Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

LS2 FF370, Bering Aero Ceket, 4Riders Toscana, Venom v85 xPro, Tex 1505 ve dahası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Merhaba,

    1 senedir ara sıra scooter kullandıktan sonra ilk motorumu ekim ayında alıp kasımda satmamdan sonra son olarak şimdiki motorum(gt250r) ı aldım. Bu süreçte motor seçiminden çok ekipman seçiminde sorun yaşadım.
    Seçim yaparken kaynak bulmakta çok zorlandım hatta çoğu ekipman hakkında hiç bilgi bulamadım. Bu yüzden aynı durumda olanlar için aldığım ürünler ile ilgili bilgi vereceğim. Yeni bir motorcu olmam ve sadece 1000 km dir ekipmanlarımı kullandığımı belirtmek isterim.

    Kask ile başlayayım

    Kaskımız LS2 ff370






    Öncelikle neden çene açılır kask aldığımdan başlayayım, yukarıda da yazdığım gibi 1 sene kadar sağa sola giderken ara sıra scooter kullandım. Çin malı 20 liralık full face bir kask takıyordum. Bulunduğum şehir(elazığ) kuru sıcağı ve güneşi nedeni ile nisandan mayıstan sonra durduğun yerde hamam etkisi yarattığından(kafama büyük olmasına rağmen) en azından şehir içinde çeneyi açar takılırım, terliyorum diye kasksız dolaşmamazlık yapmayayım diye çene açılır bir kaskı tercih ettim. Şimdi ne oldu ? daha yaz gelmedi ancak birazdan yazacağım sebeplerden dolayı full face kask alma planları yapıyorum

    Neden bu modeli aldım ? Bütçeme göre(max200tl) ayırmıştım kask için. Bütçeye uygun o aralar AGV longway 2 çene açılır kask ile ls2 ff370 vardı. Sırf harici güneş vizörü olduğundan dolayı ve rialli de peşin 165 tl ye bulduğumdan hemen sipariş verdim. AGV o ara 220 tl idi. Aradaki fark yüzdeye vurunca oldukça fazla yani.

    Kask geldi ancak çene kısmını açmadan kafama ne yaptıysam takamadım yada kulaklar katlanarak takabildim. Çeneyi açınca yanak kısımları hafif kendini saldığından rahatça takıp sonra çeneyi kapatıyordum. Kafa ölçüm 59,5 olduğundan L beden aldım. Kafaya taktıktan sonra fazla oynamıyor ve biraz zorda olsa çeneyi açmadan çıkarabiliyorum. İlk zamanlara göre özellikle yanak pedleri esnedi daha rahat oldu. Ancak kaskın kafada dönmesi gibi bir durum söz konusu değil, ense tarafından 2 parmak girmeyecek kadar dar. Kısacası kafaya oturdumu çıkması yada dönmesi mümkün değil. Fakat çok az ileri geri hareket edebiliyor, takarken biraz yukarı doğru takıyorum motorun oturma pozisyonundan dolayı ileri bakış açısında sorun yaşamamak için.

    Kaskın çene kısmındaki koruma bana çok zayıf geldi, zaten çene kısmı çeneden oldukça uzakta. Standartı bu mu bilmiyorum ancak bu nedenle birazda büyük duruyor kafada. Çene mekanizması güzel çalışıyor, ancak ne derece güvenli bilemiyorum. Bu kaskın 1 üst modeli olan Ls2ff386 sharptan 4 yıldızlı ve kazalarda çene kısmı %100 açılmamış.

    http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/ls2-ff386

    Ls2 nin sitesindeki katalog verilerine göre ff386 da 2 tane koruma katmanı varken ls2ff370de bir tane var. Detayını pek bilmiyorum.

    Kaskın vizörü oldukça ucuz 25 tl. AGV nin vizörü ise 80 tl den daha pahalı. Vizör değiştirmek için yanlardaki kapakları açık duruma getirip çevirmek yeterli. Gayet basit ve güvenli bir mekanizma. Güneş gözlüği keza öyle, açması kapaması rahat. Üst kısımdaki havalandırmalar 2 tane(2 kademeli) ve daha mevsimi gelmediğinden kullanmaya fırsatım olmadı fakat 2 tane olması bence yanlış. İkisinide ayrı açıp kapatmak gerekiyor, motor üstünde saniyelerin önemi varken bu bence olmamalıydı.

    Bunlar genel bilgiler, gelelim işin önemli kısmına. Kaskın içinde 80 den sonra fırtınalar kopuyor. Balaklava yada buff yoksa kafanızda 30-40 km sonra başınız şişiyor, indiğinizde hala uğultu duyuyorsunuz. Bu yüzden kulak tıkacı şart.Sesi özellikle güneş vizörünün olduğu sol alt kısmından alıyor. Sonrasında çene kısmındaki havalandırmanın şeklinden ötürü rüzgarı direk vizörün üstüne ordandan alına veriyor. Benim gibi sinizüt hastası iseniz alnınıza gelen rüzgar sizi çok rahatsız edecektir. Evet, kaskın ciddi buğu sorunu var. Ciddi anlamda hava soğukken yada ışıklarda beklerken vizörü yada havalandırmayı açmazsanız görüş sıfıra kadar iniyor. Bu nedenle 2-3 derece sıcaklıkta tunceli pülümürden gelirken mecburen çenedeki havalandırma açık gelmek zorunda kaldım. Kaskın pinlock tutacakları mevcut ayrıca kutudan 2 tanede yedeği çıkıyor. Nette pinlock 50 tl, bir arkadaştan aldığım bilgiye göre adana camgöz mağazasında elden alırsanız 25 tlye pinlock mevcut.

    Gelelim eldivenimize

    Motosikletimi kış günü gidip Erzincan İliç' ten alacağımdan ötürü kışlık eldiven aldım öncelikle. Açıkcası neden bu modeli aldım hatırlamıyorum, bir kaç olumlu yoruma kanıp aldım sanırım.

    Eldivenimiz Tex HLE 1505
    Hudson deriden 90 tl ye aldım. Ancak geçenlerde hepsiburada da 67 tl ye satıldığını görünce açıkcası biraz üzüldüm.

    http://www.hudsonderi.com/pinfo.asp?pid=400



    Eldiveni tam elimin ölçüsüne (m) göre aldım ancak eldiven o kadar kalın ve korumaları o kadar kaba ki eldivenin hissiyatı 0. Eldiven elinizde iken hiçbişey yapamıyorsunuz, motosiklet sürmek bile bazen işkenceye dönüşüyor. Ancak kesinlikle güven veren bir yapısı var.

    Bu eldiven ile en ciddi şekilde test ettiğim yer iliç-erzincan arasında yaptığım yolculuktu. Ortalama 90-100 km hız ile 5-6 derece sıcaklıkta en ufak üşüme hissetmedim ancak kesinlikle beni yordu, bileklerimde ağrı yarattı. Manetleri sıkmakta ve elcikleri tutarken beni zorladı. Şimdilerde biraz daha iyi ancak yinede istediğim gibi değil. Bu yüzden ilk fırsatta eldivende değişecek.

    Ancak hakkını vermek gerek, erzincana geldiğimde ellerim terlemişti. O şekilde çıkarıp arabanın bagajına attım ve ertesi sabah tunceliye doğru yola çıktığımda geceden terli kalan eldivenler ve sabah camları donmuş aracın bagajında ıslak kalmışlar. En son tunceli pülümürde(yola çıktıktan 30 km kadar sonra) önümde kar küreme aracı çalışırken artık parmak uçlarımı hissetmediğimi anladığımda sağa çekip arkamdan beni takip eden Serdar Hocam' ın(serdar23_bilgem) aracına geçerek elimi kalorifere 3-5 dk tutarak ısıttım ve ıslak olan eldiveni araçta bırakarak Hocamın NIC marka L beden eldivenlerini takarak yola devam ettim. Eldiven elime az da olsa büyük geldi ancak kesinlikle üşütmedi ve benim eldivene göre resmen his olarak mükemmeldi. Büyük olmasına rağmen çok rahat kullandım. Bir diğer önemli nokta bu kışlık eldivenlerde montu eldivenin bilek kısmındaki yere sokuşturmak gerekiyor fakat bu eldivende bunu yapmak çok çok zor. Venom montum ile 1-2 kere denedim ancak çok zorlandım. Bende montu üstüne geçirip sürdüm devamlı ancak yine oturma pozisyonundan sanırım hiç rüzgar yemedim bu bölgeden. Serdar Hocam' ın eldiveninde ise durum tam tersi, montu eldivenin içine sokup devam ettim.

    Bu yolculuktan sonra eldiveni 1 hafta kadar kullanmadım ve satışa koydum. İlanada parmakları ince kişiler için uygun olduğunu yazdım ancak havalar tekrar bozunca mecbur eldiveni giydim ve satıştan kaldırdım.

    Eldiveni şehir içinde kullanmak tam bir işkence. Giymesi çok zahmetli, çıkarmasıda keza öyle. Eldiven elinizde iken cebinizden kimlik bile çıkaramıyorsunuz. Ayrıca gçenlerde fark ettim ki bilek kısmındaki cırt cırtın arkasındaki yerden dikiş açılmış. Hava almıyor ancak bu kadar kısa sürede yırtılması beni hayal kırıklığına uğrattı. Yırtıktan görünen ise beyaz plastik bir astar, muhtemelne yağmur geçirmeyen katman bu. İçinde ise yine görünmesede hissedilen 2. bir astar var.

    Kıscası kask gibi eldivende yanlış tercih ve değişmesi gerek. Aldığım fiyata bakınca bu fiyata daha iyileri alınabilrimiş diyorum ve bu eldiveni kimseye önermiyorum.
    Ek olarak hudson deriye de hepsiburada da 67 liraya satılan malı 90 liraya sattığı için teşekkür ediyorum. Ticarette kâr etmek lazım, kimse bu işi hayrına yapmıyor ancak % olarak bu kadar yüksek bir kar oranını etik bulmuyorum. Bu nedenle artık hudson deriden alışveriş yapmayı kestim.

    Kışlık montumuz Venom V85 xpro




    Aslında kışlık montu uzun olan tiplerden alacaktım fakat ikinci el 1-2 kere giyilmiş bedenime ve bütçeye uygun bu montu bulunca gözü kapatıp aldık. İyikide almışım.

    Mont kendisi hariç 2 kat astara sahip. En dışta montun kendisi sonrasında naylon gibi bir rüzgar ve su geçirmez astar ve en içte normal kışlık montlarda alıştığımız ve cebe sahip astar var.
    Astarları çıkarıp takmak basit, bağlantı noktaları sağlam. Montun omuz,dirsek ve sırt kısmında korumaları mevcut. Sırt koruması biraz ince, daha iyi olabilirdi. Kol ve omuzdakiler gayet yeterli. Korumaları Bering montuma göre daha basit 4Riders pantolonumunkine göre mükemmel. Bering kadar olmasada bunun korumalarıda çok iyi ve bering den daha az rahatsız. 4Ridersın korumaları ise kesinlikle facia. Ancak ona birazdan geleceğiz.

    Mont hakkında yazacak çok şey yok. 350 km çoğu yerde karla kaplı yollarda, kar suları üzeride hiçbir şekilde soğuk hissetmedim. Ek olarak boyun kısmında buff ve balaklava vardı. Şehir içine geçince naylon astarı çıkardım terlettiğinden dolayı. Görünüş olarakta çok güzel, sırt kısmındaki fermuar ile pantolona bağlanabiliyor. Yazlık kullanım için sırtta hava tahliyesi için fermuarı mevcut ancak yazlık montum olduğundan yazın kullanmayacağımdan bu konuda ne kadar başarılı yorum yapamıcam. Bu günlerde (20 derece) artık iyice terlettiğinden yazlık monta geçtim.

    Montun normal satış fiyatı 220-250 tl arası, bu fiyata daha iyi alternatifler varmı yokmu bilemiyorum. Ben ikinci el uyguna bulduğumdan aldım.


    Pantolonumuz 4Riders Toscana



    Pantolonu motomaxtan 180 tlye satın aldım. Kesinlikle parasına göre mükemmel bir pantolon. Yine malum rotada üşütmeden bana hizmet etti ancak motosiklet botuda kullandığımı belirtmek istiyorum.
    Şehir içinde normal ayakkabı ile kullanınca alttan bir soğuk geliyor.

    Pantolonun dizinde ve kalçasında korumaları var. Kalça kısmında tatlı sert, düz süngerler var. Tümü değişebilir, cırtlı yapıya sahip. Dizde ise dışı plastik içi sünger ve astar olan korumalar var. Ancak dizdeki korumalar beringdeki knox korumalara göre tam facia. Bana hiç güven vermediler. Ben beringden çıkan 4 tane knox korumanın 2 tanesini pantolonun dizlerine diğer ikisinide venom montun dirseklerine taktım öyle kullanıyorum.

    Pantolon tek kat çıkarılabilir astara sahip. Kışın bile olsa içliksiz giyerseniz terletecek cinsten bir malzemeye sahip. Bu yüzden bu pantolonu(en azından astarı varken) içliksiz giymek gibi bir hata yapmayın.
    Pantolonun kesimi kesinlikle harika, günlük giydiğim pantolonlar bile bu kadar güzel oturmuyor üstüme. Kıç kısmında ekstra bir katman var aynı zamanda kaymayan cinsten. Pantolon kesinlikle parasına göre mükemmel diyebilriim. Yazlık kullanım için havalandırma fermuarları ve paçalarda genişletmek için fermuarlar mevcut. Ancak daha yazlık kullanımda deneyemedim. Zaten kısmetse yine beringden yazlık pantolon alacağımdan deneyemeyedebilirim. Ancak yazın sıcaklarında terleteceğini düşünüyorum.

    Pantolon ile oturması kalkması gezmesi rahat. Bel kısmındaki kemer ve çıtçıt mekanizması güzel ve kullanışlı. Bedene oturuyor en iyi şekilde ayarlayabiliyorsunuz. Fermuar ile monta bağlanıyor ve motor üzerinde yattığınız zaman sırt kısmından rüzgar almayı engelliyor. Görünüş olarakta şık, paça ve diz kısımlarında incede olsa reflektif şeritler mevcut.

    Kısacası parasına çok güzel bir pantolon, tavsiye ederim.

    Prohel Mafsallı Dizlik



    Öncelikle şunu belirteyim, şimdiki aklım olsa dıştan giyilen bu dizliği asla almazdım. Deneme amaçlı evde dizime takıp diz üstü sert şekilde kendimi halıya bıraktım, sol taraftaki dizliğin plastik parçası kırılıp fırladı ancak mekanizmada bir sorun yok. Ufak bir parça uçup gitti japonla yapıştırdım belli bile olmuyor.

    Giymesi çıkarması zor, kullanışsız. İnsanın üstünde çok emanet duruyor. 1-2 kere giydim kenara koydum dahada giyeceğimi düşünmüyorum. Belki yazın kısa şort ile motora binersem o ara takarım. 40 lira civarı bir para verdim. Ancak haketmediği kesin. Soğuklarda diz kısmının üşümemesi konusunda oldukça başarılı fakat kaza durumunda bir işe yarayacağını sanmıyorum. Belki ilk yere değme anında korur ancak sonrasında diz üzerinde döneceği çok bariz belli, ne kadar sağlam bağlarsan bağla. Zaten çok sıkınca motor üstünde bacakta karıncalanma yapıyor, kan akışını kesiyor. Ayrıca pantolonuda kırış kırış yapıyor.

    Kısacası tavsiye etmem bu plastiklere para vermeyin.

    Yazlık Montumuz Bering Aero



    Forumda bu montla ilgili yazılar ve incelemeler mevcut. Zaten piyasada çok tutulan bir mont. Ben daha ilk defa motor üstünde bugun denedim. Daha yorum yapabileceğim bir kıvamda değil, ileride kullandıkça detaylı yorum yazacağım. Kıscası 220 tl ye bence çok güzel kaliteli bir mont. Zatne üzerinde gelen 4 adet knox diz-dirsek-omuz için kullanılan koruma pedlerinin değeri motomaxta 100 tl. Ayrıca mağazadan satın alınca bana hediye edilen 70 tl değerindeki sırt korumasınıda katınca mont oldukça uyguna geliyor. Fakat netten alınca sırt koruma hediye etmiyorlar ve normal şekilde üstünde sırt koruma yok.


    Şimdilik bu kadar, dilim döndükçe kullandığım ekipmanları anlatmaya, yeni satın alacaklara klavuz olmaya çalıştım. İleride farklı yorumlarım olursa bu konuya ekleyeceğim.

    Herkesin tekeri düz bassın.
    düzgünbaba, scooboy ve DEISIS bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    10 numara olmuş...keşke herkes senin yaptığını yapsa...yalnız boy kilo ve beden belirtsen iyi olurmuş....
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  3. #3
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı hocaseko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 numara olmuş...keşke herkes senin yaptığını yapsa...yalnız boy kilo ve beden belirtsen iyi olurmuş....
    Bedenlerimi elimden geldiğince belirttim ancak tekrardan yazayım.

    Boy 1.75 kilo 80.
    Kask L
    Mont Pantolon Eldiven M

    Kafam biraz büyük mü acaba

  4. #4
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Benim ls2 kaskın modeli neden farklı acaba. Arkada havalandırma kanalları yok.
    Bu gün pinlock takılan pimlerden biri kırıldı. Bana yedeğini de vermediler. İnşallah camgözde vardır.
    Bende o dizlikten almayı düşünüyordum. Siz öyle söyleyince vazgeçtim.
    Motosiklet pantolonu daha iyi olacak herhalde.

  5. #5
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ls2 kaskın modeli neden farklı acaba. Arkada havalandırma kanalları yok.
    Bu gün pinlock takılan pimlerden biri kırıldı. Bana yedeğini de vermediler. İnşallah camgözde vardır.
    Bende o dizlikten almayı düşünüyordum. Siz öyle söyleyince vazgeçtim.
    Motosiklet pantolonu daha iyi olacak herhalde.
    Sizdeki kask ff370 mi emin misiniz ?
    Benim ff370in kutusunun içinden çıkan bir kilitli poşet var, içinde ls2 sticker,kullanma klavuzu vs ve 2 tane yedek pinlock pimi vardı.

    Bu dizlik kısa pantolonun altına falan giyilir en fazla, normal pantolon üzerine saçma bişey. Zaten güvenlik açısından bence çok katkısı yok.
    Yazlık fileli pantolon her türlü daha iyi bir tercih olur.

  6. #6
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    17-18 yaşlarındaki arkadaşlarımıza örnek bi konu kutlarım.

  7. #7
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizdeki kask ff370 mi emin misiniz ?
    Benim ff370in kutusunun içinden çıkan bir kilitli poşet var, içinde ls2 sticker,kullanma klavuzu vs ve 2 tane yedek pinlock pimi vardı.

    Bu dizlik kısa pantolonun altına falan giyilir en fazla, normal pantolon üzerine saçma bişey. Zaten güvenlik açısından bence çok katkısı yok.
    Yazlık fileli pantolon her türlü daha iyi bir tercih olur.
    Benim kask kutu içerisinde değildi. Raftan aldım, denedim. Beğenince de satın aldım.
    Bu gün gittim, iki tane pim verdiler. Para da almadılar.

  8. #8
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    kıskandım ama
    rs_guven bunu beğendi.
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  9. #9
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Kardeşime bak, çok daha iyileri, daha güzelleri sana kısmet olur inşallah..!!

  10. #10
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşime bak, çok daha iyileri, daha güzelleri sana kısmet olur inşallah..!!
    sagol abi inşallah
    rs_guven bunu beğendi.
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  11. #11

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    LS2 FF370 kaskı araştırırken konuya denk geldim başladım hepsini okumaya. Erzincan/İliç yazısını görünce nasıl şaşırdım anlatamam. Ben oralıyım ve şuanda ordayım. Bikaç saniye duraksadım yanii Sonra düşündüm gt250r diyosa bu askerlik şubedindeki motor işte yaa :D

    hocam o motoru bende kullanmıştım. İlk defa 250 lik motora binmiştim. 4 gün felan bende durdu motor. Sahibi izine memleketine gitmişti. Benide sever. Verdi sağolsun. 4 gün boyunca yaptığım redline ların haddi hesabı yok yaa çok güzel sesi vardı gsza geliyodum resmen bilerek vites yükseltmiyordum :D dikkat ettinizmi bilmiyorum ama sol alt taraftada bi ezilme vardır. Çok yavaşça viraj dönerken durdum. Tartamadım ayağımla dayanamadım devirdim. O ezik olan yer üstüne düştüğü taştan kaynaklanıyo yani ciddi bişey değil.. Motor bağırtınca çok seri oluyo ama gerçekten güzeldi.. Arka kaldıramadım da ön kaldırabildim biraz, bayağı bi denemeden sonra birkaç metre falan :D

    ikinci paragraf tamamen hayal ürünüdür korkmayın :D motor tertemiz ve ben şahsen çok sakin kullanan sahibinden başkasının dokunduğunu bile görmedim çarşıdan her geçişini hayranlıkla izlerdik sadece

    Hayırlı uğurlu olsun

    Yalnız iyi şakaydı ama :D :D

  12. #12
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Alıntı serkan_emp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LS2 FF370 kaskı araştırırken konuya denk geldim başladım hepsini okumaya. Erzincan/İliç yazısını görünce nasıl şaşırdım anlatamam. Ben oralıyım ve şuanda ordayım. Bikaç saniye duraksadım yanii Sonra düşündüm gt250r diyosa bu askerlik şubedindeki motor işte yaa :D

    hocam o motoru bende kullanmıştım. İlk defa 250 lik motora binmiştim. 4 gün felan bende durdu motor. Sahibi izine memleketine gitmişti. Benide sever. Verdi sağolsun. 4 gün boyunca yaptığım redline ların haddi hesabı yok yaa çok güzel sesi vardı gsza geliyodum resmen bilerek vites yükseltmiyordum :D dikkat ettinizmi bilmiyorum ama sol alt taraftada bi ezilme vardır. Çok yavaşça viraj dönerken durdum. Tartamadım ayağımla dayanamadım devirdim. O ezik olan yer üstüne düştüğü taştan kaynaklanıyo yani ciddi bişey değil.. Motor bağırtınca çok seri oluyo ama gerçekten güzeldi.. Arka kaldıramadım da ön kaldırabildim biraz, bayağı bi denemeden sonra birkaç metre falan :D

    ikinci paragraf tamamen hayal ürünüdür korkmayın :D motor tertemiz ve ben şahsen çok sakin kullanan sahibinden başkasının dokunduğunu bile görmedim çarşıdan her geçişini hayranlıkla izlerdik sadece

    Hayırlı uğurlu olsun

    Yalnız iyi şakaydı ama :D :D
    Okurken adamın motoruna tecavüz edişini bu kadar normal anlatan biri nasıl olur diye söylenirken devamını okudum :D


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)