Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Merhaba

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    merhabalar,

    ankara'da yaşıyorum, motora merak saldım. orta yaşla (34'üm) beraber gelen kriz midir nedir bilmiyorum ama bir motorum olsun, işe onunla gidip geleyim istiyorum. motorlar hakkında araştırma, okuma yaparken bu siteye rastladım. gayet dolu bir içerik mevcut, çok faydalandım. motosiklet teorisi kitabını okudum. diğer kitaplar da sırada. okunacak, öğrenilecek, tecrübe edilip yaşanacak çok şey var ve bu bana büyük coşku veriyor.

    sanırım ilk yapacağım şey A2 ehliyeti almak olacak. ankara'da A2 ehliyetini doğru dürüst bir eğitimle veren pek bir kurs yok gerçi. bu forumda yazılanlardan öğreniğin kadarıyla bir kurs adı buldum. diğerlerine oranla daha ciddi bir eğitim veriyorlarmış (hatta diğerlerinde eğtiim filan yok zaten). yapmayı planladığım ikinci şey ankara'daki profesyonel eğitimlerden almak. onların da iletişim bilgilerini sizlerin yazdıklarından edindim. para işini yavaş yavaş edinen biri olduğum için bu planladıklarımı yavaş yavaş aralıklarla yapacağım. para ve zaman oldukça birer birer yani. daha bunun motoru var, kaskı, botu, montu, eldiveni derken benim motorcu olmam zaman alacak gibi. ama hevesim hala diri.

    ilk motor konusunda araştırma yaparken de bu forumda yazılanlardan çok faydalandım. yamaha ybr 125'in benim için güzel bir başlangıç olacağını düşündüm. koltuğu rahat, pek sorun çıkarmayan, parçaları çok pahalı olmayan, az yakan bir commuter isteyince honda cbf 150 ile yamaha 125 arasında kaldım. sonra honda'nın tekleme vesaire sorunlarını okuyunca baş edemem diye düşündüm. bir de yabancı sitelerde enjeksiyonlu honda cbf 125'i görünce honda'ya iyice kıl oldum onu buraya getirmedikleri için. ben de yamaha ybr 125'de karar kıldım.

    aslında 250 cc naked enjeksiyonlu bir motor olsa onu alıp uzun yıllar kullanmak güzel olurdu. ama o segmentte pek bir seçenek yok gibi. supersport motorlar var gerçi 250 cc enjeksiyonlu ama o sınıf motorlar da öne eğil, arkada çanta dandik dursun filan derken sildim. mondial 250 mr destro getirtmiş 250 cc enjeksiyonlu naked. bu forumda da daha insanlar alıp kullanmadan fenomen olmuş. alıp deneyen arkadaşlardan memnun kalanlar da var şikayetçi olanlar da var. yerleşmesi ve benim gibi kullanıcı adaylarına güven verecek kadar sağlam bir yer edinmesi belki zaman alacak belki de hiç gerçekleşmeyecek. anladığım kadarıyla 250 cc enjeksiyonlu naked özellikle supersport kullanmak istemeyen, çevre yollarında arkalarından gelen araba trafiği karşısında yana çekilmek zorunda olmadan arabalarla aynı hızda yolda devam etmek isteyen motorcular için gerekli. büyük markaların 250 cc supersport modelleri varsa nakedlar (hatta enduro gibi motorlar da olsa fena olmaz) da olmalı diye düşünüyor insan. bu arada kendime enduro nasıl olur acaba diye düşünürken boyumun (1.68) enduro için yeteriz olduğunu öğrendim yine bu forumdan.

    çok parası olmayan bir adam olarak motora merak salınca insan bu işin maliyeti içinde yakıt sarfiyatını da düşünüyor. yine bu forumda yakıt sarfiyatlarını da inceleme imkanı buldum. arkadaş neden 600 cc'lik bir motor 100 km'de 6-7 litre benzin yakıyor anlamış değilim. 1400 cc dizel otomobil 5 litre mazot tüketirken yarısı kadar hacimde bir motor, üstelik ağırlığı da beşte biriyken nasıl bu kadar çok yakıt tüketir anlamıyorum. kıl oldum bu yakıt meselesine. neyse zaten ybr 125 planladığım için şimdilik bu yakıt meselesi açısından çok büyük bir derdim yok.

    neyse, bende durum böyle arkadaşlar. aranıza yeni katıldım. merhaba demek istedim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Hoş geldin biladerim
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  3. #3
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Hoşgeldin.Umarım hersey gönlünce olur.Keyifli forumlar

  4. #4

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    4 ay önce foruma üye olup yukarıdakileri yazmışım. ve hala bir gelişme yok. bugün üye olsam yine aynı şeyleri yazardım (ybr125 yerine cbf250'ler daha cazip gelmeye başladı sadece). son 4 ayı boşuna yaşamışım sanki...

  5. #5
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı o da olur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 ay önce foruma üye olup yukarıdakileri yazmışım. ve hala bir gelişme yok. bugün üye olsam yine aynı şeyleri yazardım (ybr125 yerine cbf250'ler daha cazip gelmeye başladı sadece). son 4 ayı boşuna yaşamışım sanki...
    o da olur


    boşuna yaşamamışsındır da alma ya da harekete geçme zamanı gelmemiştir Cazip gelme olayına gelirsek bence ikinci el alım satımda minimum zarar edeceğin düşüp kalkmaya müsait hafif bir motosiklet bak. ( Ki ybr125 gayet müsait buna)
    Cbf250 daha çabuk hızlanır daha konforludur, biraz daha kalıplıdır ve son hızı 140 dı sanırım. Sorman gereken soru şu olmalı benim bunlara ihtiyacım var mı ? (cbf250 nin meşhur kronik sorunları ve parça fiyatlarını gözardı etmemek gerek)

    Ben senin yerinde olsam ybr125, cbf150 ya da apache150 alırdım, ikinci el, bu heves ile de önceliklerini belirleyip 250cc sınıfına geçersin. (en azından gereksiz yakıt, parça ve bakım fiyatları gibi giderlerin olmaz)

  6. #6

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    cbr125cbr, önerileriniz için teşekkür ederim.

  7. #7
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Selamlar, ben de Ankara'da oturup 34 yaş krizine girip bir de Ankara'da yapacak birşey olmadığından (mall denen sinir olduğum yerleri gezmek dışında) motora başlamaya karar verdim. 2011 temmuzda eşimi de ikna edebildim.

    Tarz olarak kararsızdım. Commuter gösteriyorum olmaz diyolar, japon naked ve racinglere para yetmiyo, vs vs derken gidip mondial 250 mct aldık. Tecrübem olmadığı için arkadaşım kullanarak getirdi oturduğumuz semte. Velhasıl ertsi gün duramadım yerimde ve ilk sürüşümü yaptım. Daha önce sürücü kursunda 2 kez 1 kez de ehliyet sınavında olmak üzere 3 kez, toplamda 2.5 saat scooter kullanmıştım. Heyecanla korkuyla cahil cesaretiyle bindim mct 250'ye çok kolay geldi. İlk kez trafiğe çıkıyordum, vitesi o esnada öğrenmeye çalışıyordum. Ama 1 saat sonra çok rahat kullanabildim. Düşük hızlarda dengeyi kaybettim vs. Dışardan yapılan iş çok yanlış görünüyor ama bence değil.

    Neden mi?
    1. Oturduğumuz yerde trafik yok denecek kadar az. Böyle bir yerde kullanın sağda solda araba olmasın. Çayyolu eryaman gibi sakin bir semtte oturuyosanız mis gibi ve ya bu semtlerde arkadaşınız varsa motoru ona bırakın, gidip gelip kullanırsız başlarda.

    2. Alacağınız motor çok güçlü olmasın. Japon 250ler çin malı 250lere göre çok güçlü. Gidin çin malı alın gaza bassanız bile yüksek hıza çıkarken zorlandığı için ölümcül hıza çıkamadan yol bitiyor. Japon alacaksanız da 125-150 cclik alın.

    3. Oturuşu dik ilan bir motor alın. Kullanışı çoook kolay. Ybr, cbf gibi commuterlarda çok kolay. Mct 250 de de dik oturuşdan dolayı çok kolay öğrendim. Eğilerek arkaya yatarak ilk kez motor bence öğrenilmez.

    4. Ucuz 2. El alın. İllaki motorun başına bişey gelebilir. Sanki yıllarca kullanacakmışsınız gibi düşünmeyin. Zevkler değişiverir bir kaç ay sonra. İhtiyaçlar ortaya çıkar. Siz de 4 ayda fikir değiştirmişsiniz. Örneğin ben başta naked vs derken cruiserleri sevmeye başladım, 7 ay mct kullandıktan sonra kendime 750lik bir cruiser aldım. Tarz, zevk değişebiliyir yani.

    5. Hafif motor alın. Vites, trafik, ayak freni vs uğraşırken bir de denge işi başınıza der olmasın.

    6. Ucuz motor alın (2-3 bin TL aralığında). Satmaya niyetlenip ilan verince telefon yağıyor. 8-10 bin civarına alacağınız motoru satarken zorlanabilirsiniz. Her yeni başlayan o kadar bütçe ayırmıyor. Kaza yaparsanız da tamiri ucuza gelir hem de.

    7. Mont, kaliteli ve kapalı kask, eldiven ve pantolona da para ayıracağınızı unutmayın. Şart bunlar.

    Özetle, oturuş pozisyonu dik, ucuz, öğrenmek için vitesli ve hafif motor alıp trafiksiz yerde öğrenin.

    Bütün bu 7 aylık deneyimimle yeni motoru alınca az kalsın devirecektim (çok ağır geldi). Başta alsaydım kesin kaza yaparmışım. Yeni anladım. Şimdi gidip honda'da sürüş eğitimi alacağım. Tavsiye ediyorum. Yani asıl koruma ve eğitime para harcamak daha önemli. Şekle şemale çok takılma fazla. Zamanla olsun herşey.

    Şimdiden hayırlı olsun.
    o da olur bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    bu başlığı bir gelişim raporu gibi kullanmaya başladım a2 ehliyet için tandoğan sürücü kursu'na; temel eğitim için de ulusan motor'a kaydoldum. bu yaz elimde bir ehliyet olacak. elimde bir de motor olur mu bilmiyorum ama tuttuk işte işin bi ucundan...

  9. #9
    ersin54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Alıntı o da olur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu başlığı bir gelişim raporu gibi kullanmaya başladım a2 ehliyet için tandoğan sürücü kursu'na; temel eğitim için de ulusan motor'a kaydoldum. bu yaz elimde bir ehliyet olacak. elimde bir de motor olur mu bilmiyorum ama tuttuk işte işin bi ucundan...
    merhaba. henüz almamış olsanız da A2'niz hayırlı olsun. bence önemli olan motosiklet ya da başka bir isteği içinde canlı tutabilmek. o istek sönmüyorsa kesinlikle peşinden gidilmeli. keman aldım, yamaç paraşütüne başladım, kısa filme sardım... hiçbirinin devamı gelmedi 5 yıl önce scooter alıp o eylülde üniv. için istanbul'a gittim. sadece yazları biraz kullanabiliyordum farkettim ki motosiklet sevgisi her geçen gün daha da arttı. şimdilerde ben de motorumu değiştirip yeni bir commuter almak istiyorum.benim favorim TVS apache. cbf 150, ybr 125, tvs rtr 150 üçü de kaliteli motorlar siz hangisini beğeniyorsanız onu alın pişman olacağınızı sanmıyorum. ilk fırsatta motosikletinizi almanız dileğiyle...
    o da olur bunu beğendi.

  10. #10
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    motosiklette edineceğiniz basit ve temel bazı kurallar vardır. bunları sakın göz ardı etmeyin

    ilki elinizdeki maddi güç ile imanınız olan iyi korunma ekipmanlarını edinin, sonrasında kalanı ile motosikletinizi alın (ki pek çinli üzerinden almayın)
    motosiklet üzerinde asla egolarımıza yenik düşmememiz gerekir. sonucu çok ağır olabiliyor
    her zaman olabildiğince fazla noktayı kontrol ederek olabildiğince ileriyi ve önümüzdeki arabayı sık sık gözetmemiz gerekir.
    hiç bir zaman ben bu işin piri oldum da dememeli. profesyonel eğitim veren öğretmenler bile ne eğitimlerden geçiyorlar...
    ve bunu da hiç aklınızdan çıkartmayın. düşmeyen motorcu yoktur; daha düşmemiş motorcu vardır. işte bu yüzden iyi koruma ekipmanları çok önemli


    ek olarak bu işte yeni olacağınız için 2. el temiz bir motor almak her zaman makuldur. sonuçta sizle olmasa bile acemilik işte yan ayağı açmayı unutursunuz yanlış bir hareket yaparsınız motorunuz park halindeyken bile devrilebilir. 0 km alırsanız böyle bir durumda canınız daha fazla acıyacaktır psikolojik olarak.
    forumlarda olabildiğince vakit geçirip buradaki insanlarla tanışmaya başlayın (tabi tanışacağınız insanlara her koşulda dikkat etmenizi öneririm sonuçta halka açık bir forum). hem motorunuz ile ilgili bakımları öğrenerek kendiniz yapmaya başlayabilirsiniz (zamanınız oluyorsa bu hobinin en güzel yanlarından biridir aslında ) buda servislere gereksiz pahalı para vermekten kurtarır sizi bir yerde.

    şimdiden hayırlı olsun dilerim size


    birde 600cc bir ss motorun bahsettiğiniz dizel araçtan fazla yakma nedeni çok daha fazla devir çevirmeleridir. bu tarz motosikletler ile yolda normal giderken ortalama 6bin devir çevirirsiniz.
    o da olur bunu beğendi.
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  11. #11

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    gelişim raporuna devam. henüz motor yok ehliyet yok ama eldiveni aldım

    http://www.mototas.com.tr/urunlistel...50&g=588&o=110

  12. #12
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Geç olsada hoşgeldiniz diyeyim,
    Gt250 comet sizin isteklerinizi tam olarak karşılayacak bir motosiklet bence.
    2.elleri uygun ve bakım vs masrafları can sıkmaz(lastik fiyatları hariç),bakımı doğru ellerde yapıldıkça ömürlük motordur
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  13. #13

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    teşekkür ederim

  14. #14
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    oooo

    ankarada araba sürmek bile tehlikeli ya

    sürücülerin çoğu trafiği bilmiyo ben korktum orada

    zaten her yerde radar var 70le git diye o şehirde motor kullanılmaz arkadaş

    bide 600 cc bi motor 1400 cc arabadan çok yakıyo malum performans bu bide işin içine yüksek devir girince felan iyice artıyo arada bi ara gazda verince depo bi anda bitiveriyo

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    ankaranın trafiğinın yarısı kadar ıstanbul trafiğinde düzen olsa hiçbir yerde yol tıkanmaz bunu söylemeden edemeyeceğım..ınsanların yol şeridinın ne anlama geldiğini bilmeleri bile yeter..ve motorsiklet sürücüsünü yok saymıyorlar..ıstanbulda günluk 250 kmlik yolumun yarısını emniyet şeridinde gitmek zorunda kalırken ankarada sol şeritten de gidebiliyordum sağ şeritten de..kimse kıçımın dibine kadar girip beni kovalamıyordu..aynasını dirseğıme değdirecek kadar kasten dibimden geçmiyordu..özlüyorum o kasvetli şehri..ıstanbul da trafiği de trafiktekı magandaları da katlanılacak gibi değil..

  16. #16

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    ama hocam istanbuldakilerin trafik diye bildikleri tek şey aşırı hızlı gidip yakın takip etmek. burada taksicilerin, halk otobüslerinin, dolmuşçuların ve servislerin davranış örüntülerini bilip kaçındıktan sonra sıkıntı yok. üstelik kırmızılarda (sağa ok ışığı olmayan yerlerde bile) sağa dönmek gibi bir imkan var. iyidir angaramız iyidir

  17. #17

    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    KUBA CG 100 (2010 model 2000 km'de)
    diğer yeni başlayanlara örnek olacak bir başlık. hayırlı olsunn.
    Tok olan alemi tok sanır. Aç olan alemde ekmek yok sanır.
    Lâ Edrî

  18. #18
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    ben trafiği bilmenin öndekini yakından takip edip hızlı araç kullanmaktan ibaret olduğunu düşünmüyorum ki zaten onu da araa kullanmayı biliyo demek değildir.

    hatta en iyi araç kullanan freni en az kullanandır ki bu hızlı kullanan birisi olmayacağı kesin.

    istanbuldaki herkes trafiği iyi biliyor da demedim sadece ankaraya oranla sürücüler daha iyi biliyor dedim.

    ankarada yollar çok bölünmüş dönüşler uğraştırıyo felan sevmedim hiç. trafik yönünden kaldı benim gözümde.

    istanbuldaki sürücüler daha çok ayna kullanıyor gibime geliyo. yani aracı sürerken sadece öne bakmak değil. dönüş yapacağı zaman aynalar abakmak değil. kendi şeridinde seyrederken de trafiği takip etmek için aynaları kullanır gibime geliyo çünkü insanı bu şekilde geliştiriyo arkadna bi manyak gelir mi yol vereyim mi gibisinden kötü yanı iyi geliştiriyo sanki

  19. #19

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    angaranın sıkıntısı kışının daha uzun olması daha karlı olması belki de... havalar düzelmeyince eğitim de başlayamadı bir türlü. danıştığım bazı kimseler eğitim sonunda ne model alacağına karar verirsin diye öneride bulundular. öyle olacak muhtemelen ama yine de bu esnada araştırdığım motosiklet modelleri şunlar gibi şekillendi:

    honda cbf 150 ve yamaha ybr 125
    gücü azmış. çevre yolunda tırın yanında sağa doğru çekilmek zorunda kalmamı gerektirecek bir araçla dolaşasım yok açıkçası. tehlikeli buluyorum. bir araç en azından gerektiğinde 90 km/s ile giden kamyondan kendini öne doğru ilerleyerek kurtarabilecek güçte olmalı. 68 beygirlik dizel bir otomobil kullanıyorum. araç 130' kadar nazlanmadan çıkıyor buna rağmen uzun yolda sol şeritte yavaş yakalanmamak için planlama yapmam gerekiyor. rampada bir kaç kamyonu birden sollayayım da ondan sonra arkamdakine yol veririm diyemiyorum. bu meseleler altında 4 teker varken çok baş ağrıtmıyor ama sürekli emniyet şeridinde gitmek zorunda kalacağım bir 2 teker fikri tehlikeli geliyor gözüme. hiç çevre yoluna veya şehirler arası yola çıkmayacağımı düşünürsem böyle bir commuter alınabilir.

    honda cbf 250
    en yüksek olasılık bu sanki ama düzgün bir tane bulmak zor olacak gibi. üstelik debriyajı, egzantriği türlü çeşitli sıkıntısını saymış dökmüşler. yabancı incelemerde de bahsedilmiş hatta. debriyajı 24000 de kendini imha ediyor demiş birisi. parçası pahalı diyorlar ama sanırım bunun parçalarını cbf 150 ve ybr 125 ile kıyaslayarak pahalı diyorlar. 150 cc motor parçası ile 500 cc motor parçasının tam ortasına değil de 500 cc motor parça fiyatına daha yakın düşüyor sanırım. önüne bir cam arkasına da top case ile çiçek gibi oraya buraya gider gibi duruyor. 46 lt çanta bu motora çok büyük gelebilir. dolayısıyla çanta iki kask alan bir çanta olmayacak muhtemelen.

    yamaha ybr 250
    enjeksiyon cbf 250'den bunu ayırıyormuş. memlekete az gelmiş, az satılmış. yamaha parça gerektiğinde hemen temin edemiyormuş diyolla. ayrıca parçasının pahalı olması meselesi bunun için de geçerli. çanta olayı bunda da geçerli.

    honda cbr 250 r
    karenajlı/grenajlı motor kullanmak hiç aklımdan geçmiyordu. motor düşünce plastik malzeme satın almak var. öne doğru 22 derece eğik kullanmak bedenime ne kadar uyar bilemiyorum deneyip görmem lazım belki de (cbr 600 rr ile 41 derece, ybr 125 ile 0 derece oluyor bu rakamlar). kasko masrafı belki daha çok olur. orta sehpası yok. arkasına top case takılsa bile minik bir tane takılabiliyor. 46 lt çanta bu motorda gerçekten berbat görünür gibi. ağırlık merkezini de çok geriye ve yukarıya alması da teoride istenen bir durum değil. diğer modellerden daha pahalı. iyi yanları ise su soğutması, hızı ve görüntüsü.

    honda cbf 500
    yeni cbr 250 r ile yaklaşık aynı fiyatlara ikinci el ilanları var. arkasına dağ gibi çanta yan çanta takılıp uzun yola gidilebilir. hızı baya yüksek. yalnız ağır bir alet ve yakıt sarfiyatı daha yüksek.

    honda cbf 600 s
    satın almak ve yakıt sarfiyatını ödemek için yeterince param olsa hemen gider bunu alırım. barkın bayoğlu'nun deyişiyle "bey gibi efendi gibi" oturur kafama göre dolaşırım.

    honda transalp ve bmw f650gs
    bir de enduro meselesi var. bunların üstünde rahat edebilmem için boyumun 20 cm daha uzun olması lazım sanırım. cycle-ergo'ya göre parmak uçlarım yere değiyor. gerçekte hiç oturmadım üstlerine. alçak sele falan filan gibi olaylar varmış da 2cm kazandırıyormuş, kime yetecek 2 cm?! bmw'yi bi satın alması var. bi de borusan'a servise girip çıkması var...

    internetten motor hevesi böyle oluyor motorcyclenews'den girip, MT'den çıkıyor insan. türlü çeşitli inceleme türlü çeşitli iyi yorum, kötü yorum... gerçekten motoru alınca internetten motor sitesi gezmem herhalde... şu sıralar bende durumlar böyle sevgili günlük. sağlıcakla,

  20. #20

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    motor sevdası hususunda gelişim raporum gibi kullandığım bu başlığa bir şeyler daha ekleyeceğim sevgili günlük. eğitimlerim hala başlamadı, ehliyetin sınavında da daha çok var. dolayısıyla bugün somut bir gelişme yok. ancak bugün fark ettim ki mt – ankara’nın kurduğu facebook sayfasından atılmışım, dışlanmışım.

    daha önce yazılan bir mesajda denmiş ki “aramızda kalmak için adam gibi adam olmak yeterlidir”. demek ki ben adam gibi adam olamamışım. “aklıma adam gibi adam” olmamak adına yapmış olduğum kusurlu hareketler geliyor.

    1. toplantılardan önce mekanlarda sigara içilip içilmediğini öğrenmeye çalıştım.

    2. toplantı öncesinde mekanda sigara içilip içilmeyeceğine dair sorduğum sorulara çelişkili cevaplar verildiğini bunun açıklayıcı olmadığını, problemimi çözmediğini forumda mt- ankara başlığında ifade ettim.

    3. sigara içilen mekanlardaki ve mekan hakkında önceden bilgi alamadığım toplantılara katılmadım.

    belli ki adam gibi olamamışım ki sevgili günlük, bu adam gibi adamlar “seni gruptan çıkarıyoruz sebebi de şudur” demek gibi en temel insani iletişime bile ihtiyaç duymadan beni gruptan çıkarmışlar. üstelik beni gruptan çıkaran kişi, arkadaş listesinden de çıkarmış. işlediğim kabahatleri düşünüyorum da yanlış olduğunu düşündüğüm bir tanesi yok. eh ne yapalım sevgili günlük; o da olur.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)