İlk Motorum Yamaha YZF-R125
-
03 Temmuz 2008, 23:13
#161
Güzel seçim,mükemmel görüntü,Yamaha kalitesi
Güle güle kullan ,kazasız sürüşler..
Cbr125 mi r125 mi derseniz,sonuna kadar r125....
Cbr125 kullanmış biri olarak şunu belirtmek isterim ki,bu motosikleti Görkem dışında hiç kimseye yakıştıramıyorum,kendim de dahil ..Ki bu nedenle de sattım..
Ducatista
Reklamlar
-
03 Temmuz 2008, 23:18
#162
Starsailor adlı üyeden alıntı
Güzel seçim,mükemmel görüntü,Yamaha kalitesi
Güle güle kullan ,kazasız sürüşler..
Cbr125 mi r125 mi derseniz,sonuna kadar r125....
Cbr125 kullanmış biri olarak şunu belirtmek isterim ki,bu motosikleti Görkem dışında hiç kimseye yakıştıramıyorum,kendim de dahil ..Ki bu nedenle de sattım..
avatardaki fazer yabancı gelmiyor eksoz falan
-
03 Temmuz 2008, 23:20
#163
VaScO1925 adlı üyeden alıntı
avatardaki fazer yabancı gelmiyor
eksoz falan
Evet benim eski motor o,Skullhunter 'a sattım
Ducatista
-
03 Temmuz 2008, 23:22
#164
-
04 Temmuz 2008, 00:51
#165
S_MelteM_S adlı üyeden alıntı
1-Lütfen şu aşağılama lafından vazgeç artık...Aşağılama olarak diye algılıyosan sen bilirsin.İstediğim gibi yorum yapma hakkım var kendine göre algılayıp kendi kendine polemik yaratıyorsun....
2-Deposu 13,8 litre.Her 100 km yaklaşık 2,8 litre yakıo.Bir depoyla 476 km yaptım.Ondan sonra hala yakıt vardı ama ben tekrar aldım ama 490 km rahat yaparsın.
3-Hic artçı bindirmedim ama artçı kullanmanın zor olduğunu tahmin ediyorum.Ben zaten 52 kiloyum su an motora ancak hükmedebiliyorum birde arkcıyla uğraşamam..:D..
4-Motora bir bakan birdaha bakıyo diyebilirim.Tabi bayan olduğumu şimdilik gizliyorum mecburen.Kapı komsumuz bile bilmiyodu benim kullandığımı geçen gördü dumura uğradı adam.Trafikde görenler yaklaşıp hep sorular soruyolar bayan olduğumu anladıklarında önce suratlarında bir saskınlık hali beliriyo sonra tebrik ediyolar.
5-Bu motoru CB125R e rakip die yapmışlar ama Daha öncede dediğim gibi ne CB125 le ne de diğer motorlarla uzakdan yakınsan alakası yok.
6- Su an hic sorun yok Piyasada bulunan bir sürü 250-600 cc ye de görüntü ve performans olarak 2 tek atar.
7-Çevremde bir sürü insan insan var; yok 250 lik aldım kırank kolu kırıldı yok motor soğutmuyo,yok debriyaj larda sorun yaşıyorum diyen vatandaşlar...İlerde Bir kere alın temiz alın felsefesini oturtacak bir motor. Bu alet kac yapıo bilmiyorum ama yamaha yetkililerine sorduğumda 140 cevabını aldım.
8-Fiyatı az deil tabiî ki.Ben bu motoru alırım biraz öğrenirim sonra yüksek cc alırım diyosanız bosuna almayın.Yarın öbürgün sattığını da zarar edersiniz.Ben birdaha satmayacağım için aldım.Uzun yıllar kullanabileceğim kalitede cünkü.
9-İstanbul trafiği için de elinde olması gereken tek 125 cc...Sonucda Yamaha için söylenecek pek de bir şey yok. ‘’YZF-R125’’…SS ciyseniz ve ilk kez motor alacaksanız,imkan ve koşullarınızın da tamamı uyuyorsa sizin için en ideal motor bu…Emin olun…Pişman olmayacaksınız…Ama gerçek olan birsey de var;tercih,para,duygu,zevk sizin…???
Öncelikle hayırlı olsun, umarım iyi günlerde güle güle kullanırsın. Daha önce bu topiği gördüm fakat genelde hayırlı olsun mesajları yazmam(eğer tanımıyorsam) o yüzden de yazmamıştım. "Bir hayırlı olsun demeyi çok görüyor" demeyin, yapı meselesi derim ...
1-Fakat topiğe yazmayışımın bir diğer sebebide sonu alınamaz ve bence gereksiz tartışmalara konu olması yüzündendi. Şimdi Meltem Hanım Görkem'de belirtmiş Tuğper'in çıkışının sebeplerini fakat onlar duygusal yaklaşmışlar biraz olaya ve ifade etmişler ki; ne cbr125'e "bisiklet gibi, saf mısın?" demek doğru ne de yzf125 alana "niye aldın, 125'lik için çok pahalı, saf mısın?" demek doğru.
Kısacası sizin yazdığınız "bisiklet" yakıştırması cbr125 kullanan insanları rahatsız etmiş. Sebebi ise basit; siz ne hisederek bu motoru aldıysanız ve şu an olmayacak eleştiriler karşısında ne hissediyorsanız, cbr125 kullananların da zamanında motorlarını alırken ve şimdi sürerken sizinle aynı hisleri taşıması ve aynı sizin gibi tepki vermesidir.
Yarın Suzuki Yzf'den daha güzel(kişiye, beğeniye göre) daha kalıplı (öyle ahım, şahım da değil) bir 125'lik çıkarır da 1-2bg.'de fazla yaparsa "Yzf125 bisiklet gibi makina hangi akıllı ona o kadar para sayar" desem siz de Tuğper'in verdiği tepkiyi verirsiniz, çünkü motosiklet gıyabında asıl lafı yiyen sizsinizdir, umarım bu konu artık açıklığa kavuşur.
Cbr125'i bisiklet gibi görmenize kesinlikle karışmam banane, şahsen alınmam da açıkçası konu yzf-cbr karşılaştırması ise bu yakıştırmayı (bisiklet) komik bile bulurum.Yani alınıp kırılmam da ama alınacak insanları kırmamak adına bu tarz yakıştırmalar yapılmasını yanlış bulurum.
Bunu belirtmek ve ısrarla göremediğiniz ve bir "kusura bakmayın sinirle ağzımdan çıkıverdi" diyemediğinizi gördüğüm için bu kadar şeyi yazdım. Ben inanmıyorum ki, motosiklet için bu kadar mücadele vermiş bir insanın diğer bir motosiklet sürücsünü isteyerek kırsın. İnsan bazen sinirle olmadık şeyler söyleyebiliyor fakat telafisi mümkün ve basit değil mi?
2- Gelelim makineye, ilk gördüğümden beri (henüz canlı görmedim ama) çok beğendiğim ve merak ettiğim bir makineydi, sonunda kullanan birini görmek güzel, eğer ben motosiklet alırken piyasada olsaydı başlangıç için düşüneceğim bir makina olacağı kesindi. Hatları çok hoş ve ayrıca bizim makinalara göre enjeksiyondan olsa gerek az yakıyormuş, rodajdan sonra bu miktar biraz daha düşer.
3- Artçı almayarak farkında olmayarak iyi yapmışsınız, rodajda artçı alınmaz ve kendinizi sürüşte iyice geliştirene kadar başkasının sorumluluğunu almayın bence.
4- Ben de tebrik ediyorum, bayan kullanıcıların artmasını diliyorum.
5- Buna katılmıyor ve daha yeni kullanıcı olarak objektif olamayışınıza veriyorum. Şu an piyasada 125'lik 4t racing iki tane var ve bir biri ile kıyaslanacaksa ancak doğru kıyaslama bunlar arasında olur.
6- Bu cümleyi yanlış anladığımı düşünüyorum. İki tek atar derken? Hatırlatayım bunlar 125'lik makina üstün performans beklemeyin, gerçi 52 kg. ve bayan oluşunuz bayağı bir avantaj sağlar... Fakat yine de "iki tek atar" cümlesini ben yanlış anladım galiba...
7- Bu konu bence tartışılır, 125'lik genel eğilim bazında öyle çok uzun süre kullanılacak motosiklet değildir. Bu cümlemi zamanla anlama ihtimaliniz çok yüksek. Fakat 125'ten vazgeçmeyen ve sürekli süren insan olmaz mı? Olur. 250'lik ise bence uzun süre kullanım açsından daha ideal Hyo'da o kadar kötü değil yani öyle çok sorunlu bir makina değil. Ayrıca Kawa'da 250'lik racing getirdi bu sene bunu da unutmayalım.
8- İşte yzf'nin en büyük handikapı bknz. 7
9- Sıkışık İstanbul trafiği için (ki çoğu zaman skışıktır) en iyi seçim küçük cüsseli ve az yakan motordur doğru. Yzf'de bu motorlardan biri ama en ideali değil. Hele başlangıç motoru için ideallik sırasında sonlarda kalabilir. Son cümlenize yürekten katılıyor ve tekrar hayırlı olsun diyorum.
Bu kadar uğraşıp yazmamın asıl mucizesine gelince; bütün bunları okuyarak kendi malınız hakkında ve gıyabında kendi tercihleriniz hakkında insan olarak aslında ne kadar objektif olabileceğimizi göstermiş olmak istememdi, tabi sadece (Meltem hanım) size değil herkese. Bu çok normaldir kimseyi de eleştirdiğim yok açıkçası niyetim belli, anlayan çok iyi anlar eminim ki...
-
04 Temmuz 2008, 10:15
#166
Dgrmr;
Öncelikle cok değerli tetkik,yorumlarının bulundugu yazının her kelimesi için ayrı ayrı teşekkür ederim.Yamaha,Honda,Kawasaki VS.hepsi aynı amaca hizmet ediyor,yalnızca sekilleri ve duyguları farklı.Daha önce üstü kapalı özürdilemiştim.Ama bisiklet kelimesiyle Cbr125 kullancılarının duygularını incittiysem özürdilerim,fakat bu motor hakkındaki düsüncelerimin değişmediğini söylemek istiyorum.Topiği acarken amacım polemik yaratmak değil,sadece hangi marka kullanıcısı olursa olsun herkesin motor hakkında samimi ve tarafsız görüşlerini almakdı.Herkese tekrar teşekkür ediyor,Bu konunun da böylelikle birdaha açılmamasını rica ediyorum.
Su için tek istediğimse çaylaklık dönemini geçirerek, motoruma tam olarak alışmak ve hergün üzerinde bindiğimde yeni birşeyler öğrenmenin tadını çıkarmak.Gördüğüm eksi ve artıları da sizlerle paylaşmaya devam etmek...
Kim Karşı Koyabilirki Rüzgarıma...
-
07 Temmuz 2008, 12:33
#167
öncelikler herkese selamalar.aranıza yenı kartıldım.r125 i baslangıç olarak uygun goruyorum.20 yasındayım.3-5 sene kadar bır alısma suresı gerekır sanırım 600 cc ye gecmek ıcın.ama boy konusunda endıselerım var.boy sınırlaması varmıdır?sizde ideal nedir? ben 166-167cm civarıyım. meltem arkadasım r125 ıcın 170 ın altındakıler dusunmesın yazmıs.acıkcası bıraz moralım bozuldu, yorrumlarınızı beklıyorum arkdaslar.tesekkur ederım
-
07 Temmuz 2008, 12:37
#168
wargrider adlı üyeden alıntı
öncelikler herkese selamalar.aranıza yenı kartıldım.r125 i baslangıç olarak uygun goruyorum.20 yasındayım.3-5 sene kadar bır alısma suresı gerekır sanırım 600 cc ye gecmek ıcın.ama boy konusunda endıselerım var.boy sınırlaması varmıdır?sizde ideal nedir? ben 166-167cm civarıyım. meletem arkadasım r125 ıcın 170 ın altındakıler dusunmesın yazmıs.acıkcası bıraz moralım bozuldu,
yorrumlarınızı beklıyorum ardaslar.tesekkur ederım
3 4 santim nedir canım topuklu giyersin
amartüsör alçaltılır kullanırsın bişi olmaz
-
07 Temmuz 2008, 13:07
#169
hayırlı osun kazasız belasız sürüşler dilerim ayrıja fotolarınıda isterizz
-
07 Temmuz 2008, 13:13
#170
çok güzel motosiklet resimlere şimdi baktım tekrar hayırlı olsun da benimde boy 168 almayı düşünüyorum başlangıç için.Senin boy kaç nasıl zorlanıyo musun?Zaten çok hafif bi makine 126kgcık fazla zorlanılmayacağını düşünüyorum yani parmak ucuyla bile dengede tutsan yeter bana göre ama tabi senin tecrübelerin çok önemli paylaşırsan sevinirim
-
07 Temmuz 2008, 13:50
#171
motosiklet bir tutku meselesi rüzgarını iyyen herkez kardes olur.1000 lik 600 luk 125 lik makinelerle bir arada onca yol yaparsın sonrada sen arkasından bisiklet bu makine ya denir.tabii onlar için goruntu kalıp onemlidir.arkdas 10 sayfa yazı yazılmıs bir allahın kulu motorun ciğerinden bahsetmemiş ya.bu motoru hiç kullanmadım ama cbr125 rakip bir makine olduğu için cok arastırdım videolarını testlerini izledim (izleyen yokmu) vites aralıkları aynı arkdaslar.ben cbr 125 hangi km vites değiştiriyorsam buda o km vites değiştiriyor.ben 2 viteste 70 yapiyorum oda aynı.motorun dolu ağırlığı cbr 125 13 kilo fazla lastikler kalın.bu veriler 125 cc makineyi yavaslatan verilerdir.yok depo buyuk yok ayaklarım yere yarıya kadar değiyor siz ilk once motora hakim olamyı bir deneyin ondan sonra istediğiniz makineyi eleştirin eminimki eleştiri düzeyinizde daha saygılı olucaktır. eğitimler tabiki cok onemli cokta iyi yapmıssınız ama bu herseyi cok iyi bildiğiniz anlamna gelmiyor ben yazılarınızdan bunu anladım yanlıs anladıysam affola.nasip olurda bir orgnisasyonda karsılarısak yolda benim arkdan geleceğinize emin olabilirsiniz.motorunuz hayırlı olsun güle güle dikkatli kullanın.
-
07 Temmuz 2008, 14:19
#172
spawnem adlı üyeden alıntı
nasip olurda bir orgnisasyonda karsılarısak yolda benim arkdan geleceğinize emin olabilirsiniz..
Ben pek emin değilim rodajım bitsin gorusuruz..
Kim Karşı Koyabilirki Rüzgarıma...
-
07 Temmuz 2008, 14:34
#173
dün iğneadaya gittik o virajlı yolların tadından yenmezdi.4 tane motorlu kız arkdasımızda vardı.bilseydim davet ederdim sizi.bidahaki sefere işallah.
-
07 Temmuz 2008, 14:46
#174
Kim Karşı Koyabilirki Rüzgarıma...
-
07 Temmuz 2008, 15:28
#175
oyy anam oyy..virajlar,uzmanlık, yeni kullanıcı, cok iyi ama biraz mütavazilikte olsa fena olmaz hani fazla güven deli cesaretine kacmasın.
tamam meltem kardes yollarda gorusmek dileğiyiyle
-
07 Temmuz 2008, 15:50
#176
Düz yolda emekleyip ,virajlarda iyi olmak sahsima münhasır birsey onun için söledim...
Kim Karşı Koyabilirki Rüzgarıma...
-
07 Temmuz 2008, 15:53
#177
-
07 Temmuz 2008, 16:10
#178
ya nerdeyse bütün mesajları okudum bazen güldüm bazen kızdım...meltem abla motorunu paylasmak istemiş siz neler demişsiniz ya...
bence cok hoş görüntüsü var zaten herkes r6 nin küçük versiyonu diyo..benim yakın arkadasım daha yeni cbr 125 aldı 5700 hemde 2007 model 0 aldı... cbr de fena değil ama bana kalırsa yzf-r125 bu işte usta en güzel 125 bana göre...görüntüsü hele ki mavisi süper...
kazasız belasız sürüşler dilerim... motorundan soğuma meltem abla süper motorun var ;)
-
07 Temmuz 2008, 16:11
#179
Khutuck adlı üyeden alıntı
sırf oturuş pozisyonları aynı diye bu makineden sonra 130hp'lik motora geçmek akıl karı mıdır?
Son olarak, benim CuBuF trafikte hepinizi yer
Adım adım gitmek en iyisi gibi duruyor ama 125 lik den sonra 250 ,sonra 600 ,sonra 1000 diemi gitmek lasım illa...Bu durum biraz vakit kaybı değilmi.Tabiki 125 likden sonra 600 lük fazla gibi duruyor.Ama zaten yüksek hacimli motosikletlerin kullanımı daha rahat ve güvenli insanı asıl zorlayan düsük cc li makineler.Tabiki de yüksek cc eğitimi almadan ve yapabilirliği görmeden de böyle birseye kalkısmak intihar olur.Herseyin bası eğitim...
Sen bizi geçersen bunun sebebi sürüş tecrüben olur kanaatindeyim.Yoksa tek basına CuBuF Birsey yapamaz...
ali307 adlı üyeden alıntı
kazasız belasız sürüşler dilerim... motorundan soğuma meltem abla süper motorun var ;)
Teşekkür ederimde bana abla demeyin Lütfen ya..Daha 22 yaşıdayım...
Kim Karşı Koyabilirki Rüzgarıma...
-
07 Temmuz 2008, 16:18
#180
çok güzel görünüyor, güle güle kullan
Courageous
Beautiful
Racer......
HoNDa RuLeZZzzz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)