Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

yeni yol motorum v-strom dl-650 :)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Evde denenebilir mi?
    engin_deniz bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evde denenebilir mi?
    evde köz olmayacağı için aynı tadı vermez sanırım. ama denenebilir

  3. #23
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Asıl sormaya çalıştığım da oydu. Köz mü, ateş mi diye.
    engin_deniz bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
    endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. bu
    yüzden endüro değildir. tel jant sert darbede yamulur , sökülür
    düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
    üzülürüz.

    ( çukura girildiğinde veya ön teker sert bir cisme çarptığında bütün darbe doğrudan janta gelmez. lastik ve amörtisörler darbeyi dağıtır. doalyısıyla alaşım jantlar kolay kolay kırılmaz. tel jantı olan 200-250 kg luk endurolarla jantın kıralacağı şiddette hoplayıp zıplamaya kalkarsan, kıçını yere vurursun çanak kırılır, çanak kırılırsa da güzel olmaz.)

    delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
    patlar ayrıca ,su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
    ama kuru aküde güzeldir . ama endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
    yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

    (artık enduronun atası kabul edilen KTM ve BMW kendi motorlarında dele gibi bakım gerektirmeyen aküler kullanıyor. sulu akü arayacaz diye uğraşırsak, enduro motor bulmakta zorlanırız bulamazsak da motorsuz kalırız motorsuz kalırsak da güzel olmaz.)






    dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
    filan yoktur . çünkü o endüro değildir . koruma olmazsa korunamaz ,
    korunamazsa bozulur . bozuldumu kızar tekme atarız . tekme atarsak
    yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
    endüroo değildir.

    (dele de bunların hepsi vardır bunlara ek olarak tekmelerden korunmak için radyatör koruma, yağ radyatörü koruma, zincir muhafaza zımbırtılar da vardır. )

    dele nin lastikleri tüpsüzür. endüro tüp vardır . demek ki dele ye
    eksik parça koymuşlar . parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
    yüzden dele endurö değildir. ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
    şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
    pompa ilede şişip canta oturmaz. yerine oturmazsa çirki gözükür , o
    zaman endürö olamaz.

    (delenin lastiği tüpsüzdür. tüpsüz lastik, tüplüye nazaran daha zor patlar. yanınızda alet edavat yoksa bile köpükle falan yolunuza devam edebilirsiniz. ben köpük falan uğraşmam. tamir edince sağlam olmalı diyorsanız, tubeless lastiğin içine yedek şambriyel rahatlıkla takılabilir değil mi... bu yüzden dele, enduro motorların oluşma ihtimali en fazla sorun olan lastik patlaması ve tamir konusunda daha avantajlıdır.)








    dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
    **örtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
    sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
    tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
    çünkü endürolar güzeldir.

    ( arazide motor sürülecekse, o araziye gidene kadar önemli miktarda asfaltta sürüş yaparız değil mi? Enduro dayanıklı demektir, her koşula uygun demektir. buyüzden cross yapılmayacaksa hep yumuşak amortisör verimli olmaz. verimsiz makine de enduro olmaz )

    dele 'de tork yerine beygire vardır . endüro beygirden çok torku sever
    . dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
    değiştirilir , vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
    arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . endüro kırılmaz , fiteside
    zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . tork güzeldir , eğer
    güzel se demekki o endürodur. tork bize çok faydalıdır , beygir
    yorulur , acıkır , kişner ama dahada kötüsütork sakin bir hayvandır her zaman
    çalışlır..

    (amacımız yol toprak da olsa yolumuza devam etmekse delenin torku yeterlidir. ama amaç, daha yüksek hızlarda sürüp, limitlere yaklaşmaksa dele yetersizdir. o da biraz cross a kayar. cross motorla da uzun yol rahat olmaz. rahat olmazsa enduro olmaz.)



    bunu kopyalamasam öldürdüm :D okumayan kalmasın :D dele'nin arazi performansı fena değil. artçılı ve full yüklü bi şekilde crf'lerin devrildiği yerden çıktım. ha çıkılmaması gerekiyodu ama çıktım. mallık yaptım kabul ama çıktım :D dele enduro değildir. dele çok güzel uzun yol motorudur. üzülmemesi gerekir.
    engin_deniz bunu beğendi.

  5. #25
    demirkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250i
    hayırlı olsun, tekerine taş değmesin...
    engin_deniz bunu beğendi.

  6. #26
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Alıntı schizo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
    endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. bu
    yüzden endüro değildir. tel jant sert darbede yamulur , sökülür
    düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
    üzülürüz.

    ( çukura girildiğinde veya ön teker sert bir cisme çarptığında bütün darbe doğrudan janta gelmez. lastik ve amörtisörler darbeyi dağıtır. doalyısıyla alaşım jantlar kolay kolay kırılmaz. tel jantı olan 200-250 kg luk endurolarla jantın kıralacağı şiddette hoplayıp zıplamaya kalkarsan, kıçını yere vurursun çanak kırılır, çanak kırılırsa da güzel olmaz.)

    delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
    patlar ayrıca ,su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
    ama kuru aküde güzeldir . ama endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
    yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

    (artık enduronun atası kabul edilen KTM ve BMW kendi motorlarında dele gibi bakım gerektirmeyen aküler kullanıyor. sulu akü arayacaz diye uğraşırsak, enduro motor bulmakta zorlanırız bulamazsak da motorsuz kalırız motorsuz kalırsak da güzel olmaz.)






    dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
    filan yoktur . çünkü o endüro değildir . koruma olmazsa korunamaz ,
    korunamazsa bozulur . bozuldumu kızar tekme atarız . tekme atarsak
    yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
    endüroo değildir.

    (dele de bunların hepsi vardır bunlara ek olarak tekmelerden korunmak için radyatör koruma, yağ radyatörü koruma, zincir muhafaza zımbırtılar da vardır. )

    dele nin lastikleri tüpsüzür. endüro tüp vardır . demek ki dele ye
    eksik parça koymuşlar . parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
    yüzden dele endurö değildir. ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
    şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
    pompa ilede şişip canta oturmaz. yerine oturmazsa çirki gözükür , o
    zaman endürö olamaz.

    (delenin lastiği tüpsüzdür. tüpsüz lastik, tüplüye nazaran daha zor patlar. yanınızda alet edavat yoksa bile köpükle falan yolunuza devam edebilirsiniz. ben köpük falan uğraşmam. tamir edince sağlam olmalı diyorsanız, tubeless lastiğin içine yedek şambriyel rahatlıkla takılabilir değil mi... bu yüzden dele, enduro motorların oluşma ihtimali en fazla sorun olan lastik patlaması ve tamir konusunda daha avantajlıdır.)








    dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
    **örtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
    sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
    tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
    çünkü endürolar güzeldir.

    ( arazide motor sürülecekse, o araziye gidene kadar önemli miktarda asfaltta sürüş yaparız değil mi? Enduro dayanıklı demektir, her koşula uygun demektir. buyüzden cross yapılmayacaksa hep yumuşak amortisör verimli olmaz. verimsiz makine de enduro olmaz )

    dele 'de tork yerine beygire vardır . endüro beygirden çok torku sever
    . dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
    değiştirilir , vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
    arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . endüro kırılmaz , fiteside
    zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . tork güzeldir , eğer
    güzel se demekki o endürodur. tork bize çok faydalıdır , beygir
    yorulur , acıkır , kişner ama dahada kötüsütork sakin bir hayvandır her zaman
    çalışlır..

    (amacımız yol toprak da olsa yolumuza devam etmekse delenin torku yeterlidir. ama amaç, daha yüksek hızlarda sürüp, limitlere yaklaşmaksa dele yetersizdir. o da biraz cross a kayar. cross motorla da uzun yol rahat olmaz. rahat olmazsa enduro olmaz.)



    bunu kopyalamasam öldürdüm :D okumayan kalmasın :D dele'nin arazi performansı fena değil. artçılı ve full yüklü bi şekilde crf'lerin devrildiği yerden çıktım. ha çıkılmaması gerekiyodu ama çıktım. mallık yaptım kabul ama çıktım :D dele enduro değildir. dele çok güzel uzun yol motorudur. üzülmemesi gerekir.
    üşenmeden nasıl yazdın diyecektim ki son cümleye geldiğimde anladım işin gerçeğini dl güzeldir sevdim ben kendisini. 3lü set alimünyum çanta ilede daha güzel olacak yakında du bakalım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

    Alıntı demirkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun, tekerine taş değmesin...
    teşekkürler cümlemizin

  7. #27
    yasinkeleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakın bir arkadaşımın yıllardır kullandığı ve gözü gibi baktıgı vstromunu satmak istediğini söyleyince, şehiriçinde kullandığım joymaxi satıp vstromu da ben aldım. yabancıya gitmesini istemedik tracer 900 almıştım birkaç ay önce, lakin arazide toprak yolda traceri zaptetmek zor. uzun yolculuklarımda ara ara toprak stabilize yollarda sürüyorum, vstrom bence hem asfalt hemde arazide karışık kullanıma hitap eden bir model. şimdilik mutluyuz. geçtiğimiz haftasonunuda kocaeli yuvacık menevşe yaylası yolundaydık. pek keyif aldık
    birkaç kare ile süsleyelim



    https://i.hizliresim.com/D7n3do.jpg

    https://i.hizliresim.com/EPv3Rz.jpg

    https://i.hizliresim.com/2JGj92.jpg

    https://i.hizliresim.com/jylBWL.jpg

    https://i.hizliresim.com/m2vEk8.jpg

    https://i.hizliresim.com/BLl8AM.jpg

    umarım birgün dileyen herkes istediği motosiklete sahip olur..
    hayırlı olsun allah kaza bela vermesin hocam
    engin_deniz bunu beğendi.

  8. #28
    Msk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09
    Hayırlı olsun kazasız, belasız, cezasız keyif dolu sürüşler diliyorum

  9. #29
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Hayırlı uğurlu olsun.. Sürekli uzun yol yapma hevesiyle yanıp tutuşan ben ss motor sevdamdan vazgeçebilirsem bir gün böyle bi makina alıcam Lakin vazgeçilebilir bi heves değil sanırım Belki loto falan tutar havadan 20-30 bin lira gelir yan motor olarak alırım Çok konforlu olduğuna eminim, o yüzden deneyip aklımı karıştırmak istemiyorum Kazasız belasız kullanmanız dileğimle.

    Muzda çikolatadan sonra size tavsiyem portakal içinde türk kahvesi pişirmeniz

    Kullanıyorsanız portakal ve su bardağı kullanarak nargilede yapabilirsiniz
    engin_deniz bunu beğendi.

  10. #30
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Alıntı Msk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun kazasız, belasız, cezasız keyif dolu sürüşler diliyorum
    Adam makinayi ilana koydu, sen daha yeni hayirli olsun diyosun :D

    Satılık bu vstrom arkadaşlar
    engin_deniz bunu beğendi.

  11. #31
    Msk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam makinayi ilana koydu, sen daha yeni hayirli olsun diyosun :D

    Satılık bu vstrom arkadaşlar
    Dostum forumda yeniyim O zaman hayırlı işler dileyelim
    engin_deniz bunu beğendi.

  12. #32
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    evet arkadaşlar vstrom satılık yaklaşık olarak 5 ayda 18k km yaptık. hemen hemen tüm türkiyeyi gezdim. lakin tracer 900ümde olduğu için 1 motorumdan vazgeçmem gerekiyor bu ara nakit ihtiyacım sebebi ile. forumdan bir arkadaşımız sahip olmak isterse fiyatta yardımcı olurum.

    hayat sürünce güzel facebook ve instagram sayfamdam nerelere gittiğime bakabilirsiniz.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...03193285/detay

  13. #33

    Üyelik
    20 Ağustos 2018
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan.
    engin_deniz bunu beğendi.

  14. #34
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam makinayi ilana koydu, sen daha yeni hayirli olsun diyosun :D

    Satılık bu vstrom arkadaşlar
    sana satiim karşim. hazır paranda var :D


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)