Amörtisörlerim çok sert..!!

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
Arkadaşlar kanuni storm kullanıyorum 150 cc lik .
motorumu sıfır almıştım şuan 1300 km de ama amörtisörleri aşırı derecede sert(hiç olmasada olurmuş yani :) )
en ufak bi çukurda ne kdr yavaş girersem giriyim bi tangırtı kopuyo .
başlarda diyordum yeni ondan daha açılmamıştr ama 1300 oldu hala aynı:silent:
bi şekilde açabilirmiyiz bunları ??bi yöntemi varmı :silent:

teşekkürler şimdiden:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben 105 kıloyum nasıl yaylanıyorum yolda biliyormusun ohhh kayık gibi.. lastiklerinde çok şişik olabilir biraz indir istersen havasını
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm bende mondial 150 hs kullanıcısıyım benim motorun arka amatisörleri sert ama senin dediğin kadar değil bizim arkadaş motorcu benim motorun arka amatisörlerini 2cm kadar kesicek o zaman gayet yumuşak olucağını söyledi yada arka amatisörleri değiştiricez
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
merhaba arkadaşım benim sana tavsiyem ;Bi tane iğnesi İle beraber şırınga Al Ve ona hidrolik Yagı(FRen Hidroliği) Çekip Fazla olmamak Kaydı ile Amortisörlerinin İçe giren kısımlarına DÖkmen ... Bu arada amortisörleri kesmek bi işe Yaramaz .. Kolay Gelsin.. ::sos::
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
ikiside patlamış derken


:sunny::sunny::sunny::sunny:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ikiside patlamış derken


:sunny::sunny::sunny::sunny:

amortisörlerin zamanla veya yapacağı km yi tam bilemiyorum.gerçi 1300 km olmuş açılacağı kadar açılmıştır,demem o ki işlevini kaybetmiş olabilir değişmesi gerekebilir:cat:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
amortisörlerin zamanla veya yapacağı km yi tam bilemiyorum.gerçi 1300 km olmuş açılacağı kadar açılmıştır,demem o ki işlevini kaybetmiş olabilir değişmesi gerekebilir:cat:



anladığım kadarıyla aldığından beri öle patlak olması imkansız :cyclopsan
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
adamım benzer amörtisörler benim motosikletimde de var. :cherry: soğuk havalarda da işlevini tam yapamaz. hava sıcak olsun bak ön freni sıktığımda acaip güzel bi his veriyor durma anında. :) ama yağı eksilmiş olabilir arkadaşların da dediği gibi.servisine götür bi çıkartıp baksınlar derim. :) zaten bizim motorlar hafif.şasesi ağır olsa 200kg filan o zaman nasıl esnerler bak gör:queen: çukurlarda olsun tren geçitlerinde olsun fazla bir esneklik beklememek lazım. alışırsın zamanla :):):)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
önce amortisörün sağlamlığını kontrol et seleye bastır seni geri zıplatıyorsa patlamıştır eğer yavaşça yukarı kaldırıyorsa sağlamdır.Birde japonlar gibi olmaz bizim çinler biraz sert olurlar, ben arka amortisörü geçen hafta değiştim çukura girdiğim zaman iç organlarım yer değiştiriyor o kadar sert açılır dediler neresi açılacaksa bekliyoruz fazla süspansiyon bekleme birde sakın lastiğin havasını indirme yumuşak olsun diye
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
önce amortisörün sağlamlığını kontrol et seleye bastır seni geri zıplatıyorsa patlamıştır eğer yavaşça yukarı kaldırıyorsa sağlamdır.Birde japonlar gibi olmaz bizim çinler biraz sert olurlar, ben arka amortisörü geçen hafta değiştim çukura girdiğim zaman iç organlarım yer değiştiriyor o kadar sert açılır dediler neresi açılacaksa bekliyoruz fazla süspansiyon bekleme birde sakın lastiğin havasını indirme yumuşak olsun diye

zıplatma hadisesini anlayamadım abi :) ben otururken ve kalkarken selenin altındaki arka amörtisöre bakıyorum 1cm filan girip çıkıyor çubuğu. normali bu mudur ?:silent:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
digi kardeşim motor yan ayaklıkta iken arka seleye çöktüğün zaman birden mi kalkıyor yoksa biraz dahamı yavaş onu anlatmak istedim hızlı yukarı itiyorsa yayın içindeki pompa görünümlü amortisörün keçesi yırtılmış deforme olmuş olabilir o zaman görev yapmaz sadece helezon çalışır
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla cidden bir problem var gibi.. baktırmadın mı bi yere?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
1500 bakımını bekliyorum götürücem belki o zaman akadar yumuşar biraz olsun:)
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Bizim ARN de arka amortısor ayarı var. En sertte kullanmama ragmen sallana sallana gidiyorum oda kötü ama tamam bu bi racing deil ama bütün racinglerin
amörtisör sistemleri serttir...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
ön amortisörlerin sertse içindeki yağı bir miktar boşaltman gerekir o zaman yumuşar. patlak amortisör sert olmaz tam tersine daha yumuşak olur. Amortisör kesmek diye bir işlem olmaz yayı keser amorisörü kısaltırsın ve süspansiyonun yumuşamaz aksine dahada sertleşir işten anlamayanlara motoru götürme aynı model başka bir motor bul ona bak aynı ise fabrikasyon sorundur değilse garantiden amortisörlerin değişimini talep et.

sonuç olarak
Her halikarda bir miktar yağını azaltırsan amortisör yumuşar.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
digi kardeşim motor yan ayaklıkta iken arka seleye çöktüğün zaman birden mi kalkıyor yoksa biraz dahamı yavaş onu anlatmak istedim hızlı yukarı itiyorsa yayın içindeki pompa görünümlü amortisörün keçesi yırtılmış deforme olmuş olabilir o zaman görev yapmaz sadece helezon çalışır

bugün deniycem abi. hattan ayrılma :queen: hava da soğuk aslında. sabah hatta bi ara kar tanecikleri gördüm belki beni aldatır ama yine denicem dediğin yan ayaklıkla motorun üstüne oturup kalkmayı. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst