- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar kanuni storm kullanıyorum 150 cc lik .
motorumu sıfır almıştım şuan 1300 km de ama amörtisörleri aşırı derecede sert(hiç olmasada olurmuş yani
)
en ufak bi çukurda ne kdr yavaş girersem giriyim bi tangırtı kopuyo .
başlarda diyordum yeni ondan daha açılmamıştr ama 1300 oldu hala aynı:silent:
bi şekilde açabilirmiyiz bunları ??bi yöntemi varmı :silent:
teşekkürler şimdiden:rendeer:
motorumu sıfır almıştım şuan 1300 km de ama amörtisörleri aşırı derecede sert(hiç olmasada olurmuş yani
en ufak bi çukurda ne kdr yavaş girersem giriyim bi tangırtı kopuyo .
başlarda diyordum yeni ondan daha açılmamıştr ama 1300 oldu hala aynı:silent:
bi şekilde açabilirmiyiz bunları ??bi yöntemi varmı :silent:
teşekkürler şimdiden:rendeer: