motorsiklet cantasi

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
7
arkadaslar merhaba.

ben endustriyel tasarim ogrencisiyim. motorsikletlerle ilgili bilgilere ihtiyacim var.
motorsiklete monte edilen cantalar var. (genelde pizzacilarin kullandigi) bu cantalarin ebatlarini ve motorsikleti kullanan kisi icin ne gibi avantajlari-dezavantajlari oldugunu nerden ogrenebilirim. yardimci olursaniz sevinirim.:)

iyi aksamlar
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
çeşit çeşit ebatları mevcut şimdi burada nasıl anlatılırki içinin hacmine göre ebatı olur.

avantajı içine malzemeni koyarsın hepsi bu:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence sıradan bi çanta al bagla babaçinin avatarındakınden..

olay çözülsün pizzacılarınkine manda bile sığdırabilirsin..
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
7
aslinda birkac tane boyut soyleyebilirseniz sevirim. sanirim dezavantajlari avantajlarindan fazla:silent:

bence sıradan bi çanta al bagla babaçinin avatarındakınden..

olay çözülsün pizzacılarınkine manda bile sığdırabilirsin..

en basta soyledigim gibi ben bir endustriyel tasarim ogrencisiyim ve motorsiklet icin bir pizza cantasi tasarlamam gerekiyor. oncelikle de olan cantalarin boyutlarini ogrenmeliyim. cevabiniz icin tesekkurler:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
66
pizzacılar içine pizza koyar
motorcular kask, mont, dizlik, eldiven yada alışverişe gittigin zaman
aldıgın eşya veya yiyecek içecek koyarsın.avantajları bunlar.

dezavantajı rüzgarlı havalarda motorun dengesini bozabilir.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Motosiklet de çanta kısaca bagaj olarak ifade edilecektir ve motorun tarzına uygun senin kullanım
kapasiten neyse ona göre seçeceğin artı yan çantalar ile de kullanabilirsin ki çantaların dezavantajı
motorun rüzgarda daha çok etkilenmesi ve fazla yük taşımanın verdiği denge kaybı.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bende 26lt'lik kappa var. çok da memnunum

dezavantajlar:
--içine 5kgdan fazla koyamıyosun. hem dengeni bozar hem de hem de çantan uzun ömürlü olmaz
--yakın mesafe sollamalarda ya da şehir içi manevralarda motorumun hafif yan yatması sırasında kişilere ya da araçlara çarpma olayı var
-- parça yedeği yok anahtarı dışında. parçasına zarar geldiğinde tekrardan yeni bir komple çanta almak zorunda kalıyorsun
-- motorunun hızlanmasını engelliyor. malum yapısı gereği sırt kısmı küt oldugu için rizgarıın dışarı akasını engelliyor


avantajları:
--içine yanında üzerinde taşımaya üşendiğin malzemelerini koyarsın. el çantası cüzdan vs.
-- içinde 1,5lt büyüklüğünde yedek benzin taşıyabilirsin. bu seni motorunun cinsine göre 45 ila 60km arasındaseni en yakın benzinciye götürür:)
--motorunun temizlenmesinde kullandığın cila sünger havlu vs. malzemelerin sürekli yanında olabilir.
--pratik takma çıkarma özelliği sayesinde istediğin an istediğin yere götürebilirsin.

benim aklıma gelenler bunlar şimdilik :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
cevaplar icin cok tesekkur ederim:)

kebapçıların kullandıkları bizimkilerden çok farklıdır.hem ebat olarak hemde malzeme olarak.

bir çoğu içindeki malzemenin soğumaması için termos şeklinde,sen iyisimi bir kaç tane kebabçı fotoğrafı çek kafanda daha iyi tasarlarsın:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum dezavantaj olayı pekde haklı gelmiyor bana.düşün bi malzeme aldın direksiyona asıyorsun.sencede bu daha çok denge bozmazmı.
yani avantaj ve rahatlıktır
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
7
kebapçıların kullandıkları bizimkilerden çok farklıdır.hem ebat olarak hemde malzeme olarak.

bir çoğu içindeki malzemenin soğumaması için termos şeklinde,sen iyisimi bir kaç tane kebabçı fotoğrafı çek kafanda daha iyi tasarlarsın:cat:

cok tesekkur ederim.aslinda bulabilsem burda kebapci gidecegim.:pale: ama suanda erasmus ogrencisi olarak macaristan dayim ve Turkiye'deki motorsiklet cantalarinin resimleri boyutlari toplayabildigim butun materyaller gerekli. cevabiniz icin tesekkur ederim:) iyi aksamlar
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
cok tesekkur ederim.aslinda bulabilsem burda kebapci gidecegim.:pale: ama suanda erasmus ogrencisi olarak macaristan dayim ve Turkiye'deki motorsiklet cantalarinin resimleri boyutlari toplayabildigim butun materyaller gerekli. cevabiniz icin tesekkur ederim:) iyi aksamlar

bu forumu takip et ozaman ben senin için bir kaç kare çekip ekleyeyim uyarmı?:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
[IMGL]http://www.neovizyon.com/images/urunler/2/avatherm640_02.gif[/IMGL]
urunler_2.jpg
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
pizza taşıma çantası tasarlamak istiyorsan mevcut çantaların boyutlarıyla berabr pizzaların kutu olarak boyutlarını da öğrenmelisin. ayrıca burada çok zaman kaybetme ve git bir pizzacıya ve pizza kuryeleriyle konuş. pizza taşırken ne gibi zorluklatla karşılaşılıyor, taşıma çantasları şöyle olursa iyi mi olur falan diye konuşmalısın. o zaman daha faydalı sonuçlara ulaşırsın. aşarılar. tasarımlarını burada paylaşırsan memnun oluruz. :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Buyur babaçi abicim..Afiyet olsun..Halis muhlis Adana Kebabı..
00170325.jpg

Demir'im..Hemşerim benim.....
Kebap dedin mi Adana...Adana dedin mi Kebap ve Şalgam..Tescillidir..İnanmadıysanız ''TIKLAYIN''..:wiinkk:

abiii gece gece yaktın benii:mrgreen:

şeytan diyo şimdi kalk git bide yanına şalgam al

ben iyisimi hemen yatiyim:pale:

pizza taşıma çantası tasarlamak istiyorsan mevcut çantaların boyutlarıyla berabr pizzaların kutu olarak boyutlarını da öğrenmelisin. ayrıca burada çok zaman kaybetme ve git bir pizzacıya ve pizza kuryeleriyle konuş. pizza taşırken ne gibi zorluklatla karşılaşılıyor, taşıma çantasları şöyle olursa iyi mi olur falan diye konuşmalısın. o zaman daha faydalı sonuçlara ulaşırsın. aşarılar. tasarımlarını burada paylaşırsan memnun oluruz. :cat:

arkadaş macaristandaymış o yüzden biraz sıkıntılı:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst