynı şişme yastiktan aldım
    sisirip sele ustune koyup eve kadar sürdüm motoru
    titresimi emiyor muhtemelen
    fazla esneme yapmıyor

    kalin sungeri fileyke tuttursak nasil olur acaba

    veya jel olan maddeler var
    mause ped lerde kullanılıyor

  15. #55

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Arkadaşlar bende ankara da memurum ve motor a merak saldım. 7 bin TL param var bajaj pulsar 200 ns le mi başlamalı YM yoksa 2014 çift farlı cbr 250 mi. Birde rahat çok egilmeyecegi m motor olmasını istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

    Ehliyet alırken motorsiklet ehliyeti de aldım. 7 8 defa kullanmisligi m var.

  16. #56

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Trabzon
    TEŞEKKÜRLER KARDEŞ
    KAZASIZ SÜRÜŞLER

  17. #57
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Arkadaşlar dün pulsar ın ilk bakımı için Urfadan G.antep e gittim. Hem gezerim hem de motoru alalı 1,5 ay olacak hala 400 km deyim - biraz km yapmış olurum dedim.

    [IMG][/IMG]

    Sabah 8 de yola çıktım bir solukta ( 5 er dakikalık 2 mola ile ) Antep e vardığımda saat tam 11 di. Bayii sahibi Yasin Bey ile bir gün öncesinde telefonlaşıp elinde istediğim yağın ve yağ filtresinin olup olmadığını sormuştum. Olumlu yanıt alınca sabah 11 de ordayım dedim. Yasin Bey beni görünce abi ne kadar dakiksin saat tam 11 dedi.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    Motorun soğumasını bekledik. Saat 12:30 a kadar motor anca ılımıştı. Bende şaşırdım ama hava sıcaklığının 40 derece olmasının büyük etkisi var bence.

    Pulsarı bakıma almazdan evvel bir de Bokser ile test sürüşü yaptım. Daha önce birkaç kez discover de test etmiştim. Bokser Discover e göre daha atik, güçlü ve torklu geldi. Gaz tepkimesi çok daha iyi. Keşke bu motor bloğunu Discover e taksalarmış dedim kendi kendime.

    Ustamız Mesut Bey bakıma almadan önce biraz muhabbet ettik. Motor için ilk kaporayı ben verdim ama ikinci partiden aldım, Orta sehpa yı kaçırdık felan dedim. Abi senin istediğin orta sehpa olsun takalım hemen dedi. İlk gelen pulsarın orta sehpasını monte etmeden hemen birebir kopyasını çıkarmışlar. Hareketli olan burç kısmını da kendileri yapıyorlarmış.

    [IMG][/IMG]

    Torna - tesviye ne ararsan serviste mevcut. Malum Antep deyiz. Adamı kopyalar bunlar derdi babam

    Bir de Küba nın apaçilikte son nokta olduğu memlekette olmazsa olmaz. Her türlü motor büyütme vs.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    Orta sehpa takılıyor. Ben beğendim, Çok kolay sehpaya alınıyor ( bu aynı kolaylıkta düşer anlamına gelmiyor ama), iyi ayarlanmış yalnız çok dik ayaklar öne biraz meyilli olsa daha da güvende durduğunu hissederdi insan.

    [IMG][/IMG]

    Yağ boşalıyor. Yağ Tapasının altında Honda Titanda olduğu gibi ekstra Filtre görevi gören bir süzgeç mevcut. Zaten Mesut usta çıkan filtreye bakıp: Adamlar ne motor yapmış bu 3. ilk bakımını yaptığım motor; 5000 km türkiye turundaki motorların da bakımını ben yaptım; istanbulda ki gösteri motorlarının bakımını parçalarını inceledik; vesselam Atık yağda curuf nerdeyse yok gibi dedi.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    Tepeden tırnağa kontrol edilen tüm vidaları sıkıştırılan, hareketli parçaları yağlanan pulsar bir güzel temizlendikten sonra serviste işimiz bitiyor.

    Tam çıkacak bokser in sepetlisi servise geliyor. Motor sahibi amcayla biraz muhabbet ediyoruz. Daha önce 2 tane HH ruz malı kayıklısının olduğundan bokser in onları aratmayacak kadar güçlü olduğunu ve nerdeyse 3 te 1 kadar yakıt tükettiğinden bahsetti.

    [IMG][/IMG]

    Normalde yolda durup resim çekmeyi pek sevmem - üşenirim ama telefon çalınca durdum, durmuşken bir foto alayım dedim

    [IMG][/IMG]

    Şimdi gelelim yakıt verilerine:

    20 tl - 3,85 lt benzin ile : 155 km yol gittim. Bu yolun 20 km si Ş.içi, 40 km si çoook bozuk ( 1. vites e kadar düştüm 6 yı hiç gömedim ) ara kestirme diye girdiğim yol ve 95 km si 70 km/h ort ile temiz asfaltta geçti.

    Yani karma kullanımda 100 km de 2,5 lt yakıt yaktım.

    Eğer yolun tamamında 70 km/h ort ile gitseydim 1 lt ile 52 - 53 km yol gidecektim ki;

    100km de 1,96 lt civarı yapacaktı.

    Dönüşte artık ilk bakımı yaptırmanın verdiği rahatlıkla 100 km nin altına düşmeden bir defa 144 - bir kez de 152 km hızı görerek ve yolda ilk defa redline ışığını yaktırarak ort 110km/h ile yine 20 tl - 3,85 lt benzin ile 130 km yol gittim.

    Yani 110 km/h ort ile 100 km de 3 lt yakıt yaktım.

    Diyeceklerim bu kadar.

    Buradan özellikle Ekrem ATA Abiye, Bayii - servis sahibi Yasin Bey e ve 10 parmağında 10 marifet Mesut ustamıza çok teşekkür ediyorum. Misafir perverlikleri ayrıca çok hoşuma gitti. 5000 bakımında yine Selçuk Motor a gitmeye çalışacağım. Selametle.
    kaan898 ve SpiderF bunu beğendiler.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  18. #58
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40

    gerçekten güzel iş çıkarmış usta.aslında bajaj a layık hizmet de bu zaten...

  19. #59
    0zZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    SS sınıfı bir motorla, naked sınıfı bir motorun karşılaştırması, değişik olmuş bir ilke de imza atılmış böylece yurdumda...

  20. #60
    ccc67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
    Kazasiz belasız inşallah
    rebel_punto bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)