Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

yeni şehir içi yoldaşım (kymco) kayınço x-town 125i :)

    Leoncino
  1. #21

    Üyelik
    13 Ekim 2018
    Motosikleti
    Cymco xtown 125 i
    Şimdi 1000 km bakımı yaptırdım hava filtresi ufak tefek yağlama vs.. beşbinde bi değişimi var ama ben 4000 civarı değiştircem uzun yol için çok iyi seneye nasip olursa ankaraya gidip gelicem gidiş geliş 1100 km bence çok iyi motor uzun yoldada dinlerdirdikten sonra bence bir sorun olmaz sonuçta enjeksiyon sıvı soğutma var 😊
    engin_deniz bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fazer800+xmax250
    Alıntı XEmrahx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi 1000 km bakımı yaptırdım hava filtresi ufak tefek yağlama vs.. beşbinde bi değişimi var ama ben 4000 civarı değiştircem uzun yol için çok iyi seneye nasip olursa ankaraya gidip gelicem gidiş geliş 1100 km bence çok iyi motor uzun yoldada dinlerdirdikten sonra bence bir sorun olmaz sonuçta enjeksiyon sıvı soğutma var ��
    ne kadar ödediniz bakımlar da_ 300 km ve 1000 km bakımlarında ?

  3. #23

    Üyelik
    13 Ekim 2018
    Motosikleti
    Cymco xtown 125 i
    Bugün 1000 km bakımı yaptırdım hafa filtresi ufak tefek yağ vs..yağ bakımı beşbinde değişmesi lazım ama ben 4000 civarı değiştircem uzun yolda size katılmıyorum gayet konforlu rahat bi motor.seneye nasip olursa ankaraya gidicem 1100 km gidiş geliş dinlendirdikten sonra bişey olmaz sanırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

    Msjım gitmiyordu bi sorun vardı heralde 100 tl masraf oldu 50 yağ 50 işçilik

  4. #24

    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MASH150/PCX150/MT25/XMAX250/DOWNTOWN350
    Emrah Kardeşim öncelikle hayırlı olsun. Bende Downtown350 kullanıyorum. Daha önce honda ve yamahanın scoter ve maxi scoter modellerini kullandım. Xtown seni mutlu edecektir. Arkadaşım xtown125 kullanıyor. UZun yollara çıkıyoruz. 90-100 çok rahat gidiyoruz.

  5. #25
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    Hayırlı olsun kazasız belasız.

  6. #26

    Üyelik
    13 Ekim 2018
    Motosikleti
    Cymco xtown 125 i
    Teşekkürederim sizin motor da çok güzel bi abimize alıcaz nasip olursa zaten niyetimiz uzun yol alsın motoru gezicez tabi yetişemem ona ama zaten 90 km bi motor için ideal Allah korusun bilmiyorum cymco güzel bir motor
    engin_deniz bunu beğendi.

  7. #27
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fazer800+xmax250
    evet ilk bakımdan çıktık. rodaj bitti sayılır. motorun gidişi biraz daha kendine geldi gibi. yakıt ortalamam şuana dek 3.0 - 3.1 lt civarında bence gayet iyi değerler. en son 325 km menzil ile depoyu fullediğimde 10 lt yakıt aldı depo. fabrikasyon lastikler bence yeterli seviyede. koltuk altı bagajının çok geniş olmasına rağmen, birde topcase taktım motora geçtiğimiz gün. arkaya çanta takmak için herhangi bir demire ihtiyaç yok. arkadaki demirde kapak var kapağı kaldırdıktan sonra. kullanmak istediğiniz çantanın tablasını takıyosrunuz ve işlem tamamdır maxem marka 2 kask alabilen beyaz bir çanta aldım n11 den 185 liraya. yani çanta işini işçilik bana ait 185 liraya çözdük çanta takmadan önce acaba son hız düşermi motor hantallaşırmı diye düşündüm ama düşündüğüm gibi negatif bi etkisi olmadı. ilk fırsatta resim eklerim

  8. #28
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ilk bakımdan çıktık. rodaj bitti sayılır. motorun gidişi biraz daha kendine geldi gibi. yakıt ortalamam şuana dek 3.0 - 3.1 lt civarında bence gayet iyi değerler. en son 325 km menzil ile depoyu fullediğimde 10 lt yakıt aldı depo. fabrikasyon lastikler bence yeterli seviyede. koltuk altı bagajının çok geniş olmasına rağmen, birde topcase taktım motora geçtiğimiz gün. arkaya çanta takmak için herhangi bir demire ihtiyaç yok. arkadaki demirde kapak var kapağı kaldırdıktan sonra. kullanmak istediğiniz çantanın tablasını takıyosrunuz ve işlem tamamdır maxem marka 2 kask alabilen beyaz bir çanta aldım n11 den 185 liraya. yani çanta işini işçilik bana ait 185 liraya çözdük çanta takmadan önce acaba son hız düşermi motor hantallaşırmı diye düşündüm ama düşündüğüm gibi negatif bi etkisi olmadı. ilk fırsatta resim eklerim
    Esenyurtun neresindesin diye bakındım bakındım ama tam çözemedim talat paşa devlet hastanesi cıvarlarında resmi çektiğiniz yer bende süper 8 kulanıyorum 20 bin km reye yaklaştık fiyatı kaça geldi taksit nakitmi aldınız indirim yapıldımı süper 8 satıp almak lazım çiçek gibi kazasız belasız sürün uzun yılar böylesi zor bulunur birdaha kymconun yağına suyuna kendisine bakın kafanız rahat uzun km relerce binersiniz
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)