zodi zodikas yeniden merhaba

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar, daha önce zodi nickiyle buradaydım. Şifremi unuttuğum için bu nick le yeniden girdim. Herkese selam yeniden
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
hosgeldın arkadasım banada ole olmustu onceden celill di sımdı celıl ybr oldu :queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu nickte güzel be paşam..
Yeni nickinle barışık olman dileğiyle...
Bende yakında değişime uğramayı düşünüyorum hani...:wiinkk:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
5
Teşekkürler. Litvanya'lılar bütün isimlerin sonuna "kas" takısı ekliyor ya, bana da o ismi takmışlardı :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Aramıza Hoşgeldiniz :rendeer:
Kazasız Belasız Sürüşler dilerim :cat:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
5
Çok teşekkür ederim.
aslında bana bir tv çekimi için atv gerekli. foruma da yazdım ama henüz bulamadım. 4 çekerli atv'lerle bir çekim yapacağız. Millet kar yüzünden evinden çıkamadı, kar hayatı felç etti diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst