s.a herkese selamlar dün itibariyle atv sahibiyim

Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
2
selamlar herkese dün yeni atv aldım atv si olanlarla bilgi alışverişi yapmak isterim
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
2
apachi 200 cc aldım aslında kymco 150 alıcaktım fiyat malum bide yüksekten başlamayim bunla başlar 1 2 sene sonra yükseltirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

bu arada tşkler herkese bundan sonra burdayım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst