Merhaba arkadaşlar, Yardımınıza ihtiyacım var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Merhabalar tekrar, İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği 1. Sınıf öğrencisiyim. Adım Erdi. Aslen Ankaralıyım ve Ailem de Ankara'da. İstanbul'da yurtta kalıyorum.
Arkadaşlar ben yakın bir zamanda bir motorsiklet almayı planlıyorum, tabii ehliyet aldıktan sonra. B sınıfı var ancak A2 de alacağım. Aklımda olan modeller Honda CBF 125-150, Regal Raptor'un modeleri (araştırmadayım halen), Yamaha YBR 125. Bunlardan başka (Çin malı olmazsa sevinirim) tavsiyeniz var mı?

Bir de büyük ihtimalle İstanbul'dan 2. el alacağım ve İstanbul'da tanıdığınız, güvendiğiniz ve motosiklet getirdiğimde Al veya Alma diyebilecek bir tamirci tanıyor musunuz?

Şimdiden teşekkürler. Allah kazasız belasız motor sürmek nasip eylesin herkese.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Ben TVS Apache öneririm. Hem yakıt tasarrufunda cimri hem de motoru kuvvetli diyorlar. Abim ben de 3 aya kısmetse ehliyetimi aldıktan sonra Apache almayı düşünüyorum ;)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Öncelikle hoş geldiniz. İki farklı tarzda motor düşünüyorsunuz. Ama her iki tarzda da iyi motorlarda seçim yapmışsınız. Tercih sizin.
Üsküdar'da Ferhat Usta'ya gösterebilirsiniz. Bu konuda yardımcı olurum...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
YBR 125 her halukarda seni tatmin edebilecek bir motor :) Tavsiye ederim!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr ıyıdır herzaman
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
motor konusunda bilmiyorum ama bir makine mühendisi olarak anlamadigin sorular olursa sorabilirsin :)
 
Katılım
17 Ara 2009
Mesajlar
12
Ben TVS Apache öneririm. Hem yakıt tasarrufunda cimri hem de motoru kuvvetli diyorlar. Abim ben de 3 aya kısmetse ehliyetimi aldıktan sonra Apache almayı düşünüyorum ;)

yanlış anlama bizde ybr ve apache var yakıtta ybrden üstün deil motoru kuvvetli ybrde balancer sistemi var 0 titreme apache ile uzun yola sakın çıkmayın 1 gün boyunca vucudunuz uyuşuyor titriyor diye ybr tek geçerim
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bencede YBR doğru Seçim:)

Bu arada Soyadı benzerliğimiz varmış:p
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Arkadaşlar öncelikle hepinize teşekkür ederim cevaplarınız için.

Öncelikle hoş geldiniz. İki farklı tarzda motor düşünüyorsunuz. Ama her iki tarzda da iyi motorlarda seçim yapmışsınız. Tercih sizin.
Üsküdar'da Ferhat Usta'ya gösterebilirsiniz. Bu konuda yardımcı olurum...
2 aya kadar sizinle bu konuda iletişime geçeceğim =) teşekkür ederim tekrar.
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
5
selam arkadaş. bende geçen mart ayından itibaren başlangıç için kullandığım ybr 125 vardı, güzel motor hafif ve rahat kullanılıyor. fakat yolda hep cbf 150 ler beni geçiyordu ve geçende bi tanıdığım aldı, bir saat kadar gezdim ve ben sana şöle cevap veririm, kesinlikle cbf 150 . görünüm,konfor,gidişi süper. yakıt ve yedek parça olayıda oldukça ucuz, ve en önemlisi istediğin zaman satma şansın var.yalnız her iki modelide alırken dikkat et km ile oynanmış kurye çıkması olmasın... hayırlı olsun ALLAH kazabela vermesin inşallah...
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Merhaba,

Benim ilk motorum regal reptor du cok fazla sorun cıkardı ondan sonra 1 sene ybr 125 kullandım ve su anda cbf 150 sahibiyim;

Ybr 125 güzel bir motor ama CBF 150 yrb den daha kaslı daha güzel duruyor kullanımı daha büyük bir makine hissi veriyor ybr ye gore daha torklu ve daha genis ve daha rahat iki kisi rahatlıkla 110-115 yapıyor,

Ben cbf den daha cok zevk aldım 2. eli her zaman daha çok tutuluyor,

Karar senin uzun sure binip istedigin zaman satacagin saglam bir motor diyorsan HONDA CBF 150 yi tek gecerim :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
sonuçta kişisel zevkler, ama cruiser tarzı motorlar (Regal Raptor) gündelik kullanıma pek uymaz. cruiser tarzı ağır olduğu ve manevrası zayıf olduğu için acemi kullanıcıya ekstra zorluk, motoru düşürme durumunda bol kromlu aksesuarlarından dolayı ekstra masraf getirir; yokuşlu yolda kullanması eziyetlidir.

eve-okula gidip gelmek ve gezmek için, az masraflı ve kullanışlı, başlangıç motoru olarak en çok tavsiye edilen, kaliteleri tartışılmaz modeller honda'nın cg-cgl 125 ve cbf 150 ile yamaha ybr 125'dir.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
evet arkadaşlar cbf 150 1 - 0 önde gibi görünüyor ybr 125 karşısında + olarak regal raptor diskalifiye edildi. Tüm cevap yazan arkadaşlarıma teşekkürler sepet sepet =)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhabalar tekrar, İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği 1. Sınıf öğrencisiyim. Adım Erdi. Aslen Ankaralıyım ve Ailem de Ankara'da. İstanbul'da yurtta kalıyorum.
Arkadaşlar ben yakın bir zamanda bir motorsiklet almayı planlıyorum, tabii ehliyet aldıktan sonra. B sınıfı var ancak A2 de alacağım. Aklımda olan modeller Honda CBF 125-150, Regal Raptor'un modeleri (araştırmadayım halen), Yamaha YBR 125. Bunlardan başka (Çin malı olmazsa sevinirim) tavsiyeniz var mı?

Bir de büyük ihtimalle İstanbul'dan 2. el alacağım ve İstanbul'da tanıdığınız, güvendiğiniz ve motosiklet getirdiğimde Al veya Alma diyebilecek bir tamirci tanıyor musunuz?

Şimdiden teşekkürler. Allah kazasız belasız motor sürmek nasip eylesin herkese.


Öyle bir giriş yapmışsın ki MT ye...sanki bir meleksin...:queen:

Kazasız belasız mı...olm bela senin göbek adın...kaza zaten günde 2 posta asfaltdasın...


Hoşgeldin Apaçi Kardeş...:cherry: ben şahsen sana motosiklet satan adamın ticari hayatını bitirirdim...:p

Ben TVS Apache öneririm. )

Aha süper bir öneri...Arkadaş zaten apaçi genleri taşıyor...:pkeşke apaçisi olsaydı...:queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Öyle bir giriş yapmışsın ki MT ye...sanki bir meleksin...:queen:

Kazasız belasız mı...olm bela senin göbek adın...kaza zaten günde 2 posta asfaltdasın...


Hoşgeldin Apaçi Kardeş...:cherry: ben şahsen sana motosiklet satan adamın ticari hayatını bitirirdim...:p



Aha süper bir öneri...Arkadaş zaten apaçi genleri taşıyor...:pkeşke apaçisi olsaydı...:queen:

geçen senenin ilanıı keklenmişin:mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst