Yamaha Yzf-R1 43 No'lu hata kodu
-
2006 Model Yamaha R1 Motorsikletim Yıkadıktan Sonra 43 Nolu Hata Kodu Vermişti.vede Yakıt Deposunun Altından Kontağı Açınca Uğultu Sesi Geliyordu.servise Götürdüm.motorun Beyni Bitmiş.değişmesi Gerek 2 Milyar Dediler.arızayı Bulmak Içinde çok Uğraştıklarını Söylediler.beynini Değiştirelimmi Dediler.ben Beklemede Kalın Dedim.bu Servis Büyük Motorlar Hakkındada Fazla Bakım Yapmadıklarını Duydum.böyle Bi Sorunla Karşılaşan Arkadaşlar Varsa Bana Yardımcı Olsunlar.herkese Saygılar..bu forumda fazer topiği adlı arkadaşın başına böyle bir olay gelmiş.o arkadaşım bana msj yada cep verirmi.birde beyin tamiri yapan arkadaşlar arıyorum tekrardan tşk.
Reklamlar
-
Vardır bir hata kodu ayıklaması mutlaka löp diye beyin değiştrme.Geçmiş olsun.
-
bence arkadaşım servis değil ama tavsiye edilecek ustalara danış bazan servisler baya can yakıyor araştır sen sonra yabtır
-
bence farklı illerdeki kalitekli servislerin telefonlarını netten öğren ve tel ile fikirlerini sor ? Bi motoru yıkadın diye sana maliyeti 2000 ytl olmamalı, her kez motorunu yıkıyor. Tek çare gittiğin servis değil elbet.. Arızalı olanın beyin olduğu kanısına varılırsa bu parçanın çıkmasını sağlamını innetnetteki bazı web sitelerden çok daha ucuza bulabileceğini düşünüyorum. Bu da olmazsa, farklı bi servis bu beyin değişim işini daha da ucuza yapabilir.
http://www.sahibinden.com/search.php...Bdate_type%5D=
Bu linki tıkla r1 beyni gördüm 375 ytl ye.. Bu sayfayı bi incele.. Aşağı yukarı tüm marka ve modellerin motor beyni var..
-
beyin tamiri yapan bildiğim bir yer var istersen özelden mesaj at
-
adapazarlı48 adlı üyeden alıntı
2006 Model Yamaha R1 Motorsikletim Yıkadıktan Sonra 43 Nolu Hata Kodu Vermişti.vede Yakıt Deposunun Altından Kontağı Açınca Uğultu Sesi Geliyordu.servise Götürdüm.motorun Beyni Bitmiş.değişmesi Gerek 2 Milyar Dediler.arızayı Bulmak Içinde çok Uğraştıklarını Söylediler.beynini Değiştirelimmi Dediler.ben Beklemede Kalın Dedim.bu Servis Büyük Motorlar Hakkındada Fazla Bakım Yapmadıklarını Duydum.böyle Bi Sorunla Karşılaşan Arkadaşlar Varsa Bana Yardımcı Olsunlar.herkese Saygılar..
fazer topiğine uğramanızı tavsiye ederim.zira orada bir arkadaşta motorunu yıkadıktan sonra 43 nolu hata kodu ile karşılaşmıştı.orayı bi karıştırırsan sonuca ulaşırsın
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
Diyelimki sorun beyinde modelin 2006 garanti kapsamından faydalanman gerekir. Bu normal bi durum değilki akü gbi beyin bitsin bitse benim motor 2005 odel çokdan bitmiş olurdu
İyice bi araştır garanti olayını ciddiye al derim ben servisde tartışılır tabiki
Başka bir beyin takıp denemişlermi bu sonuca nerden varmışlar ??
RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE
-
Hata Kodu : 34
Teşhiş Kodu : 31
Semptom : Ateşleme bobini primary sarımda açık devre.(# 2, #3).
Hata Kodu : 41
Teşhiş Kodu : 08
Semptom : Motor-stop düğmesi yetersiz temas ediyor, açık veya kısa devre.
Hata Kodu : 42
Teşhiş Kodu : 07, 21
Semptom : Hız sensöründen normal olmayan sinyaller alındı; veyahut boş vites lambası siviçinde açık veya kısa devre.
Hata Kodu : 43
Teşhiş Kodu : 09
Semptom : Enjektör ve yakıt pompasındaki mevcut güç normal değil.
Hata Kodu : 44
Teşhiş Kodu : 60
Semptom : EEPROM'a erişme (yazma veya okuma) sırasında bir hata bulundu.
Hata Kodu : 46
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Yakıt enjeksiyon (FI Sistemi) sisteminin mevcut gücü normal değil.
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
Super Moderator
babaçi adlı üyeden alıntı
fazer topiğine uğramanızı tavsiye ederim.zira orada bir arkadaşta motorunu yıkadıktan sonra 43 nolu hata kodu ile karşılaşmıştı.orayı bi karıştırırsan sonuca ulaşırsın
Engin abinin başına da yıkamadan sonra gelmiş 43 hata kodlu olayla ilgili şunlar vardı en yararlı olabilecek:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml#post896440
http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml#post896880
http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml#post897315
http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml#post901824
-
Motosikletim R1 değildi ama aynısı benim motosikletimde başıma geldi. (Yamaha XT660X, Error Code 43 gibi birşey yazıyordu göstergemde, Start tuşum ON olduğu halde ateşleme tuşuna basmama karşın motosiklet ateşlemeye yanıt vermiyordu sendekide mi böyle bir durum?) Yamaha Servisine yakın bir yerinde başıma geldiği için direkt servise iterek girip göstermiştim. Usta direkt motorunda alarm varmı diye sordu evet diyip bir kaç gün önce taktırdığımı söyledim. Yüzüme gülümseyerek Kırmızı anahtarı evimde alıp gelmemi söyledi dediği gibi yapıp kırmızı anahtarımı evden alıp geldim ön konsoltaki tuşlara basarak birşeyler yaptı alarmıda soketinden söküp çöpe attı. Elektronik enjektörlü motorlarda alarm bazen problem çıkarabiliyormuş. Senin motorunda da alarm var mı bilmiyorum fakat motosikletinin direkt beyninin yandığının söylenip işin içinden doğru düzgün bir açıklama yapılmadan çıkılması benim burnuma pis kokular getirdi.
Antalya Nebiogulları'nın özel Yamaha servisinde ismi Süleyman olan işinin ehli bir usta çalışmakta, istersen netten servisin telefon numarasını bul ve bir görüş derim. (Sanırım Görücü veya Gösterici isminde bir özel servisti) O da olmaz ise Süleymanın ustanın yine becerikli kalfası Rafet'e ulaşıp bilgi alabilirsin.Oda şu an oğuz motorda çalışmakta. (0242 - 321 56 37)
-
Yaptığım kısa bir google aramasında 43 hata kodunun enjektör sisteminde bir problem olduğu zaman çıktığını öğrendim. Bence öyle hemen beyin falan değişmez. Görmeden tahmini olarak yapabileceğim yorumlar.
Öncelikle enjeksiyon basıncında düşüklük olabilir. Sebebi de tıkalı yakıt filtresi, yıpranmış benzin pompası, yakıt kanalındaki bir tıkanıklık, burulma. Sizinde dediğiniz depo altından gelen ses de tahminimi bu yöne kaydırıyor.
Diğer bir sorunda enjektörlerden birinin veya birkaçının tıkalı olması veya tam çalışmaması sonucu hata veriyor olabilir. Bunu test etmek için enjektörleri söküp test cihazında benzin püskürtme durumuna bakmak ve gerekiyorsa ultrason ile temizlemek gerekli.
Yapmanız gereken öncelikle yakıt pompası ve filtresini bir gözden geçirmeniz. Gözden geçirirken yakıt pompası soketinin de oksitlenip oksitlenmediğini kontrol edin. Belki de soket su yalıtımında bir sorun vardır ve kısa devre yapıp pompayı devre dışı bırakıyordur.
Buradan söyleyebileceklerim bu kadar. İnşallah az masrafla çözebilirsiniz.
Kolay gelsin.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
Yanılmıyorsam eylül ayında başıma gelen hata ile ilgili bilgi verip Beldeyama firmasına müracaat etmenizi söylemiştim.
Müracaat edip etmediğinizi ve sonucu söylermisiniz.
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
-
Bende bu vardı belki işinize yaraya bilir
Error codes
Yamaha ECUs offer a diagnostic mode, for checking errors that may occur on your bike. In the
table below you will find error codes and a brief description (channel YAMAHA_ERR):
11Cylinder identification sensor problem
12Crankshaft position sensor problem
13,14,20,23Intake air pressure sensor problem
15,16Throttle position sensor problem
17,18,48EXUP servo motor problem
19Sidestand switch problem
21Coolant temperature sensor problem
22Intake air temperature sensor problem
30,41Lean angle sensor problem
33Ignition coil #1 error
34Ignition coil #2 error
35Ignition coil #3 error
36Ignition coil #4 error
42Speed sensor / Neutral switch (N) problem
43,46Fuel system problem
47EXUP valve position error
50ECU internal malfunction
cbr 125 R
Gezdim Gördüm Yayınladımhttp://akira-berk.blogspot.com/
http://site.mynet.com/cbr_125/cbr/index.htm
-
deniz_k2 adlı üyeden alıntı
Bende bu vardı belki işinize yaraya bilir
Error codes
Yamaha ECUs offer a diagnostic mode, for checking errors that may occur on your bike. In the
table below you will find error codes and a brief description (channel YAMAHA_ERR):
11Cylinder identification sensor problem
12Crankshaft position sensor problem
13,14,20,23Intake air pressure sensor problem
15,16Throttle position sensor problem
17,18,48EXUP servo motor problem
19Sidestand switch problem
21Coolant temperature sensor problem
22Intake air temperature sensor problem
30,41Lean angle sensor problem
33Ignition coil #1 error
34Ignition coil #2 error
35Ignition coil #3 error
36Ignition coil #4 error
42Speed sensor / Neutral switch (N) problem
43,46Fuel system problem
47EXUP valve position error
50ECU internal malfunction
Elektroniği piyasada yapan yok gibi. İthalatçı firmalar çözüyor böyle problemleri. Aynı olay başıma geldide.
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
-
r1 kronik problemleri işte beyin,imobilazer,debriyaj balatasını çabuk yer,kol çıkarır yatak sarar zorlamıycan.. gün yüzü göstermes of ki ne of kolay gelsin dostum..
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler