hoşgeldiniz.. keyifli sürüşler dilerim
hoşgeldiniz.. keyifli sürüşler dilerim
Burgman AN650 ABS Executive
KONTROLSÜZ GÜÇ, GÜÇ DEĞİLDİR!!
hoş geldiniz kazasız sürüşler kastamonu benimde memleketim duyurulu
Aramıza hoşgeldiniz Burçin hanım.
Cesaretiniz hiç bitmesin...
İzmir e geldiğinizde buluşmalarımıza ve gezilerimize bekleriz
hoşgeldiniz
cesaretiniz imrenilecek seviyede.
insanın "hatun doktor" olup chopper'a binesi geliyo töbe estağfirullah
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
Hoş geldiniz ablacığım
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Hoşgeldiniz , hoca hanım . 20 gün kadar önce acizhane " yamaha drag star 1100 A classic " motorumla kastamonudaydım . Sizi ve motorunuzu görmedim ama bordo renkli bir hayabusa var dı ana cadde de , dükkanların önünde. Sanırım eczaneydi. Anladığım kadarı ile siz de bizim gibi chopper hastasısınız. Ama tedavi kabul etmiyor bünye bilesiniz. Esen kalın
Atın yiğidine doru , adamın yiğidine deli derler.
bi ara sarımsı bi chopper görmüştüm,devasa bi şeydi-o sırada A2 için sürüş sınavını daha yeni geçmiştim ki,önümden geçti gitti,kesin sizdiniz o zaman çünkü bi tane bile yamaha chopper yok kastamonuda-bi daha görürsem zaten trafikte peşinden basacam gaza,indirecem sahibini,rica edecem ve sürecem.polislerden rica ediyorum da 600cc,süremezsin sen diyolar da vermiyolar.
tam donanımlı kıyafetlerle bi kaç tane motorcu gelmişti geçen kastamonuya,bense nöbette olduğumdan takılamadım.hoş benim 250cc bebekle onlara ayak uydurmak çok zor!
Primum non nocere!
Tekrar merhabalar hoca hanım. Polis arkadaşlar bu konu da haklılar . Binaanelyh size sevindirici bir haber vereyim ; 250 cc ile 1100 cc chopper kullanmak arasında ki fark bence sadece 250 cc de geçirdiğiniz az vakittir. 250 cc şu an sizin için çok büyük bir şans. Neden diyecek olursanız , ne kadar çok 2500 ye binerseniz ileri de o kaddar rahat edersiniz. Samimi söylüyorum kullanım , sürüş zevki açılarından çok büyük bir fark olmadığını göreceksiniz ileri de. Sürüş keyfini hangi motor verir bilirmisiniz? : BENİMSEYEREK , SEVEREK kullandığınız motor. Şiimdi siz bu vakitleri boş geçirmeyin sayın hocam her gün motora çıkmaya çalışın. o polis ark.lar sizi görünce şöyle bir ağzı açık baka kalsınlar. hız manasın da demiyorum estetik sürüş seri ve pratik kullanım açısından söylüyorum. Esen kalın görüşmek dileğiyle
Atın yiğidine doru , adamın yiğidine deli derler.
[QUOTE=Doru;1765073]Samimi söylüyorum kullanım , sürüş zevki açılarından çok büyük bir fark olmadığını göreceksiniz ileri de. Sürüş keyfini hangi motor verir bilirmisiniz? : BENİMSEYEREK , SEVEREK kullandığınız motor.QUOTE]
kesinlikle katılıyorum size
şey ben bunu bile tutmaya çalışırken kaç kere devirdim bi bilseniz.ayaklıktan indirirken o kadar sıkı tutmama rağmen devriliyo bacak kadar boyuyla.
motoru büyüttüğümdeki tek korkum da bu:tutabilecek miyim acaba?bu ramzey,ucuz mucuz,acemiliği atlatacam diye aldım zaten,ama bi yamaha ya da honda olsa içim giderdi.
Primum non nocere!
Ayaklıktan indirirken viteste olursa daha kontrollü olacaktır, boşta olursa elinden kayar gider...frene basmakta söz konusu olmuyor çünki scooterlar gibi... O değilde bunu bi şekilde indiriyosun fakat nasıl orta ayağa kaldırdığını merak ediyorum ben Ben bile zorlanıyorum orta ayağa kaldırırken (sanki iriyarı biri gibi konuştum yaa) bide sen şu anda bindiğin motoru sevmeye çalış bence, demin arkadaşımızında dediği gibi özetle en iyi motor bindiğin motor
Evet sayın hocam , isabet etmişsiniz seçiminizle. Mamafih motoru devirmenizin , sebebi yeterince sıkı tutmamanız değil, tam tersine bence kendinizi fala kasmanız ve kendinizi sıkmanız. Çünkü motoru (250 cc ) tutmak için öyle fazlaca bir kuvvet gerektiğini sanmıyorum. ARTTIRMANIZ GEREKEN KUVVETİNİZ DEĞİL KENDİNİZE OLAN VE OLMASI GEREKEN GÜVENİNİZDİR. Boş zamalarınız da ve nispeten trafiğin boş olduğu saatler de trf. ğe bol bol bol çıkın. Bundan başka bu işin sırrı yok. İleri de çok rahat 1000 ve daha yukarısını kullanacaksınızdır.emin olun ama çalışmak şartıyla. SİZ MOTORU CİDDİYE ALMAZSANIZ , O SİZİ HİÇ CİDDİYE ALMAZ. Zaten hoca olduğunuz için bilirsiniz emek olmadan yemek olmaz. Görüşmek dileğiyle
Atın yiğidine doru , adamın yiğidine deli derler.
ya trafiğin en yoğun olduğu zamanlarda da çıkıyorum artık trafiğe.hiç teklemeden motoru kaldırması çok zevkli.motora ilk bindiğimde o debriyaj ayarı yok mu öldürüyodu beni;resmen savaşıyodum motorla.karadeniz yollarını bilirsiniz:cide-abana-daday-azdavaya gittim,o yollarda öğrendim sürmeyi-ehliyet yoktu o zamanlar ; ve artık düz yol kesmiyo beni-o virajlı yollar,yokuşlar,manzarayı seyrede seyrede gitmeler çok daha zevkliydi.
motoru tutamadığımdan orta ayağa hiç kaldırmıyorum.kaldırmaya kalkıştığımda yanımda 3 kişi wardı:her biri şööle tut,bööle tut diye yönlendirmişti de ben yine de gıdım oynatamamıştım yerinden motoru.
motoruma bayılıyorum ama sabahları çalıştırmam çok zor oluyo,yeniden bujiyi yakacam diye korkuyorum.
bi de vites göstergesi olsaymış...
Primum non nocere!
..""motorla.karadeniz yollarını bilirsiniz:cide-abana-daday-azdavaya "" İşte hoca hanım ben de kastamonuda o yüzden bulunuyordum. yani dediğiniz aynı yerlerden cide ye geçtim. Oradan kapısuyu, çakraz, amsra yaptım .Tabi tek başıma . ,5 günde 850 km dolaştım. Daha önceden haberimiz olsaydı kısmet belki de beraber giderdik. Desenize önlü ,arkalı ayrı ayrı gitmişiz .
Atın yiğidine doru , adamın yiğidine deli derler.
bende ilk aldığımda orta ayağa hiç kaldıramıyordum..önemli olan güç değil teknik... ben şimdi tekniğini ögrendim işin.. yinede zorlanıyorum bazen motor yokuş yukarı dururken daha kolay oluyor orta ayağa almak..düz veya yokuş aşağı daha zor oluyor ... yokuş bi yerde kaldırmayı deneyin bence, zaten düz yerlerde orta sehpa lazım olmaz, yokuştada burnunu yukarı verirseniz motorun sizin için sorun olmaz , birkaç denemeden sonra kaldırırsınız diye düşünüyorum..
Sabahları çalıştırırken 2 saniyeden fazla marşa bastığımı hatırlamıyorum.. 1 kez ilk aldığım sabah çok yüklenmiştim o zaman jigleyi çekmeyi unutmuşum...hee birde ayaklık açıkken marş basar fakat çalışmaz biliyorsunuzdur sanırım, öyle ayaklık açıkkende bi kez zorlamıştım motoru...
Sabah jigleyi çekip, yan ayağı kapayıp, 1-2 saniye elcikten gaz vermeden marşa basmanız yeterli... Eğer çalışmıyor ise tahminimce benim jiglede olduğu gibi sizin jigle kolunda bi gevşeme vardır ve jigleyi çektiğiniz halde kelebek kapanmıyordur... basit bişeydir tamirciye gösterebilirsiniz...
motora başlamak için doğru bir seçim yapmışsınız, hemen hemen aynı zamanlarda motorları almışız 1 seneyi devirin ve bol bol kilometre yapın sonra iyi bir tecrübeden sonra bahsi geçen motorları alın, benim planım bu şekilde tabi ben Enduro alıcam çünkü beni ancak o paklar
2000 TL verip kask alsan ne olacak, motor kullanırken kafana takmadıktan sonra hiçbir değeri yok.
Kask sadece kafanda değerlidir.
hondanın sürüş eğitimine katılmayı düşünüyorum.bi de nasıl düşülür,düşerken ne gibi manevralar yapmak gerekir onu öğrenmek istiyorum.bir yıl daha bekleyecem ama burda kış çok karlı geçiyo,hiç elverişli diil motor sürmeye,uzun bi süre ara vermek zorunda kalacam.
Primum non nocere!
18 saatlik nöbetten sonra motora binilmesini hiç tavsiye etmiyorum:az kalsın uyuyakalıyodum motorla giderken de öndekine geçiriyodum:meğersem kırmızı ışık yanmış da...
Primum non nocere!
hoşgeldiniz iyi forumlar ve sohbetler dileri
http://img30.imageshack.us/img30/9673/imageqhg7.gif
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)