Yeni Supermoto'm ve herkese merhaba :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Foruma uzun süredir üyeyim ama yazmak bu güne kısmetmiş :)
Arkadaşlar geçen hafta başlayan küçük motor serüvenim en sonunda 2 motor değiştirerek sona erdi, ilk başta füme 0km bir hyosung gt 250 r satın aldım ardından motor konusunda yeni olmam sebebiyle piyasaya yeni çıkmış olan Rx125SM e geçtim. Sizlere ilk başta aldığım ilk motorun fotoğraflarını , ardından da son karar olarak verdiğim 2. motorumun fotoğraflarını yayınlıyorum , umarım yeni Supermoto mu beğenirsiniz :)

Hyosung GT 250 R ile başlıyorum.












3 günlük denememden sonra başlangıç motoru olarak bu motorun bana faydalı olmadığı kararını verip galeriye geri teslim ettim. Ardından da şu an daha 36 km de olan yeni motorumda karar kıldım.


























Her ne kadar 250 lik kadar iyi gitmese de kullanması inanılmaz zevkli ve bir o kadarda gerek yüksek görüş açısı, gerek kullanım kolaylığı ile beni fazlasıyla tatmin etmeye aday bir motor. Bu arada 125 diye de geçmeyelim , DOHC motor kullanıldığından cihaz diğer 125 ve 150 liklere göre daha üstün performanslıymış.
Bu arada dikkatinizi çektiyse 2 motorun da plakası aynı , ondan çıkarıp ona taktık gibi bişi oldu, SM in yeni plakası yarın üzerinde olacak yanlış anlaşılma olmasın..

Umarım beğenmişsinizdir.. Herkese iyi forumlar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu motora aşığım abi yaa :) Supersport modeline tabii ki :) GT 250 R :cat:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Hosgeldin arkadasım.Ne yalan söyleyeyim her ne kadar tarzım olmasa da ilk fotodaki hyo süper görünüyor.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gt 250r ın rengi süpermiş. Yerinde olsam vermezdim geri ama tabiiki arz talep meselesi.. Kendine uygun motoru aldığını düşünüyosan gerisi fasafiso kısmı :)

Bu arada neymiş galeriden motor alınmazmış.. Bakın 3 gün birine veriyolar kullansın diye 3 gün birine :queen:

Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle..
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Aramıza Hoşgeldin arkadaşım :rendeer:

Motorların 2 side süper, kazasız belasız sürüşlerim dilerim :cat:




Plakalar aynı :queen:
 
Son düzenleme:

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Hosgeldin arkadasım.Ne yalan söyleyeyim her ne kadar tarzım olmasa da ilk fotodaki hyo süper görünüyor.

Orası öyle haklısınız ama insan kullanma konusunda çömez olunca o süper görünüm bir cellata dönüşebiliyor :)
Bende önlemimi şimdiden alıp en azından pişene kadar 125 sm ile takılmaya devam edeceğim..
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Gt 250r ın rengi süpermiş. Yerinde olsam vermezdim geri ama tabiiki arz talep meselesi.. Kendine uygun motoru aldığını düşünüyosan gerisi fasafiso kısmı :)

Bu arada neymiş galeriden motor alınmazmış.. Bakın 3 gün birine veriyolar kullansın diye 3 gün birine :queen:

Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle..

Rengi de kendi de güzeldi ama motor kullanım tecrübem olmadığından canımdan olacağıma malımdan olayım mantığı şimdilik daha ağır bastı :)
Diğer konuya gelince bu 3 gün meselesinde biraz zararım oldu :)
İlginiz için teşekkürler
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Aramıza Hoşgeldin arkadaşım :rendeer:

Motorların 2 side süper, kazasız belasız sürüşlerim dilerim :cat:




Plakalar aynı :queen:


Çok teşekkür ederim arkadaşım..
(plakalara bakmıyoruz pls :) )

hayırlı olsun bahçeşehirdensin galiba:)

evet doğru tahmin :)
motor kullanımı için muhteşem bir yer kesinlikle..

Diğeri de güzeL :) şimdi daha bi beğendim :) :rendeer:

Teşekkür ederim..
Bende baktıkça beğeniyorum sanırım sizin gibi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Rengi de kendi de güzeldi ama motor kullanım tecrübem olmadığından canımdan olacağıma malımdan olayım mantığı şimdilik daha ağır bastı :)
Diğer konuya gelince bu 3 gün meselesinde biraz zararım oldu :)
İlginiz için teşekkürler

En iyisini yapmışsın. Kendine güvendiğin ölçüde bi makineye binmek en akıllıcası :wiinkk:

Senin yaptığın zarar sıfır sanıp alacak olan arkadaşta indirim olacakmı :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Kendin için en iyi seçimi yaptıysan, bizim için "Hayırlı Olsun" demek düşer.:) Güle güle kullan... :cat:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Pınarr;855214' Alıntı:
En iyisini yapmışsın. Kendine güvendiğin ölçüde bi makineye binmek en akıllıcası :wiinkk:

Senin yaptığın zarar sıfır sanıp alacak olan arkadaşta indirim olacakmı :)

oldu tabiki 1-1.5 milyara yakın fiyatı düştü sanırım şu an..
Bayii ilgileniyor o konuyla, ben nasıl motoru bırakıp kaçtığımı hatırlamıyorum zaten :)

Kendin için en iyi seçimi yaptıysan, bizim için "Hayırlı Olsun" demek düşer.:) Güle güle kullan... :cat:

teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
zamanla oda olur =) ileride mutlaka ıspartakule de araziye çıkmalısın. Super motoyla bambaşka bir duygu =) . Havalar soğumadan önce haftasonu akşamları bahçeşehirde turluyorduk 4 motor 2 si super motoydu drz 400 ve xt125 birisi cbf250 idi. Kesinlikle bahçeşehirde super motoyla tad alınıyor yoksa o hız tümseklerinde yavaşla hızlan bunlar insanı yoruyor.
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
zamanla oda olur =) ileride mutlaka ıspartakule de araziye çıkmalısın. Super motoyla bambaşka bir duygu =) . Havalar soğumadan önce haftasonu akşamları bahçeşehirde turluyorduk 4 motor 2 si super motoydu drz 400 ve xt125 birisi cbf250 idi. Kesinlikle bahçeşehirde super motoyla tad alınıyor yoksa o hız tümseklerinde yavaşla hızlan bunlar insanı yoruyor.

Kesinlikle öyle tümseklerden hiç hız kesmeden geçmenin keyfi muhteşemmiş, zaten malum bahçeşehirde 250 r ı kullanırken dakika başı tümsek geldiğinden iyi fren gaz çalışmıştım, bununla da yol tutuşumu geliştirmiş oluyorum :)
Arazi konusuna gelince onu da denemek lazım cidden :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
tekrar hayırlı olsun bir gün bahçeşehirde karşılaşmak dileğiyle :) her nekadar motorum bir haftadır garajda yatsada
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
oldu tabiki 1-1.5 milyara yakın fiyatı düştü sanırım şu an..
Bayii ilgileniyor o konuyla, ben nasıl motoru bırakıp kaçtığımı bilmiyorum zaten :)

Vallaa bu devirde bayii olmak var o halde.. 3 gün sana veririm sen geri getirirsin 1,5 alırım. Başkasına 3 gün veririm geri getirir 1,5 daha alırım.. Bu böyle böyle galeri parası eder zaten..
İyisimi ben tek motorla başlıyım galeri açmaya.. Benim motoru satıcam arkadaşlar almak isteyen varmı? Yalnız lütfen motor kullanmaya yeni başlayan kişiler olsun :cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hayırlı olsun arkadaşım ya niye vardin keşke gt250r'ı bana verseydin çok hoşuma gitti hasta oldum rengi de çok yakışmış ama bende para yok?Bir hayır yapar mısın?:cherry::pale:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst