Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yeni motosikletim: Yuki Tekken 125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG - Hero xPulse
    Herkese merhabalar, bir ay önce Yuki Tekken 125 aldım sıfır. Yeni bir motor olduğu için sanırım çok fazla kullanıcısı yok şu anda, o yüzden burada paylaşmak istedim sorusu olan olabilir diye.

    Bu motosikleti seçmemin nedeni görünüşü ve bütçemin kısıtlı olmasıydı. Motosiklet hakkında çok inceleme bulamadım internette ama Yuki markası hakkında orta ve güzel yorumlar gördüm (kötüler de var tabi), her ne kadar Çin menşeli ise de yine de bir şans vermek istedim. Aşağıda motorun bugün çektiğim fotoğraflarını koydum.

    Motosikleti bir aydır kullanıyorum, henüz 500km rodajının içinde. Şu anda genel olarak motosikletten memnunum diyebilirim. Biraz yüksek bir motosiklet, boyum 1.80 ve ayaklarım yere anca değiyor. Daha önce YBR kullanıyordum, o yüzden bunun yüksekliği başta biraz zorladı ama şu anda alıştım diyebilirim. Kullandıkça burada yazarım tecrübelerimi.

    Yuki ile ilgili bir sorum olacak forum sakinlerine. İstanbul anadolu yakasında en iyi diyebileceğiniz sizin bildiğiniz Yuki servisi hangisidir acaba? İlk defa Yuki marka motosiklet kullandığım için tamamen yabancıyım onların servis ağlarına.
















    tommygun, ozanturk, S_Hakkinen ve 4 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Hayirli olsun
    Uzun boylu olmam nedeniyle ilgimi cekti ancak 35-40bin lira bandinda riskli goruyorum.
    Ara ara guncellemelerinizi bekleriz
    OsaK bunu beğendi.

  3. #3
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    2020 modeli 30bin tl, alınır mı, sıfır istiyorsan ve bütçen yoksa alınır.

    artık en dandık motorun 50bin tl oldugunu düşünürsek 30 normal.

    ama 2021leri 40bin tl imiş, o paraya temiz ns200 alırdım.

    kalıtesıne yorum yapamam ancak motorun tipini cok begendım, dışardan daha pahalı bir alet gibi duruyor
    OsaK bunu beğendi.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

    Tasarım, renkler çok hoş. Lastikler, benim asfaltta ne işim var, dağa taşa vur beni diyor

    Ayak marşı olması güzel olmuş. Krom değil de siyah renk olması daha güzel olurdu.

    Ben genel olarak görüntüsünü çok beğendim.
    OsaK bunu beğendi.

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Hayırlı olsun. Şekil şemal hakikaten çok güzel motorda.
    OsaK bunu beğendi.

  6. #6
    Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Motosikleti
    R25 (2019)
    Hayırlı olsuni ilk 5bin kilometreden sonra zincir, dişli ve rulmanları iyi bir marka ile değiştirmeni tavsiye ederim.

    Ve tabii ki lastiklerini.
    OsaK bunu beğendi.
    MotoXPR

    https://www.youtube.com/@MotoXPR

  7. #7

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Allah kaza bela vermesin inş.

    Tip mükemmelmiş ya
    OsaK bunu beğendi.

  8. #8
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Hayırlı uğurlu olsun inşallah.
    Kazasız belasız, keyifle kullanmanı dilerim.
    Şekil şemal yerinde, güzel motosiklet.
    OsaK bunu beğendi.

  9. #9
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Kazasız belasız iyi günlerde kullan inşallah.

    Motorun tasarımı gerçekten göz alıcı, aşırı yakışıklı. Kuyruk ve egzoz tasarımı tenere 660'ı andırıyor

    Bi ara motorun tüm civatalarının sıkılığını kontrol et. Çinlilerde kroniktir, gevşeyen civatalar olabiliyor. Özellikle fren kaliperi, teker aks civataları, gidon civataları vb tüm civataları sırayla tek tek anahtarla kontrol et, gevşeyen varsa sıkıver.
    OsaK bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    10 Ekim 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Fazer
    Merhaba, ybr ile kıyasladığınızda vibrasyon durumu nedir ?

  11. #11

    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG - Hero xPulse
    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun
    Uzun boylu olmam nedeniyle ilgimi cekti ancak 35-40bin lira bandinda riskli goruyorum.
    Ara ara guncellemelerinizi bekleriz
    Kilometre yaptıkça paylaşırım tecrübelerimi burada. 500 km rodaj bakımı da yaklaşıyor, bakımdan sonra ilk güncellemeyi yapacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

    Alıntı ermanay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ybr ile kıyasladığınızda vibrasyon durumu nedir ?
    Şu anda rodajda olduğu için 5 bin deviri geçmemeye ve çok hızlı gitmemeye çalışıyorum. Yaptığım en yüksek hız 75-80 civarı. Şu ana kadar ciddi bir titreşim yaşamadım açıkçası. Yüksek devir ve yüksek hız da belki titreşim olabilir. Rodaj bakımından sonra tecrübemi paylaşırım bu konuda.

  12. #12
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Tip on numara.
    Yalnız o, 125 cc 10 hp lik motora bu ebatta lastikleri koyan, 160 kilo ağırlığa çıkaran mühendisin diplomasını gundikleyeyim.
    Bu model yurt dışında, yanlış hatırlamıyorsam Güney Amerika pazar için 250 cc üretildi. Yuki buna halihazırda ürettirdiği 125 cc lerden bir blok taktırmış, 2. egsoz bile gereksiz fazla.
    OsaK bunu beğendi.

  13. #13
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Hayırlı olsun, keyifle sürmek nasip olur inşallah. Lastikleri acilen değiştirmek için bütçe ayırın, motosikletinizin karakteri değişecek emin olun.

    Yağ bakımlarını, zincir yağlama ve gergi kontrollerini sık yapın, yarı sentetik MA sınıfı yağ tercih edin, yetkili servisi boşverin demem gerekiyor çünkü Yuki yetkili servisleri genellikle yetki almış basit tamirciler oluyor. Sonrasında sıkıntı çıktığında garanti falan hak getire. Onun için Çinlide garantiyi çok da şey etmemek gerek kanısındayım. Tabi ki yine de siz bilirsiniz, ama güvenilir ve kaliteli bir ustayı dandik yetkili bir servise her zaman tercih ederim.

    Motosiklet çok yakışıklı, YUKI' yi sök KTM yapıştır piyasanın %99' u sorgulamadan inanır, model sorar. O derece keyifli tasarımı var. Zaten çinliler tasarımla çok kazanıyor malumunuz. Yuki' de kanaatimce makul fiyatlılar içinde en iyi çinlilerden biri. Tekrardan hayırlı olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tip on numara.
    Yalnız o, 125 cc 10 hp lik motora bu ebatta lastikleri koyan, 160 kilo ağırlığa çıkaran mühendisin diplomasını gundikleyeyim.
    Bu model yurt dışında, yanlış hatırlamıyorsam Güney Amerika pazar için 250 cc üretildi. Yuki buna halihazırda ürettirdiği 125 cc lerden bir blok taktırmış, 2. egsoz bile gereksiz fazla.
    O sadece kapak. Aslında tek bir susturucu var, daha doğrusu susturucu kazan tipinde yayvan ve tek parça, artçı sele ve kuyruk altında kalıyor. Görüntüyü kurtarmak için iki susturucu varmış gibi bir hava yaratılmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

    Bir de şimdi fark ettim. Tam motorun altında, alttan en sık darbe alınan yere adam fren hidrolik dağıtıcı "P"Valf gibi birşey koymuş, sanırım hidrolik frende kombine fren uygulamak istemiş. Ama arkadaş o valfin koyulacağı yer orası mıdır. Değil araziye çıkarken, kaldırımdan inerken dahi ona vurur kırar adam, farketmeden hem ön hem arka fren hidroliğini boşaltacak ve frenlerin her ikisini de aynı anda devre dışı bırakacak büyük bir sorun, hayati risk.

    Acilen bahsettiğim yeri kontrol edip bir şekilde valfin konumunu değiştirmenizi veya iptal etmenizi öneririm. yoksa siz farkında dahi varmadan ön ve arka freninizi birlikte bir anda kaybedebilirsiniz. Korkunç bir durum olur, acilen kontrol edip çözüm bulmanızı öneriyorum.
    OsaK bunu beğendi.
    ...

  14. #14
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Artık Yok. Kim bilir nezaman...
    Valla şekli çok iyi. Umarım üzmez sizi. Allah kazasız belasız bindirsin Tecrübelerini aktarırsan seviniriz.
    OsaK bunu beğendi.
    "Çok Bilen Çok Yanılır"

    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  15. #15

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Herkes söylemiş, şekil şemal cidden güzel. Mekanik olarak ta üzmez umarım. 160 kilo çokmuş gerçekten.

    Diğer modellerin fiyatlarına baktım da.. Vay arkadaş,neler olmuş...
    OsaK bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG - Hero xPulse
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, keyifle sürmek nasip olur inşallah. Lastikleri acilen değiştirmek için bütçe ayırın, motosikletinizin karakteri değişecek emin olun.

    Yağ bakımlarını, zincir yağlama ve gergi kontrollerini sık yapın, yarı sentetik MA sınıfı yağ tercih edin, yetkili servisi boşverin demem gerekiyor çünkü Yuki yetkili servisleri genellikle yetki almış basit tamirciler oluyor. Sonrasında sıkıntı çıktığında garanti falan hak getire. Onun için Çinlide garantiyi çok da şey etmemek gerek kanısındayım. Tabi ki yine de siz bilirsiniz, ama güvenilir ve kaliteli bir ustayı dandik yetkili bir servise her zaman tercih ederim.

    Motosiklet çok yakışıklı, YUKI' yi sök KTM yapıştır piyasanın %99' u sorgulamadan inanır, model sorar. O derece keyifli tasarımı var. Zaten çinliler tasarımla çok kazanıyor malumunuz. Yuki' de kanaatimce makul fiyatlılar içinde en iyi çinlilerden biri. Tekrardan hayırlı olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------



    O sadece kapak. Aslında tek bir susturucu var, daha doğrusu susturucu kazan tipinde yayvan ve tek parça, artçı sele ve kuyruk altında kalıyor. Görüntüyü kurtarmak için iki susturucu varmış gibi bir hava yaratılmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

    Bir de şimdi fark ettim. Tam motorun altında, alttan en sık darbe alınan yere adam fren hidrolik dağıtıcı "P"Valf gibi birşey koymuş, sanırım hidrolik frende kombine fren uygulamak istemiş. Ama arkadaş o valfin koyulacağı yer orası mıdır. Değil araziye çıkarken, kaldırımdan inerken dahi ona vurur kırar adam, farketmeden hem ön hem arka fren hidroliğini boşaltacak ve frenlerin her ikisini de aynı anda devre dışı bırakacak büyük bir sorun, hayati risk.

    Acilen bahsettiğim yeri kontrol edip bir şekilde valfin konumunu değiştirmenizi veya iptal etmenizi öneririm. yoksa siz farkında dahi varmadan ön ve arka freninizi birlikte bir anda kaybedebilirsiniz. Korkunç bir durum olur, acilen kontrol edip çözüm bulmanızı öneriyorum.

    Teşekkürler. Evet lastikler arazi için ve ben daha çok asfaltta kullanacağım, bu yüzden lastikleri değiştireceğim yakın zamanda. Büyük ihtimalle rodajdan sonra.

    Yuki servislerini hiç bilmiyorum ama dediğiniz gibi iyi bir usta bulmak her zaman daha iyi olur çinli motorlar için. Birkaç bin kilometre sürdükten sonra eğer mekanik ve elektronik herhangi bir kronik arıza olmazsa Yuki'nin servisine gitmeyi bırakırım iyi bir usta bulabilirsem.

    Motorun altındaki hidrolik dağıtıcıyı da haftaya rodaj için servise gidince sorayım ustaya, belki birşey yapabilirler bu konuda.

  17. #17
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS TWİN
    Güzel motor, tipi şekli şemali yerinde kaliteli duruyor. Bende beğendim. Kazasız belasız kullanın. Hayırlı olsun.
    OsaK bunu beğendi.

  18. #18
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    tekkende hangi karakter bu. jine benziyo biraz

  19. #19
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
    OsaK bunu beğendi.

  20. #20
    ozanturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2022
    Şehir
    istanbul bağcılar
    hayırlı olsun, tam hayalimdeki makineyi almışsınız, darısı başımıza
    OsaK bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler