- Katılım
- 21 Eki 2008
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
KKTC'den herkese selamlar
İsmim Hamdi Turgut Vehbi. 21 senedir motorsiklet kullanıyorum. En son aldığım motosiklet Honda Varadero XL 1000VA (2008). KKTC Başbakanlık Enformasyon Dairesi'nde Basın-Yayın ve Enformasyon Memuru olarak görev yapmaktayım. Bu görevime ek olarak KKTC Cumhurbaşkanlığı Kayıplar Komitesi'nin resmi fotoğrafçısıyım. 1963-74 yılları arasında kaybolmuş olan Kıbrıslı Türkler ve Rumların kalıntılarını arıyoruz. Sizlere zaman zaman gerek KKTC'de gereksede Güney Kıbrıs'ta yaptığımız ve yapacağımız gezi resimlerini göndereceğim.
İsmim Hamdi Turgut Vehbi. 21 senedir motorsiklet kullanıyorum. En son aldığım motosiklet Honda Varadero XL 1000VA (2008). KKTC Başbakanlık Enformasyon Dairesi'nde Basın-Yayın ve Enformasyon Memuru olarak görev yapmaktayım. Bu görevime ek olarak KKTC Cumhurbaşkanlığı Kayıplar Komitesi'nin resmi fotoğrafçısıyım. 1963-74 yılları arasında kaybolmuş olan Kıbrıslı Türkler ve Rumların kalıntılarını arıyoruz. Sizlere zaman zaman gerek KKTC'de gereksede Güney Kıbrıs'ta yaptığımız ve yapacağımız gezi resimlerini göndereceğim.