İlk motosikletim honda cbr250r
-
23 Haziran 2015, 20:01
#1
Reklamlar
-
23 Haziran 2015, 20:06
#2
Çok temiz görünüyor.Kazasız belasız. Güle güle kullan.
-
23 Haziran 2015, 20:06
#3
Ah be, keşke almadan önce sorsaydın.
O motosiklet kamyon altından çıktı, 2 senedir parça parça topluyorlardı, nihayet bitirip satışa koymuşlar demekki...
Şaka şaka kazasız belasız kullanın güzel duruyor
-
23 Haziran 2015, 20:10
#4
essegesse adlı üyeden alıntı
Çok temiz görünüyor.Kazasız belasız. Güle güle kullan.
teşekkür ederim
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Ah be, keşke almadan önce sorsaydın.
O motosiklet kamyon altından çıktı, 2 senedir parça parça topluyorlardı, nihayet bitirip satışa koymuşlar demekki...
Şaka şaka kazasız belasız kullanın güzel duruyor
az kalsin yüreğime indiriyordun usta ve honda servisine gösterdimde aldım bide
-
23 Haziran 2015, 20:32
#5
Kocaeli İl Temsilcisi
Hayırlı olsun kazasız belasız . İlk motosikletiniz ve siz sürekli yüksek devir kullanıyorum diyorsunuz . Bence dikkat edin yoksa aramızdan ayrılabilirsiniz . Hem motorun ilk günden canını almayın , orta devirlerde kullanın 3.5 litrelere kadar düşecektir yakıt ortalaması .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
23 Haziran 2015, 21:09
#6
darısı başımıza ( yeni basliyicaklar olarak )
-
23 Haziran 2015, 21:18
#7
Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler, ışıklarda birinci viteste beklemenizi hararetle öneririm bir acemi olarak.
-
23 Haziran 2015, 21:21
#8
Hadi hayırlı uğurlu olsun
-
23 Haziran 2015, 22:11
#9
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kazasız belasız . İlk motosikletiniz ve siz sürekli yüksek devir kullanıyorum diyorsunuz . Bence dikkat edin yoksa aramızdan ayrılabilirsiniz .
Hem motorun ilk günden canını almayın , orta devirlerde kullanın 3.5 litrelere kadar düşecektir yakıt ortalaması .
şehir içi 2. viteste 3 e atamıyorum mecbur yüksek devir çeviriyor işiklardan kalkıyorum 2. vitese atıyorum 40-70 km bandında kullanıyorum genelde yüksek devir çeviriyor o yüzden biraz daha alışınca orta devirlerde kullanmaya dikkat ederim elbette
rynith adlı üyeden alıntı
darısı başımıza ( yeni basliyicaklar olarak )
en kısa zamanda istediğiniz motoru alırsınız inşallah
sonalp adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler, ışıklarda birinci viteste beklemenizi hararetle öneririm bir acemi olarak.
debriyaja basmaktan elim ağrıyor maalesef şimdiye kadar aksi bir durumla karşılaşmadım ama tavsiyene uymaya çalışırım teşekkür ederim.
sailor33 adlı üyeden alıntı
Hadi hayırlı uğurlu olsun
eyvallah teşekkür ederim
-
23 Haziran 2015, 22:20
#10
Hayirli olsun kazasiz belasiz guzel gunlerde kullan
-
23 Haziran 2015, 22:24
#11
Allah kazasız belasız binmek nasip etsin. Bu arada 1.vites veya diğer viteslere geçmeme problemi bende de var (Cbr125). Debriyaj sıkılı vaziyette ara gaz yaparak vites değiştirdiğimde geçiyor. Bir dene istersen
-
23 Haziran 2015, 22:31
#12
Hayırlı olsun, Cbr serisinin en güzel rengi bence Geçen sene ben de kullandım. Yağ olarak bir sonraki değişimde Ipone 10/40 kullanın sentetik olmayan, titreşim ve vites geçişleri iyileşecektir.
9bin devire gelmeden vites atmayı alışkanlık haline getirirseniz hem motor hem de siz daha yorulmadan yola devam edersiniz.
Oturuş pozisyonu için Altın Elbiseli Adam videosunu izleyin, depo çok kolay kavranmıyor ama ağırlığı ayaklara verirseniz el ağrısından kurtulursunuz bir nebze. Uygun devir aralığında vites geçmeme gibi derdiniz olmaz, alışırsınız merak etmeyin.
Kazasız belasız sürüşler, motosikletinizi mümkün olduğunca siz yıkayın
-
23 Haziran 2015, 22:39
#13
ardacik adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun kazasiz belasiz guzel gunlerde kullan
eyvallah teşekkür ederim.
K4NuNi adlı üyeden alıntı
Allah kazasız belasız binmek nasip etsin. Bu arada 1.vites veya diğer viteslere geçmeme problemi bende de var (Cbr125). Debriyaj sıkılı vaziyette ara gaz yaparak vites değiştirdiğimde geçiyor. Bir dene istersen
bende sadece ışıklarda beklerken boştan 1. vitese atmaya çalıştığımda geçmiyor debriyajı kavramaya kadar bırakıp vitese attığımda geçiyor kronik sorunmuş sanırım. diğer vites geçişlerinde hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, Cbr serisinin en güzel rengi bence
Geçen sene ben de kullandım. Yağ olarak bir sonraki değişimde Ipone 10/40 kullanın sentetik olmayan, titreşim ve vites geçişleri iyileşecektir.
9bin devire gelmeden vites atmayı alışkanlık haline getirirseniz hem motor hem de siz daha yorulmadan yola devam edersiniz.
Oturuş pozisyonu için Altın Elbiseli Adam videosunu izleyin, depo çok kolay kavranmıyor ama ağırlığı ayaklara verirseniz el ağrısından kurtulursunuz bir nebze. Uygun devir aralığında vites geçmeme gibi derdiniz olmaz, alışırsınız merak etmeyin.
Kazasız belasız sürüşler, motosikletinizi mümkün olduğunca siz yıkayın
şu an içinde motul varmış sürekli motul kullanıyormuş daha çok var yağ değişimine
9k deviri geçmeme tavsiyene uymaya çalışırım.
internette 4 5 aydır sayısız video izledim belki 2 şer kez izledim çoğu videoyu o şekilde oturmaya çalışıyorum.
aldığım kişi basınçlı suyla yıkatmamış genelde kendisi yıkamış bende kendim yıkarım bundan sonra tavsiyelerin için teşekkür ederim
-
23 Haziran 2015, 22:44
#14
phns adlı üyeden alıntı
şu an içinde motul varmış sürekli motul kullanıyormuş daha çok var yağ değişimine
9k deviri geçmeme tavsiyene uymaya çalışırım.
internette 4 5 aydır sayısız video izledim belki 2 şer kez izledim çoğu videoyu o şekilde oturmaya çalışıyorum.
aldığım kişi basınçlı suyla yıkatmamış genelde kendisi yıkamış bende kendim yıkarım bundan sonra tavsiyelerin için teşekkür ederim
Motul 1 ile 2 arasında inada sebep olabiliyor bunları Cbr250 forumunda konuşmuştuk. Elbette kaliteli bir yağ ama Ipone daha titreşimsiz bir performans sunuyor. Basınçlı su her motosiklete verdiği zarar dışında bu seride sol sağ grenajların üzerindeki altın rengi stickerların kalkamına neden olabilir. Aman dikkat !
Ayrıca boştan 1'e inmek yerine, 1'den 2'ye geçmeyi mesele edin. Zira birinci viteste giderken hızlanmak için 2'ye geçmeye çalıştığınızda boşta kalırsanız zor durumda kalırsınız, uygun deviri sürdükçe bulacaksanız, 1-2 arasını sert kaldırın, gelen tak sesini de dert etmeyin.
-
23 Haziran 2015, 23:24
#15
-
24 Haziran 2015, 01:16
#16
Hayırlı olsun.kimse sormamış merak ettim.Kaça aldınız?
-
24 Haziran 2015, 02:24
#17
Maşallah hayırlı olsun. Ben de Motora yeni başladım. Siz de ilk motorum dediniz sanırım. İlk motor için 250cc fazla değil mi? Yanlış anlamayın lütfen
-
24 Haziran 2015, 04:07
#18
Moderatör
Hayırlı kazasız belasız olsun, ilk deneyimler hoşuma gitmedi, dikkat! Yağı motul yap vites geçişi rahatlar, ara gazı vererek vites atlat daha rahat geçer, ama altından da kaçırma. Son motorun olmamasını canı gönülden temenni ederim. Hiç durmayacağını düşünerek gaz aç.
-
24 Haziran 2015, 13:54
#19
Sokollu adlı üyeden alıntı
Motul 1 ile 2 arasında inada sebep olabiliyor bunları Cbr250 forumunda konuşmuştuk. Elbette kaliteli bir yağ ama Ipone daha titreşimsiz bir performans sunuyor. Basınçlı su her motosiklete verdiği zarar dışında bu seride sol sağ grenajların üzerindeki altın rengi stickerların kalkamına neden olabilir. Aman dikkat !
Ayrıca boştan 1'e inmek yerine, 1'den 2'ye geçmeyi mesele edin. Zira birinci viteste giderken hızlanmak için 2'ye geçmeye çalıştığınızda boşta kalırsanız zor durumda kalırsınız, uygun deviri sürdükçe bulacaksanız, 1-2 arasını sert kaldırın, gelen tak sesini de dert etmeyin.
1-2 arası bazen boşta kaldığım oluyor ama çok sıkıntı yaşamadım ilk olduğunda tedirgin oldum biraz ama yinede panik yapmadım 1-2 arasını sert kaldırmaya çalışıyorum. diğer bakımda iphone kullanacağım tavsiye için teşekkürler.
papazkemal adlı üyeden alıntı
Maşallah
hayırlı olsun
teşekkür ederim
emrb adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.kimse sormamış merak ettim.Kaça aldınız?
9.500 tl ye aldım 2012 19.000 km lastikler 1000-2000 km arasında ve koruma takozu ekstraları.
brnkrc adlı üyeden alıntı
Maşallah hayırlı olsun. Ben de Motora yeni başladım. Siz de ilk motorum dediniz sanırım. İlk motor için 250cc fazla değil mi? Yanlış anlamayın lütfen
trafik tecrübem epey var 5-6 yıldır aktif olarak araba kullanıyordum o yüzden fazla olduğunu hiç düşünmedim 250 cc çok gaz açınca altından çıkıp gidecek güçte bir motor değil zaten bence en ideali başlangıç için 250cc.
leopessia adlı üyeden alıntı
Hayırlı kazasız belasız olsun, ilk deneyimler hoşuma gitmedi, dikkat! Yağı motul yap vites geçişi rahatlar, ara gazı vererek vites atlat daha rahat geçer, ama altından da kaçırma. Son motorun olmamasını canı gönülden temenni ederim. Hiç durmayacağını düşünerek gaz aç.
hiç durmayacağını düşünerek gaz aç derken az gaz aç demek istiyorsun herhalde
-
24 Haziran 2015, 14:25
#20
hayırlı olsun kazasız belasız surusler dılerım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)