ilk motor merakım başladığında henüz orta okula yeni başlamıştım Ankarayada yeni taşınmıştık. Motorların servis işlerinde yeni kullanılmaya başladıgı dönemlerde yda benim aklımın yeni yeni erdiği dönemler olabilir Bir lokantada komi olarak para kazanma maksatlı işe başlamıstım paket servislerine ya yürüyerek ya bisikletle giderdik taki lokanta bir mobilet alana kadar sürdü .
Nasıl oldu bilmiyorum ama ben kullanmaya başladım karadüzen paket servislerine mobilet ile gitmeye başladım ve bu vazgeçilmez bir tutkununda başlangıcı oldu sanırım benim için. Bundan sonraki okul dısındaki dönemlerde yapacağım iş de belli olmuştu motorlupaketçi :D
Ve mobilet sonrasında yeni bir hayal oluşmuştu kafamda bir Puch motosiklet kullanmak koldan iki vites cok güzelde bir çalışma sesi vardı mobiletlere göre
Eksozu yanda güzeldi. Mobiletler gibi altta degildi mobiletlerde alttaki eksoz kaldırımlardan inip cıkarken bir kırılırsa sesi dayanılmaz gürültülü olurdu çünkü.
aslı bu
yavaş yavaş ilerliyordum koldan vitesliden sonra Honda kinetix ler piaggonun ufak zip'leri çıkmıştı bu sefer gözüm onlardaydı motor için işyeri değiştiriyordum artık Fakat Honda kinetixe bir süre binemedim onun yerine Hindistan malı Pride diye bir scooter kullandım.
Bu arada koldan vitesli olayına girmişken Vespa px200 ile tanışma fırsatımda oldu 1 sene kadar kullandım Vespa çok güzel bir aletti benim için kullandıklarımın en iyisiydi o dönemlerde çünkü elimde sadece bir resmi var.
Vespadan sonra yine vespa gibi hatta çok benzeri bir şeye biniyordum. Lambretta buda güzeldi bindiğim sorunsuz iki makineydi taakii bir arabaya çarpana kadar
Sonrasında piyasaya Honda'nın titanları çıktı ve mobiletler kayboldu şimdi sırada titana binmek vardı ama hiç titanım olmadı Ayaktan vitesliye ilk geçişimde Minsk ile çalışmaya başladım ve ilk ayaktan vitesli kullandığım motosikler olmştu minsk güzeldi
Bunların hiç birisi kendime ait değilllerdi artık bir motor almak istiyordum. Kendi param ile alacaktım tabiki çalışıp kazanıp biriktirdiğim 700 ytl ile motor aramaya başladım ve ilk motorumu şimdi KTM'si olan Tulu yürür diye bir arkadaştan almıştım 1,750 ytl ye aldım MZ301 ve yolumu ozamandan belirlemişim ben
ilk uzun gezimede bu motor sayesinde çıkmıştım Ankara-Antalya ve ilk ciddi tecrübemi bu yolda atlattım.. 2 Zamanlı şoku'nu yaşadım bu yolda motor şişmesi sonucu acı bir motor kilitlenmesi neyse reflex ile debriyajı sıkmam ve tekrar motorun boşa çıkması.
Ama alman Mz'lerini tutamazdı sanırım hep öyle derlerdi. En uzun ve en sorunsuz kullandığım motor oldu o dönemde MZ ve en az zarar ettiğim diyebilirim.
Piyasanın çinlilerle dolduğu dönemde motorumu sattım ve Bir türk firmasıyım diyen Kanuniden Tiger alıverdim tarzım iptaldi motor ise rahattı neyseki sorunsuz bir dönem yaşadım 6,000 km kadar binip sattım
Bu arada internetten devamlı araştırma içindeyken yine tarzıma dönüp fuarda da gözümü cbf 500 e koymuştum alacam derken bir ÖTV ile elimdeki para kala kaldık emsali er5 için biraz araştırmadan sonra bir er5 sahibi oldum ki benim için iyi bir atlama dönemi oldu er5 üzerinde çok şey öğrendiğim bir motor oldu. Her ne kadar sevilmesede biz mutluyduk :D
Üzerinde en uzun süre durduğum Ver5'im
Bu süre içinde yine bir fazer vakkası doğdu içimde inat ettik aldık bakalım bundan sonrası ne olacak şu an için yine uzun süre binmeyi düşündüğüm son motosikletim Fazer olacak gibi..
Yolumuz açık olsun diyorum..