- Katılım
- 24 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,958
- Konu Yazar
- #1
Dün sanayiye gidip bi tane murat 131 farı ve h4(60/55w) ampul aldım far kitini bugun taktım bi tur attım koydum eve geldiğimde benzin ibresinin aşşağıda olduğunu farkettim kapattım bir daha çalıstrayım dedim ne arka stop lambası ne benzin ibresi hiç bişey çalısmıyordu en sonunda ayak marşıyla çalıstırdım ibre yine kalkmadı birde fara bakayım dedim far gaza basmayınca çok sönük yanıyor gaza basınca düzeliyor bir garip olay daha oldu farı açınca benzin ibreside normale geliyordu konjektördemi sorun var yoksa sigortadamıdır
r: